Upean uran tehnyt,taiteiljatar Liana-KAARINA, olet väärässä sen asian suhteen, että alkoholi ei mukamas tuhoa aivoja-kyllä se tuhoaa jos vuosikymmeniä juo! Kaikki ei tarvitse edes vuosikymmenen putkea,vaan rapistuu aikaisemmin jo! Sinä ryyppäsit vain nuorena ja terveenä joitakin vuosia, jotkut ovat ikuisella tripillä juomisen vuoksi vanhalla iällä ja nuorempanakin, joten tietosi on harhaanjohtavia ,et ole vuosi kymmeniin ryypiskellyt jatkuvasti vaan nuorena ja terveenä ja kertomasi mukaan lopetit aikaseen ettei aivosi ehtinyt vielä vaurioitua katkokävely tasoon ja etuaivo lohkon rappeutumis- vaiheeseen joten satuilut sen suhteen katkaistava.t hoitaja
Liana-Kaarina ,olet väärässä alkoholin suhteen.
6
365
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on varmaan totta, mutta ohjelma oli hyvä! Mukavan rehellistä ja suoraa puhetta.
Ei ikä haitannut, puhe oli sujuvaa ja johdonmukaista. Tyylikäs lady! 🌹- Anonyymi
Lianan puhe oli selvää ja ajatuksiankin löytyi. Upea näyttelijä ja taiteilija. Erittäin mukaansa tempaava ohjelma.
- Anonyymi
Näin on-se puhe alkoholismin vähättelystä särähti korvaan,aika tietämätöntä puhetta vanhalta naiselta,luuisi että olisi tuohon ikään jo nähnyt faktoja-
- Anonyymi
Taitaa aivot jollain tavoin olla tuhossa... kun puhui höpöjä -kieltäen alkoholin aiheuttamia aivotuhoja..onko hän koskaan käynyt lääkärissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa aivot jollain tavoin olla tuhossa... kun puhui höpöjä -kieltäen alkoholin aiheuttamia aivotuhoja..onko hän koskaan käynyt lääkärissä?
Hänelle ei juominen kerinnyt aiheuttaa haittoja, koska älysi lopettaa ajoissa!!
Erittäin fiksu ja huoliteltu vanha rouva! Hyvä ohjelma!
- Anonyymi
Juuri näin.
Ohjelma oli hyvä, mutta Liana-Kaarina teki karhunpalveluksen niile jotka odottivat oikeaa tietoa alkoholin vaaroista.
Kukaan alkoholin takia omaisensa menettäneenä tai alkoholin tuoman surun takia traumoja saaneena läheisenä ei hyväksy tuollaista väärää tietoa. Päinvastoin varmasti osa kauhistui hänen puheista jos on kokenut kovia läheisensä kanssa tai itse päässyt eroon alkoholista.
Olisi hyvä kuulla myös mitä nimettömät AA - jäsenet suhtautuvat hänen tiedotukseen.
Hänhän painotti , ettei hänelle alkoholi ollut hänelle se isoin ongelma vaan seksisymbolina olo.
Eli ristiriitainen oli tuo puhe kuitenkin, vaikka näytteli dokumentissa alkoholistinaista joka oli jo osin dementoitunut…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579