Onko kenelläkään tietoa, että mitä kaikkea kuuluu opetukseen, kun hankit paperit oppisopimuksella?
Tiedän, että työssä ollaan, mutta kuuluu myös koulunpenkillä oloa. Mitä kaikkea tähän teoriaan kuuluu, ja kauanko koulutus kestää?
Jaksanu kelata tuota virallista tietoa mistään.
Laitoshuoltajaksi
7
186
Vastaukset
- Anonyymi
Noin vuosi. Harjoittelua paljon.
Paska palkka ja raskas työ. Usein päälle vielä paskanpuhujat ja hirveät pomot- Anonyymi
Oletko käynyt tuon oppisopimuksella?
Olisin kiinnostunut tietämään, kuuluuko joitain vaikeita juttuja, kuten matikka? Ei ole kovin hyvä laskupää.
- Anonyymi
Itse työskennellyt ilman koulutusta alalla kohta 6 vuotta. PAlkka on huonompi, kuin niillä joilla on paperit. Joskus miettinyt pitäisikö hankkia tuo koulutus oppisopimuksella. Saisi hieman paremman palkan. Työ ei ole raskasta, kun löytää ns. helpon kohteen. Itse koulusiivooja.
- Anonyymi
Ei palkka varmaankaan paljoa suurempi ole, epäilen.
Kyllä meilläpäin siistijät saa sanan palkan samassa firmassa, oli kouluttautunut tai ei.
Oletko vakituinen? Vakituista ei useinkaan saa, jos ei ole suorittanut tuota koulutusta. - Anonyymi
Koulusiivooja tai muu julkinen puoli vastaa lottovoittoa. Yleensä ei tarvita koulutusta, hetkittäin niitä vaativat.
- Anonyymi
Oma stoory päättyi siihen, kun ammattiopiston lehtori täti oli laitettu perehdytyksen pohjalta aikoinaan seuraamaan näytöt, ja 2x ei näytöt kelvannut, ja mitään kokemusta ei ollut, ja silloinen esimies oli yhtä pihalla, ei koskaan ollut siivonnut myös työkseen. minusta tein näyttöni hyvin ja huolella, ja noudatin asioita jotka pitää täyttää, silti ei kelvannut. Parempi antaa anteeksi olla jos ei mikään valitus edes auta, ja ei muille opettajille voi mennä lehtorin huonosta arvostelusta valittamaan, ja kummallakin uupui alan ammattitaito. Ei kannata väkisin yrittää.
- Anonyymi
Eli lisäys riippuu hyvin paljon näytön arvioinnista, miten näyttö menee läpi, ja aina voi yrittää perustella hyvin miksi teen juuri näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829