Minun pitäisi mennä pian ekg:hen, mutta en vain uskalla. Ai miksi? No, koska en pysty olemaan edes t-paidalla kenenkään edessä ilman, että ahdistun sunnattomasti, saatikka sitten ilman paitaa.
Olen lukenut useita kirjoituksia tällä sivustolla samasta aiheesta ja vastaukset ovat aina täynnä labrahoitajien vastauksia, missä he sanovat, että aina ilman paitaa eikä mitään poikkeuksia.
Olen saanut sellaisen käsityksen, että ekg:n tulokset näkyvät selvemmin, mitä rauhallisempi syke on. Jos joudun olemaan täysin ilman mitään torsoni päällä, sykkeeni tulee pysymään satavarmasti siellä 100 paikkeilla.
Onko kenelläkään siis kokemuksia ekg:stä jossa sai olla paita/toppi päällä?
- ahdistunut
EKG pelottaa
3
174
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.vitalsignum.com/ Tällä saa esim. puhelimeen tai tablettiin nauhoituksen, jonka kanssa lääkärin puheille.
Näin otettuna EKG ei tietenkään ole yhtä laadukas kuin sairaalan laitteilla otettu, matta kyllä siitä paljon ammattilainen näkee.
Toimiakseen laite ei tarvitse mitään nettiyhteyttä, tietosi eivät leviä pitkin maailmaa. - Anonyymi
Ahdistaa myös ekg pitkäaikaisrekisteröinti joka tulossa. Entä jos lääke vähentää oireita tai poistaa. Autonominen hermosto ehkä syynä rytmäreihin ja vaihdevuodet yms asiat.
- Anonyymi
EKG-pitkäaikaisrekisteröinnin aikana lääkkeet otetaan normaalisti, ellei lääkäri ole toisin määrännyt, ja tutkimukseen on hyvä ottaa mukaan tiedot käytössä olevista lääkkeistä. Tärkeintä on jatkaa normaalia lääkitystä, jolla voidaan seurata sen tehoa, ja kertoa kaikista lääkkeistä hoitajalle laitteen asennuksen yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2009590Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen304341Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1063903Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu953789- 2013302
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182815Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221347Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its661277- 901144
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151131