Tulevalle miehelleni

Maailman rakkaimmalle.

Haluaisin kertoa miten oot saanut elämäni raiteiltaan ihanilla nappisilmilläs ja rakastettavalla olemuksellas. Unohtamatta runoja ja lauluja täällä, joilla kerta toisensa jälkeen teet musta maailman onnellisimman. Mutta vaikka oltas poissa raiteilta tällä hetkellä niin tämä on parasta mitä ihmiselle voi tapahtua, tämä on rakkautta. Nyt vaan odotetaan että päästään samoille raiteille kunnolla ja yhteinen matka saa alkaa täysillä :)

Rakastan sua maailman ihanin (ja varmasti ainoa) runoileva nalle :)

123

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos ihanimmalle :) Ihan sydämessä pamppaili tavallista enemmän ku luin miten kivasti kirjotit taas :) Kyllä me samoilla raiteilla ollaan, mut taidetaan matkustaa VR:llä kun ollaan vähä hitaita :)

• Joo, siellä on joku ratatyö vaan hidastamassa :) Kyllä me perille päästään vielä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Joo, siellä on joku ratatyö vaan hidastamassa :) Kyllä me perille päästään vielä.

Ehdottomasti :) Pitäskö mun viel etsii sulle joku laulu?

• Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti :) Pitäskö mun viel etsii sulle joku laulu?

Ei oo pakko. Pelkään että laulut loppuu pian maailmasta :) Mä vasta hyppään suihkuun just. Oon taas niin haaveillu susta, että unohdin ajan kulun..

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei oo pakko. Pelkään että laulut loppuu pian maailmasta :) Mä vasta hyppään suihkuun just. Oon taas niin haaveillu susta, että unohdin ajan kulun..

Sit täytyy tehdä omia lauluja sulle :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kauniisti ajateltu rakkaus :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tässä sulle rakas kun tuut sieltä suihkusta :)
        https://youtu.be/5vuO82tymCw

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kauniisti ajateltu rakkaus :)

Tulitkin just sopivasti. Ei yllätä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Joku tuolla kirjoitti, ettei halua naimisiin, niin pitää korjata että en varsinaisesti ajatellut aviomiestä kun kirjoitin tuohon "miehelleni". Tarkotin vaan ett mun oot sitte :) Ettei tarvii ahdistua siitä vielä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan samaan aikaan taas :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä sulle rakas kun tuut sieltä suihkusta :)
        https://youtu.be/5vuO82tymCw

Kiitos rakas. Huippu valinta ja oon samaa mieltä mitä siinä sanottiin. Best is yet to come.. Toivottavasti tunnet mun hymyn nyt koska oot siihen syyllinen :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kiitos rakas. Huippu valinta ja oon samaa mieltä mitä siinä sanottiin. Best is yet to come.. Toivottavasti tunnet mun hymyn nyt koska oot siihen syyllinen :)

Kyllä tunnen :) Hymyilen itsekin

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Rakastaisitko minua jos oisin väärä?

• Anonyymi kirjoitti:

Millon me mennään nukkumaan? Joko oot väsyny?

• Anonyymi kirjoitti:

Sano jotain pliis.. en jaksa vaan ootella nyt.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Sano jotain pliis.. en jaksa vaan ootella nyt.

Anteeks, oli yks juttu kesken :(

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoititko ton väärä kysymyksen?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Millon me mennään nukkumaan? Joko oot väsyny?

Voi itku et jouduit taas odottelee minua. Mennää vaan heti jos sinua väsyttää. Hieron sun jalkoja tästä hyvästä

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kirjoititko ton väärä kysymyksen?

En tietenkään...

• Anonyymi kirjoitti:

Voi itku et jouduit taas odottelee minua. Mennää vaan heti jos sinua väsyttää. Hieron sun jalkoja tästä hyvästä

Ei vaan haluan tietää oli tuo yks kysymys sulta? Ei muuten mitään hätää.

• Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään...

No sitä minä vaan stressasin että miksi sä nyt noin kysyt :) Ei mulla muuten mitään kiirettä oo. Siks en malltanut odottaa vaikka arvasin ettei oo sulta. Anteeksi kun hoputin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa yhtään. Halusin vaan kovasti tietää että mikä hmetin kysymys toi yksi oli :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

No sitä minä vaan stressasin että miksi sä nyt noin kysyt :) Ei mulla muuten mitään kiirettä oo. Siks en malltanut odottaa vaikka arvasin ettei oo sulta. Anteeksi kun hoputin :)

No joku haluaa taas yrittää sotkea ja mustamaalata sivusta... Jos kertoisin mitä puuhasin niin nauraisit :) Eikä ole kyse mistään pikkunallejutuista nyt :)

• Anonyymi kirjoitti:

No joku haluaa taas yrittää sotkea ja mustamaalata sivusta... Jos kertoisin mitä puuhasin niin nauraisit :) Eikä ole kyse mistään pikkunallejutuista nyt :)

Kovasti joku tosiaan yrittää sitä epäilystä heittää meidän väliin. Saat sä olla poissa, en mä sillä. Tuli vaan sellanen kärsimätön olo, että tuu nyt sanomaan ettei se oo sulta.. vaikka tiesin ettei oo sulta :) Olis kiva tietää mitä puuhasit kun noin kirjoitat :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kovasti joku tosiaan yrittää sitä epäilystä heittää meidän väliin. Saat sä olla poissa, en mä sillä. Tuli vaan sellanen kärsimätön olo, että tuu nyt sanomaan ettei se oo sulta.. vaikka tiesin ettei oo sulta :) Olis kiva tietää mitä puuhasit kun noin kirjoitat :)

Voitan sinä koittaa arvata? :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ja anteeksi oikeasti kun hoputin sua äsken. Ei mulla mitään kiirettä oo nukkumaan. Kohta meen tai mennään yhdessä. Kai me tänään ollaan mun peiton alla?

• Anonyymi kirjoitti:

Voitan sinä koittaa arvata? :)

Onko se jotain mitä voin ees arvata? En tiedä jos teet jotain palapelejä illat pitkät :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Onko se jotain mitä voin ees arvata? En tiedä jos teet jotain palapelejä illat pitkät :)

Ehkä et voi arvata, mut arvaus oli itseasiassa hyvä :) Pelasin yhtä peliä, toivottavasti en oo ihan nolo :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ja anteeksi oikeasti kun hoputin sua äsken. Ei mulla mitään kiirettä oo nukkumaan. Kohta meen tai mennään yhdessä. Kai me tänään ollaan mun peiton alla?

Joo sun peiton alla ollaan tänä yönä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä et voi arvata, mut arvaus oli itseasiassa hyvä :) Pelasin yhtä peliä, toivottavasti en oo ihan nolo :)

Ei siinä oo mitään noloa vaikka pelaisit jotain hassu. Enkä mä tuota palapeliä sillä sanonut että niiden tekeminen olis nolo juttu. Oon itse tykännyt sellaisista jättipalapeleistä joskus :) Se oli vaan esimerkki, että enhän tiedä mitä tykkäät tehdä iltaisin :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei siinä oo mitään noloa vaikka pelaisit jotain hassu. Enkä mä tuota palapeliä sillä sanonut että niiden tekeminen olis nolo juttu. Oon itse tykännyt sellaisista jättipalapeleistä joskus :) Se oli vaan esimerkki, että enhän tiedä mitä tykkäät tehdä iltaisin :)

Kiva :) Palapelitkin ois kivoja. Ei ku vaa ajattelin et olenkohan ihan tylsä sun mielestä :)
        Meen nyt hammaspaikalle...

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva :) Palapelitkin ois kivoja. Ei ku vaa ajattelin et olenkohan ihan tylsä sun mielestä :)
        Meen nyt hammaspaikalle...

Jotenkin en ylläty, kävin nimittäin just pesemässä hampaat. Oltiin lähes yhtä aikaa siellä paikalla. Nyt pussaan sua raikkaalla suulla. Eikö me oo jo sovittu, että ollaan tylsiä yhdessä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Jotenkin en ylläty, kävin nimittäin just pesemässä hampaat. Oltiin lähes yhtä aikaa siellä paikalla. Nyt pussaan sua raikkaalla suulla. Eikö me oo jo sovittu, että ollaan tylsiä yhdessä :)

Pusu tuli perille, kiitos ihana :) Niinhän me sovittiin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten voidaan mennä hyvin mielin nukkumaan saman peiton alle, eikä me siellä olla yhtään tylsiä kumpikaan :) Hyvää yötä ihanin. Halaan sua ihan satasella kun tästä sänkyyn asti pääsen pian.

• Hehkulamppusi kirjoitti:

Sitten voidaan mennä hyvin mielin nukkumaan saman peiton alle, eikä me siellä olla yhtään tylsiä kumpikaan :) Hyvää yötä ihanin. Halaan sua ihan satasella kun tästä sänkyyn asti pääsen pian.

niin tai olishan tuon toisinkin voinut kirjoittaa. Yhdestä kirjaimesta kiinni.. eli..
        Hyvää yötä ihanin. Haluan sua ihan satasella kun tästä sänkyyn asti pääsen pian.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei varmaan olla tylsiä ei :) Halaan satasella ja kaikkea muuta kans :) Hyvää yötä, puspus ♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Minä meen nyt sinne nukkumaan. Ehkä ootat jo tuolla mun sängyssä. Ja ootathan sä jos mun mielikuvitukselta kysytään :) Nukuttaa. Nähdään peiton alla ja unissa - hyvää yötä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Minä meen nyt sinne nukkumaan. Ehkä ootat jo tuolla mun sängyssä. Ja ootathan sä jos mun mielikuvitukselta kysytään :) Nukuttaa. Nähdään peiton alla ja unissa - hyvää yötä.

Tarkka ajoitus taas jos katot meidän edellisiä viestejä :) Hyvää yötä viel, suljen tän nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii mäkin. Ja s24 tyttö on oikeesti jotain ihan parasta. Tää kaikki. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkka ajoitus taas jos katot meidän edellisiä viestejä :) Hyvää yötä viel, suljen tän nyt

Huomenta rakkaus. Nukuitko hyvin? Mä nukahdin välittömästi vierees ja heräsin tosi todentuntuiseen uneen, jossa säkin olit. Olipa vaan outo uni. Kyllä huomas että sinähän siellä oot aina kun silmät suljen, en vaan aina herätessä muista uniani.

Noista "alapään" kommenteista en mitään ymmärrä, mutta ei tarviikaan. Aloitus kuulostaa ilmeisesti aviomiehen etsinnältä muiden silmin, se ei ollu tarkoitus. En miettiny niin tarkkaan. Mä haluun sut, suhteen titteli ei oo tärkee, vaan sä.

Hauskaa päivää!

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Huomenta rakkaus. Nukuitko hyvin? Mä nukahdin välittömästi vierees ja heräsin tosi todentuntuiseen uneen, jossa säkin olit. Olipa vaan outo uni. Kyllä huomas että sinähän siellä oot aina kun silmät suljen, en vaan aina herätessä muista uniani.

Noista "alapään" kommenteista en mitään ymmärrä, mutta ei tarviikaan. Aloitus kuulostaa ilmeisesti aviomiehen etsinnältä muiden silmin, se ei ollu tarkoitus. En miettiny niin tarkkaan. Mä haluun sut, suhteen titteli ei oo tärkee, vaan sä.

Hauskaa päivää!

En ole aloittaja mutta jos oikeasti haluat sellaisella tavalla minkä tiedät olevan ainutlaatuinen niin tärkeää on vain se että hoidat asian kunnialla ja kunnolla, ei tittelit tai muutkaan.

Siihen yhteen viestiisi(?) vain liittyen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloittaja mutta jos oikeasti haluat sellaisella tavalla minkä tiedät olevan ainutlaatuinen niin tärkeää on vain se että hoidat asian kunnialla ja kunnolla, ei tittelit tai muutkaan.

Tai pariin oikeastaan. 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Et tietenkään oo aloittaja kun vastasit juuri kommenttiin, joka oli multa aloittajalta ja naiselta. Miten et sitä tajua vaikka mulla on tää nikki? Mee pois. Täällä kirjoittaa paljon ihmisiä, mee puhumaan sinne viestiin mihin viittaat. Minä kirjotan hänelle, jonka tässä jo tavoitin..

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Hauskaa päivää!

Hauskaa päivää sullekin paras :) Nukuin hyvin enkä muista mitä unia näin, varmasti jotain sinusta :) Mutta oliko se unta jos samaa unta nähtiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskaa päivää sullekin paras :) Nukuin hyvin enkä muista mitä unia näin, varmasti jotain sinusta :) Mutta oliko se unta jos samaa unta nähtiin...

Ei mutta ihanaa et olet siinä. Koko aamun venannu ihanaa nallee 😘 oliko pikkunalle yövuorossa? 💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mutta ihanaa et olet siinä. Koko aamun venannu ihanaa nallee 😘 oliko pikkunalle yövuorossa? 💕

Turhaan odottelet. Minä odottelen nyt vaan rakasta tähän.

• Anonyymi kirjoitti:

Turhaan odottelet. Minä odottelen nyt vaan rakasta tähän.

Kiitos rakas. Just meinasin kysyä, että rakastatko vielä ja tuollahan se sitten lukikin, että rakasta odotat :) Eli mua :) Oot ihana. Ei se varmaan ollut unta :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kiitos rakas. Just meinasin kysyä, että rakastatko vielä ja tuollahan se sitten lukikin, että rakasta odotat :) Eli mua :) Oot ihana. Ei se varmaan ollut unta :)

No höh, miksi sinä sellasta epäilisit että en? :(

• Anonyymi kirjoitti:

En epäile, varmistelen vaan säännöllisesti :)

• Anonyymi kirjoitti:

Rakastan sua ja sut ihanin :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Hyvä jos mut viel huolit sen viestihässäkän jälkee. Kaikkea tarkotin sitäkin et rakastan vaikkean sua tunne. Miksi vaan muutit mieles vaikka treffit oli jo sovittu? Ota se whatsapp esto pois sovitaan tää

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ja minä sut ja sua, aina vaan kovemmin ja kovemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä jos mut viel huolit sen viestihässäkän jälkee. Kaikkea tarkotin sitäkin et rakastan vaikkean sua tunne. Miksi vaan muutit mieles vaikka treffit oli jo sovittu? Ota se whatsapp esto pois sovitaan tää

Luulenpa et sotket nyt johonkin toiseen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulenpa et sotket nyt johonkin toiseen...

En sekota 😌 Nalleksi sanoi mua tuo H-nainen ennenkin 💕

• Anonyymi kirjoitti:

Mene pois siitä. Sekoitat toiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tää täällä päässäkään oo mitenkään vähenemään päin :) Kylläpäs nuo nyt sotkee sivusta.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei tää täällä päässäkään oo mitenkään vähenemään päin :) Kylläpäs nuo nyt sotkee sivusta.

Ne tykkää sinusta niin paljon :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ne tykkää sinusta niin paljon :)

Ne taitaa luulla että meitä on vaan yks, ainakin osa :)
        Yhtä me jo ollaankin rakas.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on lähes täsmälleen samat emojit millä ensin ilmeisesti naisena kyselit pikkunallesta ja kohta siinä ollaankin sitten miestä ja kysellään naisen perään. Oletko yksi kateellinen nainen, joka sotkee ja on iskenyt silmänsä mun nalleen? Hän ei nyt oo vapaa kun mun on :) Joten älä turhaan jaksa.

• Anonyymi kirjoitti:

Oon valmis vaikka kävelemään kuuhun ja takaisin sun takia :) Tietäisitpä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Oon valmis vaikka kävelemään kuuhun ja takaisin sun takia :) Tietäisitpä :)

Ei kuuhun voi kävellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kuuhun voi kävellä.

Kyllä voi kun rakastaa.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kyllä voi kun rakastaa.

Ketä rakastat? Muistatko edes enään? Miten tunnistitte tiisenne tääll?

• Anonyymi kirjoitti:

Ketä rakastat? Muistatko edes enään? Miten tunnistitte tiisenne tääll?

Mee pois.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mee pois.

Kerro ni meen. Ei oo paha. Miten tunnistitte

• Anonyymi kirjoitti:

Voi sen sanoo niinkin, että
        Vuokseni teen mitä vaan
        Jos vain omakseni sinut siten saan.
        Unessa olit vasta vieressä mun.
        Olisinpa ikuisesti sylissäs sun.
        Tiistairuno kullalle. Yritän mäkin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro ni meen. Ei oo paha. Miten tunnistitte

En ENÄÄN kirjoita sulle mitään ENÄÄN :)

• Sinä et ole terve. Säälin sua vähän vaikka en sua voi sietääkään.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Voi sen sanoo niinkin, että
        Vuokseni teen mitä vaan
        Jos vain omakseni sinut siten saan.
        Unessa olit vasta vieressä mun.
        Olisinpa ikuisesti sylissäs sun.
        Tiistairuno kullalle. Yritän mäkin :)

Kiitos rakkaalle, parhaalle ja ihanimmalle ihan parhaasta runosta :) Otan talteen tietysti

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos rakkaalle, parhaalle ja ihanimmalle ihan parhaasta runosta :) Otan talteen tietysti

Kiitos kulta. Sun runot on kyllä niitä parhaita :)

• Anonyymi

Oot todella sairas ihminen. Taidat olla itse kyseisen toiminnan harjoittaja...

• Anonyymi

No kysypä joltaa ukoltas miltä se tuntuu

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Teen kokonaan uuden aloituksen. Tuo teinipoika sotki tän.

• Anonyymi

Kiitos Hanna 🥰 Näytit kauniilta tänään

• Anonyymi

No married anymore

• Anonyymi

Ei noin saa puhua

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Kenelleköhän menee?

• No eiköhän jokainen tiedä onko niitä runoja tänne nallena kirjoitellut vai ei. Ei pitäs olla hankala tunnistaa itseään siitä.

• Anonyymi

Voi ku ihanaa! Minä mummeli olen aina ihaillut Mannerheimiä ja mun vaari oli ihan samanlainen. Suoraselkäinen pitkä upseeri Katjanokalta. Aina ajattelin nuorena et haluan mun aviomiehen sitten joskus samanlaisen rehellisen Suoraselkäinen Miehen. Mun isä oli myös sellainen. Sit ajauduin naimisiin mun mies oli myös sellainen puoliksi ikävä kyllä. Kohtasin joskus yhden hänet ja luulin et nyt se tuli mun eteen vihdoin. Tiedän et tuli harmittaa nyt on jo aika kulkenut ja ole jo vanha akka ja se hän nuori eikä pätkääkään minusta kiinnostunut. Ei se kuitenkaan haittaa päätin omistaa mun koko elämän ihan sama loppuuko huomenna mun ihanalle tyttärelleni. Lopetin somet luulee et olisin joku puuma mut mua ei ole koskaan kiinnostanut kuin se yksi.

• Anonyymi

Silti mua ällöö nallet ja puhit yhtä paljon kuin hehkulamput. Jatkan eteenpäin monenlaista tyrkkyä mummolla silti en halua ketään. Halua olla äiti jonka mun 18v muistais että rakastan ja myös olis omilleen yhtä omistautuva❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti mua ällöö nallet ja puhit yhtä paljon kuin hehkulamput. Jatkan eteenpäin monenlaista tyrkkyä mummolla silti en halua ketään. Halua olla äiti jonka mun 18v muistais että rakastan ja myös olis omilleen yhtä omistautuva❤️

Huhhu ootko oikeesti married vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huhhu ootko oikeesti married vai

Miehen yksi juttelu provo, ei kellekkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat vihdoin olla äiti 18-vuotiaalle lapsellesi? Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän nuo kommentit nyt aloitukseen liity oli tämä yksinpuhelua tai ei. En edes ymmärrä mistä joku Katajanokan mummo kuvittelee, että nämä nallet ja puhit liittyisi häneen jotenkin :) Ei liity :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Eihän nuo kommentit nyt aloitukseen liity oli tämä yksinpuhelua tai ei. En edes ymmärrä mistä joku Katajanokan mummo kuvittelee, että nämä nallet ja puhit liittyisi häneen jotenkin :) Ei liity :)

Kyllä sut kirjoittelija tiedetään, mistä olet sekopää! Turha laittaa toisten niskaan näitä kirjoituksia!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sut kirjoittelija tiedetään, mistä olet sekopää! Turha laittaa toisten niskaan näitä kirjoituksia!

Minä kirjotiin tämän aloituksen yhdelle miehelle, kyllä. Hän tietää kun tää on varmaan sadas meillä. Mutta jo kirjoitustyylistä tietää. että tuo yöllinen ruikuttaja en ollu minä. Harmi jos joku on kokenut meidän nalle-hehku jutut jotenkin omikseen ja sekoilee aamuyöstä noin. Luin ihmeissäni, että häntä ei kiinnosta nallet ja hehkut ja jatkaa matkaansa. Kuvitteliko hän oikeasti olevansa tässä joku osapuoli? Ei liity meihin kuten et sinäkään. Oot ilmeisesti sama kun noin suututtaa? Kirjoitustyylisi on sillä lailla uniikki. Kirjoitat kummallisesti eri lauseita pötköön samaan lauseeseen ja lukeminen on aika hankalaa. Meidän jutut ei liity sinuun!

• Anonyymi kirjoitti:

Oot oikeastaan vähän pelottava. Kuvittelet että joku mies kirjoittaa näitä yksin ja ihan sinua varten? Oot pahasti metsässä nyt. Oli meitä yksi tai kaksi, nalle ja hehku tai hehkunalle niin sinulle nämä ei oo :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, arvon 🦄 aika moni tietää, että kyseinen mies kirjoittelee monena FIKTIIVISENÄ hahmona yksinään, eikä asia ole kai muutenkaan muille laajemmalle yleisölle niin mittavan tärkeä yleisen edun tai vastaavan aspektin kannalta😂

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Oot oikeastaan vähän pelottava. Kuvittelet että joku mies kirjoittaa näitä yksin ja ihan sinua varten? Oot pahasti metsässä nyt. Oli meitä yksi tai kaksi, nalle ja hehku tai hehkunalle niin sinulle nämä ei oo :)

Siinähän sinä mies paljastit ilman että tämä kiihtynyt ikuisesti väärään pusikkoon huutaja ymmärsi kysyä, että kirjoitat tätä yksinäsi, tiedä sitten ketä varten loppujen lopuksi

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

”Oli meitä yksi tai kaksi, nalle ja hehku tai hehkunalle niin sinulle nämä ei oo :)” Eli sinä mies toisin sanoen myönnät kirjoittavasi tätä saagaa itseksesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mikähän siinä on kun toisten ylpeys ja nimenomaan se ei tunnu antavan periksi myöntää tätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Oli meitä yksi tai kaksi, nalle ja hehku tai hehkunalle niin sinulle nämä ei oo :)” Eli sinä mies toisin sanoen myönnät kirjoittavasi tätä saagaa itseksesi?

Miten sinä keskenkasvunen kakara sit selität sen et kirjotetaan joskus toisillemme pitkiä viestejä ja ne tulee tänne lähes samalla kellonlyömällä? Ei se olisi yksin mahdollista. Mut ihan sama, ei sun tarvii ymmärtää

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä keskenkasvunen kakara sit selität sen et kirjotetaan joskus toisillemme pitkiä viestejä ja ne tulee tänne lähes samalla kellonlyömällä? Ei se olisi yksin mahdollista. Mut ihan sama, ei sun tarvii ymmärtää

Mustakin on ihan sama mitä tuo luulee. Kunhan kukaan ei ala kuvitella että me (eli hänelle se yksi mies) ollaan häntä varten täällä. Niinhän tuo lapseensa keskittyvä taisi luulla. Pikkuisen kirpaisee, jos kirjoitan sulle miten paljon sua rakastan ja joku mummo kännissä kuvittelee että rakastan häntä :) No luulkoot. Pitää vaan opetella väisteleen noi sekavimmat :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mustakin on ihan sama mitä tuo luulee. Kunhan kukaan ei ala kuvitella että me (eli hänelle se yksi mies) ollaan häntä varten täällä. Niinhän tuo lapseensa keskittyvä taisi luulla. Pikkuisen kirpaisee, jos kirjoitan sulle miten paljon sua rakastan ja joku mummo kännissä kuvittelee että rakastan häntä :) No luulkoot. Pitää vaan opetella väisteleen noi sekavimmat :)

Tiedän, että se tuntuu inhottavalta. Mut älä ajattele niin. Se, että joku niitä omii ei vähennä yhtään sitä kuin ihanalta ne tuntuu minusta :)

• Anonyymi kirjoitti:

En myönnä mitään kenellekään kun se ei kuulu sulle kirjoitanko yksin vai en. Kohde tietää ja se riittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, että se tuntuu inhottavalta. Mut älä ajattele niin. Se, että joku niitä omii ei vähennä yhtään sitä kuin ihanalta ne tuntuu minusta :)

Kiitos rakas. Oot maailman ihanin. Samat sanat sulle.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kiitos rakas. Oot maailman ihanin. Samat sanat sulle.

Ite oot maailman ihanin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Eikun sinä oot. Just sinä oot :) Niin ihana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just yksinhän se on hyvä mies mahdollista...

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En myönnä mitään kenellekään kun se ei kuulu sulle kirjoitanko yksin vai en. Kohde tietää ja se riittää.

Eli kirjoitat edelleen mies itseksesi ja tämä on sinulle pitkän linjan rutiini eikö niin?

• Anonyymi kirjoitti:

Just yksinhän se on hyvä mies mahdollista...

Ihaninta on just se, että meille ton kaa se tapahtuu lähes päivittäin. Rakkausaallot sinkoilee vaan ja ihmeitä tapahtuu :) On niin ihana rakastaa maailman ihaninta ja olla maailman onnellisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli kirjoitat edelleen mies itseksesi ja tämä on sinulle pitkän linjan rutiini eikö niin?

Mitä se sulle kuuluu. Taitaa käydä vähän kateeksi kun toisilla on toisensa ja sulla vaan noi harha.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei maailman rakkain nalle. Missä oot? Ootko jossain?

• Anonyymi

Hyvä jos mut viel huomit sen viestihässäkän jälkee. Kaikkea tarkotin sitäkin et rakastan vaikkean sua tunne. Miksi vaan muutit mieles vaikka treffit oli jo sovittu? Ota se whatsapp esto poisbja sovitaan tää

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aloin kirjoittaa, että älkää kiusatko hehkulamppua, kun nalle pahoittaa mielensä, mutta sitten ajattelin, että hehkulampun pitää kestää nallen mielensäpahoittaminen 😘😂
      Elämä on rankkaa.

• Anonyymi

Jos käyttäydyt narsistisesti

Kaikki loppuu heti

• Anonyymi

No eikö sullakaan ole muuta mietittävää? Alan ollaa niin helvetin kyllästynyt teihin/sinuun kiusaaja. Tottakai pahotan mieleni jos rakasta kiusataan, ette tekään varmaan voisi sitä sietä jos teidän läheisiä kiusataan? Ei ketään kuulu kiusata eikä anonyymiys muuta sitä asiaa yhtään. Tosin tuskin noin ilkeällä ihmisellä paljoa läheisiä on.

• Tää on naisten palsta ja toisia naisia tyrkitään pois tieltä. Illan pimetessä niitä totuuksia alkaa aina tulla "veit mun palstamiehen, se oli ensin mun"-tyyliin. Miehet on niin vähissä. Hän on mun kuitenkin ja vien sen täältä palstalta pois mukanani :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tää on naisten palsta ja toisia naisia tyrkitään pois tieltä. Illan pimetessä niitä totuuksia alkaa aina tulla "veit mun palstamiehen, se oli ensin mun"-tyyliin. Miehet on niin vähissä. Hän on mun kuitenkin ja vien sen täältä palstalta pois mukanani :)

Täältä löytyy paskimmat miehet. Saat pitää

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tää on naisten palsta ja toisia naisia tyrkitään pois tieltä. Illan pimetessä niitä totuuksia alkaa aina tulla "veit mun palstamiehen, se oli ensin mun"-tyyliin. Miehet on niin vähissä. Hän on mun kuitenkin ja vien sen täältä palstalta pois mukanani :)

kuka nyt ei olisi Nallesta mustis? 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Täältä löytyy paskimmat miehet. Saat pitää

Kiitos avokätisyydestä, mutta mulle riittää tämä yks :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuka nyt ei olisi Nallesta mustis? 😂

Uskot siis edelleen näihin palkstan mielikuvitushahmoihin ja omaksut nallet ja röllit heittämällä ajatuskeskukseesi sekä uskot ennen kaikkea tuntevasi nämä hehkulamput ym fiktiivihenkilöt ihan henkilökohtaisesta elämästä? Ei kai siinä

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei täällä kukaan muu kuin pari vähän rattailta tipahtanutta usko siihen, ettäkö sinusta (mieshän sinä olet) tappelesi kukaan tai muutenkaan ei ole ainakaan tarpeeksi riittävän tyhmiä uskomaan näihin palstamiehe vedätyksiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Uskot siis edelleen näihin palkstan mielikuvitushahmoihin ja omaksut nallet ja röllit heittämällä ajatuskeskukseesi sekä uskot ennen kaikkea tuntevasi nämä hehkulamput ym fiktiivihenkilöt ihan henkilökohtaisesta elämästä? Ei kai siinä

Et sinä käyttäisi tuntikausia joka päivä tuon todistelemiseen, jos et itse uskoisi :)
        Kukaan ei käyttäisi noin paljon energiaa kuin sinä mielikuvitushahmoihin.
        Uskottavuus sulla on nolla.

• Anonyymi

Niin on raavas ku vartijapoika katajanokalla nuoruudessa sinisillä silmillä ja laineisella tukalla ikkunasta katselin ja ihailin ulkona tänään niin vilpoosa keli et ois ihana lämittäjä tollanen lämmin nalle

• Mene pois. Noloa tuollainen sulta kun ollaan jo molemmat sanottu, että halutaan vaan toisemme.

• Hehkulamppusi kirjoitti:

Mene pois. Noloa tuollainen sulta kun ollaan jo molemmat sanottu, että halutaan vaan toisemme.

Siis hänen nallen kanssa, ei sun missään tapauksessa :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Siis hänen nallen kanssa, ei sun missään tapauksessa :)

Monenlaista tyrkkyä mummolla silti en halua ketään. Halua olla äiti jonka mun 18v muistais että rakastan mihinkää hehkuihin taikka puheihin usko

• Kulta tuu ruutuun. Täällä kaipaan minä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      44
      9221
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      78
      5722
    3. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      1
      4800
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      41
      4246
    5. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      58
      3744
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      54
      3492
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      29
      3357
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2578
    9. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      34