Kaipaako kukaan teitä

Anonyymi

tällä sivustolla?

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei, en ole havainnut kenenkään kaipailevan. Mikä nyt ei kyllä yllätä. Yllättäis, jos kaipailis. Eihän mua kukaan oikeastaan edes tunne täällä eikä irl.

• Anonyymi

Ei kaipaa. Kuhan purkaan venttiileitä. Ällöttää noi imelyydet.

• Uskoisin näin. En täällä muuten olisi.

• Anonyymi

Tuskinpa kaipaa, itse joskus puran tuntojani.
      Todellisuus on ettei välitä pätkääkään.
      Loppuu tämä minultakin, parin päivän päästä.
      Yksipuolinen ikävä todella kuluttavaa.

• Anonyymi

Ei täällä eikä muuallakaan. Haaveiltua toki silti tulee aina välistä.

• Anonyymi

En usko

• Anonyymi

Kyllä se kaipaa. Tai sitten oon vaan niin narsistinen, että luulen :)

• Anonyymi

Ei kaipaa. Kaipaa vissiin kassaneitiä.

• Anonyymi

No ei varmasti kaipaa. Se ketä jossain määrin ite kaipasin oli yksinäinen ja epäsosiaalinen ihminen ja saattaa siksi olla ehkä täälä käynytkin, mutten ikänä tosissani kuvittelisi, että täältä nyt ketään oikeasti tunnistaa.

Ajatusleikkiä ja ajankulua.

• Anonyymi

Ei. Välillä vaan haukutaan.

• Anonyymi

Ei minua kukaan täällä kaipaa. Kunhan taas piipahdin. Pitäisi jo päästä tästä surkeasta tavasta. 🌊

• Ketä sinä sitten kaipaat?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ketä sinä sitten kaipaat?

Kaipailen erästä miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipailen erästä miestä.

Jaahas, joku jo ehti kommentoimaan väliin. Tämmöistä se täällä on.. No mutta sikäli samaa kun itsekin kaipaan erästä miestä. 🌊

• Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, joku jo ehti kommentoimaan väliin. Tämmöistä se täällä on.. No mutta sikäli samaa kun itsekin kaipaan erästä miestä. 🌊

No on tämä kyllä hullua täällä. Vastaillaan toisen puolesta. Mutta on kyllä aika ympäripyöreä vastauskin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No on tämä kyllä hullua täällä. Vastaillaan toisen puolesta. Mutta on kyllä aika ympäripyöreä vastauskin.

Niin, tää on ihan hullu paikka. Mentaalitapauksia vähintään puolillaan...
        Mikä vastauksessa on vikana? Ei täällä kaikki yhtä näkyvästi leuhota kaipaamistaan kuten sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tää on ihan hullu paikka. Mentaalitapauksia vähintään puolillaan...
        Mikä vastauksessa on vikana? Ei täällä kaikki yhtä näkyvästi leuhota kaipaamistaan kuten sinä.

Ahas, ja taas joku leikkasi väliin.. Kiva kiva. No, jutelkaa te, mä lähen nukkumaan. Öitä. 🌊

• Anonyymi kirjoitti:

Ahas, ja taas joku leikkasi väliin.. Kiva kiva. No, jutelkaa te, mä lähen nukkumaan. Öitä. 🌊

öitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et omi prinssiä, kyllä muutkin saa sen kanssa jutella!

• Anonyymi kirjoitti:

Sä et omi prinssiä, kyllä muutkin saa sen kanssa jutella!

Saa muutkin jutella tietysti. En ole sitä kieltänyt. Tietenkin toivoisin että hän (kaivettu) olis täällä...

• Anonyymi

Eipä taida kaivata. Ei kukaan tiedä kuka olen, mistä tulen, mitä ajattelen, millainen olen.. Olen nobody anonyymien loputtomassa joukossa.

• Anonyymi

Ei kaipaa ja hyvä niin.

• Anonyymi

Toivoahan sitä voi, mut tuskin kuitenkaan. Toivo on tunnetta ja usko enemmän järkeä. Täällä kun on vähänlaisesti tunnisteita, niin jättää toivolle sijaa, mut harvemmin riittää uskoon asti.

Siksi täälläkin monet trollailee, kun usko ei riitä muuhun kuin katkeruuteen ja kiusanntekoon? Itsellä jos on paha mieli, en yleensä halua toisen mieltäkin pahoittaa. Täällä tuntuu olevan monella täysin toisin.

Minkälainen ihminen haluaa kostaa oma paha mieli syyttömille? Itsekäs ja ylimielinen. Venäjä voi ruokkia toisia toimimaan näin, kokevatko sen oikeudekseen, kun haluavat uskoa pahan voiman vaikuttavan hyvällä tavalla itseen?

Toiset saa lisäenergiaa siitä, että pahoittavat toisen mielen. Tällaisia itse myös kohdannut. Toivolle on hyvä antaa tilaa kohtuudella. Uskon puute itsellä kuitenkin vahvempi tällä hetkellä. En ole kovin vastaanottavainenkaan toivolle.

Kaipaus- tutun kuuloinen sana, mut mitä se todellisuudessa tarkoittaa? Syvällistä vai vain pintapuolista tuntemusta, josta haluaa pitää meteliä yllä. Huomion hakuako vain vai jotain enemmän? Itse vaadin paljon, ennen kuin alan kaivata jotain.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4637
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3862
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      143
      3438
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2615
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2544
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2141
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2057
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1830
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1707
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1689
    Aihe