tällä sivustolla?
Kaipaako kukaan teitä
23
<50
Vastaukset
Ei, en ole havainnut kenenkään kaipailevan. Mikä nyt ei kyllä yllätä. Yllättäis, jos kaipailis. Eihän mua kukaan oikeastaan edes tunne täällä eikä irl.
- Anonyymi
Ei kaipaa. Kuhan purkaan venttiileitä. Ällöttää noi imelyydet.
Uskoisin näin. En täällä muuten olisi.
- Anonyymi
Tuskinpa kaipaa, itse joskus puran tuntojani.
Todellisuus on ettei välitä pätkääkään.
Loppuu tämä minultakin, parin päivän päästä.
Yksipuolinen ikävä todella kuluttavaa. - Anonyymi
Ei täällä eikä muuallakaan. Haaveiltua toki silti tulee aina välistä.
- Anonyymi
En usko
- Anonyymi
Kyllä se kaipaa. Tai sitten oon vaan niin narsistinen, että luulen :)
- Anonyymi
Ei kaipaa. Kaipaa vissiin kassaneitiä.
- Anonyymi
No ei varmasti kaipaa. Se ketä jossain määrin ite kaipasin oli yksinäinen ja epäsosiaalinen ihminen ja saattaa siksi olla ehkä täälä käynytkin, mutten ikänä tosissani kuvittelisi, että täältä nyt ketään oikeasti tunnistaa.
Ajatusleikkiä ja ajankulua. - Anonyymi
Ei. Välillä vaan haukutaan.
- Anonyymi
Ei minua kukaan täällä kaipaa. Kunhan taas piipahdin. Pitäisi jo päästä tästä surkeasta tavasta. 🌊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ketä sinä sitten kaipaat?
Kaipailen erästä miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipailen erästä miestä.
Jaahas, joku jo ehti kommentoimaan väliin. Tämmöistä se täällä on.. No mutta sikäli samaa kun itsekin kaipaan erästä miestä. 🌊
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, joku jo ehti kommentoimaan väliin. Tämmöistä se täällä on.. No mutta sikäli samaa kun itsekin kaipaan erästä miestä. 🌊
No on tämä kyllä hullua täällä. Vastaillaan toisen puolesta. Mutta on kyllä aika ympäripyöreä vastauskin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No on tämä kyllä hullua täällä. Vastaillaan toisen puolesta. Mutta on kyllä aika ympäripyöreä vastauskin.
Niin, tää on ihan hullu paikka. Mentaalitapauksia vähintään puolillaan...
Mikä vastauksessa on vikana? Ei täällä kaikki yhtä näkyvästi leuhota kaipaamistaan kuten sinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tää on ihan hullu paikka. Mentaalitapauksia vähintään puolillaan...
Mikä vastauksessa on vikana? Ei täällä kaikki yhtä näkyvästi leuhota kaipaamistaan kuten sinä.Ahas, ja taas joku leikkasi väliin.. Kiva kiva. No, jutelkaa te, mä lähen nukkumaan. Öitä. 🌊
Anonyymi kirjoitti:
Ahas, ja taas joku leikkasi väliin.. Kiva kiva. No, jutelkaa te, mä lähen nukkumaan. Öitä. 🌊
öitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahas, ja taas joku leikkasi väliin.. Kiva kiva. No, jutelkaa te, mä lähen nukkumaan. Öitä. 🌊
Sä et omi prinssiä, kyllä muutkin saa sen kanssa jutella!
Anonyymi kirjoitti:
Sä et omi prinssiä, kyllä muutkin saa sen kanssa jutella!
Saa muutkin jutella tietysti. En ole sitä kieltänyt. Tietenkin toivoisin että hän (kaivettu) olis täällä...
- Anonyymi
Eipä taida kaivata. Ei kukaan tiedä kuka olen, mistä tulen, mitä ajattelen, millainen olen.. Olen nobody anonyymien loputtomassa joukossa.
- Anonyymi
Ei kaipaa ja hyvä niin.
- Anonyymi
Toivoahan sitä voi, mut tuskin kuitenkaan. Toivo on tunnetta ja usko enemmän järkeä. Täällä kun on vähänlaisesti tunnisteita, niin jättää toivolle sijaa, mut harvemmin riittää uskoon asti.
Siksi täälläkin monet trollailee, kun usko ei riitä muuhun kuin katkeruuteen ja kiusanntekoon? Itsellä jos on paha mieli, en yleensä halua toisen mieltäkin pahoittaa. Täällä tuntuu olevan monella täysin toisin.
Minkälainen ihminen haluaa kostaa oma paha mieli syyttömille? Itsekäs ja ylimielinen. Venäjä voi ruokkia toisia toimimaan näin, kokevatko sen oikeudekseen, kun haluavat uskoa pahan voiman vaikuttavan hyvällä tavalla itseen?
Toiset saa lisäenergiaa siitä, että pahoittavat toisen mielen. Tällaisia itse myös kohdannut. Toivolle on hyvä antaa tilaa kohtuudella. Uskon puute itsellä kuitenkin vahvempi tällä hetkellä. En ole kovin vastaanottavainenkaan toivolle.
Kaipaus- tutun kuuloinen sana, mut mitä se todellisuudessa tarkoittaa? Syvällistä vai vain pintapuolista tuntemusta, josta haluaa pitää meteliä yllä. Huomion hakuako vain vai jotain enemmän? Itse vaadin paljon, ennen kuin alan kaivata jotain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934730
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854069Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1633977Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162658Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362613- 442177
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727