Nuoren lääkärinaisen tutkimus

Anonyymi

Olin mennyt terveyskeskukseen lääkärin vastaanotolle.
Yritän viimeiseen asti välttää näitä tilaisuuksia mutta nyt en kestänyt enempää.
Kullin pää oli turvonnut ja kuseminen oli niin tuskallista että pidättelin sitä mahdollisimman pikään.

Nussimista en voinut ajatellakaan niin arka tuo terska oli, yölläkin kirveli niin että nukkumisesta ei tullut mitään
Parin tuskantäyteisen viikon jälkeen olin tilannut ajan läheiselle terveysasemalle.

Ja nyt istuin lääkärin huoneessa mieli täynnä kauhukuvia siitä mikä minua vaivasi.

Tippuri eikä kuppa se ei ollut, sillä viimeisen vuoden olin nusssinut vain vaimon kanssa.
Ellei sitten hän ollut käynyt vieraissa?Tätäkin olin pohtinut,mutta vaimi kielsi jyrkästi kaikki epäilyni, suuttui suorastaan ja väitti minun käyneen jotain huoraa panemassa.
Alakulonen mietiskelyni katkesi kun tääkäri asteli huoneeseen ja tervehti iloisesti
Nousin pystyyn kätelläkseni iloisen oloista ja kaunista nuorta naista
Hän oli pienikokoinen ja hoikka,valkoisen takin alta erotin yllättävän suureet rinnat ja jokin kiihottumisen tapainen heikko väröhdys kävi kivuliaassa kalussani.

-Istukaa vain .Hän asteli pöydän taakse ja näpytteli hetken konetta.
- Hmm, vai virtsaamisongelmia, hön kysyi ja käöntyi minuun päin asettaen kätensä pöydälle ristiin
Hänellä on kauniit silmät ja seksikkäät huulet ja upeet vaaleet hiukset, ajattelin.
Ääneen sanoin - joo, tota hirvee kirvely munan päässä koko ajan ja virtsaaminen tosi tuskallista.Ollu jo kaks viikkoo
- vai niin, hän vain sanoi katsellen minua arvioivasti, - pakko kysyä onko teillä ollut tilapäistä tai tilapäisiä seksisuhteita viime aikoina ,sillä nuo oireet viittaavat vahvasti sukupuolitautiin.
- EI, ei, en oo ollu kun vainon kanssa yli vuoteen, kielsin ja jatkoin - eikä vaimolla ole mitään oireita
- toki voihan se olla tavallista pahempi virtsatulehduskin
Nuori nainen katseli minua hetken miettien ja sanoi sitten- no katsotaanpa sitten miltö se näyttää,riusuuntukaa ja menkää sitten selällenne tuohon tutkimuspöydälle.

1

4452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokonaanko? Kysyin ja hän i vastasi koppavasti.- housut pois,paita voi jäädä
      Aloin riisuuntumaan ja kun olin saanut kaikki vaatteet yltäni ,neiti tohtori komensi minut selälleen tutkimuspöydälle.
      Yleensä tykkään kyllä riisua naisten edessä ja esitellä parasta puoltani ,mutta nyt olin kuin jäässä,kalukin oli kutistunut pippeliksi ,hävettikin.
      - No niin ,katsotaanpas miltä se näyttää!
      Nuori nainen kumartui ylitseni ja tarttui muitta mutkitta penikseeni,veti tottuneesti esinahkaa taakse,mikä tuntui niin tuskalliselta,että ähkäisin tahtomattani.
      -Sattuiko ? Hetki vielä.
      Hän piteli yhä kiinni peniksestäni ja tunnusteli toisella kädellään palleja,hellävaraisesti ja tottuneesti .
      Hänen takkinsa oli auki ja nyt näin nuo upeat rinnat,melko avonaisen paidan alla.
      Antava kaula-aukko oli seksikäs ja tuijottelin sitä puolen metrin päästä.
      Aloin tuntea pientä värinää alapäässäni;nuoren naisen käsi kaluni ympärillä,palleissa ja nuo rinnat!
      En ollut enää pariin viikkoon edes runkannut aristavaa kaluani,saati nussinut.
      Mutta oli kuin lääkärin käden kosketus tuntui aiheuttavan tuskansekaista nautintoa
      Ja reaktio oli niin yllättävä että neiti tohtori säpsähti.
      - Oho!
      Hän irrotti nopeasti kätensä vehkeistäni ja sanoi vain
      - Näyttää hiivatulehdukselta, mutta minun täytyy vielä tutkia eturauhastakin.
      Hän oli tyyni ja virallinen ,mutta posket punoittivat ja huomasin myös poven kohoileva kiivaammin.
      Katsoin reisieni välistä kohoavaa jäykköö kulliani joka oli kasvanut töyteen mittaansa tohtorin

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe