Neuvoja vuosiluonnemerkeille

Anonyymi

Rotta: harkitse päätöksiäsi tarkkaan, vaikka oletkin eläinradan ensimmäinen, se ei tarkoita, että olet messias ja / tai jumala. Harkitse mitä suustasi päästät. Sanat voivat olla kuin tikareja.

Härkä:: yritä suhtautua elämään kevyemmin vaikeinakin hetkinä, ja opi tutkimaan ja ymmärtämään tunteitasi, että ne ovat sinusta, eivätkä muista lähtöisin. Anna elämän ympärilläsi kehittyä, ja ymmärrä, että sen täytyy kehittyä, vaikket itse haluaisikaan muuttua; sillä sinä et ole Jumala, joka voisi määrätä kehityksen kulun. Elämä, joka ei kehity, häviää kehittyvän elämän tieltä.

Tiikeri: sinun ei tarvitse voittaa jokaista kiistaa, aina löytyy sinuakin parempia. Älä ole liian itsepäinen, vaan yritä sopeutua. Maailmassa on yleispäteviä lakeja, joita ei kannata yrittää tehdä olemattomiksi.

Kissa / jänis: kannattaa yleensä viedä loppuun se minkä aloitit, ja mieti tarkemmin kenen kanssa alat suhteeseen, jos haluat välttyä stressiltä.

Lohikäärme: pidä jalat maassa, kohtele muita niinkuin haluat itseäsi kohdeltavan, ja aina löytyy sinuakin parempia, joten älä ylennä itseäsi, toiseksi jäämistä ei tarvitse pelätä. Jos et voi voittaa, yritä saada edelläsi olevia rikkomaan ennätys.
Muista mitä eräs Lakotasoturi sanoi: "En harjoittele voittaakseni viholliseni, tai ollakseni veljeäni etevämpi, vaan voittaakseni vihollisista pahimman - oman itseni."

Käärme: älä pelkää näyttää surun tunteitasi, äläkä jää tunteiden vietäväksi. Jos vaadit vastapuolelta uskollisuutta, älä itse ole epärehellinen. Pitäisi pystyä ymmärtämään milloin on aika päästää irti ja antaa toisen mennä - sinä et ole mikään moraalinen maailman puhdistaja. Vihollisuudet eivät aina tule muista ihmisistä - ihminen on itse itsensä pahin vihollinen ja pettäjä, tahtoessaan muiden olevan kuten itse, eikä se ole kenenkään muun syy - uskalla siis katsoa peiliin.

Hevonen: Mieti kuinka päätöksesi vaikuttavat muihin - kaikki eivät ajattele kuten sinä, ja heilläkin on tunteet. Älä elä pinnallista elämää, vaan uskalla tutkia itseäsikin, ja löytää itsestäsi itsesi järkevä ohjastaja.

Vuohi: pidä molemmat jalat maassa. Yritä erää realistisessa maailmassa ja pidä puolesi.

Apina: Ole rehellinen. Älä loukkaa muita ja pidä kielesi kurissa. Elämässä on vakaviakin asioita, joista ei voi enää tehdä huumoria, ja jotka voivat koskea myös sinua... Jos ei järkevä käytös miellytä, muista mitä Jeesus sanoi mm. valehtelusta. Jos et kunnioita muita ihmisiä, mitä itse ajattelet olevasi ansaitaksesi kunnioitusta?

Kukko: Uskalla luottaa muihin vähän enemmän ja suojaa selustasi. Sinä et ole ainoana oikeassa, tai kaunein tai ainutlaatuisin.

Koira: Älä suhtaudu vastoinkäymisiin liian raskaasti. Pitäisi oppia ymmärtämään jättää "isäntä", kun ajankohtainen tarve tulee ilman, että sen toimen pitäisi pitää sisällään ajatusta uskottomuudesta.

Sika: Älä ole liian hyväuskoinen. Maailma ei kaadu yhdestä pettymyksestä. Opi ymmärtämään himojasi ja tunteitasi, että ne voivat olla sinun pahin vihollisesi - eivät muut ihmiset.

0

2264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        66
        4613
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        14
        2259
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        25
        1774
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1508
      5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        28
        1448
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1308
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        10
        1227
      8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        13
        1146
      9. 23
        1092
      10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        291
        1014
      Aihe