Alkaa olla epätoivoinen olo!!! Ensin huomasin että kieli on valkoinen -> otettiin näyte ja sammastahan se. Nystatinia olen käyttänyt 2 vko ja 4 kertaa päivässä kielelle, ei parantunut.... Lääkäri sano et jatka vielä seuraavat kaksi viikkoa.
Jossain vaiheessa huomasin myös kutinaa alapäässä. Otin pillerin siihen, koska tunnistin hiivaksi. Mulla ollut vuosia sitten hiiva joka parani flukonatsolilla, kertaheitolla. Mutta eipä tää lähtenyt.. tänään otin toisen pilsun.
Mulla on siis hiiva ylä- ja alapäässä ja alan todella masentua. Hirveen epämukava olo ja tuntuu et lääkärit vaa antaa oireisiin lääkkeitä, mut herranen aika, ei kai nyt ilman syytä yhtäkkiä käy tällaista??
Vältän sokeria. Syön hapatettuja tuotteita. Hyvä suuhygienia... :(
Sammas ja emättimen hiivatulehdus samaan aikaan
Anonyymi
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781