Myöhäisheränneet "unikeot"

Kuinka vanhaksi "nukuit" ja mikä sut herätti?

12

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No lähes 50 vuotiaaksi (olisko ollut 47v) ja se herätti kun ihastuin naiseen. Tosta vaan, yllättäen ja pyytämättä..

      • Nukuitko siis tuohon n. neljäseiskaan asti aivan sikeää unta?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nukuitko siis tuohon n. neljäseiskaan asti aivan sikeää unta?

        Melkolailla. Joskus saatoin jostakin naisesta ajatella/kommentoida, että JOS olisin naisista kiinnostunut, tuo olisi makuuni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkolailla. Joskus saatoin jostakin naisesta ajatella/kommentoida, että JOS olisin naisista kiinnostunut, tuo olisi makuuni..

        Mikä sai juuri tässä naisessa sinut ”avaamaan silmäsi”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sai juuri tässä naisessa sinut ”avaamaan silmäsi”?

        Ehkä kokonaisuus, fiksu, ystävällinen, katsoi perääni ja huomasin sen. Kauniskin minusta. Joku käsittämätön vetovoima, jota ensin yritin vastustaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkolailla. Joskus saatoin jostakin naisesta ajatella/kommentoida, että JOS olisin naisista kiinnostunut, tuo olisi makuuni..

        Okei 😊 Mä en nukkunut kovinkaan sikeästi. Tiesin tavallaan jo teininä, mutta kun "vaihtoehdot" oli hetero ja lesbo, niin heterona menin ja itseni sellaiseksi sitten mielsin. Kevyt uni loppui n. 12 vuotta sitten, kun ihastuin 🔥 palavasti työkaveriini, naiseen.


    • Anonyymi

      Kiinnostusta naisiin oli nuorena,sitten olin heterosuhteessa lähes 15 vuotta. Tuosta suhteesta yksi lapsi. Ikää on nyt 40 v.

      Pari viimeistä vuotta tunne siitä, että haluan olla suhteessa naisen kanssa vain vahvistui. Erosin ex miehestä viime keväänä. Nyt olen löytänyt ihanan naisen itselleni.

      • Onnea ihanan naisen löytämisestä 😊😍


    • Olin 31 tai 32v. kun ihastuin naiseen ja äkkäsin tämän taipumuksen. En silti ollut valmis hyväksymään sitä. Nyt oon 46v. ja ihan ok asian kanssa.

    • Itse heräsin 45v, mutta sitä ennenkin naiset kiinnosti. Herätti, kun ihastuin ja rakastuin tulisesti naiseen🔥🔥

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet nyt? Oletko yhä ihastunut samaiseen naiseen tai päätyikö ihastus suhteeseen?


    • 53v. Tulihan siitä suhde, mutta kaatui liian pitkään välimatkaan, kun toiselle paikkakunnalle muuttaminen ei ollut mahdollista. 😥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe