Myöhäisheränneet "unikeot"

Kuinka vanhaksi "nukuit" ja mikä sut herätti?

33

1976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No lähes 50 vuotiaaksi (olisko ollut 47v) ja se herätti kun ihastuin naiseen. Tosta vaan, yllättäen ja pyytämättä..

• Nukuitko siis tuohon n. neljäseiskaan asti aivan sikeää unta?

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Nukuitko siis tuohon n. neljäseiskaan asti aivan sikeää unta?

Melkolailla. Joskus saatoin jostakin naisesta ajatella/kommentoida, että JOS olisin naisista kiinnostunut, tuo olisi makuuni..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkolailla. Joskus saatoin jostakin naisesta ajatella/kommentoida, että JOS olisin naisista kiinnostunut, tuo olisi makuuni..

Mikä sai juuri tässä naisessa sinut ”avaamaan silmäsi”?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sai juuri tässä naisessa sinut ”avaamaan silmäsi”?

Ehkä kokonaisuus, fiksu, ystävällinen, katsoi perääni ja huomasin sen. Kauniskin minusta. Joku käsittämätön vetovoima, jota ensin yritin vastustaa..

• Anonyymi kirjoitti:

Okei 😊 Mä en nukkunut kovinkaan sikeästi. Tiesin tavallaan jo teininä, mutta kun "vaihtoehdot" oli hetero ja lesbo, niin heterona menin ja itseni sellaiseksi sitten mielsin. Kevyt uni loppui n. 12 vuotta sitten, kun ihastuin 🔥 palavasti työkaveriini, naiseen.

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyisin olen muuten parisuhteessa naisen kanssa. En sen johon aikanaan ihastuin. Vuosia puntariin sitä, olenko tosissani valmis, kunnes koin olevani. Nyt on hyvä, tasapainoinen suhde. Ja kumppaninikin luottaa siihen, etten ole mitään testaamassa vaan tosissani suhteessa hänen kanssaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Nykyisin olen muuten parisuhteessa naisen kanssa. En sen johon aikanaan ihastuin. Vuosia puntariin sitä, olenko tosissani valmis, kunnes koin olevani. Nyt on hyvä, tasapainoinen suhde. Ja kumppaninikin luottaa siihen, etten ole mitään testaamassa vaan tosissani suhteessa hänen kanssaan.

Onnea siitä että olet hyvän suhteen löytänyt 😊 Jotkut saattaa testailla ja olla suhteessa ei niin tosissaan, ihan ne heterot ja lesbotkin. Erityisen vaikeaa näyttää joillekuille olevan ymmärtää se, jottei jokainen bi(-taustainen) ole testailemassa.

• Anonyymi

Onnea siitä että olet hyvän suhteen löytänyt 😊 Jotkut saattaa testailla ja olla suhteessa ei niin tosissaan, ihan ne heterot ja lesbotkin. Erityisen vaikeaa näyttää joillekuille olevan ymmärtää se, jottei jokainen bi(-taustainen) ole testailemassa.

Sivusta
        Jotkut bisset on enemmän kallellaan miehiin päin, jolloin bissen testailujen uhrit on alkuun miehiä. Kun miehiä on testailtu tarpeeksi sen jälkeen on aika siirtyä naisiin. Toiset bisset alottaa naisilla ja toiset taas miehillä testailunsa. Yhtä sikoja ja itsekkäitä mulkeroita on molemmat tapaukset, kun harva kuitenkaan pysyy siinä alkuperäisessä valinnassaan. Jos on päättänyt olla ja lisääntyä miehen kanssa ja on kovempi vietti miehiin kuin naisiin niin ei se oma jakomielisairaus parane naisiin vaihtamalla eikä vaihtamalla toiseen mieheenkään. Turha siinä on kuule syytellä heteroita tai lesboja omista testailuvaiheistaan ja miehiin kyllästymisistä, jos on itse oman maineensa töhrinyt. Lopeta lesbona esiintyminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta
        Jotkut bisset on enemmän kallellaan miehiin päin, jolloin bissen testailujen uhrit on alkuun miehiä. Kun miehiä on testailtu tarpeeksi sen jälkeen on aika siirtyä naisiin. Toiset bisset alottaa naisilla ja toiset taas miehillä testailunsa. Yhtä sikoja ja itsekkäitä mulkeroita on molemmat tapaukset, kun harva kuitenkaan pysyy siinä alkuperäisessä valinnassaan. Jos on päättänyt olla ja lisääntyä miehen kanssa ja on kovempi vietti miehiin kuin naisiin niin ei se oma jakomielisairaus parane naisiin vaihtamalla eikä vaihtamalla toiseen mieheenkään. Turha siinä on kuule syytellä heteroita tai lesboja omista testailuvaiheistaan ja miehiin kyllästymisistä, jos on itse oman maineensa töhrinyt. Lopeta lesbona esiintyminen.

🤦voe luoja. Sä ja sun jutut.
        Kuinkahan moni lesbo tai homo taikka hetero pysyy siinä ensimmäisessä "valinnassaan" taikka edes seuraavissa. Aattele mimmosia 🐷:ja neki.
        Lopeta sä nyt jo toi idioottimaisuus.
        Sivusta. Oikealta tai vasemmalta.

• Anonyymi

🤦voe luoja. Sä ja sun jutut.
        Kuinkahan moni lesbo tai homo taikka hetero pysyy siinä ensimmäisessä "valinnassaan" taikka edes seuraavissa. Aattele mimmosia 🐷:ja neki.
        Lopeta sä nyt jo toi idioottimaisuus.
        Sivusta. Oikealta tai vasemmalta.

Idioottimaisuutta tai totuus sinusta. Se selviää kun alat tapailla toisia bissejä. Lesbot jätät rauhaan!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Idioottimaisuutta tai totuus sinusta. Se selviää kun alat tapailla toisia bissejä. Lesbot jätät rauhaan!!!

Nyt näyttää menevän sulla pikkusen hermoon 🤣Enpä ole aikeissa alkaa enää ketään tapailemaan.
        Koita pärjäillä tuon ongelmasi kanssa.

• Anonyymi

Kiinnostusta naisiin oli nuorena,sitten olin heterosuhteessa lähes 15 vuotta. Tuosta suhteesta yksi lapsi. Ikää on nyt 40 v.

Pari viimeistä vuotta tunne siitä, että haluan olla suhteessa naisen kanssa vain vahvistui. Erosin ex miehestä viime keväänä. Nyt olen löytänyt ihanan naisen itselleni.

• Onnea ihanan naisen löytämisestä 😊😍

• Olin 31 tai 32v. kun ihastuin naiseen ja äkkäsin tämän taipumuksen. En silti ollut valmis hyväksymään sitä. Nyt oon 46v. ja ihan ok asian kanssa.

• Itse heräsin 45v, mutta sitä ennenkin naiset kiinnosti. Herätti, kun ihastuin ja rakastuin tulisesti naiseen🔥🔥

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet nyt? Oletko yhä ihastunut samaiseen naiseen tai päätyikö ihastus suhteeseen?

• 53v. Tulihan siitä suhde, mutta kaatui liian pitkään välimatkaan, kun toiselle paikkakunnalle muuttaminen ei ollut mahdollista. 😥

• Anonyymi

Kaunis ja lempeä nainen.

• Anonyymi

Minut pakotti jo lapsena elämä heräämään ja ja en ollut edes vielä koulussa kun tajusin että minä olen aika yksin kaikkien ihmeellisten päätösten takia joita pienille lapsille laitetaa, olin liiankin itsenäinen koska oli pakko olla. Olisipa elämä säästänyt kaikken maailman asiat että olisin saanut herätä vasta aikuisena

• Anonyymi

T-nainen herätti lopullisesti. Ja oisinkohan mä silloin ollut 31, jotain semmosta 🥰👩‍❤️‍💋‍👩

• Anonyymi

Kerro lisää tästä T-naisesta 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää tästä T-naisesta 😉

En hirveesti enää uskalla kertoa mitään.. 🤭😂Mutta hän on aivan mun lenpi ihminen, ihana, sydämellinen, herkkä, kaunis, musikaalinen ja hän saa mut aina nauramaan🥹😍

meillä on vahva yhteys ja sen tunsi ihan heti, eikä ole koskaan muiden kanssa ollut mitään vastaavaa❤️ Hän osaa katsoa maailmaa positiivisten linssien läpi ja näkee ympärillään myös paljon kaunista mikä on tärkeä ominaisuus. Hän on täyttä kultaa ja hänen silmänsä lumosivat minut heti kättelyssä, enkä millään meinaa saada katsettani irti hänestä ollenkaan.. 🤩✨☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hirveesti enää uskalla kertoa mitään.. 🤭😂Mutta hän on aivan mun lenpi ihminen, ihana, sydämellinen, herkkä, kaunis, musikaalinen ja hän saa mut aina nauramaan🥹😍

meillä on vahva yhteys ja sen tunsi ihan heti, eikä ole koskaan muiden kanssa ollut mitään vastaavaa❤️ Hän osaa katsoa maailmaa positiivisten linssien läpi ja näkee ympärillään myös paljon kaunista mikä on tärkeä ominaisuus. Hän on täyttä kultaa ja hänen silmänsä lumosivat minut heti kättelyssä, enkä millään meinaa saada katsettani irti hänestä ollenkaan.. 🤩✨☺️

Myös minulla tällainen T-nainen joka asuu vielä T-kunnassa. Mielettömän ihana ihminen ❤️❤️

• Anonyymi

Oletteko myöhäännukkuneet koskaan epäilleet näiden uusien tuntemusten aitoutta? Välillä tuntuu kuin olisi vapautunut roolin esittämisestä mutta sitten taas tulee epäilys onko tämä vain tyytymättömyyttä vanhaan.

• Anonyymi

Kyllä sen tietää kun toiseen rakastuu aidosti. Oletko ihastunut naiseen vasta myöhemmällä iällä vai jo suhteessa?

• Anonyymi

Tiesin aina seksuaalisen kiinnostukseni toidiin tyttöihin/naisiin, mutta rakastuin ensimmäistä kertaa palavasti hyvään ystävääni päälle parikymppisenä. Erosin silloin kihlatusta miehestäni ja olen ikuisesti ylpeä päätöksestäni, että en jatkanut pakotettua heteroelämää. Itseni hyväksyminen kesti kuitenkin vuosia sen jälkeenkin.

• Anonyymi

Eikö susta tntunut koskaan tuntemuksistasi huolimatta että mitä ihmettä mä teen. Tämähän on ihan järjetöntä. Tullut sellaista epätodellista tunnetta. En tarkoita kyseenalaistaa ketään vaan koitan vain saada selkoa omista ajatuksista:)

• Anonyymi

Nyt 30-vuotiaana on selvästi alkanut kaikenlainen herääminen. Tuntuu kuin olisin vasta puhkeamassa kukkaan 🤗

• Anonyymi

Seuraavaksi kysyt itseltäsi miksi juuri minun pitää olla poikkeava alle ykdi prosentti väestöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavaksi kysyt itseltäsi miksi juuri minun pitää olla poikkeava alle ykdi prosentti väestöstä.

Tutkimusten mukaan Suomessa (ja yleensä maailmanlaajuisesti) homoseksuaaleiksi tai biseksuaaleiksi itsensä identifioivien osuus väestöstä on noin 3–5 % aikuisväestöstä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      165
      9582
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4944
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4732
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4092
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3722
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3643
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3528
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3253
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3039
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2754
    Aihe