Myöhäisheränneet "unikeot"

Kuinka vanhaksi "nukuit" ja mikä sut herätti?

21

1530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No lähes 50 vuotiaaksi (olisko ollut 47v) ja se herätti kun ihastuin naiseen. Tosta vaan, yllättäen ja pyytämättä..

• Nukuitko siis tuohon n. neljäseiskaan asti aivan sikeää unta?

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Nukuitko siis tuohon n. neljäseiskaan asti aivan sikeää unta?

Melkolailla. Joskus saatoin jostakin naisesta ajatella/kommentoida, että JOS olisin naisista kiinnostunut, tuo olisi makuuni..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkolailla. Joskus saatoin jostakin naisesta ajatella/kommentoida, että JOS olisin naisista kiinnostunut, tuo olisi makuuni..

Mikä sai juuri tässä naisessa sinut ”avaamaan silmäsi”?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sai juuri tässä naisessa sinut ”avaamaan silmäsi”?

Ehkä kokonaisuus, fiksu, ystävällinen, katsoi perääni ja huomasin sen. Kauniskin minusta. Joku käsittämätön vetovoima, jota ensin yritin vastustaa..

• Anonyymi kirjoitti:

Okei 😊 Mä en nukkunut kovinkaan sikeästi. Tiesin tavallaan jo teininä, mutta kun "vaihtoehdot" oli hetero ja lesbo, niin heterona menin ja itseni sellaiseksi sitten mielsin. Kevyt uni loppui n. 12 vuotta sitten, kun ihastuin 🔥 palavasti työkaveriini, naiseen.

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet nyt?

• Anonyymi

Kiinnostusta naisiin oli nuorena,sitten olin heterosuhteessa lähes 15 vuotta. Tuosta suhteesta yksi lapsi. Ikää on nyt 40 v.

Pari viimeistä vuotta tunne siitä, että haluan olla suhteessa naisen kanssa vain vahvistui. Erosin ex miehestä viime keväänä. Nyt olen löytänyt ihanan naisen itselleni.

• Onnea ihanan naisen löytämisestä 😊😍

• Olin 31 tai 32v. kun ihastuin naiseen ja äkkäsin tämän taipumuksen. En silti ollut valmis hyväksymään sitä. Nyt oon 46v. ja ihan ok asian kanssa.

• Itse heräsin 45v, mutta sitä ennenkin naiset kiinnosti. Herätti, kun ihastuin ja rakastuin tulisesti naiseen🔥🔥

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet nyt? Oletko yhä ihastunut samaiseen naiseen tai päätyikö ihastus suhteeseen?

• 53v. Tulihan siitä suhde, mutta kaatui liian pitkään välimatkaan, kun toiselle paikkakunnalle muuttaminen ei ollut mahdollista. 😥

• Anonyymi

Kaunis ja lempeä nainen.

• Anonyymi

Minut pakotti jo lapsena elämä heräämään ja ja en ollut edes vielä koulussa kun tajusin että minä olen aika yksin kaikkien ihmeellisten päätösten takia joita pienille lapsille laitetaa, olin liiankin itsenäinen koska oli pakko olla. Olisipa elämä säästänyt kaikken maailman asiat että olisin saanut herätä vasta aikuisena

• Anonyymi

T-nainen herätti lopullisesti. Ja oisinkohan mä silloin ollut 31, jotain semmosta 🥰👩‍❤️‍💋‍👩

• Anonyymi

Kerro lisää tästä T-naisesta 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää tästä T-naisesta 😉

En hirveesti enää uskalla kertoa mitään.. 🤭😂Mutta hän on aivan mun lenpi ihminen, ihana, sydämellinen, herkkä, kaunis, musikaalinen ja hän saa mut aina nauramaan🥹😍

meillä on vahva yhteys ja sen tunsi ihan heti, eikä ole koskaan muiden kanssa ollut mitään vastaavaa❤️ Hän osaa katsoa maailmaa positiivisten linssien läpi ja näkee ympärillään myös paljon kaunista mikä on tärkeä ominaisuus. Hän on täyttä kultaa ja hänen silmänsä lumosivat minut heti kättelyssä, enkä millään meinaa saada katsettani irti hänestä ollenkaan.. 🤩✨☺️

• Anonyymi

Oletteko myöhäännukkuneet koskaan epäilleet näiden uusien tuntemusten aitoutta? Välillä tuntuu kuin olisi vapautunut roolin esittämisestä mutta sitten taas tulee epäilys onko tämä vain tyytymättömyyttä vanhaan.

• Anonyymi
      UUSI

Tiesin aina seksuaalisen kiinnostukseni toidiin tyttöihin/naisiin, mutta rakastuin ensimmäistä kertaa palavasti hyvään ystävääni päälle parikymppisenä. Erosin silloin kihlatusta miehestäni ja olen ikuisesti ylpeä päätöksestäni, että en jatkanut pakotettua heteroelämää. Itseni hyväksyminen kesti kuitenkin vuosia sen jälkeenkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe