lämmittelemään sen perään huudat ja rakastat
mene vaan saria
22
763
Vastaukset
älä enään jaksa valehdella
- Anonyymi
Voi voi eikö prinsessa saa tahtoaan läpi taitaa olla prinsessan aika keskittyä olemaan yksin pahaa suolsi liikaa nyt kärsii
- Anonyymi
Ai sen saman jannun jota väität naiseksi?🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi eikö prinsessa saa tahtoaan läpi taitaa olla prinsessan aika keskittyä olemaan yksin pahaa suolsi liikaa nyt kärsii
Miten tämä on mahdollista, että roikut kuin löysässä köydessä jokaiseen rekattuun huuhaahahmoob takertuen? Ja mitähän pahaa se henkilö jota yrität nimetä joka hahmon taakse on suoltanut? Jos ei siis lasketa hentoa ja kevyttä ns vastakampanjaa sun valepuheille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prinsessa tarinat häneltä on vain pelkkää valhetta
Ei prinsessa
- Anonyymi
Minua kukaan lämmitä - Sari
- Anonyymi
Sari vastasi itselleen ja muille.
- Anonyymi
Älä nyt viitti, turhia harhoja ruokit.
- Anonyymi
Kenen harhoja sun mielestä joku ätmin provointitarkoituksessa luotu huuhaahahmo ruokkii? Onko syy enemmän trollaajassa vai siinä joka saa päähänsä vaikka mitä fantasioita henkilöllisyydestä jne? Tässä on se olennainen kysymys mietittäväksi minun nähdäkseni
- Anonyymi
Keneenkään ei voi luottaa
Jos on liian hyväuskoinen
Toiset vaan haluaa hyötyä toisen kustannuksella
Ei prinsessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen harhoja sun mielestä joku ätmin provointitarkoituksessa luotu huuhaahahmo ruokkii? Onko syy enemmän trollaajassa vai siinä joka saa päähänsä vaikka mitä fantasioita henkilöllisyydestä jne? Tässä on se olennainen kysymys mietittäväksi minun nähdäkseni
Joo haukkui mua jo ihan tarpeeksi
Jatka elämääsi toisen prinsessan kanssa
HYVÄSTI
- Anonyymi
Toivottavasti sulle jää hyvä mieli
Haukkumisesta ja valetelusta
Ei prinsessa - Anonyymi
Luotamuksen kun menettää sitä on vaikea enään luotaa ihmiseen
ei prinsessa- Anonyymi
No kuule, sulle ihan samat sanat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule, sulle ihan samat sanat!
Itse leikkit monen naisen kanssa
Välittämättä toisten tunteista
Siksi lähdin enkä vastannut mitään
Huutoosi
En ole mikään
Pelinappula
Ei prinsessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse leikkit monen naisen kanssa
Välittämättä toisten tunteista
Siksi lähdin enkä vastannut mitään
Huutoosi
En ole mikään
Pelinappula
Ei prinsessaMitä sä nyt taas? Käyttäydyt kuin prinsessa vaikka sanot olevas ei-prinsessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä nyt taas? Käyttäydyt kuin prinsessa vaikka sanot olevas ei-prinsessa.
En käyttäydy en ole prinsessåa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käyttäydy en ole prinsessåa
Älä enään valehtele
- Anonyymi
Tiedän että rakastat Saria palakaa yhteen
- Anonyymi
Kuka mua rakastaa?
- Anonyymi
Sartsa taputtaa yhteen karvaisia käsiään kun heavy soi taustalla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211