lämmittelemään sen perään huudat ja rakastat
mene vaan saria
22
842
Vastaukset
älä enään jaksa valehdella
- Anonyymi
Voi voi eikö prinsessa saa tahtoaan läpi taitaa olla prinsessan aika keskittyä olemaan yksin pahaa suolsi liikaa nyt kärsii
- Anonyymi
Ai sen saman jannun jota väität naiseksi?🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi eikö prinsessa saa tahtoaan läpi taitaa olla prinsessan aika keskittyä olemaan yksin pahaa suolsi liikaa nyt kärsii
Miten tämä on mahdollista, että roikut kuin löysässä köydessä jokaiseen rekattuun huuhaahahmoob takertuen? Ja mitähän pahaa se henkilö jota yrität nimetä joka hahmon taakse on suoltanut? Jos ei siis lasketa hentoa ja kevyttä ns vastakampanjaa sun valepuheille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi eikö prinsessa saa tahtoaan läpi taitaa olla prinsessan aika keskittyä olemaan yksin pahaa suolsi liikaa nyt kärsii
Prinsessa tarinat häneltä on vain pelkkää valhetta
Ei prinsessa
- Anonyymi
Minua kukaan lämmitä - Sari
- Anonyymi
Sari vastasi itselleen ja muille.
- Anonyymi
Älä nyt viitti, turhia harhoja ruokit.
- Anonyymi
Kenen harhoja sun mielestä joku ätmin provointitarkoituksessa luotu huuhaahahmo ruokkii? Onko syy enemmän trollaajassa vai siinä joka saa päähänsä vaikka mitä fantasioita henkilöllisyydestä jne? Tässä on se olennainen kysymys mietittäväksi minun nähdäkseni
- Anonyymi
Keneenkään ei voi luottaa
Jos on liian hyväuskoinen
Toiset vaan haluaa hyötyä toisen kustannuksella
Ei prinsessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen harhoja sun mielestä joku ätmin provointitarkoituksessa luotu huuhaahahmo ruokkii? Onko syy enemmän trollaajassa vai siinä joka saa päähänsä vaikka mitä fantasioita henkilöllisyydestä jne? Tässä on se olennainen kysymys mietittäväksi minun nähdäkseni
Joo haukkui mua jo ihan tarpeeksi
Jatka elämääsi toisen prinsessan kanssa
HYVÄSTI
- Anonyymi
Toivottavasti sulle jää hyvä mieli
Haukkumisesta ja valetelusta
Ei prinsessa - Anonyymi
Luotamuksen kun menettää sitä on vaikea enään luotaa ihmiseen
ei prinsessa- Anonyymi
No kuule, sulle ihan samat sanat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule, sulle ihan samat sanat!
Itse leikkit monen naisen kanssa
Välittämättä toisten tunteista
Siksi lähdin enkä vastannut mitään
Huutoosi
En ole mikään
Pelinappula
Ei prinsessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse leikkit monen naisen kanssa
Välittämättä toisten tunteista
Siksi lähdin enkä vastannut mitään
Huutoosi
En ole mikään
Pelinappula
Ei prinsessaMitä sä nyt taas? Käyttäydyt kuin prinsessa vaikka sanot olevas ei-prinsessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä nyt taas? Käyttäydyt kuin prinsessa vaikka sanot olevas ei-prinsessa.
En käyttäydy en ole prinsessåa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käyttäydy en ole prinsessåa
Älä enään valehtele
- Anonyymi
Tiedän että rakastat Saria palakaa yhteen
- Anonyymi
Kuka mua rakastaa?
- Anonyymi
Sartsa taputtaa yhteen karvaisia käsiään kun heavy soi taustalla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1801216- 791052
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93853- 76830
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47580
- 18548
