mene vaan saria

lämmittelemään sen perään huudat ja rakastat

22

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä enään jaksa valehdella

      • Anonyymi

        Voi voi eikö prinsessa saa tahtoaan läpi taitaa olla prinsessan aika keskittyä olemaan yksin pahaa suolsi liikaa nyt kärsii


      • Anonyymi

        Ai sen saman jannun jota väität naiseksi?🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi eikö prinsessa saa tahtoaan läpi taitaa olla prinsessan aika keskittyä olemaan yksin pahaa suolsi liikaa nyt kärsii

        Miten tämä on mahdollista, että roikut kuin löysässä köydessä jokaiseen rekattuun huuhaahahmoob takertuen? Ja mitähän pahaa se henkilö jota yrität nimetä joka hahmon taakse on suoltanut? Jos ei siis lasketa hentoa ja kevyttä ns vastakampanjaa sun valepuheille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi eikö prinsessa saa tahtoaan läpi taitaa olla prinsessan aika keskittyä olemaan yksin pahaa suolsi liikaa nyt kärsii

        Prinsessa tarinat häneltä on vain pelkkää valhetta

        Ei prinsessa


    • Anonyymi

      Minua kukaan lämmitä - Sari

      • Anonyymi

        Sari vastasi itselleen ja muille.


    • Anonyymi

      Älä nyt viitti, turhia harhoja ruokit.

      • Anonyymi

        Kenen harhoja sun mielestä joku ätmin provointitarkoituksessa luotu huuhaahahmo ruokkii? Onko syy enemmän trollaajassa vai siinä joka saa päähänsä vaikka mitä fantasioita henkilöllisyydestä jne? Tässä on se olennainen kysymys mietittäväksi minun nähdäkseni


      • Anonyymi

        Keneenkään ei voi luottaa

        Jos on liian hyväuskoinen
        Toiset vaan haluaa hyötyä toisen kustannuksella

        Ei prinsessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen harhoja sun mielestä joku ätmin provointitarkoituksessa luotu huuhaahahmo ruokkii? Onko syy enemmän trollaajassa vai siinä joka saa päähänsä vaikka mitä fantasioita henkilöllisyydestä jne? Tässä on se olennainen kysymys mietittäväksi minun nähdäkseni

        Joo haukkui mua jo ihan tarpeeksi

        Jatka elämääsi toisen prinsessan kanssa

        HYVÄSTI


    • Anonyymi

      Toivottavasti sulle jää hyvä mieli
      Haukkumisesta ja valetelusta

      Ei prinsessa

    • Anonyymi

      Luotamuksen kun menettää sitä on vaikea enään luotaa ihmiseen

      ei prinsessa

      • Anonyymi

        No kuule, sulle ihan samat sanat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule, sulle ihan samat sanat!

        Itse leikkit monen naisen kanssa

        Välittämättä toisten tunteista

        Siksi lähdin enkä vastannut mitään
        Huutoosi

        En ole mikään
        Pelinappula

        Ei prinsessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse leikkit monen naisen kanssa

        Välittämättä toisten tunteista

        Siksi lähdin enkä vastannut mitään
        Huutoosi

        En ole mikään
        Pelinappula

        Ei prinsessa

        Mitä sä nyt taas? Käyttäydyt kuin prinsessa vaikka sanot olevas ei-prinsessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä nyt taas? Käyttäydyt kuin prinsessa vaikka sanot olevas ei-prinsessa.

        En käyttäydy en ole prinsessåa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käyttäydy en ole prinsessåa

        Älä enään valehtele


    • Anonyymi

      Tiedän että rakastat Saria palakaa yhteen

      • Anonyymi

        Kuka mua rakastaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mua rakastaa?

        En paljasta enempää


    • Anonyymi

      Sartsa taputtaa yhteen karvaisia käsiään kun heavy soi taustalla

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      180
      1216
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1052
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      853
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      76
      830
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      580
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe