Moooi oon 18-vuotias teinityttö joka on vain 18 vuotta nuori! Sain sekä valkovuoto- että kakkareikäorgasmin aiemmin kun harrastin seksiä jonkun ukon kaa metrossa ja mä vaan niinku ah ah ah ah ah koska oli niin ihanaa! Mulla oli valtava kalalta haiseva valkovuoto pikkarissa hihi!
Nuori Samantha 18
Anonyymi
5
1277
Vastaukset
Kiva
Kerro lisää- Anonyymi
Sitten heräsit jellyjortikka anaalissa ja päästit kissan ulos
- Anonyymi
hihi! olipa todella ihanaa saada kullia mun 18-v teinireikään, varsinkin metrossa. sellaista tapahtuu kyllä aina välilä, että harrastan seksiä jonkun ventovieraan ukon kaa. joku nainen tuli siinä metrossa ja sanoi "wau otat sen kakkareikään, hyvä tyttö!" ja piti hiukset poissa tieltä kun hän laukesi ja spermaa lensi naamalle ja suuhun.
- Anonyymi
Ihanaa! hyvin kirjoitettu!
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675