Facebookin avoimiin ryhmiin pitäisi olla kaikilla vapaa pääsy. Miksi joskus sivuille pääsee, joskus ei? Vaikka pitäisi olla kaikille avoin, niin Metamätä pyytää kirjautumista?
Onko Facebook rikki?
13
875
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaa pääsy kunhan olet kirjautunut Facebookkiin. (Paitsi jos ryhmä en estänyt sinut, sitten et pääse.)
- Anonyymi
Väärä vastaus. On paljon avoimia FB-sivuja, joita voi katsoa ilman kirjautumista ja joihin aikaisemmin on ollut vapaa pääsy. Viime aikoina niihin joskus pääsee mutta joskus taas pyydetään kirjautumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä vastaus. On paljon avoimia FB-sivuja, joita voi katsoa ilman kirjautumista ja joihin aikaisemmin on ollut vapaa pääsy. Viime aikoina niihin joskus pääsee mutta joskus taas pyydetään kirjautumaan.
Ehkä Facebook on muuttanut käytäntöään niin että vaatii yhä useammin kirjautumisen saadakseen lisää käyttäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Facebook on muuttanut käytäntöään niin että vaatii yhä useammin kirjautumisen saadakseen lisää käyttäjiä.
Pahalta kuulostaa. monet yritykset, kaupat ja muut ovat Facebookissa, jonne nyt ei aina pääse.
- Anonyymi
Hyvin toimii ei mitään ongelmaa..
- Anonyymi
Voi ei. Olisin känyt katsomassa Erika Vimanin kuvaa instassa, mutta kirjautumisruutu esti kuvan katsomisen.
- Anonyymi
Siis eikö kenelläkään muulla ole samaa ongelmaa? On paljon sivuja, joihin on ennen päässyt vaikka ei ole tunnuksia. Esim. Kuntien ja kaupunkien FB-sivut. Kauppojen sivut. Yhdistysten sivut. Aikaisemmin ei mitään ongelmia, nyt saattaa joskus päästä lukemaan, mutta usein lävähtää vaan kirjautumisruutu. Sama läppärillä ja puhelimelta.
- Anonyymi
Näkyyhän noille sivuille pääsevän.
Kirjautumista tyrkyttää alareunassa ja lupaa jotain lisää.
Ei haittaa koska en FB:tä käytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyyhän noille sivuille pääsevän.
Kirjautumista tyrkyttää alareunassa ja lupaa jotain lisää.
Ei haittaa koska en FB:tä käytä.Joskus pääsee, joskus taas ei. Ja vika ei ole asetuksissa tms. sama ongelma läppärillä ja puhelimella.
Julkinen sivu "Kuka tahansa voi nähdä, keitä ryhmässä on ja mitä jäsenet julkaisevat.
Näkyvä kaikille "Kuka tahansa voi löytää tämän ryhmän."
- Anonyymi
"Siis eikö kenelläkään muulla ole samaa ongelmaa?"
Kyllä olen huomannut ja kokenut saman. Olen aina pitänyt järjettömänä liittyä ja antaa tietojani sellaisiin "Vasepuukkeihin ja Wittureihin", enkä liity.
Mutta tosiaan, toisinaan jotkut tahot ilmoittavat nettisivuillaan, että asiasta lisää tietoa heidän fb-sivuillaan. Ja aina sinne ei pääse, tai sitten näkee jotain vain rajatusti, kunnes ilmoitus, että nähdäksesi enemmän, pitää kirjautua.
Näin se on mennyt, että tiedoksi vain tietämättömille. - Anonyymi
Taas törmäsin asiaan, että jotkut sivut vaativat kirjautumista vaikka aikaisemmin niitä on voinut lukea vaikka minulla ei ole fb-tiliä. Räpläsin aikani ja totesin, että kun vaihdoin selaimen Firefoxista Chromeen, niin sivut tulivat näkyviin.
Voiko herra Meta rajoittaa sivujen näkymistä jos väärä selain?- Anonyymi
Totta kai voi, ja sellaista ohjausta myös tarvitaan aika paljon.
ESIMERKKI
<div class="foo">Sisältöä ei nähdä IE-selaimella.</div>
Olet varmasti tänäänkin avannut sivun joka on sisältänyt esimerkkiä vastaavan lajittelun palvelun käytössä.
- Anonyymi
Voi ei! Facen ahneus alkaa olla jo Googlen luokkaa.
Lopetan suosiolla koko fasebuukin ja suljen tilini ikuisiksi ajoiksi.
Ei tuollaisella ahneudella ole mitään rajoja. Pian alkavat keräämään maksua joka kerta kun menet sivulle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760