menenkin tästä keittään kahavit.
aijaa voisitko pissata keittimeen jottei vettä tarvi sinne laittaa kun vettä ei saa kuluttaa.
aviomieheni olet tainnut liikaa katsoa viime kuukaudet vihreitten politiikkaa.
kahvin keitto vitsi
3
94
Vastaukset
- Anonyymi
tukkisavotoilla oli nuori poika keittiöapulaisena. Kahviakin piti keittää työn rasittamille
miehille tämän tästä. Aikaisin aamulla, päivällä ja myöhään illalla.
Karskit metsurit tuuppivat, karjuivat ja tönivät päivittäin nuorta hentoa kaveria.
Eihän tuommoinen hintelä kukkakeppi ole mikään oikea mies.
Metsureille tuli ajan oloon kuitenkin sääli nuorta pojankloppia. He ehdottivat että tehdään rauha. "emme enää kiusaa sinua" Nuori kaveri ilahtui suuresti ja sanoi:
"Ollaan sujut. Tehdään rauha. MInäkään en enää kuse kahvipannuun"- Anonyymi
hehe hauska vitsi. kiitos.
- Anonyymi
Blondi vitsi
Mies: Tuletko vaimoksi?
Blondi: Tulen, kerro vaan päivämäärä milloin voin tulla vaimoksi?
Mies: Ei se onnistu sillä tavalla, että tulet itse vaimoksi, minun pitää hakea sinut!
Kukaan ei naura tälle vitsile!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909