Puppe yksoikoseen toteaa että miehet mitataan sanoistaan, ei pippelisen mitastaan.
Tiedottelu riippukeinustaan toisen luottotiedoista loppui tapansa mukaan naismaisesti.
Puppe joutuu korjaamaan mielipidettään, hänelle sopii erinomaisesti BossHossin sijaan kaksi buudelia.
Pullamössöpippelinen.
7
171
Vastaukset
- Anonyymi
Hei vaan Puppe! Mä oo raaka-arska huonohiista. Gonalan parpaari. Oleskelin majurina kuusi vuotta mutta sitten multa vähä lipsahti.. https://aijaa.com/tozKro
- Anonyymi
Multa kaasuttaessa tuli juuri kurapasaset pöksyihin pöts pöts....
> seoskaasu senssu <
Huomenta sinne bongorummuttajien iloiseen maahan, joka on vastakohta junttilan alati negoille, mutta älä hyvä mies kirjoita neidille Bossista.
Tyttösen ja klooniensa mielestä moottoripyöräily on voimalaji ja ajetaan mutkaan "sentin" tarkkuudella peppuohjauksella ja raitille pompsahtavat hirvetkin väistetään pienellä painon siirrolla.
Olen antanut Dillelle nimityksen neiti jo aikoja sitten ja hän jopa tunnistaa itsensä nykyisellään Neiti Tyttönen nimityksestään.
Erittäin perustellusti olen pitänyt ja pidän edelleenkin hänen naismaisuuttaan selviönä.
Buudeleiden lisäksi hänelle sopisi olohuoneeseensa hyrrään juoksemaan rotta jota saisi kiusata ja muutama mäyräkoira buudelien seuraksi.- Anonyymi
Usean danin mieleltään seestynyt 63v. karatemestari kirjoitelee tällaista lapsellista paskaa, täältä chiang maista, aivan varmasti kirjoittaa, voin vakuutta, peukaloiselle pippeliselle.
By NumBall 61v. HHN
- Anonyymi
Kun megatollo- sarjavalehtelija Saaripasasen sivupersoonalle Senssulle kehittyy sivupersoona Puppepippelinen, jota sivupersoona ja päähahmo itse kommentoivat ja toisinaan asialla on vielä tuon kolmikon tunteva sihteerihahmo, niin kyseessä on todellinen hulluuden highway matkalla ei minnekään.
Terveisiä Koh Changilta koko perheeltä. Käytän aina hotellivarauksissa luottokorttia. Ei tule ongelmia ja tulee palkintopisteitä ostoksesta Hotels dotcomin palkintopisteiden lisäksi.
20-10 - Anonyymi
Vanha viidakon sananlasku kuuluu; -Kun Bumba on poissa on Zumbakin poissa ja nykyään myös Puppe Pippelinenkin. Vanttera yksikkökolmikko kulkee käsi kädessä, mutta yksi on joukosta poissa, vanha kunnon Onkopoika, joka kysyy "miksi aina".
Saarisuutarin päässä on verenkierto lakannut siitä kohtaa aivoa. - Anonyymi
Miehekästä tekstiä aloittajalta. Jos rohkenen epäillä aloittajan seksuaalista suuntautumista, niin ethän lyö käsilaukulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747304Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342380
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 101569
- 521568