Pullamössöpippelinen.

Anonyymi

Puppe yksoikoseen toteaa että miehet mitataan sanoistaan, ei pippelisen mitastaan.

Tiedottelu riippukeinustaan toisen luottotiedoista loppui tapansa mukaan naismaisesti.

Puppe joutuu korjaamaan mielipidettään, hänelle sopii erinomaisesti BossHossin sijaan kaksi buudelia.

7

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei vaan Puppe! Mä oo raaka-arska huonohiista. Gonalan parpaari. Oleskelin majurina kuusi vuotta mutta sitten multa vähä lipsahti.. https://aijaa.com/tozKro

• Anonyymi

Multa kaasuttaessa tuli juuri kurapasaset pöksyihin pöts pöts....

> seoskaasu senssu <

• Huomenta sinne bongorummuttajien iloiseen maahan, joka on vastakohta junttilan alati negoille, mutta älä hyvä mies kirjoita neidille Bossista.

Tyttösen ja klooniensa mielestä moottoripyöräily on voimalaji ja ajetaan mutkaan "sentin" tarkkuudella peppuohjauksella ja raitille pompsahtavat hirvetkin väistetään pienellä painon siirrolla.

Olen antanut Dillelle nimityksen neiti jo aikoja sitten ja hän jopa tunnistaa itsensä nykyisellään Neiti Tyttönen nimityksestään.
      Erittäin perustellusti olen pitänyt ja pidän edelleenkin hänen naismaisuuttaan selviönä.

Buudeleiden lisäksi hänelle sopisi olohuoneeseensa hyrrään juoksemaan rotta jota saisi kiusata ja muutama mäyräkoira buudelien seuraksi.

• Anonyymi

Usean danin mieleltään seestynyt 63v. karatemestari kirjoitelee tällaista lapsellista paskaa, täältä chiang maista, aivan varmasti kirjoittaa, voin vakuutta, peukaloiselle pippeliselle.
        By NumBall 61v. HHN

• Anonyymi

Kun megatollo- sarjavalehtelija Saaripasasen sivupersoonalle Senssulle kehittyy sivupersoona Puppepippelinen, jota sivupersoona ja päähahmo itse kommentoivat ja toisinaan asialla on vielä tuon kolmikon tunteva sihteerihahmo, niin kyseessä on todellinen hulluuden highway matkalla ei minnekään.

Terveisiä Koh Changilta koko perheeltä. Käytän aina hotellivarauksissa luottokorttia. Ei tule ongelmia ja tulee palkintopisteitä ostoksesta Hotels dotcomin palkintopisteiden lisäksi.

20-10

• Anonyymi

Vanha viidakon sananlasku kuuluu; -Kun Bumba on poissa on Zumbakin poissa ja nykyään myös Puppe Pippelinenkin. Vanttera yksikkökolmikko kulkee käsi kädessä, mutta yksi on joukosta poissa, vanha kunnon Onkopoika, joka kysyy "miksi aina".
      Saarisuutarin päässä on verenkierto lakannut siitä kohtaa aivoa.

• Anonyymi

Miehekästä tekstiä aloittajalta. Jos rohkenen epäillä aloittajan seksuaalista suuntautumista, niin ethän lyö käsilaukulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7304
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3143
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2380
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      27
      1938
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1908
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1602
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1569
    9. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      10