Minkälaisilla treffeillä tuntisit itsesi prinsessaksi?

Anonyymi

Kuvaa treffien sisältöä.

43

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen saapuisi ja hakisi minut valkoisilla vaunuilla, jota valkoiset hevoset vetäisivät. Tiputtaisin kenkäni puolivahingossa ja deittini sujauttaisi sen takasin jalkaani urhea hymy huulillaan.

      Olipa 5 vuotiaan kysymys. Miksi pitäisi kohdella kuin prinsessaa?? Kohtele ystävällisesti, siitä varmaan kaikki pitää.

    • Anonyymi

      En kaipaa prinsessakohtelua. Kiinnostaa sen kemian löytäminen, treffit voi olla vaikka pulkkamäessä:p

    • Anonyymi

      En pidä treffailusta. Samat sepustukset käydään läpi liian monen kanssa ja huomaan joutuvani yksin pitämään puhetta yllä. Kemia? Zero.

    • Järkyttävillä. 😂

      En halua tuntea itseäni edes prinsessaksi. Mutta olis kiva, jos toinen osapuoli voi kokea, niin tykätessään.

      • 😁 Yhdyn tähän ensimmäiseen sanaan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 Yhdyn tähän ensimmäiseen sanaan.

        Ei maita sullekkaan prinsessamainen olotila? 😅

        Mä uppoudun paremminkin prinssin, kun prinsessan rooliin. Jos roolituksia mietitään. Romantiikkaa on aika kaukana tosin, jos väkinäiset roolit on otettava. 😆


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei maita sullekkaan prinsessamainen olotila? 😅

        Mä uppoudun paremminkin prinssin, kun prinsessan rooliin. Jos roolituksia mietitään. Romantiikkaa on aika kaukana tosin, jos väkinäiset roolit on otettava. 😆

        Tykkään kyllä kivasti kohtelusta ja ystävällisistä eleistä, mutta tuo prinsessaksi ihtesä tunteminen tuntu jotenkin hassulta. Patja mulla on ollu kyllä jo liian kauan sama eli uuvemman ja pikkusen paksummankin voisin kyllä jo mieluusti ottaa, jotta ei se herne selkään niin kovin ottas. Ja toivottavasti tästä ei nyt kukaan nenäänsäkään semmosta ota 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tykkään kyllä kivasti kohtelusta ja ystävällisistä eleistä, mutta tuo prinsessaksi ihtesä tunteminen tuntu jotenkin hassulta. Patja mulla on ollu kyllä jo liian kauan sama eli uuvemman ja pikkusen paksummankin voisin kyllä jo mieluusti ottaa, jotta ei se herne selkään niin kovin ottas. Ja toivottavasti tästä ei nyt kukaan nenäänsäkään semmosta ota 😁

        Tottakai asiallisuus ja huomaavaisuus on mukavaa varmasti kaikille. Mutta jotenkin etenkin ensimmäiset treffit ei saa olla ja tuntua "teatraaliselle" yli yrittämisellekkään.

        Itse olen kyllä aina ajatellut, että veisin ruusun treffeille, mutta moni nainen on todennut ettei sekään ehkä ekoilla treffeillä ole tarpeellinen, vaan liioittelua. 🙃


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tottakai asiallisuus ja huomaavaisuus on mukavaa varmasti kaikille. Mutta jotenkin etenkin ensimmäiset treffit ei saa olla ja tuntua "teatraaliselle" yli yrittämisellekkään.

        Itse olen kyllä aina ajatellut, että veisin ruusun treffeille, mutta moni nainen on todennut ettei sekään ehkä ekoilla treffeillä ole tarpeellinen, vaan liioittelua. 🙃

        Ehkä se ruusu antaisi liian romanttisen vaikutelman, kun vasta tapaa ja tutustuu?

        Mokaisin oitis olemalla nössö ruusun kanssa ja availemalla ovet. 🤣


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tottakai asiallisuus ja huomaavaisuus on mukavaa varmasti kaikille. Mutta jotenkin etenkin ensimmäiset treffit ei saa olla ja tuntua "teatraaliselle" yli yrittämisellekkään.

        Itse olen kyllä aina ajatellut, että veisin ruusun treffeille, mutta moni nainen on todennut ettei sekään ehkä ekoilla treffeillä ole tarpeellinen, vaan liioittelua. 🙃

        🌹😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        🌹😊

        💐😁


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ehkä se ruusu antaisi liian romanttisen vaikutelman, kun vasta tapaa ja tutustuu?

        Mokaisin oitis olemalla nössö ruusun kanssa ja availemalla ovet. 🤣

        Voihan tuota käyvä jos on kävelyreffit kesällä, vaikka ojan tuolta puolen poimimassa kukkakimpun ja palatessaan astua kenkänsä 👟 ojjaan, minkä jälkeen saapi nössön sijasta tuntea ihtensä... no tiiät varmaan 🙈😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voihan tuota käyvä jos on kävelyreffit kesällä, vaikka ojan tuolta puolen poimimassa kukkakimpun ja palatessaan astua kenkänsä 👟 ojjaan, minkä jälkeen saapi nössön sijasta tuntea ihtensä... no tiiät varmaan 🙈😅

        Tuossa kyllä saahaan se vaikutelma aikasiksi. Tiiä sitten onko toivotunlainen vai aivan toivoton 😁 Nyt tämä antirinsessa painuu maaten, joten hyviä öitä 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuossa kyllä saahaan se vaikutelma aikasiksi. Tiiä sitten onko toivotunlainen vai aivan toivoton 😁 Nyt tämä antirinsessa painuu maaten, joten hyviä öitä 😊

        Kuinka mulla alko päässä taas soimaan 🎶🎵"Suat multa horsman..." 😅😴


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Voihan tuota käyvä jos on kävelyreffit kesällä, vaikka ojan tuolta puolen poimimassa kukkakimpun ja palatessaan astua kenkänsä 👟 ojjaan, minkä jälkeen saapi nössön sijasta tuntea ihtensä... no tiiät varmaan 🙈😅

        Pöljäksi? 😆

        Hyvät yöt.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pöljäksi? 😆

        Hyvät yöt.

        Jep, ja jaloista märäksi 😁


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tottakai asiallisuus ja huomaavaisuus on mukavaa varmasti kaikille. Mutta jotenkin etenkin ensimmäiset treffit ei saa olla ja tuntua "teatraaliselle" yli yrittämisellekkään.

        Itse olen kyllä aina ajatellut, että veisin ruusun treffeille, mutta moni nainen on todennut ettei sekään ehkä ekoilla treffeillä ole tarpeellinen, vaan liioittelua. 🙃

        Kukat on aina tervetulleita! Siis mä sulan kun kumppani tai deitti ostaa mulle kukkia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukat on aina tervetulleita! Siis mä sulan kun kumppani tai deitti ostaa mulle kukkia.

        Sillä saa ikiroudatkin sulamaan? ☺️


    • Anonyymi

      No, ei mitään ihmeellistä. Kunhan on mukavaa seuraa, niin eiköhän treffit voi olla missä vain, kotona tai elokuvissa. Mutta tosiaan, itse tykkäisin käydä treffeillä jossain pikku kahvilassa, ja jokin pieni lahja olisi kiva, ei tietenkään pakollinen, mutta suklaalevyt yleensä toimivat😘 Ehkä aika on jo ajanut punaisten ruusukimppujen ohi, mutta kukatkin ovat yleensä hyviä🌷

      Onnea "sen oikean" löytämiseen❤

      • Anonyymi

        Ite en halua lahjoja treffi/tapailukumppanilta. Ne on jees sitten, kun seurustellaan ja nainen todettu ihanaksi.


    • Anonyymi

      Täältä on romantiikka kaukana. Kuivan asiallista väkeä.

      • Anonyymi

        Vinkkejä mistä löytää romanttisia naisia?
        Yliasiallisia ja kovan kuoren omaavia löytyy, missä muut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkkejä mistä löytää romanttisia naisia?
        Yliasiallisia ja kovan kuoren omaavia löytyy, missä muut?

        Saman haluaisin tietää. Tuskastuttavaa tahkon vääntämistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vinkkejä mistä löytää romanttisia naisia?
        Yliasiallisia ja kovan kuoren omaavia löytyy, missä muut?

        Mimmonen sun mielestä on romanttinen nainen, sopivan asiallinen ja pehmeä "kuori" 🐣? Tai kysytäänkö, jotta mimmosia asioita se sun mielestä romanttinen nainen tuppaa "rakkaalleen" tekemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman haluaisin tietää. Tuskastuttavaa tahkon vääntämistä.

        Jep. En tiedä enää kenelle sopisin ja kuka mulle, kun ollaan ihan eri planeetalta useimpien kanssa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mimmonen sun mielestä on romanttinen nainen, sopivan asiallinen ja pehmeä "kuori" 🐣? Tai kysytäänkö, jotta mimmosia asioita se sun mielestä romanttinen nainen tuppaa "rakkaalleen" tekemään?

        Rakkaalleen piti sulkea näihin (rakkaalleen) eikä hipsutella, mutta tuli ajatuskatkos ja sormi kävi väärin. Tarkoitus oli siis kysyä mitä se sun mielestä romanttinen nainen oikein tekee noin ylipäätään tai sille rakkaimmalleen.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Rakkaalleen piti sulkea näihin (rakkaalleen) eikä hipsutella, mutta tuli ajatuskatkos ja sormi kävi väärin. Tarkoitus oli siis kysyä mitä se sun mielestä romanttinen nainen oikein tekee noin ylipäätään tai sille rakkaimmalleen.

        Hain enemmän romanttista mielenlaatua. Tiettyä pehmeyttä/lempeyttä luonteessa. Kosketusta, eroottisuutta ja henkistäkin läheisyyttä arvostavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hain enemmän romanttista mielenlaatua. Tiettyä pehmeyttä/lempeyttä luonteessa. Kosketusta, eroottisuutta ja henkistäkin läheisyyttä arvostavaa.

        Lisään. Ei näitä tinderin avoin suhde/polynaisia, joille olet yksi kokemus muiden joukossa ja helposti kierrätettävissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hain enemmän romanttista mielenlaatua. Tiettyä pehmeyttä/lempeyttä luonteessa. Kosketusta, eroottisuutta ja henkistäkin läheisyyttä arvostavaa.

        Ok, ymmärrän. Tuolla määrittelyllä jos mennään, niin tykkään miekin sitten romanttisista naisista (ja olen pikkusen itekin semmonen) 🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hain enemmän romanttista mielenlaatua. Tiettyä pehmeyttä/lempeyttä luonteessa. Kosketusta, eroottisuutta ja henkistäkin läheisyyttä arvostavaa.

        No itellä olis vaikeeta ekalla näkemisellä heittäytyä toisen kaulaan ja olla kuin vastarakastuneet, kun ei vielä edes tunne toista. Ehkä jos jatkoa liikenisi, niin että jo tuntee toista ja olo toisen seurassa on luonnollinen, pikkuhiljaahan nuo asiat tapahtuu. Ei syöksymällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkkejä mistä löytää romanttisia naisia?
        Yliasiallisia ja kovan kuoren omaavia löytyy, missä muut?

        Sama kokemus täällä. Kumppanin etsiminen on aivan mahdotonta, kun muut tuntuvat olevan kuin toisesta todellisuudesta, kovia, ilkeitä, umpimielisiä, kylmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus täällä. Kumppanin etsiminen on aivan mahdotonta, kun muut tuntuvat olevan kuin toisesta todellisuudesta, kovia, ilkeitä, umpimielisiä, kylmiä.

        Mikä siinä on ettei naisten välisissä tutustumisissa ole romantiikkaa. Heteroilla se kuuluu parinmuodostukseen ilman muuta ja edesauttaa sitä. Onko naiset sitten epäromanttisia ja kylmempiä, kun kaksi naista ei saa romantiikkaa aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on ettei naisten välisissä tutustumisissa ole romantiikkaa. Heteroilla se kuuluu parinmuodostukseen ilman muuta ja edesauttaa sitä. Onko naiset sitten epäromanttisia ja kylmempiä, kun kaksi naista ei saa romantiikkaa aikaan.

        No ei mun heterosuhteissa ole ollut romantiikkaa, epäromanttisia kumppaneita ollu mulla aina. Mä olen romantikkona välillä harmitellut sitä ettei miehet hallitse romantiikkaa. Eikö naisetkaan sitten? 😕


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No ei mun heterosuhteissa ole ollut romantiikkaa, epäromanttisia kumppaneita ollu mulla aina. Mä olen romantikkona välillä harmitellut sitä ettei miehet hallitse romantiikkaa. Eikö naisetkaan sitten? 😕

        No on varmasti poikkeuksiakin. Kynttilä illalliset, ruusun terälehtiä vuoteeseen ym. Muuten olis arki vähän liian tasapaksua, mutta joo taas näitä palstatouuksia🙄


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No itellä olis vaikeeta ekalla näkemisellä heittäytyä toisen kaulaan ja olla kuin vastarakastuneet, kun ei vielä edes tunne toista. Ehkä jos jatkoa liikenisi, niin että jo tuntee toista ja olo toisen seurassa on luonnollinen, pikkuhiljaahan nuo asiat tapahtuu. Ei syöksymällä.

        Jep. Hiljaa hyvä tulee😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus täällä. Kumppanin etsiminen on aivan mahdotonta, kun muut tuntuvat olevan kuin toisesta todellisuudesta, kovia, ilkeitä, umpimielisiä, kylmiä.

        Niin. Koen että oman ikäisissä on paljon kovakuorisia, ns. uhoavaa käytöstä tai vihaisen poliittisia. Helpompi ihastua heteroihin tästäkin syystä.
        Miten päästä romanttiselle zonelle mitenkään näistä lähtökohdista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Koen että oman ikäisissä on paljon kovakuorisia, ns. uhoavaa käytöstä tai vihaisen poliittisia. Helpompi ihastua heteroihin tästäkin syystä.
        Miten päästä romanttiselle zonelle mitenkään näistä lähtökohdista...

        Poliittisuus taas ei haittaa minua, ellei se vie liikaa aikaa yhdessäololta. Hyväkin olla näkemyksiä yhteiskunnallisista asioista. Jatkuva vihaisuus on turn off ehdottomasti, mutta ei ole juuri tullut vastaan. Enemmän on välinpitämättömiä, kovia, joihin ei saa tunnetason yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliittisuus taas ei haittaa minua, ellei se vie liikaa aikaa yhdessäololta. Hyväkin olla näkemyksiä yhteiskunnallisista asioista. Jatkuva vihaisuus on turn off ehdottomasti, mutta ei ole juuri tullut vastaan. Enemmän on välinpitämättömiä, kovia, joihin ei saa tunnetason yhteyttä.

        Siis, tarkoitin sellaista räyhäävää poliittista ulosantia. Hyvä asia tietysti, että on perusteltuja mielipiteitä ja kiinnostusta yhteiskunnl. asioihin.


    • Laavulla tulen äärellä jutustellen tai miks ei kotonakin. En tykkää kahviloista, koska ei voi silleen rauhassa jutella. Kukkakimppu tai suklaa olis kiva vieminen. Eihän toki romantiikka ole mihinkään kuollut.

    • Anonyymi

      Mä en jaksa mitään lahjoja. Tai siis en tarvitse enkä koe niitä tutusmisvaiheessa mitenkään oleellisena.

      • Mun mielestä, jos vaikka menee treffeille toisen kotiin, niin pieni lahja on kiva tai kukkakimppu.


      • Anonyymi

        Itse en yhdistä lahjoja ensimmäisenä romantiikkaan. On varmasti hyvin erilaisia käsityksiä siitä, mikä on romanttista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en yhdistä lahjoja ensimmäisenä romantiikkaan. On varmasti hyvin erilaisia käsityksiä siitä, mikä on romanttista.

        Jotkut eivät arvosta lahjoja. Tuntevat itsensä vaivautuneeksi ja heittävät lahjan heti roskiin kuin mahdollista. Tällöin lahjan antaminen pilaa tunnelman eikä romantiikasta ole tietoakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe