Hyvää yötä Mika

Anonyymi

Nuku hyvin. Mulla on sua niin ikävä, mä haluan sun kainaloon jo, tie mitä tässä pitäis tehdä😔 Mä rakastan sua!

-Tee-

24

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö olis helpompaa jos ottaisit ko. hrnkilöön yhteyttä ihan irl. näin alkuun?
      Sivusta vaan.

• Anonyymi

Aika paha. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paha. 🤣

Ihan rohkeesti vaan 😎

• Anonyymi

Helpompaa.. joo o…🙄

-Tee-

• Anonyymi

Mitä jos rakastaisit omaa miestäsi niin kuin minäkin.

• Anonyymi

Mitä sä kenenkään miehistä tiedät jollain anopalstoilla? No et sitten mitään. Mutta jos sulla on ’oma’ mies niin ketä sä täällä kaipailet?? Ei kai ’omaa’ miestä missään sivustolla tarvitse kaivata .. ??🤷🏻‍♀️😅 ja sitä paitsi, mun rakastama mies saattaa olla vaikka just se ’sun’ miehes! AI KAUHEE🙈 tulen ja vien sen sulta, VARO!!👻

-Tee-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä kenenkään miehistä tiedät jollain anopalstoilla? No et sitten mitään. Mutta jos sulla on ’oma’ mies niin ketä sä täällä kaipailet?? Ei kai ’omaa’ miestä missään sivustolla tarvitse kaivata .. ??🤷🏻‍♀️😅 ja sitä paitsi, mun rakastama mies saattaa olla vaikka just se ’sun’ miehes! AI KAUHEE🙈 tulen ja vien sen sulta, VARO!!👻

-Tee-

En kaipaa sinähän tuossa näyt jotain kaipaavan.

• Anonyymi

Et taida olla T sen enempää kuin kaivata Mikaakaan.

• Anonyymi

En ole enkä kaipaa, en tietenkään. Pertti täällä vaan, kaipaa Liisaa. Ei helvetti, palstalakko on seuraava mikä tapahtuu🤦🏻‍♀️Ei näitä jaksa.

-Tee-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole enkä kaipaa, en tietenkään. Pertti täällä vaan, kaipaa Liisaa. Ei helvetti, palstalakko on seuraava mikä tapahtuu🤦🏻‍♀️Ei näitä jaksa.

-Tee-

Ei jaksa ei.

• Anonyymi

En nyt tee uutta aloitusta enää tänään vaan toivottelen tähän 💖Mikalle💖 hyvät yöt ja huomiset aamut.
      Törkyä palsta täynnä taas ja yksikään aloitus tai kommentti jossa ei ole mun ”allekirjoitusta” EI OLE MUN KIRJOITTAMA. Piste. Mulla on koko ajan ikävä MIKAn syliin ja joku päivä mä siinä vielä olen! Aivan sama mitä räähkät raakkuu, pahanilman linnut.🖕🏻

-Tee-

• Herttaista. Onnea teille! 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Herttaista. Onnea teille! 🌹👀

Herttaisia sinäkin kirjoittelet!

• Anonyymi kirjoitti:

Herttaisia sinäkin kirjoittelet!

Kiitos! 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Kiitos! 🌹👀

Kehu ei tullut aiheesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehu ei tullut aiheesta.

Jos jonkun toivoisi lopettavan kirjoittamisen, olisi siihen toiveeseen oikeus. Sitähän ei välttämättä ymmärrä.
        Ymmärrys on lahja sekin.

• Anonyymi

Ei siinä, pedofiilit on ehkä vaikeinta kestää itselle.Enkä tarkoita nyt ketään nimeltä mainittua tässä ketjussa.

Melkein yökkäsin, kun tajusin, mihin vetää muita ihmisiä mukaan. Harmitonta, ei todella.
      Nämä.saavat tuomionsa ennen pitkää jos meno ei muutu ja eivät tee parannusta.

• Anonyymi

Tuo joka laittaa loppuun että Tee ja välillä on tainnut olla myös pelkkä T lopussa.
        Esittääkö hän jotain toista ihmistä? Jos s niin on niin tuo alkaa olla kiusaamista. Sehän tarkoittaa silloin että hän esiintyy muuna ihmisenä jota on.
        Tuolle T:lle tai kuka onkaan sanoisin että sulla on paha pakkomielle ja tuo mitä tunnet ei ole rakkautta.

Olen samaa mieltä että parannusta pitää tehdä ja se parannuksen teko alkaa itsestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo joka laittaa loppuun että Tee ja välillä on tainnut olla myös pelkkä T lopussa.
        Esittääkö hän jotain toista ihmistä? Jos s niin on niin tuo alkaa olla kiusaamista. Sehän tarkoittaa silloin että hän esiintyy muuna ihmisenä jota on.
        Tuolle T:lle tai kuka onkaan sanoisin että sulla on paha pakkomielle ja tuo mitä tunnet ei ole rakkautta.

Olen samaa mieltä että parannusta pitää tehdä ja se parannuksen teko alkaa itsestä.

Ihan toisesta yhteydestä mietin asiaa nyt..tuli mieleen vaan.

Satuin lukemaan jotain, mikä sai voimaan pahoin pitkäksi aikaa. Yökötti ja kuvotti. Ei olisi pitänyt lukea, miettinyt vaan tyyppiä, että mikä hän oikein on ja kun luin kauhistuin.

En tiedä teestä enkä kahvista, mutta kuvotus tulee edelleen kun mietin. Toivon, että jos tuossa on mitään pedofiliaan viittaavaa, se tulisi ilmi pian! Mutta siis en tiedä nimeään, joten aloituksen nimi tai T tai S ei siten liity tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuin lukemaan jotain, mikä sai voimaan pahoin pitkäksi aikaa. Yökötti ja kuvotti. Ei olisi pitänyt lukea, miettinyt vaan tyyppiä, että mikä hän oikein on ja kun luin kauhistuin.

En tiedä teestä enkä kahvista, mutta kuvotus tulee edelleen kun mietin. Toivon, että jos tuossa on mitään pedofiliaan viittaavaa, se tulisi ilmi pian! Mutta siis en tiedä nimeään, joten aloituksen nimi tai T tai S ei siten liity tähän.

Hoh hoijjjaaaaa ………. Pedarit, identiteettivarkaat ym. nilkit ilmiannetaan POLIISILLE. Ei tänne. Jos sä kerran satavarmasti tiedät sellaista tapahtuvan niin ota viranomaisiin yhteys, niin mä teen enkä roiski jossain anonyymisivulla ympäriinsä.
        Ja kyllä, olen joskus laittanut loppuun myös T, mitä sitten?? Miten helvetissä sä saat siitä väännettyä muuna esiintymistä, kiusaamista ja pakkomiellettä? MITEN??😂 Katsopas nyt omat kaappis ja laske ne luurangot, lopeta ryypiskely ja ryhdistäydy. Jos ihan selvinpäin siellä tosissaan rustailet niin antipsykootit olis varmaan paikallaan, toivon myös ettei sun lähelläs ole yhtäkään pientä lasta… Päivän jatkoja.

-Tee-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla on varmaa tietoa että jotain rikollista tapahtuu niin miksi kirjoitat siitä tänne? Ja juuri tähän ketjuun? Onko tarkoituksesi mikä, aiheuttaa hämmennystä, saattaa asioita joidenkin tietoon, mitä? Asia josta tässä kirjoitat, on vakava ja jos on totta niin ota poliisiin yhteys, heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla on varmaa tietoa että jotain rikollista tapahtuu niin miksi kirjoitat siitä tänne? Ja juuri tähän ketjuun? Onko tarkoituksesi mikä, aiheuttaa hämmennystä, saattaa asioita joidenkin tietoon, mitä? Asia josta tässä kirjoitat, on vakava ja jos on totta niin ota poliisiin yhteys, heti.

Kaikki menee rimaa hipoen. Ei ole tyhmä. Se siitä,
        Ei ollut tarkoitus kirjoittaa tähän ketjuun, mutta lukee tästä niin siksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki menee rimaa hipoen. Ei ole tyhmä. Se siitä,
        Ei ollut tarkoitus kirjoittaa tähän ketjuun, mutta lukee tästä niin siksi.

Kuka lukee? Avaa vähän.

• Anonyymi

Meitä on aika monta maksua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5237
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2926
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      130
      1234
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe