Nuku hyvin. Mulla on sua niin ikävä, mä haluan sun kainaloon jo, tie mitä tässä pitäis tehdä😔 Mä rakastan sua!
-Tee-
Hyvää yötä Mika
24
72
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö olis helpompaa jos ottaisit ko. hrnkilöön yhteyttä ihan irl. näin alkuun?
Sivusta vaan.- Anonyymi
Aika paha. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paha. 🤣
Ihan rohkeesti vaan 😎
- Anonyymi
Helpompaa.. joo o…🙄
-Tee-
- Anonyymi
Mitä jos rakastaisit omaa miestäsi niin kuin minäkin.
- Anonyymi
Mitä sä kenenkään miehistä tiedät jollain anopalstoilla? No et sitten mitään. Mutta jos sulla on ’oma’ mies niin ketä sä täällä kaipailet?? Ei kai ’omaa’ miestä missään sivustolla tarvitse kaivata .. ??🤷🏻♀️😅 ja sitä paitsi, mun rakastama mies saattaa olla vaikka just se ’sun’ miehes! AI KAUHEE🙈 tulen ja vien sen sulta, VARO!!👻
-Tee- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä kenenkään miehistä tiedät jollain anopalstoilla? No et sitten mitään. Mutta jos sulla on ’oma’ mies niin ketä sä täällä kaipailet?? Ei kai ’omaa’ miestä missään sivustolla tarvitse kaivata .. ??🤷🏻♀️😅 ja sitä paitsi, mun rakastama mies saattaa olla vaikka just se ’sun’ miehes! AI KAUHEE🙈 tulen ja vien sen sulta, VARO!!👻
-Tee-En kaipaa sinähän tuossa näyt jotain kaipaavan.
- Anonyymi
Et taida olla T sen enempää kuin kaivata Mikaakaan.
- Anonyymi
En ole enkä kaipaa, en tietenkään. Pertti täällä vaan, kaipaa Liisaa. Ei helvetti, palstalakko on seuraava mikä tapahtuu🤦🏻♀️Ei näitä jaksa.
-Tee- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole enkä kaipaa, en tietenkään. Pertti täällä vaan, kaipaa Liisaa. Ei helvetti, palstalakko on seuraava mikä tapahtuu🤦🏻♀️Ei näitä jaksa.
-Tee-Ei jaksa ei.
- Anonyymi
En nyt tee uutta aloitusta enää tänään vaan toivottelen tähän 💖Mikalle💖 hyvät yöt ja huomiset aamut.
Törkyä palsta täynnä taas ja yksikään aloitus tai kommentti jossa ei ole mun ”allekirjoitusta” EI OLE MUN KIRJOITTAMA. Piste. Mulla on koko ajan ikävä MIKAn syliin ja joku päivä mä siinä vielä olen! Aivan sama mitä räähkät raakkuu, pahanilman linnut.🖕🏻
-Tee-- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Herttaista. Onnea teille! 🌹👀
Herttaisia sinäkin kirjoittelet!
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Kiitos! 🌹👀
Kehu ei tullut aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehu ei tullut aiheesta.
Jos jonkun toivoisi lopettavan kirjoittamisen, olisi siihen toiveeseen oikeus. Sitähän ei välttämättä ymmärrä.
Ymmärrys on lahja sekin.
- Anonyymi
Ei siinä, pedofiilit on ehkä vaikeinta kestää itselle.Enkä tarkoita nyt ketään nimeltä mainittua tässä ketjussa.
Melkein yökkäsin, kun tajusin, mihin vetää muita ihmisiä mukaan. Harmitonta, ei todella.
Nämä.saavat tuomionsa ennen pitkää jos meno ei muutu ja eivät tee parannusta.- Anonyymi
Tuo joka laittaa loppuun että Tee ja välillä on tainnut olla myös pelkkä T lopussa.
Esittääkö hän jotain toista ihmistä? Jos s niin on niin tuo alkaa olla kiusaamista. Sehän tarkoittaa silloin että hän esiintyy muuna ihmisenä jota on.
Tuolle T:lle tai kuka onkaan sanoisin että sulla on paha pakkomielle ja tuo mitä tunnet ei ole rakkautta.
Olen samaa mieltä että parannusta pitää tehdä ja se parannuksen teko alkaa itsestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo joka laittaa loppuun että Tee ja välillä on tainnut olla myös pelkkä T lopussa.
Esittääkö hän jotain toista ihmistä? Jos s niin on niin tuo alkaa olla kiusaamista. Sehän tarkoittaa silloin että hän esiintyy muuna ihmisenä jota on.
Tuolle T:lle tai kuka onkaan sanoisin että sulla on paha pakkomielle ja tuo mitä tunnet ei ole rakkautta.
Olen samaa mieltä että parannusta pitää tehdä ja se parannuksen teko alkaa itsestä.Ihan toisesta yhteydestä mietin asiaa nyt..tuli mieleen vaan.
Satuin lukemaan jotain, mikä sai voimaan pahoin pitkäksi aikaa. Yökötti ja kuvotti. Ei olisi pitänyt lukea, miettinyt vaan tyyppiä, että mikä hän oikein on ja kun luin kauhistuin.
En tiedä teestä enkä kahvista, mutta kuvotus tulee edelleen kun mietin. Toivon, että jos tuossa on mitään pedofiliaan viittaavaa, se tulisi ilmi pian! Mutta siis en tiedä nimeään, joten aloituksen nimi tai T tai S ei siten liity tähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan toisesta yhteydestä mietin asiaa nyt..tuli mieleen vaan.
Satuin lukemaan jotain, mikä sai voimaan pahoin pitkäksi aikaa. Yökötti ja kuvotti. Ei olisi pitänyt lukea, miettinyt vaan tyyppiä, että mikä hän oikein on ja kun luin kauhistuin.
En tiedä teestä enkä kahvista, mutta kuvotus tulee edelleen kun mietin. Toivon, että jos tuossa on mitään pedofiliaan viittaavaa, se tulisi ilmi pian! Mutta siis en tiedä nimeään, joten aloituksen nimi tai T tai S ei siten liity tähän.Hoh hoijjjaaaaa ………. Pedarit, identiteettivarkaat ym. nilkit ilmiannetaan POLIISILLE. Ei tänne. Jos sä kerran satavarmasti tiedät sellaista tapahtuvan niin ota viranomaisiin yhteys, niin mä teen enkä roiski jossain anonyymisivulla ympäriinsä.
Ja kyllä, olen joskus laittanut loppuun myös T, mitä sitten?? Miten helvetissä sä saat siitä väännettyä muuna esiintymistä, kiusaamista ja pakkomiellettä? MITEN??😂 Katsopas nyt omat kaappis ja laske ne luurangot, lopeta ryypiskely ja ryhdistäydy. Jos ihan selvinpäin siellä tosissaan rustailet niin antipsykootit olis varmaan paikallaan, toivon myös ettei sun lähelläs ole yhtäkään pientä lasta… Päivän jatkoja.
-Tee- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan toisesta yhteydestä mietin asiaa nyt..tuli mieleen vaan.
En tiedä teestä enkä kahvista, mutta kuvotus tulee edelleen kun mietin. Toivon, että jos tuossa on mitään pedofiliaan viittaavaa, se tulisi ilmi pian! Mutta siis en tiedä nimeään, joten aloituksen nimi tai T tai S ei siten liity tähän.Jos sulla on varmaa tietoa että jotain rikollista tapahtuu niin miksi kirjoitat siitä tänne? Ja juuri tähän ketjuun? Onko tarkoituksesi mikä, aiheuttaa hämmennystä, saattaa asioita joidenkin tietoon, mitä? Asia josta tässä kirjoitat, on vakava ja jos on totta niin ota poliisiin yhteys, heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on varmaa tietoa että jotain rikollista tapahtuu niin miksi kirjoitat siitä tänne? Ja juuri tähän ketjuun? Onko tarkoituksesi mikä, aiheuttaa hämmennystä, saattaa asioita joidenkin tietoon, mitä? Asia josta tässä kirjoitat, on vakava ja jos on totta niin ota poliisiin yhteys, heti.
Kaikki menee rimaa hipoen. Ei ole tyhmä. Se siitä,
Ei ollut tarkoitus kirjoittaa tähän ketjuun, mutta lukee tästä niin siksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki menee rimaa hipoen. Ei ole tyhmä. Se siitä,
Ei ollut tarkoitus kirjoittaa tähän ketjuun, mutta lukee tästä niin siksi.Kuka lukee? Avaa vähän.
- Anonyymi
Meitä on aika monta maksua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149