Kuka olet ?

Anonyymi

Kuka olet ? Tokamannilla tänään. Vaaleatukkainen pitkä komea mies työvaatteissa :) Olen nähnyt sut useasti :) Työkalu ostoksilla olit.

28

3065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      My name is Bond. James Bond

    • Anonyymi

      Olet tilapäis ahtaaja jolla alkoholi ja peli ongelma

    • Anonyymi

      Kun seuraavan kerran näet, niin tule moikkaamaan :)

    • Anonyymi

      Ei myö Metsin kans kauhian vaaleit olla ja tuskin ostamas vaikka työkalut mukana olkkii. Nauraa...

    • Anonyymi

      Hän on varattu

      • Anonyymi

        Mistä tiedät ketä tässä tarkoitetaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ketä tässä tarkoitetaan ?

        Luulen, että edellinen veikkaa, että jos on pitkä ja komea on varattu. Mutta eihän aloittajan miesmakua voi tietää. Saattaahan hän olla kuin kirveellä veistetty tai pyöreäposkinen töpsölinenä ja pituus nippasen alle 172 cm. Kaikki on suhteellista.


    • Anonyymi

      Oletko ihan sokea? Olen tumma, pieni, enkä mies. Ja mitkä ihmeen työkalut, minulla oli käsilaukku kädessä ja mukula roikkui lahkeessa.

      • Anonyymi

        Panomies Posiolta.käyttää nimi merkkiä El meisseli.äiti on espanjalainen tomaatinpolkija.


    • Anonyymi

      Minähän se. Enemmin käyn kyllä siviili vaatteet päällä siellä lätsä päässä ;)

      • Anonyymi

        et ollu


    • Anonyymi

      En ole todellinen.
      Olen haaveunesi.

    • Anonyymi

      Mallinukke. Aika vakaa luonne. Olen turvallinen rempoissa, en telo itteeni, en lorvi turhaan, enkä kerro huonoja vitsejä. En ole äitissä kiinni, enkä oota passausta, myyjä vaan käy joskus huiskasemassa pölyt olkapäiltä ja peruukin alta.

    • Anonyymi

      Taas nähty :P

    • Anonyymi

      Minäkin näin. Oli ostoksilla.

    • Anonyymi

      jos se kuseksi hyllyjen väliin se oli petsa

      • Anonyymi

        Ai homopertsa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai homopertsa???

        Ei se homolta näyttänyt minusta. Mutta kuka näitä tietää.


    • Anonyymi

      Tänään taas ostoksilla nähty :). Nam nam

    • Anonyymi

      Kuka on se nahkatakkinen pitkä laiha mies. Ostaa vain alkoholipitoisia juomia. Sotkee pyörällä. Aina joku lierihattu päässä.

      Näyttää että soittaisi Popedassa.

      • Anonyymi

        Se on KOSTAJA

        IHAN NORMIHEPPU HAMINASTA

        HYVÄ KOSTAJA JOS LUET TÄMÄN. SUT TUNNETAAN YMPÄRI SUOMEN. SERKKULIKKA OLI TAMPEREELTA HAMINASSA KÄYMÄSSÄ JA KYSYI ETTÄ KUKA SE ON SELLAINEN KONKELILLA SUHAAVA ROKKITÄHTI JOKA OSTAA HUOM HUOM HUOM KALLISTA ORGINAL LONG DRINK....... VITTU SADOILLA EUROILLA


    • Anonyymi

      Miljönäärit erikseen

    • Anonyymi

      Osti ORGINAL LONG DRINK HARTWAL vittu sadoilla euroilla S-marketista ja oli niin kännissä että ei olis pitäny myydä mutta bbw neiti kassalla myi vaan.

      Haminan s marketin myyjän tuntomerkit
      Nuori
      Ylipainoinen, huomattavan ylipainoinen
      Vaaleat hiukset
      Joku tatuointi näkyvällä paikalla

    • Anonyymi

      Naisen ei pidä puhua isoista elimistä.

      T. Haminan PIKKUKIKKELIT

    • Anonyymi

      Eikö siis saa puhua harmaista kollareista joiden sisällä roikkuu iso KULLI. Anteeksi että olen nainen.

    • Anonyymi

      Haminassa ei saa. Siellä ja Kotkassa on maan pienimmät vehkeet. :)

    • Anonyymi

      30cm tanko harmaat kollarit. Tunnistetut :)

    • Anonyymi

      Kun joskus työkaluostoksille tulisi Ian Somerhalderin näköinen mies.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2782
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      253
      2749
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      66
      2382
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      206
      1875
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe