Kuka olet ? Tokamannilla tänään. Vaaleatukkainen pitkä komea mies työvaatteissa :) Olen nähnyt sut useasti :) Työkalu ostoksilla olit.
Kuka olet ?
28
3275
Vastaukset
- Anonyymi
My name is Bond. James Bond
- Anonyymi
Olet tilapäis ahtaaja jolla alkoholi ja peli ongelma
- Anonyymi
Kun seuraavan kerran näet, niin tule moikkaamaan :)
- Anonyymi
Ei myö Metsin kans kauhian vaaleit olla ja tuskin ostamas vaikka työkalut mukana olkkii. Nauraa...
- Anonyymi
Hän on varattu
- Anonyymi
Mistä tiedät ketä tässä tarkoitetaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät ketä tässä tarkoitetaan ?
Luulen, että edellinen veikkaa, että jos on pitkä ja komea on varattu. Mutta eihän aloittajan miesmakua voi tietää. Saattaahan hän olla kuin kirveellä veistetty tai pyöreäposkinen töpsölinenä ja pituus nippasen alle 172 cm. Kaikki on suhteellista.
- Anonyymi
Oletko ihan sokea? Olen tumma, pieni, enkä mies. Ja mitkä ihmeen työkalut, minulla oli käsilaukku kädessä ja mukula roikkui lahkeessa.
- Anonyymi
Panomies Posiolta.käyttää nimi merkkiä El meisseli.äiti on espanjalainen tomaatinpolkija.
- Anonyymi
Minähän se. Enemmin käyn kyllä siviili vaatteet päällä siellä lätsä päässä ;)
- Anonyymi
et ollu
- Anonyymi
En ole todellinen.
Olen haaveunesi. - Anonyymi
Mallinukke. Aika vakaa luonne. Olen turvallinen rempoissa, en telo itteeni, en lorvi turhaan, enkä kerro huonoja vitsejä. En ole äitissä kiinni, enkä oota passausta, myyjä vaan käy joskus huiskasemassa pölyt olkapäiltä ja peruukin alta.
- Anonyymi
Taas nähty :P
- Anonyymi
Minäkin näin. Oli ostoksilla.
- Anonyymi
jos se kuseksi hyllyjen väliin se oli petsa
- Anonyymi
Ai homopertsa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai homopertsa???
Ei se homolta näyttänyt minusta. Mutta kuka näitä tietää.
- Anonyymi
Tänään taas ostoksilla nähty :). Nam nam
- Anonyymi
Kuka on se nahkatakkinen pitkä laiha mies. Ostaa vain alkoholipitoisia juomia. Sotkee pyörällä. Aina joku lierihattu päässä.
Näyttää että soittaisi Popedassa.- Anonyymi
Se on KOSTAJA
IHAN NORMIHEPPU HAMINASTA
HYVÄ KOSTAJA JOS LUET TÄMÄN. SUT TUNNETAAN YMPÄRI SUOMEN. SERKKULIKKA OLI TAMPEREELTA HAMINASSA KÄYMÄSSÄ JA KYSYI ETTÄ KUKA SE ON SELLAINEN KONKELILLA SUHAAVA ROKKITÄHTI JOKA OSTAA HUOM HUOM HUOM KALLISTA ORGINAL LONG DRINK....... VITTU SADOILLA EUROILLA
- Anonyymi
Miljönäärit erikseen
- Anonyymi
Osti ORGINAL LONG DRINK HARTWAL vittu sadoilla euroilla S-marketista ja oli niin kännissä että ei olis pitäny myydä mutta bbw neiti kassalla myi vaan.
Haminan s marketin myyjän tuntomerkit
Nuori
Ylipainoinen, huomattavan ylipainoinen
Vaaleat hiukset
Joku tatuointi näkyvällä paikalla - Anonyymi
Naisen ei pidä puhua isoista elimistä.
T. Haminan PIKKUKIKKELIT - Anonyymi
Eikö siis saa puhua harmaista kollareista joiden sisällä roikkuu iso KULLI. Anteeksi että olen nainen.
- Anonyymi
Haminassa ei saa. Siellä ja Kotkassa on maan pienimmät vehkeet. :)
- Anonyymi
30cm tanko harmaat kollarit. Tunnistetut :)
- Anonyymi
Kun joskus työkaluostoksille tulisi Ian Somerhalderin näköinen mies.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144370
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262610Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062255Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341890- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291572Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204