tuli Revon Sähkön tilalle?
Miksi Vattenfall..
9
829
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ne ulkomaalaiset pörssiyhtiöt esim. ruotsalaiset tekee tiliä Suomessa sähköä tuottamalla hirvittävillä hinnoilla vanhusten paskoissa makuuttamalla jne jne jne kotimaisen tuotannon sijaan?
- Anonyymi
Ulkoistetaan (sotepalveluihin saadut valtionavustukset ruotsiin)...KOPS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkoistetaan (sotepalveluihin saadut valtionavustukset ruotsiin)...KOPS!
Vanhuspalvelut mm. Tanskaan jne.
- Anonyymi
Kun sain niin halvalla - Sulo Vilen.
- Anonyymi
Rahan takia tietysti.
- Anonyymi
jos en väärin muista venetpalon voimalaitos taisi olla tuottavin sähkölaitos lähialueista?
- Anonyymi
Lähes yhtä suuri energiantuotto kuin muissa Pyhäjoen neljässä muussa vesivoimalassa (Vesi-, Kallio-, Haapa- ja Hourunkoski) yhteensä.
- Anonyymi
Revon sähkö oli paras ikinä. Mikä olisi ollessa vielä Revon Sähkö. Missä lie saadut rahat,jonka miehet hevosilla ,lapioilla talkoilla tekivät. Piiiiitkät linjat .Mikä työ. Ei markkaa tullut tekijöille.Miten kävi rahoille.Ei kai ne homehu ,vai?
- Anonyymi
vattenvall pihipaskan voisi potkia suohon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 101888
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 81682
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460