Unelmien kuolema sukupolvia eteenpäin, valtaisa menetys Suomelle!

Anonyymi

Ihminen kuulee vain äidin rauhoittavat sydämenlyönnit kohdussa, kaikki on hyvin. Elämän ihme kasvaa kovaa vauhtia ja on 9 kk kuluttua valmis tulemaan ulos tutkimaan maailmaa kohdun ulkopuolella. Yhtäkkiä kaikki särkyy ja elämä päättyy, ei tuon kehittyvän lapsen toiveesta, vaan toisten tekemien päätösten tähden. YK lastenoikeuden julistus julistaa, että lasta suojellaan jo kohdussa, koska he ovat ihmisiä.

600 000 suomessa äidin kohdussa kehittyvää lasta ei koskaan saanut nähdä auringon valoa, ei taivasta, ei yön kirkkaita tähtiä; heistä olisi voinut tulla Suomen hyvinvoinnin rakentajia monissa eri ammateissa, heistä olisi voinut tulla Suomen talouden turvaajia, veronmaksajia valtiolle ja kunnille. Sairaanhoitajia, lähihoitajia, muita sosiaalialan tekijöitä, lääkäreitä, kirurgeja, lääketieteen tutkijoita ja kehittäjiä, opettajia, ammattiopettajia, yliopiston ja korkeakoulujen opettajia, professoreita, poliiseja, palomiehiä, pelastajia, tuomareita, lakimiehiä ja -naisia, insinöörejä, it-alan erityisosaajia, lastentarhan opettajia ja –hoitajia, ammattimiehiä ja –naisia, ehkä poliitikkoja ja ehkä jopa presidenttikin, ehkä kansainvälisiä tehtäviä hoitavia, tutkijoita ja tieteen tekijöitä, yrittäjiä, jotka olisivat voineet työllistää satojatuhansia työntekijöitä Suomessa ja luoda hyvinvointia laajalti Suomessa asuville, taiteen tekijöitä, laulajia ja soittajia, jotka olisivat tehneet Suomea tunnetuksi ympäri maailman, elokuvan tekijöitä ja näyttelijöitä, jotka olisivat tuoneet iloa koko kansalle ja jopa koko maailmalle. Heidän unelmansa murskattiin jo äidin kohdussa, he eivät olleet elämän arvoisia. Eikä vain heidän elämänsä unelmat särkyneet, vaan myös tulevien sukupolvien unelmat särkyivät, he eivät saaneet kokea rakkauden ihanuutta eikä sitä hetkeä, kun heidän perheeseen syntyy uusi vauva, joka lasketaan äidin rinnoille elämään tutustumaan, he eivät saaneet toteuttaa unelmiaan isoisän ja isoäidin onnesta, kun lastenlapset tulevat syliin ja näkee sukupolvien jatkuvan.

Suomi olisi kyennyt elättämään heidät kaikki, äidit olisivat voineet antaa lapsensa pois, ei heidän olisi tarvinnut pitää lastaan, jos se tuntui mahdottomalta ajatukselta. Suomi olisi nyt tarvinnut heitä, kun syntyvyys laskee kovaa vauhtia ja eläkeläisten määrä vain lisääntyy tulevaisuudessa. Miksi ei synnytyspalkkiolla yritetä saada pelastettua heistä edes muutamia tuhansia vuosittain?

Abortissa ei sammu vain yhden ihmisen elämän unelmat, vaan myös tulevien sukupolvien unelmat. Heidän kyyneleensä kohoavat taivaaseen ja he kysyvät: mitä pahaa minä jo äidin kohdussa olin tehnyt, että en saanut elää ja toteuttaa unelmia? Lohduttajiksi ei yksikään ihminen pysty, heidän itkuaan ja kysymyksiään ei yksikään ihminen kuule, mutta on yksi, joka kuulee ja itkee heidän kanssaan, itkee ja suree, että miksi ihminen ei kunnioita elämää, vaikka on itse elämän lahjaksi saanut? Olisitko itse halunnut tulla abortoiduksi?

96

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaitiolo on myöntymisen merkki.

      Kiitos, että olette elämän puolella.

      • Anonyymi

        Vaitiolo on myös merkki siitä että ei jaksa lukea edes loppuun asti näitä abortin vastustajien sepustuksia.
        Siinä oikeen yritetään vedota muka tunteisiin.
        Tämä ihminen ei ole ollut koskaan kuuntelemassa kaikkia syitä miksi abortti tehdään. Ja kun se kerta on laillinen asia niin miksi jankuttaa.

        Raskauden alkuja on monenlaisia niin että kukin päättää itse senkin asian .
        Toivottavaa tietysti olisi että ihmiset huolehtisivat ehkäisystä paremmin, joten silloin ei naisen tarvitsisi tulla raskaakai .
        Kuinka kivalta tuntisi kirjoittajasta synnyttää lapsi joka on saanut alkunsa raiskauksesta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaitiolo on myös merkki siitä että ei jaksa lukea edes loppuun asti näitä abortin vastustajien sepustuksia.
        Siinä oikeen yritetään vedota muka tunteisiin.
        Tämä ihminen ei ole ollut koskaan kuuntelemassa kaikkia syitä miksi abortti tehdään. Ja kun se kerta on laillinen asia niin miksi jankuttaa.

        Raskauden alkuja on monenlaisia niin että kukin päättää itse senkin asian .
        Toivottavaa tietysti olisi että ihmiset huolehtisivat ehkäisystä paremmin, joten silloin ei naisen tarvitsisi tulla raskaakai .
        Kuinka kivalta tuntisi kirjoittajasta synnyttää lapsi joka on saanut alkunsa raiskauksesta .

        Niin, huvi on tärkeintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, huvi on tärkeintä.

        Huvi ????
        Minä mainitsin raiskauden , jos se sinulle on huvi niin naiselle se Wi ole mitenkään huvita vaan suuri trauma . Niin että hieman asian suvusta näyttää menevän jutut tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaitiolo on myös merkki siitä että ei jaksa lukea edes loppuun asti näitä abortin vastustajien sepustuksia.
        Siinä oikeen yritetään vedota muka tunteisiin.
        Tämä ihminen ei ole ollut koskaan kuuntelemassa kaikkia syitä miksi abortti tehdään. Ja kun se kerta on laillinen asia niin miksi jankuttaa.

        Raskauden alkuja on monenlaisia niin että kukin päättää itse senkin asian .
        Toivottavaa tietysti olisi että ihmiset huolehtisivat ehkäisystä paremmin, joten silloin ei naisen tarvitsisi tulla raskaakai .
        Kuinka kivalta tuntisi kirjoittajasta synnyttää lapsi joka on saanut alkunsa raiskauksesta .

        "Siinä oikeen yritetään vedota muka tunteisiin."

        Ottaako koville? Suosijasakin höpinöissähän niitä yritetään raivopäisesti vähätellä ja kiivaasti kaikkea järkeistäen häivyttää.

        "kun se kerta on laillinen asia niin miksi jankuttaa."

        Ai paskoja lakeja ei saisi kritisoida mitenkään?

        "Kuinka kivalta tuntisi kirjoittajasta synnyttää lapsi joka on saanut alkunsa raiskauksesta ."

        Varmaan vähemmän pahalta kuin tappaa se?

        "naiselle se Wi ole mitenkään huvita vaan suuri trauma"

        Ja lapsen murhako parantaa sen eikä aiheuta pikemminkin lisää traumaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siinä oikeen yritetään vedota muka tunteisiin."

        Ottaako koville? Suosijasakin höpinöissähän niitä yritetään raivopäisesti vähätellä ja kiivaasti kaikkea järkeistäen häivyttää.

        "kun se kerta on laillinen asia niin miksi jankuttaa."

        Ai paskoja lakeja ei saisi kritisoida mitenkään?

        "Kuinka kivalta tuntisi kirjoittajasta synnyttää lapsi joka on saanut alkunsa raiskauksesta ."

        Varmaan vähemmän pahalta kuin tappaa se?

        "naiselle se Wi ole mitenkään huvita vaan suuri trauma"

        Ja lapsen murhako parantaa sen eikä aiheuta pikemminkin lisää traumaa?

        ensinnäkään abortti ei ole murha, vaan solumöykky kun abortti tehdään.
        Ja koska meissä ihmisissä on monenlaista tallustajaa niin kukin päättää itse jos hänellä on mahdollista ottaa vastaan lapsi .
        Joten naurettavat ilmaisut murhasta , koska kun ajattelee että murhasta saa vankila tuomion , mutta abortti tehdään laillisesti ja raskauden keskeytys tehdään hyvin aikaisessa vaiheessa .
        Joten abortin vastustajat voivat ihan rauhassa synnyttää lapsiaan, ja hoitaa niitä ilman että aletaan pauhaamaan jos joku syystä tai toisesta ei halua tulla äidiksi tai isäksi , niin silloinhan asia on heidän , sillä nämä tuomitsijat eivät ole näkemässä syitä aborttiin .
        Joten miksi sekaantua asioihin mistä eivät tiedä mitään faktaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ensinnäkään abortti ei ole murha, vaan solumöykky kun abortti tehdään.
        Ja koska meissä ihmisissä on monenlaista tallustajaa niin kukin päättää itse jos hänellä on mahdollista ottaa vastaan lapsi .
        Joten naurettavat ilmaisut murhasta , koska kun ajattelee että murhasta saa vankila tuomion , mutta abortti tehdään laillisesti ja raskauden keskeytys tehdään hyvin aikaisessa vaiheessa .
        Joten abortin vastustajat voivat ihan rauhassa synnyttää lapsiaan, ja hoitaa niitä ilman että aletaan pauhaamaan jos joku syystä tai toisesta ei halua tulla äidiksi tai isäksi , niin silloinhan asia on heidän , sillä nämä tuomitsijat eivät ole näkemässä syitä aborttiin .
        Joten miksi sekaantua asioihin mistä eivät tiedä mitään faktaa

        Itse olet pelkkä solumöykky, mutta lapset kohduissa on ihan yhtä 100% IHMISIÄ kuin syntyneetkin. Koita nyt vaan nieleksiä tämä kivuliaan karvas totuus vaikka kuinka koville ottaakin.
        Joten naurettavaa tuollainen yleisesti tunnettujen tieteellisten faktojen kieltäminen.
        Laki ei ole ainoa eikä edes ensisijainen murhan määrittäjä, eikä kukaan ole kyennyt osoittamaan aborttiakaan muuksi kuin ihmisen suunnitelmallinen murhaaminen. Eikä kaikki syntyneidenkään murhaajat saa koskaan tuomiota, ja murhia voi olla muitakin laillisia kuin abortti.
        Kyllä täällä monetkin ihan itse tulee kertomaan heppoisia tekosyitään lapsen tappamiselle, ja kuten tiastotkin kertoo, vähintäänn 95% on silkkaa itsekästä mukavuudenhalua, jota on muuksi turha seliselitellä.
        Varmaan kaltaisiasi vääristelijöitä harmittaa kun aina on niitä jotka tulee kylmillä faktoillaan oikomaan ja kumoamaan säälittäviä propagandistisia valheitanne. Voit ihan itse lopettaa sen lasten elämään ja ihmisoikeuksiin sekaantumisen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet pelkkä solumöykky, mutta lapset kohduissa on ihan yhtä 100% IHMISIÄ kuin syntyneetkin. Koita nyt vaan nieleksiä tämä kivuliaan karvas totuus vaikka kuinka koville ottaakin.
        Joten naurettavaa tuollainen yleisesti tunnettujen tieteellisten faktojen kieltäminen.
        Laki ei ole ainoa eikä edes ensisijainen murhan määrittäjä, eikä kukaan ole kyennyt osoittamaan aborttiakaan muuksi kuin ihmisen suunnitelmallinen murhaaminen. Eikä kaikki syntyneidenkään murhaajat saa koskaan tuomiota, ja murhia voi olla muitakin laillisia kuin abortti.
        Kyllä täällä monetkin ihan itse tulee kertomaan heppoisia tekosyitään lapsen tappamiselle, ja kuten tiastotkin kertoo, vähintäänn 95% on silkkaa itsekästä mukavuudenhalua, jota on muuksi turha seliselitellä.
        Varmaan kaltaisiasi vääristelijöitä harmittaa kun aina on niitä jotka tulee kylmillä faktoillaan oikomaan ja kumoamaan säälittäviä propagandistisia valheitanne. Voit ihan itse lopettaa sen lasten elämään ja ihmisoikeuksiin sekaantumisen!

        Murhan 1. yleis määritelmä siis "ihmisen suunnitelmallinen TAPPAMINEN".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, huvi on tärkeintä.

        "Niin, huvi on tärkeintä."

        Totta, kautta vuosisatojen miehen huvi on ollut tärkeintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siinä oikeen yritetään vedota muka tunteisiin."

        Ottaako koville? Suosijasakin höpinöissähän niitä yritetään raivopäisesti vähätellä ja kiivaasti kaikkea järkeistäen häivyttää.

        "kun se kerta on laillinen asia niin miksi jankuttaa."

        Ai paskoja lakeja ei saisi kritisoida mitenkään?

        "Kuinka kivalta tuntisi kirjoittajasta synnyttää lapsi joka on saanut alkunsa raiskauksesta ."

        Varmaan vähemmän pahalta kuin tappaa se?

        "naiselle se Wi ole mitenkään huvita vaan suuri trauma"

        Ja lapsen murhako parantaa sen eikä aiheuta pikemminkin lisää traumaa?

        En tajua miksi jauhat jostain lapsenmurhasta, totta kai lapsen murha on rikos . Parempi se abortti on kuin kokea joku erikan kohtalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet pelkkä solumöykky, mutta lapset kohduissa on ihan yhtä 100% IHMISIÄ kuin syntyneetkin. Koita nyt vaan nieleksiä tämä kivuliaan karvas totuus vaikka kuinka koville ottaakin.
        Joten naurettavaa tuollainen yleisesti tunnettujen tieteellisten faktojen kieltäminen.
        Laki ei ole ainoa eikä edes ensisijainen murhan määrittäjä, eikä kukaan ole kyennyt osoittamaan aborttiakaan muuksi kuin ihmisen suunnitelmallinen murhaaminen. Eikä kaikki syntyneidenkään murhaajat saa koskaan tuomiota, ja murhia voi olla muitakin laillisia kuin abortti.
        Kyllä täällä monetkin ihan itse tulee kertomaan heppoisia tekosyitään lapsen tappamiselle, ja kuten tiastotkin kertoo, vähintäänn 95% on silkkaa itsekästä mukavuudenhalua, jota on muuksi turha seliselitellä.
        Varmaan kaltaisiasi vääristelijöitä harmittaa kun aina on niitä jotka tulee kylmillä faktoillaan oikomaan ja kumoamaan säälittäviä propagandistisia valheitanne. Voit ihan itse lopettaa sen lasten elämään ja ihmisoikeuksiin sekaantumisen!

        "Itse olet pelkkä solumöykky, mutta lapset kohduissa on ihan yhtä 100% IHMISIÄ kuin syntyneetkin"

        Ihmisen määritelmän täyttääkseen pitää olla kehittyneet aivot.

        Ymmärrät solumöykyn (alkion) ja ihmisen eron kenties sillä, että ota se alkio kohdusta ja kokeile miten se pärjää hetken ilman kohtua. Voit antaa vaikk naapurille hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhan 1. yleis määritelmä siis "ihmisen suunnitelmallinen TAPPAMINEN".

        Ei oo todellista 😂😂😂😂

        Taasko alkoi tää sanakirjajulistus. Montako turhaa vuotta olet tällä palstalla roikkunut jauhamassa tätä samaa??? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua miksi jauhat jostain lapsenmurhasta, totta kai lapsen murha on rikos . Parempi se abortti on kuin kokea joku erikan kohtalo.

        "Parempi se abortti on kuin kokea joku erikan kohtalo."

        Miksi jauhat samoja säälittäviä tekopyhistelyjä ketjusta toiseen. Siis on jotenkin "parempi" että lapselle tehdään jo kohdussa sama mikä Erikalle? Syntynyttä lasta sentään olisi mahdollisuus suojella ihan lainsäädännöllisesti sairailta vanhemmilta.
        Montaako abotin uhriksi joutuvaa lasta arvelet muuten että vastaava kohtalo uhkaisi syntyneenä, vai taasko pitää heilutella niitä ennustajaeukon marginaalikortteja?

        "Ihmisen määritelmän täyttääkseen pitää olla kehittyneet aivot. "

        Sinun mutuhöpösi ei ole yhtä kuin tieteelliset faktat. :)

        "ota se alkio kohdusta ja kokeile miten se pärjää hetken ilman kohtua."

        Onko sinulle jotenkin uusi asia että ihminen tarvii elääkseen iästä riippuen tietynlaisen elinympäristön, joskus jopa toisilta ihan elinrtärkeää apuakin? Sekö muuttaa jonkun tilapäisesti "epäihmiseksi"?

        "Taasko alkoi tää sanakirjajulistus. Montako turhaa vuotta olet tällä palstalla roikkunut jauhamassa tätä samaa??? "

        Ottaako noin koville kun ne kiusalliset faktat ei vaan muutu yhtään mihinkään vaikka lakiakin kuinka lepsuunnutettaisiin? :) Ihan niin kauan muistutellaan kun sinä jauhat täällä naurettavia valheitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvi ????
        Minä mainitsin raiskauden , jos se sinulle on huvi niin naiselle se Wi ole mitenkään huvita vaan suuri trauma . Niin että hieman asian suvusta näyttää menevän jutut tässä.

        Hyvitteluhan eniten toivomattomia raskauksia teettää.

        Eräs karjalaisukko oli sairaalassa, muistaakseni keuhkokuumeesta ja oli jo toipumassa.
        Lääkintävoimistelia tuli aamulla taputtelemaan. Ukko huomasi likan sormessa uuden sormuksen. "Rakkaudestako olette menossa naimisiin."
        "Niinpä kai", vastasi tyttö.
        "Jahas, minä vanhempana ja kokeneempana tiedän, ettei sellaist kuin rakkaus ola olemassakaan. Se on vain se lihanhimo, joka sellaisii temppui tiettää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvitteluhan eniten toivomattomia raskauksia teettää.

        Eräs karjalaisukko oli sairaalassa, muistaakseni keuhkokuumeesta ja oli jo toipumassa.
        Lääkintävoimistelia tuli aamulla taputtelemaan. Ukko huomasi likan sormessa uuden sormuksen. "Rakkaudestako olette menossa naimisiin."
        "Niinpä kai", vastasi tyttö.
        "Jahas, minä vanhempana ja kokeneempana tiedän, ettei sellaist kuin rakkaus ola olemassakaan. Se on vain se lihanhimo, joka sellaisii temppui tiettää".

        "Hyvitteluhan eniten toivomattomia raskauksia teettää."

        Pidä ihmeessä se huvi-cicceli housuissa niin naiset säästyy abortilta.


    • Anonyymi

      Pitäisikö sitten seksin harrastaminen rajoittaa vain rekisteröityyn parisuhteeseen ja vain lasten hankintaa varten ? Koska mikään ehkäisymenetelmä ei ole 100 % varma. Voisi siinä miehilläkin tulla suru puseroon, kun vaimoa ei ole tai vaimo ei halua enempää lapsia. Seksinukkekauppiaat tosin hieroisivat varmaan käsiään yhteen tyytyväisinä kun kassakoneet kilisisivät iloisesti.

      Ja turha tulla höpöttämään mistään "haarojen levittämisen seurauksesta". Harvemmin sitä nainen väkisin pakottaa miehen seksiin, yleensä molemmat ovat halukkaita.

    • Anonyymi

      Onko äidin kohdussa oleva lapsi johonkin syyllistynyt?

      • Anonyymi

        On.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On.

        Kuten?


    • Anonyymi

      Kuten aloituksessa mainittiin, äiti voisi synnytyksen jälkeen antaa lapsensa pois.

      • Anonyymi

        Sulla ei varmaan ole lapsia itsellä kun noin yksinkertaisen ongelmanratkaisun kirjoitit.
        Olen nähnyt naisia jotka ovat sairastaneet vaikeaa sairautta johon raskaana olo olisi hyvin kohtalokasta . Joten silloin ovat päättäneet keskeyttää raskauden lääkärin kehoituksesta .
        Entäs nainen joka raiskataan pitäisikö hänenkin ottaa vastaan elinikäinen todiste että hänet on raiskattu.
        Niin että keskustelu tästä asiasta eräiden kanssa ei ole asialinjalla , joten miksi jatkaa keskustelua joka ei johda mihkään .
        Joten liian kevyt tuo asia että antaisi pois lapsen jonka synnyttää pakosta . Asiat ovat paljon syvemmällä näissä tapauksissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei varmaan ole lapsia itsellä kun noin yksinkertaisen ongelmanratkaisun kirjoitit.
        Olen nähnyt naisia jotka ovat sairastaneet vaikeaa sairautta johon raskaana olo olisi hyvin kohtalokasta . Joten silloin ovat päättäneet keskeyttää raskauden lääkärin kehoituksesta .
        Entäs nainen joka raiskataan pitäisikö hänenkin ottaa vastaan elinikäinen todiste että hänet on raiskattu.
        Niin että keskustelu tästä asiasta eräiden kanssa ei ole asialinjalla , joten miksi jatkaa keskustelua joka ei johda mihkään .
        Joten liian kevyt tuo asia että antaisi pois lapsen jonka synnyttää pakosta . Asiat ovat paljon syvemmällä näissä tapauksissa

        Niitä vakavia terveydellisiä syitä on noin 0,5% kaikista, että turha heilutella taas sitäkään marginaalikorttia..

        "pitäisikö hänenkin ottaa vastaan elinikäinen todiste että hänet on raiskattu."

        Niin? Mihin tämä taas unohtui? "äiti voisi synnytyksen jälkeen antaa lapsensa pois." Mikä elinikäinen muistutus se nyt sitten olisi? Ja lapsen tappaminen abortillako unohtuisi sen helpommin? Lapsen kohtalo vaan noiden jälkeen on tyystin eri.

        Keskustelu jossa sinä pyrit perusteettomasti vastaan inttäen kieltämään kaikki tosiasiat, et halua nähdä mitään vaihtoehtoja lapsen tappamiselle ja näet kaikki omista näkemyksistäsi poikkeavan "asiattomana" ei tosiaan johda mihinkään.

        "Joten liian kevyt tuo asia että antaisi pois lapsen jonka synnyttää pakosta"

        Liian kevyt? No juu, varmaan sen lapsen tappamisen abortilla moni kokisi paljon raskaammaksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä vakavia terveydellisiä syitä on noin 0,5% kaikista, että turha heilutella taas sitäkään marginaalikorttia..

        "pitäisikö hänenkin ottaa vastaan elinikäinen todiste että hänet on raiskattu."

        Niin? Mihin tämä taas unohtui? "äiti voisi synnytyksen jälkeen antaa lapsensa pois." Mikä elinikäinen muistutus se nyt sitten olisi? Ja lapsen tappaminen abortillako unohtuisi sen helpommin? Lapsen kohtalo vaan noiden jälkeen on tyystin eri.

        Keskustelu jossa sinä pyrit perusteettomasti vastaan inttäen kieltämään kaikki tosiasiat, et halua nähdä mitään vaihtoehtoja lapsen tappamiselle ja näet kaikki omista näkemyksistäsi poikkeavan "asiattomana" ei tosiaan johda mihinkään.

        "Joten liian kevyt tuo asia että antaisi pois lapsen jonka synnyttää pakosta"

        Liian kevyt? No juu, varmaan sen lapsen tappamisen abortilla moni kokisi paljon raskaammaksi..

        mitähän aika kautta teikäläinen oikein onkaan, ja mikä lahko antanut noin yksinkertaiset tiedot asioista.
        Minä ajattelen kaikkien raskaana olevien ajallista elämäntilannetta ja mitkä syyt johtavat päätökse tehdä raskauden keskeytys .
        Joten ihme juttu kun sellainen jolle abortti ei ole ajakohtainen edes alkaa pauhaamaan netissä asioista joista hänellä ei ole pienintäkään

        Hyvin harvoissa tapauksissa synnytetäön lapsi joka annetaan pois jollekkin muille , juuri se ettet ymmärrä sitä että kukaan ei synnyttele muille lapsia tosistaa mikä olet puhumaan näistä asioista . Leikki ihan rauhassa murha ajatuksissa , se ei muuta kuitenkaan tilannetta miksikään näissä .tuki on näille ihmisille paras asia maailmassa ei siis se mitä julistat
        Vanhoillisilla ajatuksilla. Pää asias tett itse tee abortti, mutta anna muille vapaus tehdä asioidensa kanssa kuten se heille sopii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä vakavia terveydellisiä syitä on noin 0,5% kaikista, että turha heilutella taas sitäkään marginaalikorttia..

        "pitäisikö hänenkin ottaa vastaan elinikäinen todiste että hänet on raiskattu."

        Niin? Mihin tämä taas unohtui? "äiti voisi synnytyksen jälkeen antaa lapsensa pois." Mikä elinikäinen muistutus se nyt sitten olisi? Ja lapsen tappaminen abortillako unohtuisi sen helpommin? Lapsen kohtalo vaan noiden jälkeen on tyystin eri.

        Keskustelu jossa sinä pyrit perusteettomasti vastaan inttäen kieltämään kaikki tosiasiat, et halua nähdä mitään vaihtoehtoja lapsen tappamiselle ja näet kaikki omista näkemyksistäsi poikkeavan "asiattomana" ei tosiaan johda mihinkään.

        "Joten liian kevyt tuo asia että antaisi pois lapsen jonka synnyttää pakosta"

        Liian kevyt? No juu, varmaan sen lapsen tappamisen abortilla moni kokisi paljon raskaammaksi..

        Niin että sinä haluat vauva industrin jakelemaan lapsia joita pitäisi synnyttää sinunlaistesi mielipiteiden mukaisesti pakosta.
        Syyt ja så seuraukset siinäkin asiassa ovat hyvin Joten sinun tulisi ratkaista ongelma on yksinkertainen sinänsä .
        Parempi kun teet oman elämääsi kanssa ihan miten itse haluat m mutta annat saman mahsollisuuden myös ihmisille jotka ovat joutuneet vaikeaa tilanteeseen .
        Kukin tekee päätöksensä itse , joten voisiko olla mahdollista että siirtyisit muiden asioiden puimiseen , sillä tämä asia on aikanaan puitu valmiiksi ja annettu lakiturva myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitähän aika kautta teikäläinen oikein onkaan, ja mikä lahko antanut noin yksinkertaiset tiedot asioista.
        Minä ajattelen kaikkien raskaana olevien ajallista elämäntilannetta ja mitkä syyt johtavat päätökse tehdä raskauden keskeytys .
        Joten ihme juttu kun sellainen jolle abortti ei ole ajakohtainen edes alkaa pauhaamaan netissä asioista joista hänellä ei ole pienintäkään

        Hyvin harvoissa tapauksissa synnytetäön lapsi joka annetaan pois jollekkin muille , juuri se ettet ymmärrä sitä että kukaan ei synnyttele muille lapsia tosistaa mikä olet puhumaan näistä asioista . Leikki ihan rauhassa murha ajatuksissa , se ei muuta kuitenkaan tilannetta miksikään näissä .tuki on näille ihmisille paras asia maailmassa ei siis se mitä julistat
        Vanhoillisilla ajatuksilla. Pää asias tett itse tee abortti, mutta anna muille vapaus tehdä asioidensa kanssa kuten se heille sopii

        Ihan uutta sivistyneempää aikakautta eletään mm. USA:ssakin, jossa myös lasten heille kuuluvia ihmisoikeuksia kunnioitetaan jo monin paikoin paremmin raakalaismaisen tappamisen sijaan.

        "Minä ajattelen kaikkien raskaana olevien ajallista elämäntilannetta ja mitkä syyt johtavat päätökse tehdä raskauden keskeytys . "

        Aina sitä voidaan seliselitellä miten päin vaan, mutta ei ne itsekkäät mukavuudenhalut siitä ajatteluilla hyväksytymmiksi muutu.

        "sellainen jolle abortti ei ole ajakohtainen edes alkaa pauhaamaan netissä asioista joista hänellä ei ole pienintäkään "

        Niin mitä? Siis asioista ei saa olla mielipiteitä jollei ole joko samaa mieltä kuin sinä tai omakohtaista kokemusta (sitähän et tiedä)?

        "Hyvin harvoissa tapauksissa synnytetäön lapsi joka annetaan pois jollekkin muille"

        Tilanne olisi hieman eri kunnollisella lainsäädännöllä, nyt tietenkin moni livahtaa sitä helpoimmaksi kuvittelemaansa pakotietä.

        "kukaan ei synnyttele muille lapsia"

        Miljoonat maailmassa tekee edelleen näin joka vuosi, lasten onneksi.
        Mutta leiki vaan ihan rauhassa niillä "solumöykyn poisto" -vähättelyilläsi, se ei muuta ikävää totuutta miksikään.

        "tuki on näille ihmisille paras asia"

        Tuki lapsen tappamisessa vai?

        "anna muille vapaus tehdä asioidensa kanssa kuten se heille sopii"

        Eli annetaan samalla logiikalla muillekin murhaajille vapaus tehdä kuten heille sopii, viis uhreista??

        "pitäisi synnyttää sinunlaistesi mielipiteiden mukaisesti pakosta. "

        Ääri harva raskaus alkaa mistään pakosta, vaan kyllä ne jalat on ihan vapaaehtoisesti valiten yleensä leväytetty. Kyseessä on siis vastuun kantaminen eikä mikään pakko.
        Jos muutama tuhat lasta vuosittain saisikin jatkaa elämäänsä, moniko niistä lopulta päätyisi adoptioon? Sitä tuskin ihan tehtailuksi voisi sanoa. Ja alkaisiko jotkut siis varta vasten hankkiutua raskaaksi jotta voi antaa lapsen adoptioon? Älytöntä.

        "joten voisiko olla mahdollista että siirtyisit muiden asioiden puimiseen , sillä tämä asia on aikanaan puitu valmiiksi"

        Senkun unelmoit vaan. Voit ihan itse häipyä muualle jos et omistasi poikkeavia mielipiteitä ja karuja faktoja kestä. Asian puinti jatkuu tasan niin kauan kun laki on näin sairaan kieroutunut ja muutetaan lasten eduksi, vaikka tietysti kaltaisesi kuinka mieluusti näkisi tämän tai jopa vielä lepsumman täysvapauden lopullisena tilanteena. Se ei todellakaan jää tähän, siitä voit olla varma ja joutava urputuksesi kaikuu tyhjyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan uutta sivistyneempää aikakautta eletään mm. USA:ssakin, jossa myös lasten heille kuuluvia ihmisoikeuksia kunnioitetaan jo monin paikoin paremmin raakalaismaisen tappamisen sijaan.

        "Minä ajattelen kaikkien raskaana olevien ajallista elämäntilannetta ja mitkä syyt johtavat päätökse tehdä raskauden keskeytys . "

        Aina sitä voidaan seliselitellä miten päin vaan, mutta ei ne itsekkäät mukavuudenhalut siitä ajatteluilla hyväksytymmiksi muutu.

        "sellainen jolle abortti ei ole ajakohtainen edes alkaa pauhaamaan netissä asioista joista hänellä ei ole pienintäkään "

        Niin mitä? Siis asioista ei saa olla mielipiteitä jollei ole joko samaa mieltä kuin sinä tai omakohtaista kokemusta (sitähän et tiedä)?

        "Hyvin harvoissa tapauksissa synnytetäön lapsi joka annetaan pois jollekkin muille"

        Tilanne olisi hieman eri kunnollisella lainsäädännöllä, nyt tietenkin moni livahtaa sitä helpoimmaksi kuvittelemaansa pakotietä.

        "kukaan ei synnyttele muille lapsia"

        Miljoonat maailmassa tekee edelleen näin joka vuosi, lasten onneksi.
        Mutta leiki vaan ihan rauhassa niillä "solumöykyn poisto" -vähättelyilläsi, se ei muuta ikävää totuutta miksikään.

        "tuki on näille ihmisille paras asia"

        Tuki lapsen tappamisessa vai?

        "anna muille vapaus tehdä asioidensa kanssa kuten se heille sopii"

        Eli annetaan samalla logiikalla muillekin murhaajille vapaus tehdä kuten heille sopii, viis uhreista??

        "pitäisi synnyttää sinunlaistesi mielipiteiden mukaisesti pakosta. "

        Ääri harva raskaus alkaa mistään pakosta, vaan kyllä ne jalat on ihan vapaaehtoisesti valiten yleensä leväytetty. Kyseessä on siis vastuun kantaminen eikä mikään pakko.
        Jos muutama tuhat lasta vuosittain saisikin jatkaa elämäänsä, moniko niistä lopulta päätyisi adoptioon? Sitä tuskin ihan tehtailuksi voisi sanoa. Ja alkaisiko jotkut siis varta vasten hankkiutua raskaaksi jotta voi antaa lapsen adoptioon? Älytöntä.

        "joten voisiko olla mahdollista että siirtyisit muiden asioiden puimiseen , sillä tämä asia on aikanaan puitu valmiiksi"

        Senkun unelmoit vaan. Voit ihan itse häipyä muualle jos et omistasi poikkeavia mielipiteitä ja karuja faktoja kestä. Asian puinti jatkuu tasan niin kauan kun laki on näin sairaan kieroutunut ja muutetaan lasten eduksi, vaikka tietysti kaltaisesi kuinka mieluusti näkisi tämän tai jopa vielä lepsumman täysvapauden lopullisena tilanteena. Se ei todellakaan jää tähän, siitä voit olla varma ja joutava urputuksesi kaikuu tyhjyyteen.

        "Asian puinti jatkuu tasan niin kauan kun laki on näin sairaan kieroutunut ja muutetaan lasten eduksi"

        Laki ei ole sairaan kieroutunut, vaan teidän vastustajien ajatusmaailma. Te ette tunnu ymmärtävän että myös nainen on ihminen, jo olemassa oleva, tunteva ihminen jonka koko elämään raskaus ja synnytys vaikuttaa. Ette ymmärrä että ihmisillä on eri tilanteita elämässä.

        Minä esimerkiksi olin raskaana 17 vuotiaana, käytin ehkäisyä säntillisesti, koska raskaus oli viimeinen asia mihin olisin pystynyt tai ollut aikaa. Mutta ehkäisy petti. Raskaus ja varsinkin synnytys oli niin iso mörkö päässäni, että olin jo vuosikausia ajatellut että lapsia en ikinä hanki, koska synnytyspelkoni jo tuossa iässä oli aivan valtava enkä oikeasti edes pitänyt lapsista. Kun sain tietää olevani raskaana, tärisin ja huutoitkin vessan lattialla tuntikausia. Minulla oli koulu kesken, olin parisuhteessa miehen kanssa jonka ensi reaktio raskauteeni oli että hän tappaa lapsen itse jos en suostu abortiin. Isäni olisi vähintäänkin katkaissut välit minuun, koska mikään epätoivottu raskaus tuossa iässä ei hänen arvomaailmaansa olisi sopinut. Raskaus pahoinvointini oli niin voimakasta että oksensin aamusta iltaan ja öisinkin. Mikään ruoka tai juoma ei pysynyt sisälläni. Jouduin vain alkuraskauden takia jäämään pois koulusta koska jatkuva oksentaminen teki minut niin heikoksi etten voinut poistua sängystä.
        Joten kerropa minulle miten minä olisin vienyt raskauden loppuun, ilman että kaikki olisivat huomanneet raskauttani, ilman että se olisi vaikuttanut elämääni valtavasti!?

        Minä tein abortin! En osannut edes ajatella että tapan sillä lapsen, minä menin sairaalaan, ja sain apua jatkuvaan oksenteluun. Tulin sieltä pois parempi vointisena ja jatkoin elämääni. Jos joku olisi pakottanut minut synnyttämään tuon lapsen, olisin vienyt oman henkeni. Niin hirveä synnytyspelkoni on. Olen tänä päivänä 32 vuotias, en edelleenkään ole hankkinut lapsia, enkä edelleenkään kadu abortiani.

        Niin kauan kuin naisen on käytännössä mahdotonta saada sterilisaatiota, ei aborttia voida kieltää lailla. Kaikki kun ei oikeasti halua lapsia, ei halua kokea raskautta eikä varsinkaan synnytystä. Se on meille joillekin niin hirveä paikka edes ajatuksena joutua kantamaan ja synnyttämään lapsi, että olemme valmiita mihin tahansa kuhan sitä ei joudu kokemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Asian puinti jatkuu tasan niin kauan kun laki on näin sairaan kieroutunut ja muutetaan lasten eduksi"

        Laki ei ole sairaan kieroutunut, vaan teidän vastustajien ajatusmaailma. Te ette tunnu ymmärtävän että myös nainen on ihminen, jo olemassa oleva, tunteva ihminen jonka koko elämään raskaus ja synnytys vaikuttaa. Ette ymmärrä että ihmisillä on eri tilanteita elämässä.

        Minä esimerkiksi olin raskaana 17 vuotiaana, käytin ehkäisyä säntillisesti, koska raskaus oli viimeinen asia mihin olisin pystynyt tai ollut aikaa. Mutta ehkäisy petti. Raskaus ja varsinkin synnytys oli niin iso mörkö päässäni, että olin jo vuosikausia ajatellut että lapsia en ikinä hanki, koska synnytyspelkoni jo tuossa iässä oli aivan valtava enkä oikeasti edes pitänyt lapsista. Kun sain tietää olevani raskaana, tärisin ja huutoitkin vessan lattialla tuntikausia. Minulla oli koulu kesken, olin parisuhteessa miehen kanssa jonka ensi reaktio raskauteeni oli että hän tappaa lapsen itse jos en suostu abortiin. Isäni olisi vähintäänkin katkaissut välit minuun, koska mikään epätoivottu raskaus tuossa iässä ei hänen arvomaailmaansa olisi sopinut. Raskaus pahoinvointini oli niin voimakasta että oksensin aamusta iltaan ja öisinkin. Mikään ruoka tai juoma ei pysynyt sisälläni. Jouduin vain alkuraskauden takia jäämään pois koulusta koska jatkuva oksentaminen teki minut niin heikoksi etten voinut poistua sängystä.
        Joten kerropa minulle miten minä olisin vienyt raskauden loppuun, ilman että kaikki olisivat huomanneet raskauttani, ilman että se olisi vaikuttanut elämääni valtavasti!?

        Minä tein abortin! En osannut edes ajatella että tapan sillä lapsen, minä menin sairaalaan, ja sain apua jatkuvaan oksenteluun. Tulin sieltä pois parempi vointisena ja jatkoin elämääni. Jos joku olisi pakottanut minut synnyttämään tuon lapsen, olisin vienyt oman henkeni. Niin hirveä synnytyspelkoni on. Olen tänä päivänä 32 vuotias, en edelleenkään ole hankkinut lapsia, enkä edelleenkään kadu abortiani.

        Niin kauan kuin naisen on käytännössä mahdotonta saada sterilisaatiota, ei aborttia voida kieltää lailla. Kaikki kun ei oikeasti halua lapsia, ei halua kokea raskautta eikä varsinkaan synnytystä. Se on meille joillekin niin hirveä paikka edes ajatuksena joutua kantamaan ja synnyttämään lapsi, että olemme valmiita mihin tahansa kuhan sitä ei joudu kokemaan.

        "vaan teidän vastustajien ajatusmaailma. Te ette tunnu ymmärtävän että myös nainen on ihminen, jo olemassa oleva, tunteva ihminen"

        Jankuti jankkaa. Kyllä tietysti mukavuusmurhaa hinkuavakin on ihminen (vaikkakin hirviömäinen sellainen) mutta se tuskin antaa mitään ylioikeutta toisten IHMISTEN tappamiseen.
        Joten kuka on kieroutunut, lasten murhaamisia himoitsevat ja niitä ylistävät puolustelijat, vaiko viattomien ja puolustuskyvyttömien elämiä suojelevat?

        "synnytyspelkoni jo tuossa iässä oli aivan valtava enkä oikeasti edes pitänyt lapsista"

        Aina niitä tekosyitä itsekkäille mukavuudenhaluille riittää. Lapsen voi tietenkin antaa pois ja synnytyksessä voidaan tarvittaessa nukuttaa, jos koskaan olet kuullut.

        "parisuhteessa miehen kanssa jonka ensi reaktio raskauteeni oli että hän tappaa lapsen itse jos en suostu abortiin"

        Siinä onkin kaksi varsin "tervehenkistä" murhamieltä löytäneet toisensa. XD

        "Isäni olisi vähintäänkin katkaissut välit minuun"

        Usein se vaan ääni muuttuu noissa kelloissa ajan mittaan ja kun vauva sulattaa kaikkien jäisimmätkin sydämet. Nyt siis tapoit lapsesi lähinnä muiden mieliksi ja uskottelet tämän olleen itsellesikin "parhaaksi".

        "Joten kerropa minulle miten minä olisin vienyt raskauden loppuun"

        Ihan samoin kuin muutkin. Usein pahoinvoinnit ym. voimakkaammat oireet helpottaa alun viikkojen jälkeen.

        "En osannut edes ajatella että tapan sillä lapsen, minä menin sairaalaan"

        Et tietenkään halua edelleenkään ajatella totuutta, mitä itse asiassa teit ja kenelle. Henkinen vointi ei ainakaan näytä parantuneen, päinvastoin. Ja loppuelämän psyyken pahoinvointi on jotakin minkä rinnalla joku muutaman viikon fyysinen on kuin hyttysen pisto..

        "olisin vienyt oman henkeni. Niin hirveä synnytyspelkoni on. Olen tänä päivänä 32 vuotias, en edelleenkään ole hankkinut lapsia, enkä edelleenkään kadu abortiani. "

        Kaikkea sitä uhotaan, kun tosipaikan tullen menisikin löysät punttiin ja tekisi vain kiltisti niin kuin määrätty. Parempi tosiaan ettet jatkakaan mädännäisiä, moraalivajeisia, luonnonvastaisen kieroutuneita geenejäsi ja olisi kaikkien etu jos et lapsia saisi sittenkään vaikka niitä joskus sitten aikuistuttuasi alkaisit hinkumaan. Et voi tietää kadutko vielä jonakin päivänä ja katkerasti ainoan lapsesi murhaamista.

        "naisen on käytännössä mahdotonta saada sterilisaatiota, ei aborttia voida kieltää lailla"

        Tietenkin voitaisiin, eikä se mitenkään mahdotonta ole. Vai eikö kellekään naiselle tässä maassa ole tehty sellaista? Mutta samaa mieltä siinä että se pitäisi saada paljon nykyistä helpommin ja mieluiten vielä kohtu pois samalla reissulla. Eipä jäisi paljoa ehkäisyn pettämismahdollisuuksia silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaan teidän vastustajien ajatusmaailma. Te ette tunnu ymmärtävän että myös nainen on ihminen, jo olemassa oleva, tunteva ihminen"

        Jankuti jankkaa. Kyllä tietysti mukavuusmurhaa hinkuavakin on ihminen (vaikkakin hirviömäinen sellainen) mutta se tuskin antaa mitään ylioikeutta toisten IHMISTEN tappamiseen.
        Joten kuka on kieroutunut, lasten murhaamisia himoitsevat ja niitä ylistävät puolustelijat, vaiko viattomien ja puolustuskyvyttömien elämiä suojelevat?

        "synnytyspelkoni jo tuossa iässä oli aivan valtava enkä oikeasti edes pitänyt lapsista"

        Aina niitä tekosyitä itsekkäille mukavuudenhaluille riittää. Lapsen voi tietenkin antaa pois ja synnytyksessä voidaan tarvittaessa nukuttaa, jos koskaan olet kuullut.

        "parisuhteessa miehen kanssa jonka ensi reaktio raskauteeni oli että hän tappaa lapsen itse jos en suostu abortiin"

        Siinä onkin kaksi varsin "tervehenkistä" murhamieltä löytäneet toisensa. XD

        "Isäni olisi vähintäänkin katkaissut välit minuun"

        Usein se vaan ääni muuttuu noissa kelloissa ajan mittaan ja kun vauva sulattaa kaikkien jäisimmätkin sydämet. Nyt siis tapoit lapsesi lähinnä muiden mieliksi ja uskottelet tämän olleen itsellesikin "parhaaksi".

        "Joten kerropa minulle miten minä olisin vienyt raskauden loppuun"

        Ihan samoin kuin muutkin. Usein pahoinvoinnit ym. voimakkaammat oireet helpottaa alun viikkojen jälkeen.

        "En osannut edes ajatella että tapan sillä lapsen, minä menin sairaalaan"

        Et tietenkään halua edelleenkään ajatella totuutta, mitä itse asiassa teit ja kenelle. Henkinen vointi ei ainakaan näytä parantuneen, päinvastoin. Ja loppuelämän psyyken pahoinvointi on jotakin minkä rinnalla joku muutaman viikon fyysinen on kuin hyttysen pisto..

        "olisin vienyt oman henkeni. Niin hirveä synnytyspelkoni on. Olen tänä päivänä 32 vuotias, en edelleenkään ole hankkinut lapsia, enkä edelleenkään kadu abortiani. "

        Kaikkea sitä uhotaan, kun tosipaikan tullen menisikin löysät punttiin ja tekisi vain kiltisti niin kuin määrätty. Parempi tosiaan ettet jatkakaan mädännäisiä, moraalivajeisia, luonnonvastaisen kieroutuneita geenejäsi ja olisi kaikkien etu jos et lapsia saisi sittenkään vaikka niitä joskus sitten aikuistuttuasi alkaisit hinkumaan. Et voi tietää kadutko vielä jonakin päivänä ja katkerasti ainoan lapsesi murhaamista.

        "naisen on käytännössä mahdotonta saada sterilisaatiota, ei aborttia voida kieltää lailla"

        Tietenkin voitaisiin, eikä se mitenkään mahdotonta ole. Vai eikö kellekään naiselle tässä maassa ole tehty sellaista? Mutta samaa mieltä siinä että se pitäisi saada paljon nykyistä helpommin ja mieluiten vielä kohtu pois samalla reissulla. Eipä jäisi paljoa ehkäisyn pettämismahdollisuuksia silloin.

        ""Joten kerropa minulle miten minä olisin vienyt raskauden loppuun"

        Ihan samoin kuin muutkin. Usein pahoinvoinnit ym. voimakkaammat oireet helpottaa alun viikkojen jälkeen. "

        Aika hienosti editoit kysymyksestäni koko pointin. Kun kysymys ei ollut se miten olisin vienyt raskauden loppuun, vaan se miten sen olisin tehnyt ilman että muut ympärilläni olisivat huomanneet sitä raskautta, ja ilman että se olisi vaikuttanut elämääni.
        Sillä kun ei ole merkitystä itse raskauden ja synnytyksen kannalta olisinko pitänyt lapsen itse tai antanut sen adoptioon. Raskaus kun olisi silti näkynyt päällepäin, se olisi silti katkaissut koulutukseni, puhumattakaan siitä että raskaus kyllä useimmilla muuttaa kehoa enemmän tai vähemmän. Puhumattakaan siitä että synnytyksestä ja raskaudesta voi monesti tulla kaiken näköistä isompaa ja pienempää loppuelämän vaivaa muistoksi.

        "synnytyksessä voidaan tarvittaessa nukuttaa, jos koskaan olet kuullut."

        Synnytyksessä ei kovin helposti nukuteta, koska nukutus on aina riski vauvan hengelle ja terveydelle. Nukutusta käytetään silloin kun äidin tai vauvan vointia äkillisesti uhkaava tilanne vaatii hätäkeisarileikkauksen. Kiireellisetkin keisarinleikkaukset suoritetaan pelkästään selkäydinpuudutuksessa.
        Keisarinleikkaus myös vaatii pidemmän toipulisajan ja jättää arven loppuelämäksi, joten aika heikko vaihtoehto ihmiselle joka sitä lasta ei alunperinkään olisi halunnut eikä halua loppuelämän muistutuksia asiasta.

        "olisi kaikkien etu jos et lapsia saisi sittenkään vaikka niitä joskus sitten aikuistuttuasi alkaisit hinkumaan. Et voi tietää kadutko vielä jonakin päivänä ja katkerasti ainoan lapsesi murhaamista."

        Eli toisin sanoen voisit sitten kiittää minua etten mennyt jatkamaan näitä kierouteneita geenejäni. Näin 32 vuotiaana koen kyllä olevani tarpeeksi aikuinen tietääkseni mitä elämältä haluan, tässä hirveän montaa vuotta ole jäljellä edes vääntää mitään kakaroita. Ja vuosi vuodelta koen vain vähemmän ja vähemmän halua saada lapsia.

        "Usein se vaan ääni muuttuu noissa kelloissa ajan mittaan ja kun vauva sulattaa kaikkien jäisimmätkin sydämet. Nyt siis tapoit lapsesi lähinnä muiden mieliksi ja uskottelet tämän olleen itsellesikin "parhaaksi"."

        Valinta oli omani, tein sen siis omaksi parhaakseni. Jos olisin isälleni kertonut raskaudesta, ei päätös tosin enää olisi omani ollut. Isäni kun on todella uskonnollinen mies, eikä hän todellakaan olisi raskauttani hyväksynyt koska se olisi alkanut avioliiton ulkopuolella. Samoin kuin sinä, hän tosin olisi kieltänyt minulta abortin ja pakottanut synnyttämään ja antamaan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaan teidän vastustajien ajatusmaailma. Te ette tunnu ymmärtävän että myös nainen on ihminen, jo olemassa oleva, tunteva ihminen"

        Jankuti jankkaa. Kyllä tietysti mukavuusmurhaa hinkuavakin on ihminen (vaikkakin hirviömäinen sellainen) mutta se tuskin antaa mitään ylioikeutta toisten IHMISTEN tappamiseen.
        Joten kuka on kieroutunut, lasten murhaamisia himoitsevat ja niitä ylistävät puolustelijat, vaiko viattomien ja puolustuskyvyttömien elämiä suojelevat?

        "synnytyspelkoni jo tuossa iässä oli aivan valtava enkä oikeasti edes pitänyt lapsista"

        Aina niitä tekosyitä itsekkäille mukavuudenhaluille riittää. Lapsen voi tietenkin antaa pois ja synnytyksessä voidaan tarvittaessa nukuttaa, jos koskaan olet kuullut.

        "parisuhteessa miehen kanssa jonka ensi reaktio raskauteeni oli että hän tappaa lapsen itse jos en suostu abortiin"

        Siinä onkin kaksi varsin "tervehenkistä" murhamieltä löytäneet toisensa. XD

        "Isäni olisi vähintäänkin katkaissut välit minuun"

        Usein se vaan ääni muuttuu noissa kelloissa ajan mittaan ja kun vauva sulattaa kaikkien jäisimmätkin sydämet. Nyt siis tapoit lapsesi lähinnä muiden mieliksi ja uskottelet tämän olleen itsellesikin "parhaaksi".

        "Joten kerropa minulle miten minä olisin vienyt raskauden loppuun"

        Ihan samoin kuin muutkin. Usein pahoinvoinnit ym. voimakkaammat oireet helpottaa alun viikkojen jälkeen.

        "En osannut edes ajatella että tapan sillä lapsen, minä menin sairaalaan"

        Et tietenkään halua edelleenkään ajatella totuutta, mitä itse asiassa teit ja kenelle. Henkinen vointi ei ainakaan näytä parantuneen, päinvastoin. Ja loppuelämän psyyken pahoinvointi on jotakin minkä rinnalla joku muutaman viikon fyysinen on kuin hyttysen pisto..

        "olisin vienyt oman henkeni. Niin hirveä synnytyspelkoni on. Olen tänä päivänä 32 vuotias, en edelleenkään ole hankkinut lapsia, enkä edelleenkään kadu abortiani. "

        Kaikkea sitä uhotaan, kun tosipaikan tullen menisikin löysät punttiin ja tekisi vain kiltisti niin kuin määrätty. Parempi tosiaan ettet jatkakaan mädännäisiä, moraalivajeisia, luonnonvastaisen kieroutuneita geenejäsi ja olisi kaikkien etu jos et lapsia saisi sittenkään vaikka niitä joskus sitten aikuistuttuasi alkaisit hinkumaan. Et voi tietää kadutko vielä jonakin päivänä ja katkerasti ainoan lapsesi murhaamista.

        "naisen on käytännössä mahdotonta saada sterilisaatiota, ei aborttia voida kieltää lailla"

        Tietenkin voitaisiin, eikä se mitenkään mahdotonta ole. Vai eikö kellekään naiselle tässä maassa ole tehty sellaista? Mutta samaa mieltä siinä että se pitäisi saada paljon nykyistä helpommin ja mieluiten vielä kohtu pois samalla reissulla. Eipä jäisi paljoa ehkäisyn pettämismahdollisuuksia silloin.

        Niin pitkään, kun se "lapsi" ei selviä kohdun ulkopuolella elossa, eli ei omaa hengitys valmiita keuhkoja ja muita toimivia systeemejä, ei se ole mikään lapsi, vaan sikiö tai alkio raskauden vaiheesta riippuen. Niin pitkään kun se sikiö/alkio tarvitsee äitinsä kehoa, se on loinen kohdussa, joka elää äitinsä kehosta. Loisella ei ole oikeutta päättää äitinsä kehosta, eikä oikeastaan sinullakaan. Mitäpä jos tälläkin ajalla lukisit vaikka biologiaa, etkä puuttuisi toisten asioihin?

        Ps. Se syntymätön "lapsi" voi olla vaikka tuleva sarjamurhaaja, jos aloittajan linjalle lähdetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitkään, kun se "lapsi" ei selviä kohdun ulkopuolella elossa, eli ei omaa hengitys valmiita keuhkoja ja muita toimivia systeemejä, ei se ole mikään lapsi, vaan sikiö tai alkio raskauden vaiheesta riippuen. Niin pitkään kun se sikiö/alkio tarvitsee äitinsä kehoa, se on loinen kohdussa, joka elää äitinsä kehosta. Loisella ei ole oikeutta päättää äitinsä kehosta, eikä oikeastaan sinullakaan. Mitäpä jos tälläkin ajalla lukisit vaikka biologiaa, etkä puuttuisi toisten asioihin?

        Ps. Se syntymätön "lapsi" voi olla vaikka tuleva sarjamurhaaja, jos aloittajan linjalle lähdetään.

        "ei omaa hengitys valmiita keuhkoja ja muita toimivia systeemejä, ei se ole mikään lapsi, "

        Mutumutu ja höpöhöpö. Mitähän ne syntymättömät LAPSET sitten on, jollei juurikin sikiöitä ja alkioita?

        "se on loinen kohdussa"

        Lue uudelleen biologiasi, vääristelijä. Jälkeläinen kohdussa ei ole mikään loinen, vaan juurikin siellä missä sen siinä vaiheessa elämää kuuluukin olla. ja kohtu on ihan pelkästään sitä varten.

        "Loisella ei ole oikeutta päättää äitinsä kehosta, eikä oikeastaan sinullakaan"

        Omanapaisella ämmällä ei ole ylioikeutta päättää lapsensa koko ihmiselämästä.

        "Mitäpä jos tälläkin ajalla lukisit vaikka biologiaa"

        Paatostelee se joka ei erota loisia ihmisistä, ,ja hinkuaa puuttua toisten ELÄMIIN kuolettavalla tavoin..

        "Se syntymätön "lapsi" voi olla vaikka tuleva sarjamurhaaja"

        Syntyessään kuitenkin jokainen on aivan taatusti viaton lapsi, eikä kukaan osaa ennustaa mitä kenestäkin tulee, et edes sinäkään vaikka muuta ilmeisesti kuvittelet.
        Mutta jos ihmisiä pitää ryhtyä tappamaan ihan vaan "varmuuden vuoksi" niin sinut ja kenet tahansa voidaan tappaa sillä verukkeella, koska jokaisestahan saattaa tulla sarjamurhaaja. Jos sinun linjalle lähdetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ei omaa hengitys valmiita keuhkoja ja muita toimivia systeemejä, ei se ole mikään lapsi, "

        Mutumutu ja höpöhöpö. Mitähän ne syntymättömät LAPSET sitten on, jollei juurikin sikiöitä ja alkioita?

        "se on loinen kohdussa"

        Lue uudelleen biologiasi, vääristelijä. Jälkeläinen kohdussa ei ole mikään loinen, vaan juurikin siellä missä sen siinä vaiheessa elämää kuuluukin olla. ja kohtu on ihan pelkästään sitä varten.

        "Loisella ei ole oikeutta päättää äitinsä kehosta, eikä oikeastaan sinullakaan"

        Omanapaisella ämmällä ei ole ylioikeutta päättää lapsensa koko ihmiselämästä.

        "Mitäpä jos tälläkin ajalla lukisit vaikka biologiaa"

        Paatostelee se joka ei erota loisia ihmisistä, ,ja hinkuaa puuttua toisten ELÄMIIN kuolettavalla tavoin..

        "Se syntymätön "lapsi" voi olla vaikka tuleva sarjamurhaaja"

        Syntyessään kuitenkin jokainen on aivan taatusti viaton lapsi, eikä kukaan osaa ennustaa mitä kenestäkin tulee, et edes sinäkään vaikka muuta ilmeisesti kuvittelet.
        Mutta jos ihmisiä pitää ryhtyä tappamaan ihan vaan "varmuuden vuoksi" niin sinut ja kenet tahansa voidaan tappaa sillä verukkeella, koska jokaisestahan saattaa tulla sarjamurhaaja. Jos sinun linjalle lähdetään.

        Sikiö täyttää loisen määritelmän. Lue toki itse: https://www.britannica.com/dictionary/parasite

        Raskaalla olevalla naisella ei toki ole oikeutta päättää sikiön koko elämästä. Mutta on oikeus poistattaa se kehostaan lain puitteissa. Tämä sikiö voi sen jälkeen elää ihan omaa elämäänsä naisen kehon ulkopuolella.

        Mahtaa sinua kovasti kiukuttaa ja harmittaa kun abortin rajoituksia ollaan Suomessakin höllentämässä: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/aborttilakiin-esitetaan-muutoksia-taustalla-kansalaisaloite/8524298


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikiö täyttää loisen määritelmän. Lue toki itse: https://www.britannica.com/dictionary/parasite

        Raskaalla olevalla naisella ei toki ole oikeutta päättää sikiön koko elämästä. Mutta on oikeus poistattaa se kehostaan lain puitteissa. Tämä sikiö voi sen jälkeen elää ihan omaa elämäänsä naisen kehon ulkopuolella.

        Mahtaa sinua kovasti kiukuttaa ja harmittaa kun abortin rajoituksia ollaan Suomessakin höllentämässä: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/aborttilakiin-esitetaan-muutoksia-taustalla-kansalaisaloite/8524298

        Linkki kertoo tosiaan loisista, eli toisen lajin eliöistä hyödyntämässä eri lajia. Missään ei toki sanota että se tarkoittaisi saman lajin jälkeläisiä ,joiden kuuluukin kasvaa kohdussa, joten uhria vähättelevä vääristely-yritelmäsi jäi taas kerran säälittävälle tasolle.

        "Raskaalla olevalla naisella ei toki ole oikeutta päättää sikiön koko elämästä. Mutta on oikeus poistattaa se kehostaan lain puitteissa."

        Eli päättää lapsen koko elämästä ja ts. tohota se. Mutta siinä olet oikeassa, että periaatteessa lain mukaista päätösvaltaa ei ole, koska siitä päättää viime kädessä muut kuin tappamislupaa aneleva nainen.

        "Mahtaa sinua kovasti kiukuttaa ja harmittaa kun abortin rajoituksia ollaan Suomessakin höllentämässä"

        Joko siitä ollaan päätetty vai menetkö taas asioiden edelle?
        Mahtaa kiukuttaa ja harmittaa kun yleinen kansalaismielipide ja ikävät tosiasiat ei vaan miksikään muutu, vaikka kuinka vapaaksi kieroutuneet murhalait säädettäisiin. Varmaankin vain on omiaan herättämään entistäkin suurempaa vastenmielisyyttä lapsiaan mukavuusmurhaavia kohtaan.


    • Anonyymi

      Elämän kaikkinainen kunnioittaminen on lähtökohta.
      Historiasta muistamme, kuinka eräs valtakunta halusi siivota pois kaikki hyödyttömät ja väärärotuiset ihmiset.

      Meidän tulisi kunnioittaa elämää sikiöstä harmaahapseen. Tämä pitäisi olla se johtoajatus.

      Suomi maksaa nyt valtavan kovaa hintaa noiden 600 000 ihmisen menetyksestä. Terveitä äitejä pitäisi houkutella synnyttämään lapsensa ja hän voisi sitten antaa sen pois, mikäli ei katso nyt olevan tilaisuutta ottaa sitä oman perheen hoidettavaksi.

      Aloittaja ei vastusta sinänsä aborttilainsäädäntöä, koska abortti pitää aina tehdä lääkärin valvonnassa. Abortin kieltäminen lailla ei ole mikään ratkaisu.

      Elämän kunnioittamista pitäisi kyllä vahvistaa maailmassa. Pahimmillaan sen kunnioittamisen puutteen näemme nyt Ukrainassa.

      • Anonyymi

        se On sinun mielipiteesi , jokainen tekee niinkuin näkevät asian.
        Joten meinaat että lapsia synnytettäisiin vieraille ihmisille. Ja aitten kun ovat aikuisia etsivät omat biologiset juurensa . Joten helppo sivulta annella neuvoja , ymmärtämättä asian jaajuutta .


    • Anonyymi

      Kaksplus- lehti:
      'Raskauskalenteri ja 1. kolmannes: sikiön kehitys rv 1–12
      Oletko ajatellut, että ensimmäisen kolmanneksen aikana sikiön kehitys on huimaa ja pikkuinen kasvaa enintään kymmengrammaiseksi ja viisisenttiseksi? Ensimmäiset raskausviikot ovat hurjan kehityksen aikaa, ja alkukolmanneksen mittaan sikiö ehtii saada oikean muotonsa ja kaikki kehon osaset ja elimet löytävät jo paikalleen.'
      'Sydän alkaa lyödä, kun hedelmöittymisestä on kulunut noin 22 päivää'.

      Käypä hoito: 'Yli 90 prosenttia keskeytyksistä tehdään sosiaalisin perustein.'

    • Anonyymi

      'Lääkärillä on erityinen velvollisuus edistää syntymättömän oikeuksia ja mahdollisuuksia tasapainoiseen kehitykseen. Lääkärillä on tärkeä rooli ja vaikutusmahdollisuuksia sikiönkehityksen eri vaiheissa, perhesuunnittelusta sikiödiagnostiikkaan, sikiön hoitoon ja synnytykseen'
      lääkäriliitto

    • Anonyymi

      'Ihmisyksilön elämän alkuna voidaan pitää munasolun hedelmöittymishetkeä.'
      lääkäriliitto

    • Anonyymi

      Aikooko joku nyt haastaa lääkäriliiton kannanotoistaan oikeuteen?

    • "600 000 suomessa äidin kohdussa kehittyvää lasta ei koskaan saanut nähdä auringon valoa"
      "Miksi ei synnytyspalkkiolla yritetä saada pelastettua heistä edes muutamia tuhansia vuosittain?"

      Mistä olet saanut luvun 600 000? Oletko laskenut yhteen viimeisen 100 vuoden abortit? Suomessa tehdään vuosittain vain muutama tuhat aborttia, ja määrä on viime vuosikymmenen aikana ollut laskussa.

      Ja mikä synnytyspalkkio? Tällä kannustettaisiin vain köyhiä, nistejä ja alkoholisteja hankkimaan lapsia helpon rahan toivossa. Fiksut ihmiset joilla on varaa ja kykyä huolehtia lapsista, ei tarvitse mitään porkkanoita hankkiakseen niitä lapsia.
      En näe mitään järkeä siinä että minun tulisi maksaa veroja jotta jollain toisella olisi varaa hankkia lapsi, ja vielä jonkun elämänkoululaisen tai alkoholistin lapsi, josta ei suurella todennäköisyydellä kasvaisi mitään muuta kuin yksi sossupummi lisää yhteiskuntaan.

      • Anonyymi

        Etkö osaa laskea? Luku oli pitkään yli 10 tuhatta, ja jos lasketaan nykylain ajalta 52 x 10 tuhatta tekee jo 520 t. Vasta aivan viime vuosina luku on laskenut alle 10 tuhannen. Kun taas useana ensimmäisenä vuotena lain voimaantulon jälkeen luvut oli 20 tuhannen paikkeilla, ylikin. Tietenkin myös ennen vuotta 1970 on tehty abortteja, lain puitteissa ja ilman sitä, jota jälkimmäisten määrää voidaan vain arvuutella. Eli eiköhän näistä tule jo pitkästi ylikin 600 tuhatta.

        "En näe mitään järkeä siinä että minun tulisi maksaa veroja jotta jollain toisella olisi varaa hankkia lapsi,"

        Moni muu aei näe järkeä maksaa veroja joita haaskataan itsekkäiden ämmien lapsiparkojen mukavuustappamiseen. Sen sijaan lapsissa on tulevaisuus (sinunkin kaltaisesi), johon muut mielellään panostaa.

        "elämänkoululaisen tai alkoholistin lapsi, josta ei suurella todennäköisyydellä kasvaisi mitään muuta kuin yksi sossupummi lisää yhteiskuntaan."

        Millä todisteilla alunperin "ei-toivotuista" tulee sen todennäköisemmin tuollaisia kuin muistakaan? Eiköhän elämässä menestyminen ole yleensä ihan muista tekijöistä kiinni kuin "vahinko" -lähtökohdasta. Varsinkin silloin kun lapsi annetaan häntä kauan ja hartaasti odottaneeseen perheeseen. Ja moni halveksumasi alkoholisti "elämänkoululainen" yms. kokee juuri lapsen mitä tärkeimmäksi motiiviksi muuttaa omankin elämän suuntaa, siinä missä lapsen tappaminen syöksisi vain entistä syvempään mielenterveys- ym. ongelmien syöksykierteeseen, ja herkästi lopulta itsemurhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa laskea? Luku oli pitkään yli 10 tuhatta, ja jos lasketaan nykylain ajalta 52 x 10 tuhatta tekee jo 520 t. Vasta aivan viime vuosina luku on laskenut alle 10 tuhannen. Kun taas useana ensimmäisenä vuotena lain voimaantulon jälkeen luvut oli 20 tuhannen paikkeilla, ylikin. Tietenkin myös ennen vuotta 1970 on tehty abortteja, lain puitteissa ja ilman sitä, jota jälkimmäisten määrää voidaan vain arvuutella. Eli eiköhän näistä tule jo pitkästi ylikin 600 tuhatta.

        "En näe mitään järkeä siinä että minun tulisi maksaa veroja jotta jollain toisella olisi varaa hankkia lapsi,"

        Moni muu aei näe järkeä maksaa veroja joita haaskataan itsekkäiden ämmien lapsiparkojen mukavuustappamiseen. Sen sijaan lapsissa on tulevaisuus (sinunkin kaltaisesi), johon muut mielellään panostaa.

        "elämänkoululaisen tai alkoholistin lapsi, josta ei suurella todennäköisyydellä kasvaisi mitään muuta kuin yksi sossupummi lisää yhteiskuntaan."

        Millä todisteilla alunperin "ei-toivotuista" tulee sen todennäköisemmin tuollaisia kuin muistakaan? Eiköhän elämässä menestyminen ole yleensä ihan muista tekijöistä kiinni kuin "vahinko" -lähtökohdasta. Varsinkin silloin kun lapsi annetaan häntä kauan ja hartaasti odottaneeseen perheeseen. Ja moni halveksumasi alkoholisti "elämänkoululainen" yms. kokee juuri lapsen mitä tärkeimmäksi motiiviksi muuttaa omankin elämän suuntaa, siinä missä lapsen tappaminen syöksisi vain entistä syvempään mielenterveys- ym. ongelmien syöksykierteeseen, ja herkästi lopulta itsemurhaan.

        "Ja moni halveksumasi alkoholisti "elämänkoululainen" yms. kokee juuri lapsen mitä tärkeimmäksi motiiviksi muuttaa omankin elämän suuntaa, siinä missä lapsen tappaminen syöksisi vain entistä syvempään mielenterveys- ym. ongelmien syöksykierteeseen, ja herkästi lopulta itsemurhaan."

        Minkä verran on tutkittu itsemurhaa ja vastentahtoista raskautta? Entisinä aikoina naiset teko itsemurhan just sen takia kun oli vasten tahtoaan raskaana.


      • Anonyymi

        Hyvä kommetti kukkamaija!

        Jotkut aivonsa juoneet näin tekee nytkin. Pitäis tukea työssäkäyviä äitejä ja eläke-etujaan. Lapsen tekohan on aina pois naisen urakehityksestä ja ansioista ja ymmärrän ettei fiksuja houkuta lastenteko tästä syystä. Sitten nämä pummit lisääntyy kuin kanit, jotka ei muuta tee kuin on sekä itse yhteiskunnan elättejä että tekee sellasia vain lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommetti kukkamaija!

        Jotkut aivonsa juoneet näin tekee nytkin. Pitäis tukea työssäkäyviä äitejä ja eläke-etujaan. Lapsen tekohan on aina pois naisen urakehityksestä ja ansioista ja ymmärrän ettei fiksuja houkuta lastenteko tästä syystä. Sitten nämä pummit lisääntyy kuin kanit, jotka ei muuta tee kuin on sekä itse yhteiskunnan elättejä että tekee sellasia vain lisää.

        "itse yhteiskunnan elättejä että tekee sellasia vain lisää."

        Koko loppuelämä ja kohtalohan riippuu ihan siitä mitä vanhemmat on tehneet..


    • Anonyymi

      Mitäpä vastaat niille, jotka toivovat kuolleensa kohtuun? Katsos kun kaikille elämä ei ole elämisen arvoista. Silmät auki!

      • Anonyymi

        Jos osaavat toivoa tuollaista, osaavat varmaan tehdä omat ratkaisunsa asian suhteen. Vaan eivätpä vaan monetkaan tee vaikka jaksavat noin joutavia urputtaa... minkähän takia? Ovat kenties kuitenkin mieluummin hengissä..?


    • Anonyymi

      Lapsella on oikeus syntyä toivottuna.

      • Anonyymi

        Lässyti lää tekopyhistelyä. Miten lapsi voisi 'syntyä toivottuna' jos ei saa edes ELÄÄ sinne saakka?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyti lää tekopyhistelyä. Miten lapsi voisi 'syntyä toivottuna' jos ei saa edes ELÄÄ sinne saakka?!

        No jos ei saa edes kehittyä niin ei ole kyllä toivottukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ei saa edes kehittyä niin ei ole kyllä toivottukaan.

        Häh? Mitä kehityksen kieltäminen toivomiseen liittyy? Eli jos joku ei anna jatkaa kehitystä (elämistä), ei voi olla kellekään toivottu??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh? Mitä kehityksen kieltäminen toivomiseen liittyy? Eli jos joku ei anna jatkaa kehitystä (elämistä), ei voi olla kellekään toivottu??

        Jos lasta ei toivo niin raskauden voi keskeyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lasta ei toivo niin raskauden voi keskeyttää.

        Mitään syytä tappaa ei siis ole, koska toivoja voi olla ja olisikin aina joku muu kuin synnyttäjä.


    • Anonyymi

      Mikäli aloitus viittaa uuteen aborttilakiin, se ei muuttanut mitään muuta kuin säästää rahaa, lääkärien työtä ja vaivaa. Abortin on saanut halutessaan nytkin.

      • Anonyymi

        Lyhytnäköinen femakoiden nuoleskelu tulee vain jälkeenpäin kalliimmaksi hätiköineiden traumaisten aborttöörien mielenterveyskuluina, turhaan tapettujen lasten elämänhinnoista puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhytnäköinen femakoiden nuoleskelu tulee vain jälkeenpäin kalliimmaksi hätiköineiden traumaisten aborttöörien mielenterveyskuluina, turhaan tapettujen lasten elämänhinnoista puhumattakaan.

        "Lyhytnäköinen femakoiden nuoleskelu tulee vain jälkeenpäin kalliimmaksi hätiköineiden traumaisten aborttöörien mielenterveyskuluina, turhaan tapettujen lasten elämänhinnoista puhumattakaan."

        Kuinka paljon traumoja tulisi siitä jos niset pakotettaisiin olemaan raskaana? Ja sitä paitsi.... Tässä ei ollut kyse abortin sallimisesta tai kieltämisestä vaan pelkästään menettelyn muutoksesta ja nykyaikaan saamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lyhytnäköinen femakoiden nuoleskelu tulee vain jälkeenpäin kalliimmaksi hätiköineiden traumaisten aborttöörien mielenterveyskuluina, turhaan tapettujen lasten elämänhinnoista puhumattakaan."

        Kuinka paljon traumoja tulisi siitä jos niset pakotettaisiin olemaan raskaana? Ja sitä paitsi.... Tässä ei ollut kyse abortin sallimisesta tai kieltämisestä vaan pelkästään menettelyn muutoksesta ja nykyaikaan saamisesta.

        "Kuinka paljon traumoja tulisi siitä jos niset pakotettaisiin olemaan raskaana? "

        Jokainen voi olla levittelemättä haarojaan (raiskaukset pois lukien) jos ei halua ottaa riskiä mahdollisesta velvoiteseuraamuksesta. Enemmänkö toisen elämän pelastamisesta tulee traumoja kuin lasten itsekkäästä tappamisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuinka paljon traumoja tulisi siitä jos niset pakotettaisiin olemaan raskaana? "

        Jokainen voi olla levittelemättä haarojaan (raiskaukset pois lukien) jos ei halua ottaa riskiä mahdollisesta velvoiteseuraamuksesta. Enemmänkö toisen elämän pelastamisesta tulee traumoja kuin lasten itsekkäästä tappamisesta?

        Haarojen tai käsien levittely, tai vaikka muukin raajojen ja kehonosien liikuttaminen ei liity mitenkään siihen että mitä me tulevaisuudelta toivomme ja haluamme. Olisihan se nyt outoa vaatia että jos minä vaikka istun haarat levitettynä satulatuoliin niin se tarkoittaa että minun pitää synnyttää semmoisesta synnistä lapsi. Pitääkö teidän kristillisessä yhteisössänne naisväen pitää jalkoja yhdessä koko ajan? Satulatuoli kuuluu samoihin synteihin kuin telkkari?


    • Anonyymi

      "Ihminen kuulee vain äidin rauhoittavat sydämenlyönnit kohdussa, "

      Ei alkio mitään kuule. Mistä näitä pateettisia höpöjuttuja suolletaan?

      • Anonyymi

        Etkö tiennyt että IHMINEN kuulee jo kauan ennen kuin tulee ulos kohdusta? Etpä tietenkään,, mikä ei varsinaisesti yllätä taaskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tiennyt että IHMINEN kuulee jo kauan ennen kuin tulee ulos kohdusta? Etpä tietenkään,, mikä ei varsinaisesti yllätä taaskaan.

        Alkio ei kuule mitään kun ei ole korvia eikä aivoja. Ei sen enempää kuin mälli lakanoilla. Alkio oli siittiösolu ja munasolu ennen kun oli mitään alkiotakaan. Huvittaa teidän jutut. Muka se sikiö tulee ihan valmiina ihmisenä kohtuun jostain ilmasta. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkio ei kuule mitään kun ei ole korvia eikä aivoja. Ei sen enempää kuin mälli lakanoilla. Alkio oli siittiösolu ja munasolu ennen kun oli mitään alkiotakaan. Huvittaa teidän jutut. Muka se sikiö tulee ihan valmiina ihmisenä kohtuun jostain ilmasta. 😂

        Niin, sinun mukaanhan se ihminen tulee kuin tyhjästä ihan valmiina vasta ulos kohdusta ja tätä ennen on olemassa vain jotain ihmeen muodottomia "solumöykkyjä" jotka ei kuule eikä näe mitään, eikä oikeastaan edes eläkään,.. jos edes mitään on olemassakaan. XD


    • Anonyymi

      Aloitus on niin naiivi höpötys että piti pyyhkiä aamukahvit kännykästä kun tulin lukemaan kommentteja eduskunnan päätöksestä. 😂
      Oliko aloitus tuo parodiaa sittenkin? Jos ei ollut niin eipä ole kovin korkealla tasolla kertojan käsitys lukijoiden älykkyystasosta ja biologian tuntemuksesta.

    • Anonyymi

      Ainoa mitä tapahtui oli abortinvastustajan mielen pahoitus.

    • Anonyymi

      "Suomi olisi kyennyt elättämään heidät kaikki, äidit olisivat voineet antaa lapsensa pois, ei heidän olisi tarvinnut pitää lastaan, jos se tuntui mahdottomalta ajatukselta"

      Voi tuota lapsekasta ulinaa.
      Meillä on kymmeniä tuhansia työttömiä. Kunhan heidät sais tukia nostelemasta ensin töihin niin ei tarvis muitten elättää. Mistähän kaikki suomen ja maailman rikolliset tulee, jos tuon naurettavan kertomuksen mukaan kaikista lapsista joita naiset ei halua synnyttää tulee vaan pressoja, hoitajia, lääkäreitä ym ylevää. Kukas ne kymmenetuhannet työttömät ja tuilla elävät luuserit on synnyttänyt? 😆 Pitäiskö heille eka järkätä jotain ennenku aletaan uusia heitteille jätettyjä tehtailemaan.

      • Anonyymi

        Tälläkin foorumilla on näitä elämäntapaloisijoita jotka ei ole viiteentoista vuoteen tehneet muuta kuin nostaneet tukia ja ulisseet aborttioikeudesta. Tällä hetkellä työttömiä on ihan työelämänntarpeisiin mutta nämä EI OTA työtä vastaan vaan makailee mielummin kotona ja nostaa tukia, persuja lähinnä. Ja taas nähtiin kuinka turhaa heidänkin elämänsä on. Aborttilakiin heillä on ollut tosin hyvä vaikutus, vapauttava nimittäin 😆. Koko heidän kustantaminen on maksanut työssäkäyville jo nytkin tarpeeksi eikä noita yhtään tarvita tänne lisää. Nämä haluaa lisää työttömiä, ei toivottuja loisijoita. He ei itse tuota mitään hyödyllistä kellekään. Odottavat vaan että muut elättää ja naiset synnyttää lisää loisijoita.


      • Anonyymi

        Sinun mukaanhan kaikista lapsista ja etenkin suunnittelemattomista tulee aina jotain työttömiä pummeja, narkkeja, rikollisia, psykopaatteja sarjamurhaajia jne. XD

        "Aborttilakiin heillä on ollut tosin hyvä vaikutus, vapauttava nimittäin"

        Tästähän se muutos tietysti johtuukin, eikä ollenkaan kaukaahauettua aasinsiltaa.. XD


    • Anonyymi

      "Olisitko itse halunnut tulla abortoiduksi?"

      Eipä tästä elämästä mitään tietäisi kun ei olis syntynytkään. Olishan se elämä päätyä jo iskän kalsarinpunttiin tai kondomiin.

    • Anonyymi

      Anteeksi sinä joka kirjoitit aloituksen.:

      "Eikä vain heidän elämänsä unelmat särkyneet, vaan myös tulevien sukupolvien unelmat särkyivät, he eivät saaneet kokea rakkauden ihanuutta eikä sitä hetkeä, kun heidän perheeseen syntyy uusi vauva, joka lasketaan äidin rinnoille elämään tutustumaan, he eivät saaneet toteuttaa unelmiaan isoisän ja isoäidin onnesta, kun lastenlapset tulevat syliin ja näkee sukupolvien jatkuvan."

      En ihan hiffaa tästä nyt mitään mikä liittyy aborttiin. Puolella abortintehneistä on jo ennestään lapsia, ja vaikka joskus tekisikin abortin, niin voi myöhemmin hankkia lapsia kun aika on sopivampi ja kumppani se oikea. Rinnastat abortin lapsettomuuteen. Eihän se niin kuitenkaan ole.

      Oliko tarkoituksenasi tässä syyllistää lapsettomia ja kirjoitit vahingossa väärälle palstalle?

      • Anonyymi

        "niin voi myöhemmin hankkia lapsia kun aika on sopivampi ja kumppani se oikea"

        Et sinä voi tietää saisitko enää koskaan lapsia, vaikka kuinka hinkuisit, mutta noihan sitä tietenkin murhanhurmostelijat kuvittelee kaikkivoipaisuusharhassaan.
        Juurikin abortista voi seurata myös lapsettomuutta. Mutta tämänhän suosijasakki kiistää kiivaasti ja hyssyttelee mieluiten maton alle.. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "niin voi myöhemmin hankkia lapsia kun aika on sopivampi ja kumppani se oikea"

        Et sinä voi tietää saisitko enää koskaan lapsia, vaikka kuinka hinkuisit, mutta noihan sitä tietenkin murhanhurmostelijat kuvittelee kaikkivoipaisuusharhassaan.
        Juurikin abortista voi seurata myös lapsettomuutta. Mutta tämänhän suosijasakki kiistää kiivaasti ja hyssyttelee mieluiten maton alle.. ;)

        "Juurikin abortista voi seurata myös lapsettomuutta."

        Ja sairaalan pihalla voi kaatua banaaninkuoreen. :-)

        Sellaiset jotka sikiää helposti, sikiää myös abortista huolimatta. Ja käypä hoito ei ole vieläkään muuttanut tätä infoa: raskaudenkeskeytys ei aiheuta hedelmättömyyttä.

        Kumpaa pitää uskoa, sinua vai käypähoitoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "niin voi myöhemmin hankkia lapsia kun aika on sopivampi ja kumppani se oikea"

        Et sinä voi tietää saisitko enää koskaan lapsia, vaikka kuinka hinkuisit, mutta noihan sitä tietenkin murhanhurmostelijat kuvittelee kaikkivoipaisuusharhassaan.
        Juurikin abortista voi seurata myös lapsettomuutta. Mutta tämänhän suosijasakki kiistää kiivaasti ja hyssyttelee mieluiten maton alle.. ;)

        "Et sinä voi tietää saisitko enää koskaan lapsia, vaikka kuinka hinkuisit, mutta"

        Ei elämästä muutenkaan tiedä. Kaikki ei lapsia halua ikinä. Mutta onhan noita hylättyjä lapsia järjettömät määrät lastenkodeissa jos haluaa hoivaviettiä toteuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et sinä voi tietää saisitko enää koskaan lapsia, vaikka kuinka hinkuisit, mutta"

        Ei elämästä muutenkaan tiedä. Kaikki ei lapsia halua ikinä. Mutta onhan noita hylättyjä lapsia järjettömät määrät lastenkodeissa jos haluaa hoivaviettiä toteuttaa.

        Mitä ihmeen "hylättyjä"? Lastenkodeissa on huostaanotettuja lapsia joita ei siis adoptoida kellekään, korkeintaan sijoitetaan jos kotiin ei näytä olevan paluuta. Ns. omaksi saatavia lapsia ei yksinkertaisesti ole, ainakaan Suomen kaltaisissa, lepsulakien eli alhaisen sivistystason maissa, koska suurin osa "ei-toivotuista" lapsista survotaan tapettuina viemäriin jo suoraan kohdusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen "hylättyjä"? Lastenkodeissa on huostaanotettuja lapsia joita ei siis adoptoida kellekään, korkeintaan sijoitetaan jos kotiin ei näytä olevan paluuta. Ns. omaksi saatavia lapsia ei yksinkertaisesti ole, ainakaan Suomen kaltaisissa, lepsulakien eli alhaisen sivistystason maissa, koska suurin osa "ei-toivotuista" lapsista survotaan tapettuina viemäriin jo suoraan kohdusta!

        "Ns. omaksi saatavia lapsia ei"

        Ei kukaan biologisiakaan lapsiaan "omista". Sähännolet kuin tuksu tukiainen joka piti omaa lastaan omaisuutenaan mutta poliisi vei "omaisuuden" pois kun lapsi oli nälässä likainen ja kaltoinkohdeltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ns. omaksi saatavia lapsia ei"

        Ei kukaan biologisiakaan lapsiaan "omista". Sähännolet kuin tuksu tukiainen joka piti omaa lastaan omaisuutenaan mutta poliisi vei "omaisuuden" pois kun lapsi oli nälässä likainen ja kaltoinkohdeltu.

        Koska tuokin lapsellinen nillityksesi sanamuodosta oli arvattavissa, lisäsin "oman" eteen lyhenteen "ns." , mutta ethän sinä sitä raivokiihkossasi huomannut, vai etkö ymmärrä koko termin merkitystäkään?


    • Anonyymi

      Joka mälli minkä nylkyttää ei nyt vaan johda uusien presidenttien saati lääkärien syntymiseen. Tuppaa tulemaan enempi rasitetta veronmaksajille. Jonkun pitää luovuttaa kehonsa kasvatusalustaksi ja pitäis uhrata 20 v elämästään. Tajuan sen jos ihminen sitä haluaa ja löytyy sopiva kumppani niin kaikki ok mutta jos olet yhdenillan panon takia paksuna niin tuo kertomus on hyvä vitsi.

      Aloituksesta jäi pois sitä paitsi pari tärkeää kohtaa.
      -mistä ihminen tuli kohtuun, mistä alkio?
      -kuka joutuu tekemään kaiken työn ja vaivan siihen että lapsesta kasvaa kunnollinen ihminen
      -ei ainakaan mällin heittäjä osaa muuta kuin runoilla joutavia satuja sen lisäksi. Vaaditaan enempi tekoja kuin runoilu ja naisen pökkiminen tiineeksi.

      Niin että jos aloittaja ei halua abortteja niin muuta keinoa ei ole kuin pitää muna housussa.

      • Anonyymi

        "pitäis uhrata 20 v elämästään"

        Miten se siinä uhraantuu jos lapsi on annettu niille jotka häntä osaa arvostaakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "pitäis uhrata 20 v elämästään"

        Miten se siinä uhraantuu jos lapsi on annettu niille jotka häntä osaa arvostaakin?

        "Miten se siinä uhraantuu jos lapsi on annettu niille jotka häntä osaa arvostaakin?"

        9 kuukautta ja synnytys on sekin turhaa jis ei kerran asia kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten se siinä uhraantuu jos lapsi on annettu niille jotka häntä osaa arvostaakin?"

        9 kuukautta ja synnytys on sekin turhaa jis ei kerran asia kiinnosta.

        On se nyt s--tana taas kumma kun ei viestit pysy ja botinpaskiainen riehuu.... XD
        Odotellaan että kerrot, l.uuletko että moniakin giinnostaisi k.iggareenkaan verdaa g.altaisesi durhacceen auttaminen jos olisit hengen hädässä?


    • Anonyymi

      "Miksi ei synnytyspalkkiolla yritetä saada pelastettua heistä edes muutamia tuhansia vuosittain?"

      Sinähän voit maksaa semmosta palkkiota, jos ajattelet lapsentekoa bisneksenä. Asia on niin että lapsen hankkiminen on naiselle kaikin puolin riski, sekä terveysriski, että sosioekonominen riski. Tämä riski pitäisi jakaa tasaisemmin äidin ja isän kesken.
      Sellainen taas, että joku nyt pilaisi elämänsä satunnaisseksin takia ei ole realistinen. Raskaus ja synnytys vaatii "vähän" enemmän kuin sen mällinruikkauksen mitä mies tekee. Siinä voi mennä terveys ja jopa henki.

      Millään pikku rahasummalla ei lasta aikuiseksi kasvateta eikä rahan pitäisi olla syy haluta lapsia. Kuten joku mainitsi, tämä voi houkutella kaiken maailman narkkarit sikiämään vain että saa narkkiin rahaa kun alkaa pirttiviljelemään. Siinä romahtaisi sinun maalailemat satukulissit lääkäreistä ja maailmankuuluista taiteilijoista kun nämä rahasta synnyttäjät tekisi niiden sijaan lisää aivovammaisia yhteiskunnan elättejä. Eihän alkoholistit ja narkkarit lopeta raskauden takia.

      • Anonyymi

        "Asia on niin että lapsen hankkiminen on naiselle kaikin puolin riski, sekä terveysriski, että sosioekonominen riski. "

        Höpö höpö, jotkut vaan haluaa tehdä siitä väkisinkin "ongelman" puolustellessaan itsekästä tappamista.. ja lapsen tappaminenko ei ole ollenkaan riski, varsinkin mielenterveydelle??

        "Siinä voi mennä terveys ja jopa henki. "

        Pidemmän päälle se henki menee abortin jälkeen moninkertaisesti todennäköisemmin.

        "Millään pikku rahasummalla ei lasta aikuiseksi kasvateta"

        Siinä yhteiskunnan rahat ei yleensä valu kuitenkaan täysin haaskuun, toisin kuin aborteissa.

        "Eihän alkoholistit ja narkkarit lopeta raskauden takia."

        Ja tämäkin perustuu mihin näyttöihin? Päinvastoin, monelle juuri raskaus on riittävä motiivi tehdä parannus elämässään. Kun taas lapsen tappaminen jälkitraumoineen johtaa vain entistäkin syvemmälle syöksykierteeseen, monella hautaankin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Asia on niin että lapsen hankkiminen on naiselle kaikin puolin riski, sekä terveysriski, että sosioekonominen riski. "

        Höpö höpö, jotkut vaan haluaa tehdä siitä väkisinkin "ongelman" puolustellessaan itsekästä tappamista.. ja lapsen tappaminenko ei ole ollenkaan riski, varsinkin mielenterveydelle??

        "Siinä voi mennä terveys ja jopa henki. "

        Pidemmän päälle se henki menee abortin jälkeen moninkertaisesti todennäköisemmin.

        "Millään pikku rahasummalla ei lasta aikuiseksi kasvateta"

        Siinä yhteiskunnan rahat ei yleensä valu kuitenkaan täysin haaskuun, toisin kuin aborteissa.

        "Eihän alkoholistit ja narkkarit lopeta raskauden takia."

        Ja tämäkin perustuu mihin näyttöihin? Päinvastoin, monelle juuri raskaus on riittävä motiivi tehdä parannus elämässään. Kun taas lapsen tappaminen jälkitraumoineen johtaa vain entistäkin syvemmälle syöksykierteeseen, monella hautaankin.

        "Ja tämäkin perustuu mihin näyttöihin? Päinvastoin, monelle juuri raskaus on riittävä motiivi tehdä parannus elämässään. "

        Voitko siis itse antaa jotain näyttöä siitä että päihderiippuvaiset lopettaisi käytön tullessaan raskaaksi. Tuo on argumentaatiovirhe eli liittyy sinun toiveajatteluusi, ei tosiasioihin.

        En itse tähän hätään ehdi etsiä lähteitä mutta muistaakseni on puhuttu paljon päihdeäitien pakkohoidosta, hallintoneuvos Liljeström käsitteli tätä artikkelissaan raskaana olevan itsemääräämisoikeusasiassa. Pakkohoitoasian esille ottaminen ei anna vahvistusta toiveajattelullesi.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Ja tämäkin perustuu mihin näyttöihin? Päinvastoin, monelle juuri raskaus on riittävä motiivi tehdä parannus elämässään. "

        Voitko siis itse antaa jotain näyttöä siitä että päihderiippuvaiset lopettaisi käytön tullessaan raskaaksi. Tuo on argumentaatiovirhe eli liittyy sinun toiveajatteluusi, ei tosiasioihin.

        En itse tähän hätään ehdi etsiä lähteitä mutta muistaakseni on puhuttu paljon päihdeäitien pakkohoidosta, hallintoneuvos Liljeström käsitteli tätä artikkelissaan raskaana olevan itsemääräämisoikeusasiassa. Pakkohoitoasian esille ottaminen ei anna vahvistusta toiveajattelullesi.

        " Tuo on argumentaatiovirhe eli liittyy sinun toiveajatteluusi, ei tosiasioihin. "

        Osoita ettei niin käy kenellekään, ennenkuin taas syyttelet argumentaatiovirheellisiä mutujasi. ;D

        "En itse tähän hätään ehdi etsiä lähteitä"

        Ja tässäpä heti samassa se sinun todistelun tasosi. XD

        "Pakkohoitoasian esille ottaminen ei anna vahvistusta toiveajattelullesi."

        Täysin toivemutuasi taas. Tietenkin asia on otettu esille, koska yksikin päihteiden vahingoittama lapsi on liikaa!


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Ja tämäkin perustuu mihin näyttöihin? Päinvastoin, monelle juuri raskaus on riittävä motiivi tehdä parannus elämässään. "

        Voitko siis itse antaa jotain näyttöä siitä että päihderiippuvaiset lopettaisi käytön tullessaan raskaaksi. Tuo on argumentaatiovirhe eli liittyy sinun toiveajatteluusi, ei tosiasioihin.

        En itse tähän hätään ehdi etsiä lähteitä mutta muistaakseni on puhuttu paljon päihdeäitien pakkohoidosta, hallintoneuvos Liljeström käsitteli tätä artikkelissaan raskaana olevan itsemääräämisoikeusasiassa. Pakkohoitoasian esille ottaminen ei anna vahvistusta toiveajattelullesi.

        Hei Tieteilijä,
        Anteeksi että kommentoin aivan ketjun sivusta.

        Seurailin sinun argumentointiasi tällä palstalla jo yli 10 v sitten, ja huomasin että olet varsin kykenevä sekä keskutelemaan faktapohjalta että ottamaan vahvasti kantaa kiperiin kysymyksiin. Kiinnostaisiko sinua tulla myös toiselle keskustelufoorumille, jossa kaltaisiasi ihmisiä tarvittaisiin, eli Ylilaudan Ihmissuhteet -palstalle (https://ylilauta.org/suhteet/)?

        Melkoinen kuonalaarihan tämä on, mutta uskoisin, että sinulla voisi olla tämän palstan ketjuihin paljonkin annettavaa. Tuolla on jopa tätä palstaa enemmän maailmankuvaltaan vääristyneitä miespoloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Tieteilijä,
        Anteeksi että kommentoin aivan ketjun sivusta.

        Seurailin sinun argumentointiasi tällä palstalla jo yli 10 v sitten, ja huomasin että olet varsin kykenevä sekä keskutelemaan faktapohjalta että ottamaan vahvasti kantaa kiperiin kysymyksiin. Kiinnostaisiko sinua tulla myös toiselle keskustelufoorumille, jossa kaltaisiasi ihmisiä tarvittaisiin, eli Ylilaudan Ihmissuhteet -palstalle (https://ylilauta.org/suhteet/)?

        Melkoinen kuonalaarihan tämä on, mutta uskoisin, että sinulla voisi olla tämän palstan ketjuihin paljonkin annettavaa. Tuolla on jopa tätä palstaa enemmän maailmankuvaltaan vääristyneitä miespoloja.

        "huomasin että olet varsin kykenevä sekä keskutelemaan faktapohjalta että ottamaan vahvasti kantaa kiperiin kysymyksiin."

        Kerroppas nyt sossupaatti, siinä sivupersoonan ruskeakielisessä ominaisuudessa miltä se oma p.erse maistuu? XD


    • Anonyymi

      "600 000 suomessa äidin kohdussa kehittyvää lasta ei koskaan saanut nähdä auringon valoa,"

      Maailmanlaajuisesti joka vuosi tehdään 40 miljoonaa aborttia, sekä laillisia että laittomia yhteensä.

      Jos nämä kaikki olisi syntyneet ei kukaan olisi nähnyt saasteilta tähtiä eikä aurinkoa enää vuosikymmeniin. Ei olisi enää puhdasta vettä eikä ilmaa sinullekaan.

      • Anonyymi

        "Jos nämä kaikki olisi syntyneet ei kukaan olisi nähnyt saasteilta tähtiä eikä aurinkoa enää vuosikymmeniin. Ei olisi enää puhdasta vettä eikä ilmaa sinullekaan."

        Tähän voisi kai todeta,. että voitko siis itse antaa jotain näyttöä kaikesta tuosta. Tuo on argumentaatiovirhe eli liittyy sinun toiveajatteluusi, ei tosiasioihin.

        Mutta jos maailma paranee ihmisiä vähentämällä niin ainahan voit aloittaa itsestäsi. ;) Ainiin, ei tekopyhistelevän vellihousun kantti oikein kestä... XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos nämä kaikki olisi syntyneet ei kukaan olisi nähnyt saasteilta tähtiä eikä aurinkoa enää vuosikymmeniin. Ei olisi enää puhdasta vettä eikä ilmaa sinullekaan."

        Tähän voisi kai todeta,. että voitko siis itse antaa jotain näyttöä kaikesta tuosta. Tuo on argumentaatiovirhe eli liittyy sinun toiveajatteluusi, ei tosiasioihin.

        Mutta jos maailma paranee ihmisiä vähentämällä niin ainahan voit aloittaa itsestäsi. ;) Ainiin, ei tekopyhistelevän vellihousun kantti oikein kestä... XD

        Ei se auta maailma tippaakaan että älykkäät ja tuottavat yksilöt joutaisi hävittää. Kuka sinullekin niitä terassikaljoja kustantais jos ei kukaan töitä tekis? Ihme logiikka sullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se auta maailma tippaakaan että älykkäät ja tuottavat yksilöt joutaisi hävittää. Kuka sinullekin niitä terassikaljoja kustantais jos ei kukaan töitä tekis? Ihme logiikka sullakin.

        Ja taas paniikkinnappula sauhunnut kiivaalla raivolla. XD

        Olet marginaalivähemmistöä, joten töissäkäyvien määriä se ei hetkauttaisi mihinkään vaikka kaikki kaltaisesi tekisi t.ekopyhistelyjen sijaan esimerkillisen ratkaisun.

        "älykkäät"

        Salli mun nyt XD XD Kuka tässä ÄLYKKÄILLE tuollaista edes onkaan ehdottanut?!


    • Anonyymi

      Kuka tänne kaikki vapaamatkustajat ja epäonnistuneet, vajaaälyiset sitten synnyttää? Aloittajan sadunkerronnassa kohdusta tulee vain lentäjiä, lääkäreitä, taiteilijoita. Epäilen että esim päihdeäitien jälkeläiset olis muuta kuin aivovammaisia.

      • Anonyymi

        "Kuka tänne kaikki vapaamatkustajat ja epäonnistuneet, vajaaälyiset sitten synnyttää?"

        Varmaankin sitten ne mukavuusaborttööraamista harrastavat, tunnevammaiset moraalivajukit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuka tänne kaikki vapaamatkustajat ja epäonnistuneet, vajaaälyiset sitten synnyttää?"

        Varmaankin sitten ne mukavuusaborttööraamista harrastavat, tunnevammaiset moraalivajukit?

        Miksi sellsisten siis pitäisi lisääntyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sellsisten siis pitäisi lisääntyä?

        Siis jollakin viattomalla sivullisella ei ole sen takia edes ihmisoikeutta elää kun jollain toisella on päässä vikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jollakin viattomalla sivullisella ei ole sen takia edes ihmisoikeutta elää kun jollain toisella on päässä vikaa?

        Viat periytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viat periytyy.

        Niitä myös jalostuu pois evoluutiossa.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3658
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      206
      1795
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1374
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1250
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      885
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      860
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      820
    Aihe