Noja tuo oli

. . . monelle 80 kirjoittajalle ja muutamalle nuoremmallekin.
Nojasimme yhteisöllisyyteen, virtuaaliystävyyteen, kerroimme päivästämme. Mukava oli tavata miltei päivittäin.
Siitä on nyt pakko luopua ja todeta, että kaikki loppuu aikanaan.
Hyvää syksyn jatkoa!

140

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nerokas otsikko, Makriina !..)) Samoin minäkin Nojatuolin koin. Vakikirjoittajista tuli tuttuja, virtuaaliystäviä - anteeksi vain Anot, teidän kohdalla niin ei voinut käydä, vaikka olisi hallunnutkin.
      Kyllä sitä vain nojatuoliin istahtaessa tsekkasi, ketkä olivat paikalla ja jos joku oli poissa pitempään, huolestui.
      Kun tulin 80 :lle, vähän ali-ikäisenä, kyllästyneenä persu-puheisiin 70 :lla, tykkäsin täällä vallinneesta levollisesta ilmapiiristä, viihdyin ja koin itseni hyväksytyksi.

      Turvapaikkaa kertoivat hakeneensa myös pari muuta ali-ikäistä ja ainakin sinä, Makriina, koit meidän ali-ikäisten tuoneen tänne eripuraa, saaneen monet Anot aktivoitumaan ja ottamaan esille palstahistoriaa aikaisemmista ikäryhmistä. Emme osanneet alkaa puhtaalta pöydältä. Ainakaan minä en osannut, vaikka yritin.

      Tuo mittava stalkkausoperaatio, jonka korppis täällä minuun kohdistuen käynnisti, sai monet Anotkin puolustamaan minua ja siitähän riemu repesi. Vastakkainasettelu oli valmis. Itse en olisi tahtonut näkyvämpään rooliin joutua, mutta stalkkaaja osasi asiansa, nosti esille yksityiselämääni kuuluvia paljastuksia, juoruilevaan ja läheisiäni halventavaan sävyyn. Tiesi kai, ettei niihin oikein kukaan voi olla reagoimatta . Tuossa vaiheessa sain Anoilta mittavaa tukea, olen siitä edelleen kiitollinen, enkä sitä unohda.

      Oma strategiani jatkossa oli yrittää pysytellä mahdollisimman etäällä stalkkaajastani.
      Silloin kun maalittaminen meni mielestäni sopivaisuuden rajan yli, otin yhteyttä ylläpitoon ja pyysin puuttumaan korppiksen palstakäyttäytymiseen. Kerrottiin, että he pystyivät poistamaan vain sääntöjen vastaisia, yksittäisiä viestejä. Niitä oli niin paljon, etten jaksanut ruveta niitä yksittäin ilmoittelemaan. Kerran ylläpito kuitenkin poisti kokonaisen ketjun, jossa maalitusta oli pitkin matkaa.

      Korostan nyt vielä, etteivät nämä, eikä myöskään viimeksi tekemäni ilmoitus ylläpitoon
      ollut puoleltani muuta kuin yritys vaikuttaa palstan yleiseen ilmapiiriin, josta käsittääkseni moni muukin oli ilmaissut huolensa.

      Jäkiviisastelu on aina keskimäärin turhaa ja kuten todettu, täällä ei ole pakko olla mukana eikä kirjoitella tunnistettavana.
      Kai Nojatuolin menetys täytyy ottaa yhtenä menetyksenä muiden joukossa, ja niitähän tähän elämänvaiheeseen vääjäämättä kuuluu.
      Sinulle Makriina, erityiskiitos siitä, että ollaan saatu yhdessä kirjoitella, vaihtaa näkemyksiä ja ajatuksia, että olen saanut lukea sinun elämänvaiheistasi ja ottaa niistä oppia - ..)) - nähdä millaista on se "onnistunut" vanheneminen. Siinäkin SkillaN ja sinä olette olleet kannustavia esimerkkejä, ainakin minulle.

      Tuli nyt tätä yhteiseksi tarkoitettua tilitystä tähän vastaukseen sinulle. Mutta kuten tiedetään: kaikkea ei tarvitse lukea..))
      ystävyydellä,
      demeter1

      • Anonyymi

        Murhemielellä olen todennut, että nyt ollaan sitten tien päässä.
        Olen saanut syytteitä siitä, että olen puolustanut ja liponut ja mennyt mukaan kuin litran mitta yhden kirjoittajan vuoksi. Laimennukseni ja puolesta puhumiseni on ollut yritystä rauhoittaa tilanne, mutta turhaa se on ollut tietenkin, kun sivullisena olen joukkoon lähtenyt perusasioita tuntematta. Enhän tiennyt, kuinka syvälle erimielisyydet olivat painuneet, ja sen vuoksi anojen kommentit ovat aina olleet outoja. Karhunpalveluksen olen kaikille tehnyt.
        Nyt olen sitten syylliseksi havaittu.
        Kun Skillan toi pirttiläiset tälle palstalle, olin iloinen ja onnellinen uusista jutustelukavereista. Minusta erilaiset kirjoitukset ovat ketjun suola, enkä tiennyt ollenkaan, kuinka katkerat välit olivat edes syntyneet.
        Minusta jutustelu on päivänkohtaista, en todellakaan ole koskaan painanut mieleeni kirjoittajien kertomia elämänsä yksityiskohtia, saati että arkistoisin eri kommentteja ja siteeraisin niistä sopivia pätkiä loukkaantumiseni tueksi.
        Nojatuoli ja sen edeltäjät ovat olleet minulle tärkeitä jokapäiväisiä yhdessäolon hetkiä, ja on ollut mielenkiintoista tutustua sinuun ja kaikkiin muihin vakituisiin kirjoittajiin, jokaisella on oma tyylinsä ja tapansa kommentoida.
        Olen nyt poistanut nimmarini ja jään omaan seuraani läppärini kanssa, alan taas tehdä sukututkimusta, joka on ollut pitkään tauolla. Ans kattoo nyt, tuleeko siitä enää mitään. :)))
        Kiitokset sinulle, Skillanille ja kumppaneille.
        terveisin Makriina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Murhemielellä olen todennut, että nyt ollaan sitten tien päässä.
        Olen saanut syytteitä siitä, että olen puolustanut ja liponut ja mennyt mukaan kuin litran mitta yhden kirjoittajan vuoksi. Laimennukseni ja puolesta puhumiseni on ollut yritystä rauhoittaa tilanne, mutta turhaa se on ollut tietenkin, kun sivullisena olen joukkoon lähtenyt perusasioita tuntematta. Enhän tiennyt, kuinka syvälle erimielisyydet olivat painuneet, ja sen vuoksi anojen kommentit ovat aina olleet outoja. Karhunpalveluksen olen kaikille tehnyt.
        Nyt olen sitten syylliseksi havaittu.
        Kun Skillan toi pirttiläiset tälle palstalle, olin iloinen ja onnellinen uusista jutustelukavereista. Minusta erilaiset kirjoitukset ovat ketjun suola, enkä tiennyt ollenkaan, kuinka katkerat välit olivat edes syntyneet.
        Minusta jutustelu on päivänkohtaista, en todellakaan ole koskaan painanut mieleeni kirjoittajien kertomia elämänsä yksityiskohtia, saati että arkistoisin eri kommentteja ja siteeraisin niistä sopivia pätkiä loukkaantumiseni tueksi.
        Nojatuoli ja sen edeltäjät ovat olleet minulle tärkeitä jokapäiväisiä yhdessäolon hetkiä, ja on ollut mielenkiintoista tutustua sinuun ja kaikkiin muihin vakituisiin kirjoittajiin, jokaisella on oma tyylinsä ja tapansa kommentoida.
        Olen nyt poistanut nimmarini ja jään omaan seuraani läppärini kanssa, alan taas tehdä sukututkimusta, joka on ollut pitkään tauolla. Ans kattoo nyt, tuleeko siitä enää mitään. :)))
        Kiitokset sinulle, Skillanille ja kumppaneille.
        terveisin Makriina

        Älähän nyt Makriina, ilmoittaudu syylliseksi ! Minusta on ollut selvää, että olet kannanotoillasi pyrkinyt samaan kuin suurin osa (?) meistä: palstarauhaan ja olet ollut siinä pyrkimyksessä paljon aktiivisempi kuin vaikka minä.

        Jos päätät lopettaa kirjoittelun tänne - ja olen itse mukana - tulen kaipaamaan sinun osallistumistasi: selkeäsanaisia viestejäsi, kannanottojasi, pitkää perspeksiitiiviä ajankohtaisiin asioihin ja myös sitä hienovaraista huumoria, joka olisi ollut omiaan purkamaan jännitteitä, asettamaan asioita oikeisiin mittasuhteisiin. Ellei niin ole käynyt syy ei kai ole kenenkään tai sitten kaikkien..))
        Ja emmehän me lopulta voi tietää, millaisen jäljen me tänne jätämme, jokin ajatus, näkökulma voi aueta meille myöhemmin, emmekä edes muista, kuka sen esitti. Niin on kai tarkoitus: "oikea käsi ei tiedä, mitä vasen teki..))

        Rohkenen kyllä toivoa, että sekä SkillaN että sinä edes pistäytyisitte täällä ja tiedä vaikka ihme tapahtuisi: jokin odottamaton liikahdus, joka tekisi paluun "entiseen" mahdolliseksi..))
        Kaikkea hyvää sinulle ja kaikille muillekin.
        demeter1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhemielellä olen todennut, että nyt ollaan sitten tien päässä.
        Olen saanut syytteitä siitä, että olen puolustanut ja liponut ja mennyt mukaan kuin litran mitta yhden kirjoittajan vuoksi. Laimennukseni ja puolesta puhumiseni on ollut yritystä rauhoittaa tilanne, mutta turhaa se on ollut tietenkin, kun sivullisena olen joukkoon lähtenyt perusasioita tuntematta. Enhän tiennyt, kuinka syvälle erimielisyydet olivat painuneet, ja sen vuoksi anojen kommentit ovat aina olleet outoja. Karhunpalveluksen olen kaikille tehnyt.
        Nyt olen sitten syylliseksi havaittu.
        Kun Skillan toi pirttiläiset tälle palstalle, olin iloinen ja onnellinen uusista jutustelukavereista. Minusta erilaiset kirjoitukset ovat ketjun suola, enkä tiennyt ollenkaan, kuinka katkerat välit olivat edes syntyneet.
        Minusta jutustelu on päivänkohtaista, en todellakaan ole koskaan painanut mieleeni kirjoittajien kertomia elämänsä yksityiskohtia, saati että arkistoisin eri kommentteja ja siteeraisin niistä sopivia pätkiä loukkaantumiseni tueksi.
        Nojatuoli ja sen edeltäjät ovat olleet minulle tärkeitä jokapäiväisiä yhdessäolon hetkiä, ja on ollut mielenkiintoista tutustua sinuun ja kaikkiin muihin vakituisiin kirjoittajiin, jokaisella on oma tyylinsä ja tapansa kommentoida.
        Olen nyt poistanut nimmarini ja jään omaan seuraani läppärini kanssa, alan taas tehdä sukututkimusta, joka on ollut pitkään tauolla. Ans kattoo nyt, tuleeko siitä enää mitään. :)))
        Kiitokset sinulle, Skillanille ja kumppaneille.
        terveisin Makriina

        No makriina, kannattiko ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No makriina, kannattiko ?

        Mitä tarkoitat? Voin sanoa,,että olen pahoillani ja pettynyt, että nimettömien kirjoittajien joukko häiritsi vuosikausia tarkoituksellisesti muutamien kirjoittajien keskinäistä yhteydenpitoa.
        Olen pettynyt siihen, että pyynnöistä huolimatta he tunkeutuivat sekottamaan Skillanin ketjun. Minua on aina kummastuttanut, että he julistivat, että heillä on oikeus, emme voi heitä estää, jokainen saa osallistua, ketjut ovat kaikkien käytössä.
        Meille ei sitä oikeutta ole. Meidän tyyneen ja rauhalliseen ketjuumme saa tulla kuka tahansa nälvimään ja arvostelemään. Vastustus ja pyynnöt ovat olleet turhia. Mutta ärsyyntyä emme saaneet. Anojen itsetunto ei sellaista kestänyt, joten vastalauseet on kaikki talletettu ja arkistoitu, on iloittu jokaisesta ärtyneestä kommentista. Saatu uusi syy häirintään!
        Anot luonnollisesti ovat unohteet tallettaa meille päin osoitetut herjat, nehän ovat ihan eri asia.
        Niinhän se on.
        Nyt on tilaa.
        Mkr.


    • Anonyymi

      Miksi pitää luopua?

      • Vastaan omasta puolestani, Ano 11.09. Tämä "pohojalaanen luonto" on sellainen, ettei tupata jos ei tykätä..))
        Eli jos tarpeeksi tulee takkiin: tahallista tai tahatonta väärinymmärrystä, siis kohdistuneena kehen tahansa täällä, tulee ennen pitkää kokemus siitä, ettei tämä taida olla minulle tai kaltaisilleni sopiva kirjoittelualusta.
        Päätelmä ei siitä ole ylimielinen eikä muita mollaava, vaan asiantila, mikä täytyy hyväksyä missä tahansa.
        Jos itse päätän lopettaa kirjoittamisen, en tee sitä ikävissä tunnelmissa. Niinä 14 (?)vuotena, joina olen ikäpalstoilla kirjoitellut, olen saanut osakseni paljon enemmän myötämieltä kuin ikävää palautetta, mutta ilmeisesti ikä tekee jotenkin valikoivaksi, alkaa miettiä, mihin tämän jäljellä olevan aikansa käyttää. Enkä ainakaan itse tahtoisi käyttää sitä seurassa, jossa vuorovaikutus ei toimi, ei löydy sitä yhteistä aaltopituutta, ei olla yhteisellä asialla.


      • Anonyymi

        Ei tupata, kun ei tykätä.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tupata, kun ei tykätä.
        Mkr.

        Makriina. Itse teit tietoisesti valintasi välillä kk/nojatuoli. Turha esittää marttyyriä!


    • Anonyymi

      Sinun "totuutesi" tulee palstalle valmiiksi vääristeltynä eikä se juuri ketään
      kiinnosta.

      • No, tuon "ei kiinnosta" on jo kulunut ilmaus. Tuntuu kiinnostavan.


    • Anonyymi

      Olet säälittävä räkättirastas, Korppis.
      Tässäkin ketjussa jatkoit juoruamista ja yksityisasioiden esiintuomista.
      Luuletko, että juoruilulla ja loukkaavilla sanoilla voisit nostaa itseäsi. Et voi, pahansuopaisuutesi on kaikissa kommenteissasi. Osoititpa kommenttisi anoille tai rekatuille.
      Tokihan muutama poikkeus on. Heitä manipuloit lipomalla, sinun sanoja käyttäen ilmaisemaan heille osoittamasi kommentit.

      • Anot lisää korpin alentamista ja itsenne ylentämistä, näinhän demeter haluasi tämän ketjun jatkuvan.
        Nyt kuitenkin joudun teidät jättämään. Pistäkää parastanne hyvän olonne eteen.


      • Sinä se vasta pahansuopa olet huh huh
        ....


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Anot lisää korpin alentamista ja itsenne ylentämistä, näinhän demeter haluasi tämän ketjun jatkuvan.
        Nyt kuitenkin joudun teidät jättämään. Pistäkää parastanne hyvän olonne eteen.

        Oman itsen ylentämisestä ei ole kyse eikä vain demeteriin kohdistamista ala-arvoisista kommenteista.
        Kyllä kaikki, jotka joutuvat epämiellyttävien, loukkaavien komenttiesi kohteeksi, saavat tukea.


      • Anonyymi

        Niin totta kaikki mitä kirjoitat ano 11:59 eikä ole jäänyt huomaamatta ehkä keltään...


      • Anonyymi

        Ihmettelen miksi väität Korppiksen juoruavan. Olen monet vuodet lukenut ikäpalstoja. Ihan itse olen lukenut Demeterin kirjoitukset miehensä katolta putoamisesta ja juttuja lapsista. Siis hän on ne itse täällä kertonut. Kyllä ne sieltä vuosien takaa löytyvät jos haluat tarkistaa. Eivät ne jutut mitään salaisuuksia ole sen jälkeen kun ne kerran tänne kirjoittaa.

        Ja jos etsitään teräväkielistä kirjoittajaa niin siinä kisassa Deme pärjää oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miksi väität Korppiksen juoruavan. Olen monet vuodet lukenut ikäpalstoja. Ihan itse olen lukenut Demeterin kirjoitukset miehensä katolta putoamisesta ja juttuja lapsista. Siis hän on ne itse täällä kertonut. Kyllä ne sieltä vuosien takaa löytyvät jos haluat tarkistaa. Eivät ne jutut mitään salaisuuksia ole sen jälkeen kun ne kerran tänne kirjoittaa.

        Ja jos etsitään teräväkielistä kirjoittajaa niin siinä kisassa Deme pärjää oikein hyvin.

        Toteamus ihan ohimennen vain:
        Jos kerron jonkun tapauksen omasta elämästäni, niin en tarkoita, että asiaa ruvetaan puimaan vuosikausia eri yhteyksissä mielipidepalstalla.
        Sehän on kerran kerrottu, kerran luettu, seuraavissa yhteydenotoissa on toiset aiheet

        Myötätuntoni niille viattomille, jotka ovat sortuneet kertomaan oman elämänsä tapahtumista näille tunnottomille, joita ei saa nimittää millään sanalla, koska he loukkaantuvat ja toistelevat nimitystä vuosikausia kaikissa yhteyksissä samalla kun irvailevat kauan sitten lukemastaan elämänkohtalosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miksi väität Korppiksen juoruavan. Olen monet vuodet lukenut ikäpalstoja. Ihan itse olen lukenut Demeterin kirjoitukset miehensä katolta putoamisesta ja juttuja lapsista. Siis hän on ne itse täällä kertonut. Kyllä ne sieltä vuosien takaa löytyvät jos haluat tarkistaa. Eivät ne jutut mitään salaisuuksia ole sen jälkeen kun ne kerran tänne kirjoittaa.

        Ja jos etsitään teräväkielistä kirjoittajaa niin siinä kisassa Deme pärjää oikein hyvin.

        Jos olet lukenut kertomastani, Ano 13.24, et ole kuitenkaan nostanut niitä otsikoihin, kirjoittanut niistä halventavaan sävyyn. Siinä on minusta se pointti. Tuo raflaava uutisointikin oli pikkuisen epätarkka: "jalat menivät katki poikki", mikä mielestäni todistaa välinpitämättömästä suhtautumisesta toisen onnettomuuteen.
        Kuten on ehkä havaittu, en ole tuon jälkeen kertonut puolisostani, mistä korppis taas on päätellyt, että hän on lähtenyt "kävelemään", mikä etenkin hänen kohdallaan on aika irvokas päätelmä.
        Uusinta uutta on nyt taas tuo lapsenlapsiin kohdistuva kuittailu. En usko, että olen mikään poikkeus, kun koen tuollaiset kommentit halventavina ja/tai tahallisena ilkeytenä eikä niitä voi puolustella sillä, että on itse kertonut niistä täällä.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Jos olet lukenut kertomastani, Ano 13.24, et ole kuitenkaan nostanut niitä otsikoihin, kirjoittanut niistä halventavaan sävyyn. Siinä on minusta se pointti. Tuo raflaava uutisointikin oli pikkuisen epätarkka: "jalat menivät katki poikki", mikä mielestäni todistaa välinpitämättömästä suhtautumisesta toisen onnettomuuteen.
        Kuten on ehkä havaittu, en ole tuon jälkeen kertonut puolisostani, mistä korppis taas on päätellyt, että hän on lähtenyt "kävelemään", mikä etenkin hänen kohdallaan on aika irvokas päätelmä.
        Uusinta uutta on nyt taas tuo lapsenlapsiin kohdistuva kuittailu. En usko, että olen mikään poikkeus, kun koen tuollaiset kommentit halventavina ja/tai tahallisena ilkeytenä eikä niitä voi puolustella sillä, että on itse kertonut niistä täällä.

        Kateushan noissa jutuissa paistaa . Kun ei ole lastenlapsia ja se miesystävä niin iäkäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateushan noissa jutuissa paistaa . Kun ei ole lastenlapsia ja se miesystävä niin iäkäs.

        Onhan hän kirjoitustensa perustella mummu, mutta koiralle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toteamus ihan ohimennen vain:
        Jos kerron jonkun tapauksen omasta elämästäni, niin en tarkoita, että asiaa ruvetaan puimaan vuosikausia eri yhteyksissä mielipidepalstalla.
        Sehän on kerran kerrottu, kerran luettu, seuraavissa yhteydenotoissa on toiset aiheet

        Myötätuntoni niille viattomille, jotka ovat sortuneet kertomaan oman elämänsä tapahtumista näille tunnottomille, joita ei saa nimittää millään sanalla, koska he loukkaantuvat ja toistelevat nimitystä vuosikausia kaikissa yhteyksissä samalla kun irvailevat kauan sitten lukemastaan elämänkohtalosta.

        Juuri noin, Ano 13.46, ainakin minä, elämääni tänne avannut, olen asian kokenut kuin kirjoituksesi ensimmäisessä kappaleessa kuvaat.
        Jos on avoin luonteeltaan, eikä katso olevansa sellainen, jonka asiat kiinnostavat niin paljon, että ne painetaan muistiin ja otetaan myöhemmin esille repostelumielessä, tekee helposti tuollaisen virhearvion. Ainakin itse olen tehnyt. On kai sitten aika ottaa opikseen.

        Olen varmasti moneen otteeseen kertonut, että olen itse hakenut täältä vertaisuutta, vuorovaikutusta muiden kirjoittajien kanssa ja se tietysti edellyttää tiettyä avoimuutta niiden "omien" asioitten kohdalla. Vaikka koen tuota vuorovaikutusta, vastakaikua, täältä saaneeni, se ei näköjään ole tullut "ilmaiseksi", sillä on hintansa ja sitä maksetaan nyt.

        Ei siis pitäisi olla mitään valittamista. Sitä saa mitä tilaa - niinhän täällä sanotaan..))


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Jos olet lukenut kertomastani, Ano 13.24, et ole kuitenkaan nostanut niitä otsikoihin, kirjoittanut niistä halventavaan sävyyn. Siinä on minusta se pointti. Tuo raflaava uutisointikin oli pikkuisen epätarkka: "jalat menivät katki poikki", mikä mielestäni todistaa välinpitämättömästä suhtautumisesta toisen onnettomuuteen.
        Kuten on ehkä havaittu, en ole tuon jälkeen kertonut puolisostani, mistä korppis taas on päätellyt, että hän on lähtenyt "kävelemään", mikä etenkin hänen kohdallaan on aika irvokas päätelmä.
        Uusinta uutta on nyt taas tuo lapsenlapsiin kohdistuva kuittailu. En usko, että olen mikään poikkeus, kun koen tuollaiset kommentit halventavina ja/tai tahallisena ilkeytenä eikä niitä voi puolustella sillä, että on itse kertonut niistä täällä.

        Kyllä minulle on tullut se käsitys, että sinulla Demeter on puoliso hellimässä ja ison ok- talon töissä hyvänä apuna. Ja onhan sinulla poikia ja heidän perheensä, hyvin lämpimät välit heihin. Miesasioissa voi palstalla ollakin parempi ” kell onni on, se onnen kätkeköön..”
        👍🌼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulle on tullut se käsitys, että sinulla Demeter on puoliso hellimässä ja ison ok- talon töissä hyvänä apuna. Ja onhan sinulla poikia ja heidän perheensä, hyvin lämpimät välit heihin. Miesasioissa voi palstalla ollakin parempi ” kell onni on, se onnen kätkeköön..”
        👍🌼

        Aivan, Ano 15.56. En minä nyt ihan osattomaksi tunnustaudu..)) Näin se menee: "kell onni on"".)) Kunpa me kaikki vain näkisimme, mikä voimavara meillä on toisissamme, jopa täällä virtuaalimaailmassa...
        Ystävällinen viesti toiselta kirjoittajalta voi muuttaa omaa oloa enemmän kuin uskomme...


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Anot lisää korpin alentamista ja itsenne ylentämistä, näinhän demeter haluasi tämän ketjun jatkuvan.
        Nyt kuitenkin joudun teidät jättämään. Pistäkää parastanne hyvän olonne eteen.

        Mistä sinä tiedät, kuka haluaa ketjun jatkuvan.

        Ihmeellistä ja lapsellista luulottelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateushan noissa jutuissa paistaa . Kun ei ole lastenlapsia ja se miesystävä niin iäkäs.

        Onneksi ei ymmärrä hyvin suomea.


    • Korvessa on upea päivä, aurinko paistaa tosin ei hellettä, vain 12 C mökin mittarissa. Istuimme P.n kanssa kahviterassilla, nautimme kinkkupizzaa ja kahvia.

      Turha on vetää herneitä nenään Deme, silkkihanskoin sinua on kommentoitu jos vertaa minulle tulleita törkeyksiä. Miksi teet niistä ongelman'? Itse en ota oletuksista ongelmaa, nehän eivät vastaa todellisuutta.

      Sinun miniäsi ei ole synnyttänyt koiraa 😁
      No, ei minunkaan, mutta ihku-ihana se heidän koiransa on, sillä on ihan oma instagram-tili ja paljon seuraajia.

      Tänään paistan haukea päivälliseksi.

      • Sovinnollinen viesti vaihteeksi, Korppis. Ettei vain olisi manipulointia, jonka avulla yrität todistella omaa nuhteettomuuttasi: SINÄ et muistele menneitä (etenkään omia sanojasi tai tekemisiäsi) SINÄ olet kannustava, aina valmis aloittamaan alusta.
        Muistat varmasti, että olet itse ehdottanut lähestymiskieltoa meidän kahden välille. Itse yritin sitä noudattaa,
        sinä et. Heti kun tuli otollinen tilaisuus tölväistä, se unohtui ja tännekin uudelleen tultuasi leimasit ensi töiksesi demeterin syypääksi nuivaan vastaanottoon ja muistit mainita, että demeter tykkää kehuista..))

        Niin, että toivoisin edelleen tuota lähestymiskieltoa voimaan, mutta tarvittaessa olen siitä kyllä itsekin valmis luopumaan, jos tilanne niin vaatii. Yksikään rekattu kirjoittaja ei ole antanut sinulle suoraa palautetta ja syyn varmasti aavistat: kukaan ei halua joutua sinun maalituksesi kohteeksi, enkä halua minäkään. Jos tilanne vaatii sitä, että poistun palstalta, siinä ei ole mitään tavatonta. Niinhän se on muuallakin. Kiusatut poistuvat, kiusaajat jäävät.


      • Anonyymi

        Tunnustat siis että Demeen ja muihin kohdistuneet herjasi on vain olettamuksia. samaa tiedon tasoa kuin se että tiedät kysymysmerkin paikasta kirjoittajan.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Sovinnollinen viesti vaihteeksi, Korppis. Ettei vain olisi manipulointia, jonka avulla yrität todistella omaa nuhteettomuuttasi: SINÄ et muistele menneitä (etenkään omia sanojasi tai tekemisiäsi) SINÄ olet kannustava, aina valmis aloittamaan alusta.
        Muistat varmasti, että olet itse ehdottanut lähestymiskieltoa meidän kahden välille. Itse yritin sitä noudattaa,
        sinä et. Heti kun tuli otollinen tilaisuus tölväistä, se unohtui ja tännekin uudelleen tultuasi leimasit ensi töiksesi demeterin syypääksi nuivaan vastaanottoon ja muistit mainita, että demeter tykkää kehuista..))

        Niin, että toivoisin edelleen tuota lähestymiskieltoa voimaan, mutta tarvittaessa olen siitä kyllä itsekin valmis luopumaan, jos tilanne niin vaatii. Yksikään rekattu kirjoittaja ei ole antanut sinulle suoraa palautetta ja syyn varmasti aavistat: kukaan ei halua joutua sinun maalituksesi kohteeksi, enkä halua minäkään. Jos tilanne vaatii sitä, että poistun palstalta, siinä ei ole mitään tavatonta. Niinhän se on muuallakin. Kiusatut poistuvat, kiusaajat jäävät.

        Höpsistä Deme, sinä et saa
        lähteä ! Jospa kokeillaan ettei korvaamme lotkauteta kainuun kateelliselle, annetaan jäädä omaan arvoonsa sen jutut.


      • Anonyymi

        Sinä oletat ja luulottelet toisista kirjoittajista. Itse, kun satuin kertomaan, että olen Espoosta,
        väitit minun olevan Kristiina ja kirjoitit näin:

        korpikirjailija
        03.02.2021 18:50

        "Täällä se Espoota käsittelevä ketju on. Moniko plus 80-palstan kirjoittaja on 20-vuotta siellä kulmin asunut.
        No, jos ummistamme silmämme emmekä halua nähdä totuutta niin mikäpä hänessä. Leikitään sokkosta😁"

        Pyysit jopa todistamaan, etä kirjoitan totta.

        Kaiken huippu oli se, että en edes kirjoittanut sinun kanssa, vaan ihan toisen henkilön kanssa ja sinä tulit siihen väliin soheltamaan luulottellusi kanssa.


      • demeter1 kirjoitti:

        Sovinnollinen viesti vaihteeksi, Korppis. Ettei vain olisi manipulointia, jonka avulla yrität todistella omaa nuhteettomuuttasi: SINÄ et muistele menneitä (etenkään omia sanojasi tai tekemisiäsi) SINÄ olet kannustava, aina valmis aloittamaan alusta.
        Muistat varmasti, että olet itse ehdottanut lähestymiskieltoa meidän kahden välille. Itse yritin sitä noudattaa,
        sinä et. Heti kun tuli otollinen tilaisuus tölväistä, se unohtui ja tännekin uudelleen tultuasi leimasit ensi töiksesi demeterin syypääksi nuivaan vastaanottoon ja muistit mainita, että demeter tykkää kehuista..))

        Niin, että toivoisin edelleen tuota lähestymiskieltoa voimaan, mutta tarvittaessa olen siitä kyllä itsekin valmis luopumaan, jos tilanne niin vaatii. Yksikään rekattu kirjoittaja ei ole antanut sinulle suoraa palautetta ja syyn varmasti aavistat: kukaan ei halua joutua sinun maalituksesi kohteeksi, enkä halua minäkään. Jos tilanne vaatii sitä, että poistun palstalta, siinä ei ole mitään tavatonta. Niinhän se on muuallakin. Kiusatut poistuvat, kiusaajat jäävät.

        Nämä viestkmme osoittavat luonteemme erilaisuuden. Minä olen joustava sinä joustamaton asioissa jotka voisi keskustelemalla sopia. Et unohda , mutta minä unohdan, en kanna mukanani menneisyyttä.

        Osaan pytää anteeksi ja olen toki pyytänytkin, mutta sinä et osaa antaa anteeksi. Etkä osaa pyytää anteeksi.

        No, annetaan olla voit vetäytyä itseesi', tehdä lähestymiskiellon. Se on okey, mutta älä mainitse nimimerkkiäni kommenteissasi. Jatka niin kuin meikäläistä ei olisi lainkaan.

        Olen usein pyytänyt, etä minulle ei tarvitse vastata,.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Sovinnollinen viesti vaihteeksi, Korppis. Ettei vain olisi manipulointia, jonka avulla yrität todistella omaa nuhteettomuuttasi: SINÄ et muistele menneitä (etenkään omia sanojasi tai tekemisiäsi) SINÄ olet kannustava, aina valmis aloittamaan alusta.
        Muistat varmasti, että olet itse ehdottanut lähestymiskieltoa meidän kahden välille. Itse yritin sitä noudattaa,
        sinä et. Heti kun tuli otollinen tilaisuus tölväistä, se unohtui ja tännekin uudelleen tultuasi leimasit ensi töiksesi demeterin syypääksi nuivaan vastaanottoon ja muistit mainita, että demeter tykkää kehuista..))

        Niin, että toivoisin edelleen tuota lähestymiskieltoa voimaan, mutta tarvittaessa olen siitä kyllä itsekin valmis luopumaan, jos tilanne niin vaatii. Yksikään rekattu kirjoittaja ei ole antanut sinulle suoraa palautetta ja syyn varmasti aavistat: kukaan ei halua joutua sinun maalituksesi kohteeksi, enkä halua minäkään. Jos tilanne vaatii sitä, että poistun palstalta, siinä ei ole mitään tavatonta. Niinhän se on muuallakin. Kiusatut poistuvat, kiusaajat jäävät.

        Kylläpäs sinulle Demeter tämä palstalla roikkuminen on kokkopäiväistä hommaa. Eikö se ole väsyttävää hommaa kaiken aikaa ladella noita tulikivenkatkuisia vihaviestejä? Minä en ole kiusattu mutta poistun koska en tälle päivälle viitsi lukea enempää noita ilkeilyjäsi.

        Ahkeraa illanjatkoa sinulle!


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Nämä viestkmme osoittavat luonteemme erilaisuuden. Minä olen joustava sinä joustamaton asioissa jotka voisi keskustelemalla sopia. Et unohda , mutta minä unohdan, en kanna mukanani menneisyyttä.

        Osaan pytää anteeksi ja olen toki pyytänytkin, mutta sinä et osaa antaa anteeksi. Etkä osaa pyytää anteeksi.

        No, annetaan olla voit vetäytyä itseesi', tehdä lähestymiskiellon. Se on okey, mutta älä mainitse nimimerkkiäni kommenteissasi. Jatka niin kuin meikäläistä ei olisi lainkaan.

        Olen usein pyytänyt, etä minulle ei tarvitse vastata,.

        Me palstalaiset jatkamme mielellämme kuin sinua kk ei olisi lainkaan.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Sovinnollinen viesti vaihteeksi, Korppis. Ettei vain olisi manipulointia, jonka avulla yrität todistella omaa nuhteettomuuttasi: SINÄ et muistele menneitä (etenkään omia sanojasi tai tekemisiäsi) SINÄ olet kannustava, aina valmis aloittamaan alusta.
        Muistat varmasti, että olet itse ehdottanut lähestymiskieltoa meidän kahden välille. Itse yritin sitä noudattaa,
        sinä et. Heti kun tuli otollinen tilaisuus tölväistä, se unohtui ja tännekin uudelleen tultuasi leimasit ensi töiksesi demeterin syypääksi nuivaan vastaanottoon ja muistit mainita, että demeter tykkää kehuista..))

        Niin, että toivoisin edelleen tuota lähestymiskieltoa voimaan, mutta tarvittaessa olen siitä kyllä itsekin valmis luopumaan, jos tilanne niin vaatii. Yksikään rekattu kirjoittaja ei ole antanut sinulle suoraa palautetta ja syyn varmasti aavistat: kukaan ei halua joutua sinun maalituksesi kohteeksi, enkä halua minäkään. Jos tilanne vaatii sitä, että poistun palstalta, siinä ei ole mitään tavatonta. Niinhän se on muuallakin. Kiusatut poistuvat, kiusaajat jäävät.

        Ketunhäntä kainalossa taas mielinkielin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me palstalaiset jatkamme mielellämme kuin sinua kk ei olisi lainkaan.

        Et malttanut 🤣


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Nämä viestkmme osoittavat luonteemme erilaisuuden. Minä olen joustava sinä joustamaton asioissa jotka voisi keskustelemalla sopia. Et unohda , mutta minä unohdan, en kanna mukanani menneisyyttä.

        Osaan pytää anteeksi ja olen toki pyytänytkin, mutta sinä et osaa antaa anteeksi. Etkä osaa pyytää anteeksi.

        No, annetaan olla voit vetäytyä itseesi', tehdä lähestymiskiellon. Se on okey, mutta älä mainitse nimimerkkiäni kommenteissasi. Jatka niin kuin meikäläistä ei olisi lainkaan.

        Olen usein pyytänyt, etä minulle ei tarvitse vastata,.

        Sinäkö muka unohdat? Älä höpötä potaskaa.
        Lue tekstisi tästäkin ketjusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö muka unohdat? Älä höpötä potaskaa.
        Lue tekstisi tästäkin ketjusta.

        Tee kuten kristiina kopioi ja liitä.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Nämä viestkmme osoittavat luonteemme erilaisuuden. Minä olen joustava sinä joustamaton asioissa jotka voisi keskustelemalla sopia. Et unohda , mutta minä unohdan, en kanna mukanani menneisyyttä.

        Osaan pytää anteeksi ja olen toki pyytänytkin, mutta sinä et osaa antaa anteeksi. Etkä osaa pyytää anteeksi.

        No, annetaan olla voit vetäytyä itseesi', tehdä lähestymiskiellon. Se on okey, mutta älä mainitse nimimerkkiäni kommenteissasi. Jatka niin kuin meikäläistä ei olisi lainkaan.

        Olen usein pyytänyt, etä minulle ei tarvitse vastata,.

        Miksi sitten olet keskustelupalstalla, jos et halua, että sinulle vastatataan?
        Osta ruutuvihko ja kirjoita siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs sinulle Demeter tämä palstalla roikkuminen on kokkopäiväistä hommaa. Eikö se ole väsyttävää hommaa kaiken aikaa ladella noita tulikivenkatkuisia vihaviestejä? Minä en ole kiusattu mutta poistun koska en tälle päivälle viitsi lukea enempää noita ilkeilyjäsi.

        Ahkeraa illanjatkoa sinulle!

        Heh, ajattelinkin, että kohta tulee tuollainen nootti, Ano 17.53. Voisitko tarkentaa, mikä sinun mielestäsi oli ilkeilyä, vihaviestintää, kirjoituksissani ? Usein noita tarkennuksia on pyydetty, yleensä niitä ei ole tullut. Ja jos tympii, aina voi olla lukematta. Ei tarvitse edes palstalta poistua. Tai voi tehdä ilmoituksen ylläpitoon niin palvelee muitakin.

        Oikeassa olet: koko päivä on tullut roikuttua täällä. Kun nyt minunkin harkinnassani on jättää tämä kirjoitusalusta, halusin tehdä tutuille, kivoille kirjoittajille selkoa siitä, miksi niin teen ja tietysti kiittää heitä seurasta ja kaikesta kannustuksesta, jota olen täällä saanut osakseni. Mielestäni osoittaisi suurta välinpitämättömyytt, ellen näin tekisi. Kun nyt kuitenkin olen täällä pitkään ollut ja kirjoittanut paljon, liikaakin varmasti. Tämä siis siltä varalta, että joku huomaa, että eräs "olmi" on lakannut kirjoittamasta..))
        Hyvää ilta vain sinullekin, Ano 17.53.
        demeter1


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, ajattelinkin, että kohta tulee tuollainen nootti, Ano 17.53. Voisitko tarkentaa, mikä sinun mielestäsi oli ilkeilyä, vihaviestintää, kirjoituksissani ? Usein noita tarkennuksia on pyydetty, yleensä niitä ei ole tullut. Ja jos tympii, aina voi olla lukematta. Ei tarvitse edes palstalta poistua. Tai voi tehdä ilmoituksen ylläpitoon niin palvelee muitakin.

        Oikeassa olet: koko päivä on tullut roikuttua täällä. Kun nyt minunkin harkinnassani on jättää tämä kirjoitusalusta, halusin tehdä tutuille, kivoille kirjoittajille selkoa siitä, miksi niin teen ja tietysti kiittää heitä seurasta ja kaikesta kannustuksesta, jota olen täällä saanut osakseni. Mielestäni osoittaisi suurta välinpitämättömyytt, ellen näin tekisi. Kun nyt kuitenkin olen täällä pitkään ollut ja kirjoittanut paljon, liikaakin varmasti. Tämä siis siltä varalta, että joku huomaa, että eräs "olmi" on lakannut kirjoittamasta..))
        Hyvää ilta vain sinullekin, Ano 17.53.
        demeter1

        Harmittaa kun palsta on mennyt tällaiseksi.
        Katsellaan ja annetaan ajan kulua. Jos voimia ja intoa riittää niin aletaan alusta.
        Joskus tulee roikuttua enemmän, jotenkin jämähtää koneelle, en onneksi kovin usein.
        Nojatuoli on ollut hyvä henkireikä yksinäisille ihmisille.
        Ehkä samantyyppisen voisi aloittaa jollain muulla alustalla.
        Tähän vain on niin tottunut ja anonyyminä kirjoittelu sopii joillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten olet keskustelupalstalla, jos et halua, että sinulle vastatataan?
        Osta ruutuvihko ja kirjoita siihen.

        Hyvä idea, Kirjoita vihkoon itsellesi, että söimme kaupunkikotimme yläkertamme parvekkeellamme susin häntää lisuina lakkahilloa ja kasviskaviaaria.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Sovinnollinen viesti vaihteeksi, Korppis. Ettei vain olisi manipulointia, jonka avulla yrität todistella omaa nuhteettomuuttasi: SINÄ et muistele menneitä (etenkään omia sanojasi tai tekemisiäsi) SINÄ olet kannustava, aina valmis aloittamaan alusta.
        Muistat varmasti, että olet itse ehdottanut lähestymiskieltoa meidän kahden välille. Itse yritin sitä noudattaa,
        sinä et. Heti kun tuli otollinen tilaisuus tölväistä, se unohtui ja tännekin uudelleen tultuasi leimasit ensi töiksesi demeterin syypääksi nuivaan vastaanottoon ja muistit mainita, että demeter tykkää kehuista..))

        Niin, että toivoisin edelleen tuota lähestymiskieltoa voimaan, mutta tarvittaessa olen siitä kyllä itsekin valmis luopumaan, jos tilanne niin vaatii. Yksikään rekattu kirjoittaja ei ole antanut sinulle suoraa palautetta ja syyn varmasti aavistat: kukaan ei halua joutua sinun maalituksesi kohteeksi, enkä halua minäkään. Jos tilanne vaatii sitä, että poistun palstalta, siinä ei ole mitään tavatonta. Niinhän se on muuallakin. Kiusatut poistuvat, kiusaajat jäävät.

        Älä taas anna manipuloida itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs sinulle Demeter tämä palstalla roikkuminen on kokkopäiväistä hommaa. Eikö se ole väsyttävää hommaa kaiken aikaa ladella noita tulikivenkatkuisia vihaviestejä? Minä en ole kiusattu mutta poistun koska en tälle päivälle viitsi lukea enempää noita ilkeilyjäsi.

        Ahkeraa illanjatkoa sinulle!

        Korvesta kajahti taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, ajattelinkin, että kohta tulee tuollainen nootti, Ano 17.53. Voisitko tarkentaa, mikä sinun mielestäsi oli ilkeilyä, vihaviestintää, kirjoituksissani ? Usein noita tarkennuksia on pyydetty, yleensä niitä ei ole tullut. Ja jos tympii, aina voi olla lukematta. Ei tarvitse edes palstalta poistua. Tai voi tehdä ilmoituksen ylläpitoon niin palvelee muitakin.

        Oikeassa olet: koko päivä on tullut roikuttua täällä. Kun nyt minunkin harkinnassani on jättää tämä kirjoitusalusta, halusin tehdä tutuille, kivoille kirjoittajille selkoa siitä, miksi niin teen ja tietysti kiittää heitä seurasta ja kaikesta kannustuksesta, jota olen täällä saanut osakseni. Mielestäni osoittaisi suurta välinpitämättömyytt, ellen näin tekisi. Kun nyt kuitenkin olen täällä pitkään ollut ja kirjoittanut paljon, liikaakin varmasti. Tämä siis siltä varalta, että joku huomaa, että eräs "olmi" on lakannut kirjoittamasta..))
        Hyvää ilta vain sinullekin, Ano 17.53.
        demeter1

        Eiköhän tuo "ano" 17:53 ole kk ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs sinulle Demeter tämä palstalla roikkuminen on kokkopäiväistä hommaa. Eikö se ole väsyttävää hommaa kaiken aikaa ladella noita tulikivenkatkuisia vihaviestejä? Minä en ole kiusattu mutta poistun koska en tälle päivälle viitsi lukea enempää noita ilkeilyjäsi.

        Ahkeraa illanjatkoa sinulle!

        Kellokalle se jaksaa nillittää toisten olemisesta ja kirjoituksista.
        Mikä sinua oikeasti rasittaa?
        Rekisteröitynyt olet, kun peukun itsellesi laitoit.
        Etkö saa huomiota tai saatko vain negatiivista huomiota? Turhaa oli kysyä, noin negatiivinen saa vain negatiivista.
        Relaa vähän, tuollainen vihamielisyys ei ole hyväksi terveydellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvesta kajahti taas.

        Korvesta Hajahti taas huussin pashan lemu🤮


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Nämä viestkmme osoittavat luonteemme erilaisuuden. Minä olen joustava sinä joustamaton asioissa jotka voisi keskustelemalla sopia. Et unohda , mutta minä unohdan, en kanna mukanani menneisyyttä.

        Osaan pytää anteeksi ja olen toki pyytänytkin, mutta sinä et osaa antaa anteeksi. Etkä osaa pyytää anteeksi.

        No, annetaan olla voit vetäytyä itseesi', tehdä lähestymiskiellon. Se on okey, mutta älä mainitse nimimerkkiäni kommenteissasi. Jatka niin kuin meikäläistä ei olisi lainkaan.

        Olen usein pyytänyt, etä minulle ei tarvitse vastata,.

        "No, annetaan olla voit vetäytyä itseesi', tehdä lähestymiskiellon. Se on okey, mutta älä mainitse nimimerkkiäni kommenteissasi. Jatka niin kuin meikäläistä ei olisi lainkaan.

        Olen usein pyytänyt, etä minulle ei tarvitse vastata,."

        Tämän saman pyynnön osoitit myös SkillaN ille hänen omassa aloituksesaan ja hänellä oli tapana huomioida kaikki kirjoittajat, tavalla tai toisella. Sehän oli meille toisille päivän kohokohta, saada aamutervehdys illan kirjoituksille.

        Taisit saada nuhteita,joten kielsit hänen kommentoimisensa s i n u l l e, mutta miksi aina palasit hänen aloitukseensa, koska aina sait itsellesi poistojen arvoiset kommentit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "No, annetaan olla voit vetäytyä itseesi', tehdä lähestymiskiellon. Se on okey, mutta älä mainitse nimimerkkiäni kommenteissasi. Jatka niin kuin meikäläistä ei olisi lainkaan.

        Olen usein pyytänyt, etä minulle ei tarvitse vastata,."

        Tämän saman pyynnön osoitit myös SkillaN ille hänen omassa aloituksesaan ja hänellä oli tapana huomioida kaikki kirjoittajat, tavalla tai toisella. Sehän oli meille toisille päivän kohokohta, saada aamutervehdys illan kirjoituksille.

        Taisit saada nuhteita,joten kielsit hänen kommentoimisensa s i n u l l e, mutta miksi aina palasit hänen aloitukseensa, koska aina sait itsellesi poistojen arvoiset kommentit.

        Keittiöpsykologeja riittää vai lietkö sinä tämä anojen ano joka tietää kirjoittajien motiivit.

        Nyt siirryn unitreeniin, aloitan sudokun täyttämisen, se jos mikä kehittää loogista päättelykykyä.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        Harmittaa kun palsta on mennyt tällaiseksi.
        Katsellaan ja annetaan ajan kulua. Jos voimia ja intoa riittää niin aletaan alusta.
        Joskus tulee roikuttua enemmän, jotenkin jämähtää koneelle, en onneksi kovin usein.
        Nojatuoli on ollut hyvä henkireikä yksinäisille ihmisille.
        Ehkä samantyyppisen voisi aloittaa jollain muulla alustalla.
        Tähän vain on niin tottunut ja anonyyminä kirjoittelu sopii joillekin.

        Korvessakin podetaan yksinäisyyttä, kun täältä haetaan juttuseuraa myötäänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korvessakin podetaan yksinäisyyttä, kun täältä haetaan juttuseuraa myötäänsä.

        Tunnetko yksinäisyyttä kun naputtelet viestejä?

        Juuri avasin palstan, päivä on jo puolessa🙂

        Enkä aijo pitkään viipyä.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Tunnetko yksinäisyyttä kun naputtelet viestejä?

        Juuri avasin palstan, päivä on jo puolessa🙂

        Enkä aijo pitkään viipyä.

        Sinähän makaat yksinäisessä sängyssäsi pitkälle aamupäivään, seuranasi vain kännykkä/läppäri johon aamulla ekaksi huomiosi annat.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Keittiöpsykologeja riittää vai lietkö sinä tämä anojen ano joka tietää kirjoittajien motiivit.

        Nyt siirryn unitreeniin, aloitan sudokun täyttämisen, se jos mikä kehittää loogista päättelykykyä.

        Siinä sinulla riittääkin kehitettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No, annetaan olla voit vetäytyä itseesi', tehdä lähestymiskiellon. Se on okey, mutta älä mainitse nimimerkkiäni kommenteissasi. Jatka niin kuin meikäläistä ei olisi lainkaan.

        Olen usein pyytänyt, etä minulle ei tarvitse vastata,."

        Tämän saman pyynnön osoitit myös SkillaN ille hänen omassa aloituksesaan ja hänellä oli tapana huomioida kaikki kirjoittajat, tavalla tai toisella. Sehän oli meille toisille päivän kohokohta, saada aamutervehdys illan kirjoituksille.

        Taisit saada nuhteita,joten kielsit hänen kommentoimisensa s i n u l l e, mutta miksi aina palasit hänen aloitukseensa, koska aina sait itsellesi poistojen arvoiset kommentit.

        Vain hoopo kirjoittaisi palstoille haluamatta vastauksia. Ehkä joku hoopo luulee,
        että täällä odotetaan malttamattomana hänen ilmoituksiaan hänen
        elintoiminnoistaan keittiön ja huussin välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hoopo kirjoittaisi palstoille haluamatta vastauksia. Ehkä joku hoopo luulee,
        että täällä odotetaan malttamattomana hänen ilmoituksiaan hänen
        elintoiminnoistaan keittiön ja huussin välillä.

        Millaisia vastauksia mahdat odotella omaan kommenttiisi?
        Tietysti olet oikeassa, joten lukijoiden tulee luonnollisesti kuitata mielipiteesi ja olla täysin samaa mieltä. Tunnen kyllä itseni aika hoopoksi, kun vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sinulla riittääkin kehitettävää.

        Miten kehittää jotain joka ei ole lähtenyt alkuunkaan ja ikää on 70 ?


    • Anonyymi

      Nojaa tuoli tuo olio? Kävelykeppi tai noja? Sohva kuin nukkumispaikka?

      Tuoli kuin noja tai peräti ellei suorastaan nojatolikin?

    • Anonyymi

      "Viisaus on vanhoissa naisissa."
      Ihanko totta ?
      Miksiköhän tulee sellainen tunne, että omahyväisyys ja ylimielisyys oikeuttaa
      kävelemään muitten ihmisarvon yli ?

      • Minäkin olen kuullut sanonnan.
        Kaikkialla on erilaisia naisia, iäkkäitäkin.
        Ei kaikki ole viisaita mutta ystävällisiä voivat silti olla.
        Itsestäni voin sanoa että joissakin asioissa olen viisastunut, joissakin tullut tyhmemmäksi.
        Meillä oli taloyhtiön kokous, huomaisin että "iäkkäämpi" nainen puhui koko ajan, muut eivät saaneet suunvuoroa.
        Hän haukkuin melkein kaikki muut taloyhtiön asukkaat, lisäksi isännöitsijän ja siivoojan, unohtamatta talonmiestä.
        Siinä se kokous kuluikin, saatiin sentään muutama päätöskin tehtyä.
        En ole koskaan jaksanut "puhekoneita" heitä on kyllä miehissä kokemukseni mukaan enemmän.


      • Anonyymi

        @ 21:01
        Jos nojatuolin Kuningattarella ja hänen Mielistelijällään on erikoisoikeuksia ?


      • Anonyymi

        Kyllä minä ymmärrän, että nojatuolilaisen kirjoittajan sanat eivät miellytä, mutta oikeuttaako se anoja käyttämään halveksivaa puhetapaa kaikista nojatuolilaisista? Oikeuttaako yhden ihmisen tekstit ohittamaan nojatuolilaisten toiveen, että erimielisyyksiä ratkottaisiin jollakin muulla saitilla?


      • Anonyymi

        Minkä ikäisten naisten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ymmärrän, että nojatuolilaisen kirjoittajan sanat eivät miellytä, mutta oikeuttaako se anoja käyttämään halveksivaa puhetapaa kaikista nojatuolilaisista? Oikeuttaako yhden ihmisen tekstit ohittamaan nojatuolilaisten toiveen, että erimielisyyksiä ratkottaisiin jollakin muulla saitilla?

        KK ja makriina: Oikeuttaako nojatuolijäsenyys teidät käyttämään halveksuvaa
        puhetapaa muista:
        naakkaparvi, olmit, laahukset, perskärpäset jne.

        Onko makriina sinua koskaan nimitelty niin rumasti kuin sinä nimittelet muita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KK ja makriina: Oikeuttaako nojatuolijäsenyys teidät käyttämään halveksuvaa
        puhetapaa muista:
        naakkaparvi, olmit, laahukset, perskärpäset jne.

        Onko makriina sinua koskaan nimitelty niin rumasti kuin sinä nimittelet muita ?

        Verkkokeskustelun idea ei ole henkinen väkivalta.

        Henkisen väkivallan ilmenemismuotoja ovat esimerkiksi

        vähättely, nöyryyttäminen

        haukkuminen, nimittely, pilkkaaminen

        mitätöinti, vähättely, arvostelu

        kontrollointi

        alistaminen

        manipulointi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KK ja makriina: Oikeuttaako nojatuolijäsenyys teidät käyttämään halveksuvaa
        puhetapaa muista:
        naakkaparvi, olmit, laahukset, perskärpäset jne.

        Onko makriina sinua koskaan nimitelty niin rumasti kuin sinä nimittelet muita ?

        Myönnän nimittäneeni jatkuvasti herjoja heittäviä anoja laahuksiksi ja sanoneeni, että he seuraavat stalkattavaansa kuin naakkaparvi. Mutta koskaan en nimitä ketään perskärpäseksi. Sitä en tee. En halua tarkoituksella loukata ketään. Yritykseni torjua anojen hyökkäykset ovat epäonnistuneet ja nyt vasta viime päivinä olen todella tajunnut vihanne syvyyden. Siitä ette varmaankaan koskaan vapaudu ja 80 on lopullisesti tuhottu. Sen vuoksi en täällä enää jatka.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän nimittäneeni jatkuvasti herjoja heittäviä anoja laahuksiksi ja sanoneeni, että he seuraavat stalkattavaansa kuin naakkaparvi. Mutta koskaan en nimitä ketään perskärpäseksi. Sitä en tee. En halua tarkoituksella loukata ketään. Yritykseni torjua anojen hyökkäykset ovat epäonnistuneet ja nyt vasta viime päivinä olen todella tajunnut vihanne syvyyden. Siitä ette varmaankaan koskaan vapaudu ja 80 on lopullisesti tuhottu. Sen vuoksi en täällä enää jatka.
        Mkr.

        "vihanne syvyyden" on täysin väärä tarkoitushakuinen tulkintasi.
        Onko niin ylivoimaisen vaikea tajuta, ettei mistään vihasta ole kysymys,
        vaan oikeudenmukaisuuden vaatimuksesta, että se yksi henkilö,
        joka on vuosikausia tehnyt kaikkensa pilatakseen palstan
        lopettaisi pekkomielteisen manipulointinsa ?

        Sinun hyökkäyksesi on kohdistunut täydellisesti väärään kohteeseen,
        anoihin. Miksi et kodista sitä siihen ainoaan henkilöön, joka teidän "pesänne"
        on tuhonnut ja koko palstaa manipuloi ja on itse ilmoittanutkin:
        "Tämä on minun palstani. Minä manipuloin täällä.
        Itkekää ja rukoilkaa, minä jatkan jyräämistäni taukoamatta !"

        Et ehkä taannoin ole sattunut lukemaan tuota uhkausta ?
        Moni muu luki, vaikkei siitä ilmoitusta tarvittu, sen on voinut todeta
        joka päivä.


      • Anonyymi

        Niin, ja oikeuttaa kävelemään yleiseen käyttöön tarkoitetun some-alustan (suomi24) yli.
        Värikkään kielen käyttö vertauskuvineen nähdään helposti nimittelynä jne. Kirjoittaa pitäisi toivotulla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän nimittäneeni jatkuvasti herjoja heittäviä anoja laahuksiksi ja sanoneeni, että he seuraavat stalkattavaansa kuin naakkaparvi. Mutta koskaan en nimitä ketään perskärpäseksi. Sitä en tee. En halua tarkoituksella loukata ketään. Yritykseni torjua anojen hyökkäykset ovat epäonnistuneet ja nyt vasta viime päivinä olen todella tajunnut vihanne syvyyden. Siitä ette varmaankaan koskaan vapaudu ja 80 on lopullisesti tuhottu. Sen vuoksi en täällä enää jatka.
        Mkr.

        "Yritykseni torjua anojen hyökkäykset ovat epäonnistuneet"
        KK on se, jonka hyökkäyksen kohteena sinä ja teidän kerhonne on ollut,
        kuten koko palsta. KK on se, jonka takia kerhonne on tuhoutui.
        Et (ette) vain o i v a l l a sitä !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yritykseni torjua anojen hyökkäykset ovat epäonnistuneet"
        KK on se, jonka hyökkäyksen kohteena sinä ja teidän kerhonne on ollut,
        kuten koko palsta. KK on se, jonka takia kerhonne on tuhoutui.
        Et (ette) vain o i v a l l a sitä !!!

        Jotkut ei oivalla, vaikka rautalangasta vääntäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja oikeuttaa kävelemään yleiseen käyttöön tarkoitetun some-alustan (suomi24) yli.
        Värikkään kielen käyttö vertauskuvineen nähdään helposti nimittelynä jne. Kirjoittaa pitäisi toivotulla tavalla.

        Yritys verhota loukkaukset: "Värikkään kielen käyttö vertauskuvineen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys verhota loukkaukset: "Värikkään kielen käyttö vertauskuvineen"

        Yhä uusia tulkintoja loukkauksista: "värikästä kielenkäyttöä vertauskuvineen" !
        Niitä on väännetty myös metaforiksi ja vitseiksi.

        Jos loukkaajiin itseensä kohdistuisi "värikästä kieltä' vertauskuvineen"
        he painuisivat töpinöissään viivana ylläpitoon tekemään valituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KK ja makriina: Oikeuttaako nojatuolijäsenyys teidät käyttämään halveksuvaa
        puhetapaa muista:
        naakkaparvi, olmit, laahukset, perskärpäset jne.

        Onko makriina sinua koskaan nimitelty niin rumasti kuin sinä nimittelet muita ?

        Vastaukseksi kysymykseesi ilmoitan, että en ole pitänyt herjoista kirjaa enkä rasita mieltäni muistelemalla niitä vuodesta toiseen. Niiden kirjoittajat varmasti muistavat ne hyvillä mielin itse.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaukseksi kysymykseesi ilmoitan, että en ole pitänyt herjoista kirjaa enkä rasita mieltäni muistelemalla niitä vuodesta toiseen. Niiden kirjoittajat varmasti muistavat ne hyvillä mielin itse.
        Mkr.

        Kukapa sitä omista herjoistaan kirjaa pitäisi. Mieluummin ei tunnusta niitä koskaan
        niitä kirjoittaneensakaan. Tuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaukseksi kysymykseesi ilmoitan, että en ole pitänyt herjoista kirjaa enkä rasita mieltäni muistelemalla niitä vuodesta toiseen. Niiden kirjoittajat varmasti muistavat ne hyvillä mielin itse.
        Mkr.

        Ei sinun makriina kirjaa ole tarvinnut pitää, olisit vaan katsonut tosiasioita nokkasi edessä. Skillankin huomasi ne melko pian ketjussaan , vaikka tuskin on muilla saiteilla koskaan edes käynyt lukemassa ja toivotti kaikki tervetulleiksi. Olet vuosikausia monta kertaa päivässä kirjoittanut palstalla ja skillanin ketjussa, pakko ollut huomata ellei aktiivisesti sulje silmiään ja paina villaisella.
        Sinä valitsit jyrääjän puolen, tässä tulos. Uskon että skillania loukkaa juuri tuo sinun, arvovaltaisen kirjoittajan jyrääjän puolella olo. Puhut anojen vihasta, mutta kyllä se vihamielinen asenne on jyrääjällä ollut kautta kolmen jopa neljän ikäryhmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaukseksi kysymykseesi ilmoitan, että en ole pitänyt herjoista kirjaa enkä rasita mieltäni muistelemalla niitä vuodesta toiseen. Niiden kirjoittajat varmasti muistavat ne hyvillä mielin itse.
        Mkr.

        Ihan vaan tiedoksi omien loukkaustensa "unohtajille":

        Verkkokeskustelun idea ei ole henkinen väkivalta.

        Henkisen väkivallan ilmenemismuotoja ovat esimerkiksi

        vähättely, nöyryyttäminen

        haukkuminen, nimittely, pilkkaaminen

        mitätöinti, vähättely, arvostelu

        kontrollointi

        alistaminen

        manipulointi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun makriina kirjaa ole tarvinnut pitää, olisit vaan katsonut tosiasioita nokkasi edessä. Skillankin huomasi ne melko pian ketjussaan , vaikka tuskin on muilla saiteilla koskaan edes käynyt lukemassa ja toivotti kaikki tervetulleiksi. Olet vuosikausia monta kertaa päivässä kirjoittanut palstalla ja skillanin ketjussa, pakko ollut huomata ellei aktiivisesti sulje silmiään ja paina villaisella.
        Sinä valitsit jyrääjän puolen, tässä tulos. Uskon että skillania loukkaa juuri tuo sinun, arvovaltaisen kirjoittajan jyrääjän puolella olo. Puhut anojen vihasta, mutta kyllä se vihamielinen asenne on jyrääjällä ollut kautta kolmen jopa neljän ikäryhmän.

        Olen ilmoittautunut syntipukiksi ja poistanut nimmarini. Nyt asetutte kaikki kertomaan, miten järjestelmällisesti olen tuhonnut palstan, kiitän uhrautuvasta paneutumisestanne.
        Voitte jatkaa sovinnollista kirjoittelua nyt, kun olette jokainen osallistunut minun kasvattamiseeni.
        Oman mielipiteeni teistä saanen pitää omanani?
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vihanne syvyyden" on täysin väärä tarkoitushakuinen tulkintasi.
        Onko niin ylivoimaisen vaikea tajuta, ettei mistään vihasta ole kysymys,
        vaan oikeudenmukaisuuden vaatimuksesta, että se yksi henkilö,
        joka on vuosikausia tehnyt kaikkensa pilatakseen palstan
        lopettaisi pekkomielteisen manipulointinsa ?

        Sinun hyökkäyksesi on kohdistunut täydellisesti väärään kohteeseen,
        anoihin. Miksi et kodista sitä siihen ainoaan henkilöön, joka teidän "pesänne"
        on tuhonnut ja koko palstaa manipuloi ja on itse ilmoittanutkin:
        "Tämä on minun palstani. Minä manipuloin täällä.
        Itkekää ja rukoilkaa, minä jatkan jyräämistäni taukoamatta !"

        Et ehkä taannoin ole sattunut lukemaan tuota uhkausta ?
        Moni muu luki, vaikkei siitä ilmoitusta tarvittu, sen on voinut todeta
        joka päivä.

        Älä syytä muita " tulkinnasta". Se on täällä yleinen käytäntö. Yleensä väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vihanne syvyyden" on täysin väärä tarkoitushakuinen tulkintasi.
        Onko niin ylivoimaisen vaikea tajuta, ettei mistään vihasta ole kysymys,
        vaan oikeudenmukaisuuden vaatimuksesta, että se yksi henkilö,
        joka on vuosikausia tehnyt kaikkensa pilatakseen palstan
        lopettaisi pekkomielteisen manipulointinsa ?

        Sinun hyökkäyksesi on kohdistunut täydellisesti väärään kohteeseen,
        anoihin. Miksi et kodista sitä siihen ainoaan henkilöön, joka teidän "pesänne"
        on tuhonnut ja koko palstaa manipuloi ja on itse ilmoittanutkin:
        "Tämä on minun palstani. Minä manipuloin täällä.
        Itkekää ja rukoilkaa, minä jatkan jyräämistäni taukoamatta !"

        Et ehkä taannoin ole sattunut lukemaan tuota uhkausta ?
        Moni muu luki, vaikkei siitä ilmoitusta tarvittu, sen on voinut todeta
        joka päivä.

        Moniko tämän muistaa?
        "Et ehkä taannoin ole sattunut lukemaan tuota uhkausta ?
        Moni muu luki, vaikkei siitä ilmoitusta tarvittu, sen on voinut todeta
        joka päivä."
        Viite? Kopioi päivämäärineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko tämän muistaa?
        "Et ehkä taannoin ole sattunut lukemaan tuota uhkausta ?
        Moni muu luki, vaikkei siitä ilmoitusta tarvittu, sen on voinut todeta
        joka päivä."
        Viite? Kopioi päivämäärineen.

        Kaiva itte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ilmoittautunut syntipukiksi ja poistanut nimmarini. Nyt asetutte kaikki kertomaan, miten järjestelmällisesti olen tuhonnut palstan, kiitän uhrautuvasta paneutumisestanne.
        Voitte jatkaa sovinnollista kirjoittelua nyt, kun olette jokainen osallistunut minun kasvattamiseeni.
        Oman mielipiteeni teistä saanen pitää omanani?
        Mkr.

        Kiitos, että olet ollut esimerkki miten sivistynyt ihminen kirjoittelee
        olmeista, naakkaparvista, laahuksista jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko tämän muistaa?
        "Et ehkä taannoin ole sattunut lukemaan tuota uhkausta ?
        Moni muu luki, vaikkei siitä ilmoitusta tarvittu, sen on voinut todeta
        joka päivä."
        Viite? Kopioi päivämäärineen.

        Asianomainen henkilö poisti TIETYSTI kommenttinsa, kun hoksasi, että
        tuli tehtyä paha tyrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiva itte.

        Kun on "hyvät suhteet ylläpitoon"jo 50 plussasta asti (?) kaikki on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KK ja makriina: Oikeuttaako nojatuolijäsenyys teidät käyttämään halveksuvaa
        puhetapaa muista:
        naakkaparvi, olmit, laahukset, perskärpäset jne.

        Onko makriina sinua koskaan nimitelty niin rumasti kuin sinä nimittelet muita ?

        Vain skitsofreenikoksi ja demonien valtaamaksi, muistaakseni, sekä toivottu holhoukseen ja jotain muuta pientä..
        Varmaan joku tilapäisesti hermostunut kommentoija. En tallentanut arkistooni.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vihanne syvyyden" on täysin väärä tarkoitushakuinen tulkintasi.
        Onko niin ylivoimaisen vaikea tajuta, ettei mistään vihasta ole kysymys,
        vaan oikeudenmukaisuuden vaatimuksesta, että se yksi henkilö,
        joka on vuosikausia tehnyt kaikkensa pilatakseen palstan
        lopettaisi pekkomielteisen manipulointinsa ?

        Sinun hyökkäyksesi on kohdistunut täydellisesti väärään kohteeseen,
        anoihin. Miksi et kodista sitä siihen ainoaan henkilöön, joka teidän "pesänne"
        on tuhonnut ja koko palstaa manipuloi ja on itse ilmoittanutkin:
        "Tämä on minun palstani. Minä manipuloin täällä.
        Itkekää ja rukoilkaa, minä jatkan jyräämistäni taukoamatta !"

        Et ehkä taannoin ole sattunut lukemaan tuota uhkausta ?
        Moni muu luki, vaikkei siitä ilmoitusta tarvittu, sen on voinut todeta
        joka päivä.

        Väitätkö, että ohitit uhkauksen kevyenä pilana? Se on juuttunut anojen mieliin ja syventänyt kaikkien vihaa. Yhtenä miehenä anot ovat hyökänneet nojatuolilaisten kimppuun toisiaan tukien, mutta rekatut eivät saa olla lojaaleja toisilleen.
        Se pitää muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiva itte.

        Vetoatte asiaan, jota ette pysty todistamaan Tyypillistä anoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetoatte asiaan, jota ette pysty todistamaan Tyypillistä anoa.

        Hauskaa, kun rekattu osoittelee an8ja ollessaan itse ano. Osoittelee siis myös itseään. Onhan se toki tiedetty, että rekatut kirjoittelee myös anona.

        ano


    • Anonyymi

      Useissa muissa ketjuissa keskustellaan mukavia ilman jatkuvaa lapsellista
      tappelua ja useat ihmiset seuraavat myös maailmantapahtumia ja iloitsevat
      erikoisesti Ukrainan saavutuksista ajaa venäläiset perääntymään, on toivoa
      sodan loppumisesta ja rauhasta !

      Jonkun itseensä käpristyneen pikku sisäpiirin pikku kähinät näyttävät suuressa kuvassa aika naurettavilta.

      • Anonyymi

        Mikä sinua tähän lähinäketjuun veti kommentoimaan ja nostamaan kähinät taas ylimmäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua tähän lähinäketjuun veti kommentoimaan ja nostamaan kähinät taas ylimmäksi?

        Miksi joku aloittanut ketjun, johon ei saa vastata ? Kertokaa nyt vihdoin keltä täällä
        pitää kysyä lupa saako kirjoittaa ? Onko palstalla joku etuoikeutettu
        pomo/diktaattori vai onko sana vapaa niinkuin suomi24 mainostaa ?


    • Anonyymi

      Hyvänen hyssykkä sentään! Huvittavaa nähdä "loukkaantuneiden anojen" manipulointi ja syyllistämisen -yritykset.

      Kyllä syyllisiä olette vain ja ainoastaan Korppis ja "loukkaantuneet anot".

      Te chattailullanne (toinen toisianne nokittelemalla) kaadoitte nojatuolin.

      Kyllähän se nähtiin, kun Korppis oli poissa, kukaan ei juurikaan langennut provoihinne.
      Te olette niin samanlaisia Korppis ja "loukkaantuneet anot".

      😇

      • Anonyymi

        @ 9:28
        Sinä muistutat eniten korppista - te olette kuin kaksi marjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        @ 9:28
        Sinä muistutat eniten korppista - te olette kuin kaksi marjaa.

        Sinuun osui ja upposi 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        @ 9:28
        Sinä muistutat eniten korppista - te olette kuin kaksi marjaa.

        Yksi "marja" se vaan on eli rekattu "hajoita ja hallitse" anona.
        Prikulleen on niin samanlaista, kuin samasta puusta veistetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuun osui ja upposi 🤣🤣🤣🤣

        Sinuun osui ja upposi.


    • Anonyymi

      Lähes kaikki varmaankin panivat merkille, että kun kk oli poissa palsta oli ihanan rauhallinen. Ei ollut riitaa mistään. Kun kk palasi, riidat alkoivat taas.
      Mitä voimme päätellä ?

      • Anonyymi

        Voimme päätellä sen, että vain yksi henkilö aiheuttaa tarkoituksella riitaa romuttaakseen
        palstan. Nojatuolin jo romutti, josta nojatuoli saa syyttää vain ja ainoastaan itseään.
        Itsepähän he suojelivat ja ruokkivat käenpoikaansa, joka sitten pullautti heidät
        pesästään pois niinkuin käenpoikaset tekevät.


      • Anonyymi

        Kun yksi oli poissa palstan ainoa provoilija oli poissa. Missä "yksi", siellä ongelma.
        Sitä ei voi kiistää kukaan. Jokaisen riidan toinen osapuoli on "yksi ja ainoa".
        Kun hän on poissa ei ole riitaa.


      • Anonyymi

        Sen voimme päätellä, että stalkkaajat pitivät myös taukoa ja aktivoituivat heti tilaisuuden tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voimme päätellä, että stalkkaajat pitivät myös taukoa ja aktivoituivat heti tilaisuuden tullen.

        Stalkkaaja on kk, joka kävi suurinpiirtein kaikkien paitsi ainoansuojelijansa
        kimppuun heti palattuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimme päätellä sen, että vain yksi henkilö aiheuttaa tarkoituksella riitaa romuttaakseen
        palstan. Nojatuolin jo romutti, josta nojatuoli saa syyttää vain ja ainoastaan itseään.
        Itsepähän he suojelivat ja ruokkivat käenpoikaansa, joka sitten pullautti heidät
        pesästään pois niinkuin käenpoikaset tekevät.

        Nojatuoli sai mitä tilasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkaaja on kk, joka kävi suurinpiirtein kaikkien paitsi ainoansuojelijansa
        kimppuun heti palattuaan.

        Moniko ano on paneutunut puolustamaan stalkkaajan uhreja?
        Miten pääasiaksi on muodostunut tämä stalkkaajan haukkuminen ja alasvetäminen ja siinä ohessa kaikkien muidenkin?
        Jotenkin vain tekee mieli esittää kysymyksiä.
        Mielenkiintoinen keskustelu, joka jatkuu kuukausia.
        Valmista ei tule, ennen kuin kaikki ovat anoja?
        Sitten ollaan vaikeuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko ano on paneutunut puolustamaan stalkkaajan uhreja?
        Miten pääasiaksi on muodostunut tämä stalkkaajan haukkuminen ja alasvetäminen ja siinä ohessa kaikkien muidenkin?
        Jotenkin vain tekee mieli esittää kysymyksiä.
        Mielenkiintoinen keskustelu, joka jatkuu kuukausia.
        Valmista ei tule, ennen kuin kaikki ovat anoja?
        Sitten ollaan vaikeuksissa.

        @11:58
        Juuri anothan puolustavat stalkkaajan uhreja ovat he rekattuja tai toisia anoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojatuoli sai mitä tilasi.

        Anot ymmärsivät oitis tehtävänsä: tuhota Nojatuolin yhtenäisyyden.
        Koska sinne istahti yksi, jota anot tulivat aikanaan jahtaamaan 70 palstalta, niin työ oli saatava loppuun.
        Tyydyttävä lopputulos.


    • Anonyymi

      Joku tuolla kirjoitti, että on yrittänyt torjua anojen hyökkäykset. Olen toki huomannut, että anoilla on pitkä muisti ja tavallaan sen ymmärränkin.

      Nyt varmaan palsta päivä paistaa, kun Noja-tuoli ketju hajosi ja vetäjä vetäytyi pois.

      Tosi ikävää oli myös huomata se, että kyseisen ketjun vakikirjoittajista vain Deme ja brinkkala puolustivat anojen lisäksi ketjun vetäjää.

      On monenlaisia tapoja lukea ja yksi taito on se, että lukee vain anojen kirjoitukset.

      Tekopyhyys ja riitely kunniaan ei jatkakaa, (tein osani riitelystä)

      • Anonyymi

        Tarkat muistiinpanot tuolin puolustajista sinulla ! Miksi se sinua ulkopuolisena niin kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkat muistiinpanot tuolin puolustajista sinulla ! Miksi se sinua ulkopuolisena niin kiinnostaa?

        Muistiinpanot? Ukopuolisena?

        Mistä on tietosi peräisin?

        Se on varmaan vaikeaa ymmärtää, että joillakin on hyvä muisti, eikä silloin tarvita muistiinpanoja.

        Ulkopuolinen, no joo. Tykkäsin lukea kyseistä ketjua.

        Tyydyttikö vastaukseni sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkat muistiinpanot tuolin puolustajista sinulla ! Miksi se sinua ulkopuolisena niin kiinnostaa?

        80 on kaikille avoin palsta. Ei siinä ole ulko- eikä sisäpuolisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80 on kaikille avoin palsta. Ei siinä ole ulko- eikä sisäpuolisia.

        👍👍👍👍👍 peukut anolle 11:11


    • Terveiseni harmaasävyisestä korvesta@

      En kerkeä kauaa teitä viihdyttää, mutta jotain kylläkin voin päivittää, niin pääsette kauhistelemaan.

      Tänään pitää tilata aika lääkäriin ajokortin uusimiseen, sain jo puoltavat dokumentit sairaalasta. Akokortti on uusittava kun täyttää 75-vuotta.

      Kuntosaliin aijon tutustua iltapäivällä.

      Moniko teista virtuaali-ihmisistä hoitaa kuntoaan. Eilen teimme P.n kanssa 2 km sauvakävelylenkin. P. on toipunut hyvin, treenaamme kestävyyttä.

      Jatkakaa, kivaa on lukea kuinka tärkeä olen teille joilta puuttuu kusitolppa.

      • Anonyymi

        Kyllä me hoidamme kuntoamme, jopa niin hyvin ettei ole teholle jouduttu ja eikä pitänyt kävelyä uudelleen opetella. Vesijumppa harrastuksesta täälläkin tosi moni puhunut, jo vuosikymmenet sitä ja uintia altaassa säännöllisesti
        Ei tuo 2 km paljon ole, kannattaako elvistellä?


      • Anonyymi

        Kaikki ei kusitolppaa tarvitse , tuskin kukaan paitsi koirat. Tuntuu olevan sinulle nuo eritteet ehtymätön inspiraation lähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei kusitolppaa tarvitse , tuskin kukaan paitsi koirat. Tuntuu olevan sinulle nuo eritteet ehtymätön inspiraation lähde.

        👍 anolle 13.13


    • Anonyymi

      Koittakaas "loukkaantuneet anot" levätä vähän ja kerätä voimia.
      Pian saapuu Paloma shortseineen avaamaan ketjun Italian matkastaan.
      Olette sitten voimissanne provoamaan ja provosoitumaan hänen kanssaan.
      Sitä paitsi, Korppishan on vielä toipilas. Hän ei välttämättä jaksa provosoitua ja provosoida jokaisesta kommentista.

      Säälittävää on syyllistää Makriinaa.
      😇

      • Anonyymi

        Kovasti imartelevaa palomalle ja korppikselle, että seuraat tiiviisti heidän elämäänsä
        ja fanitat heitä.


      • Anonyymi

        Siihen ei alennu yksikään Ano.
        Nim. Pata/ kattila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti imartelevaa palomalle ja korppikselle, että seuraat tiiviisti heidän elämäänsä
        ja fanitat heitä.

        Mitä elämää? Kyllä se elämä on ihan muualla kuin palstoilla. Ovat itse ainoat toistensa fanit.


      • Anonyymi

        Mitä erikoista sortseissa muka on? Eikös hän ole etelässä lomalla, ei pohjoisnavalla.


      • Anonyymi

        Satiiri/sarkasmi menee täällä hukkaan.
        Luulevat oikeasti kehuiksi.


    • Anonyymi

      Vanhakin voi mennä vipuun, kun on taitava manipuloija.

      • Anonyymi

        Shortsit ja vipu?


    • Anonyymi

      Kyllä kai niitä voi suljettuja nettikerhoja perustaa.
      Siellä voitte kehua toisianne mielin määrin.
      Tämä, yleinen palsta, on tuulinen paikka, toivotunlaisen kerhon pitämiseen.
      Harmejahan siitä vaan tulee.

      • Anonyymi

        Kohteliaisuus kuuluu ihmistapoihin, ei se mitään kehua ole. Ihmiset juttelevat ja liikkuvat isoissakin joukoissa esimerkiksi harrastusten parissa, jotka ovat kaikille avoimia. Kyllä tuntemattomienkin ihmisten kanssa voi jutella sovussa ja lausua kohteliaisuuksia. Eikä tätä palstakeskustelua pidä ottaa liian vakavasti, että ihan harmiksi asti muodostuu. Tuntemattomia ollaan, vaikka olisi vakinikki. Aina pääsee pois kun napsauttaa itsensä sivulta ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohteliaisuus kuuluu ihmistapoihin, ei se mitään kehua ole. Ihmiset juttelevat ja liikkuvat isoissakin joukoissa esimerkiksi harrastusten parissa, jotka ovat kaikille avoimia. Kyllä tuntemattomienkin ihmisten kanssa voi jutella sovussa ja lausua kohteliaisuuksia. Eikä tätä palstakeskustelua pidä ottaa liian vakavasti, että ihan harmiksi asti muodostuu. Tuntemattomia ollaan, vaikka olisi vakinikki. Aina pääsee pois kun napsauttaa itsensä sivulta ulos.

        Kun siirtyy anoksi, voi olla kuinka epäkohtelias tahansa ja sanoa sitä kritiikiksi.
        Se on anonyymiyden etuja.
        Moni on sen todennut ja pääsee nyt puhaltelemaan höyryjä ja nokkimaan määrättyjä kirjoittajia.
        Vähän meni yli latojen se päällepäsmäröinti. Vaikuttaa siltä, että kukaan ei enää istu nojatuoliinkaan haukuttavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siirtyy anoksi, voi olla kuinka epäkohtelias tahansa ja sanoa sitä kritiikiksi.
        Se on anonyymiyden etuja.
        Moni on sen todennut ja pääsee nyt puhaltelemaan höyryjä ja nokkimaan määrättyjä kirjoittajia.
        Vähän meni yli latojen se päällepäsmäröinti. Vaikuttaa siltä, että kukaan ei enää istu nojatuoliinkaan haukuttavaksi.

        "Siirtyy anoksi"? Eikö aitoja alkuperäisiä anoja siis ole? Oletko itse sellainen? Nythän jotkut palstamatroonat hävitti nikkinsä tai ainakin poistui ovet paukkuen , ovatkohan nyt anoina kostamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siirtyy anoksi"? Eikö aitoja alkuperäisiä anoja siis ole? Oletko itse sellainen? Nythän jotkut palstamatroonat hävitti nikkinsä tai ainakin poistui ovet paukkuen , ovatkohan nyt anoina kostamassa?

        Olisi pitänyt kirjoittaa "syntyy anoksi", niin ei olisi kukaan ihmetellyt.
        Nyt voi olla 30 v. eri palstoilla eri nimmareilla, joista sitten luopuu ikääntyessään.
        Kaikilla on oikeus valita nimmarinsa ja anonyymiytensä, kuten kaikilla on oikeus kirjoittaakin jokaisella saitilla, kukaan ei voi estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi pitänyt kirjoittaa "syntyy anoksi", niin ei olisi kukaan ihmetellyt.
        Nyt voi olla 30 v. eri palstoilla eri nimmareilla, joista sitten luopuu ikääntyessään.
        Kaikilla on oikeus valita nimmarinsa ja anonyymiytensä, kuten kaikilla on oikeus kirjoittaakin jokaisella saitilla, kukaan ei voi estää.

        Tässä iässä (80 ) on viisainta luopua nimmarista, ettei se jää roikkumaan palstalle, jos se viimeinen ovi aukeaa. Kun nyt hoitohenkilötkin kuulemma irtisanoutuvat, niin meikäläiset eivät kotiin palaa, jos lanssikyydillä lasarettiin lähetetään. Turhaan ne nimmarit kummittelemaan jäisivät.
        Ennakoi tuleva tilanne.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä iässä (80 ) on viisainta luopua nimmarista, ettei se jää roikkumaan palstalle, jos se viimeinen ovi aukeaa. Kun nyt hoitohenkilötkin kuulemma irtisanoutuvat, niin meikäläiset eivät kotiin palaa, jos lanssikyydillä lasarettiin lähetetään. Turhaan ne nimmarit kummittelemaan jäisivät.
        Ennakoi tuleva tilanne.
        Mkr.

        Sekö siis olikin syy, että ennakoit? Saatiin täällä sellainen käsitys, että pimahdit kun sait moitteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö siis olikin syy, että ennakoit? Saatiin täällä sellainen käsitys, että pimahdit kun sait moitteita.

        Kuka moitti? Sinäkö?
        No luulen kyllä, että niitä ensimmäisen kiven heittäjiä on jo useampia löytynyt. Syntipukiksi minut on valittu. Senkin vuoksi ei enää palsta kutsu.
        Olisin odottanut, että uusia aloituksia jo olisi tullut, mutta havaitsin, että samat vanhat otsakkeet vain löytyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka moitti? Sinäkö?
        No luulen kyllä, että niitä ensimmäisen kiven heittäjiä on jo useampia löytynyt. Syntipukiksi minut on valittu. Senkin vuoksi ei enää palsta kutsu.
        Olisin odottanut, että uusia aloituksia jo olisi tullut, mutta havaitsin, että samat vanhat otsakkeet vain löytyvät.

        Tämä on anojen ongelma, itketään kun ei saada keskustella asiaa, mutta kun sitä asiaa ei löydy.

        Nojatuolissa keskusteltiin niitä näitä, omia puuhasteluja jne. Se ei sopinut anoille, ei saanut kertoa tavan arjesta.

        Kävin kauppareissulla ja tapasin vanhoja työkaveteitani. Mistä muusta me keskustelimme kuin arjestamme.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on anojen ongelma, itketään kun ei saada keskustella asiaa, mutta kun sitä asiaa ei löydy.

        Nojatuolissa keskusteltiin niitä näitä, omia puuhasteluja jne. Se ei sopinut anoille, ei saanut kertoa tavan arjesta.

        Kävin kauppareissulla ja tapasin vanhoja työkaveteitani. Mistä muusta me keskustelimme kuin arjestamme.

        Korppis

        Miksi päättelet ettei tavallisesta arjesta saanut puhua? Kuka kielsi?
        Kaikkihan siellä kertoi päivien tapahtumia, juhlistakin välilä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi päättelet ettei tavallisesta arjesta saanut puhua? Kuka kielsi?
        Kaikkihan siellä kertoi päivien tapahtumia, juhlistakin välilä.

        Minusta anot eivät kertoneet omista päivien tapahtumista juuri lainkaan. Arvostelivat, enimmäkseen moittivat, muita kirjoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta anot eivät kertoneet omista päivien tapahtumista juuri lainkaan. Arvostelivat, enimmäkseen moittivat, muita kirjoittajia.

        Anot eivät ole antaneet palstalle mitään muuta kuin kaunansa ja katkeruutensa. Siitä joutuvat kärsimään muutkin, jotka eivät ole stalkanneet Nojatuolin kirjoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anot eivät ole antaneet palstalle mitään muuta kuin kaunansa ja katkeruutensa. Siitä joutuvat kärsimään muutkin, jotka eivät ole stalkanneet Nojatuolin kirjoittajia.

        Ite oot ano 😁


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1798
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1502
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1005
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      854
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      738
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      711
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      701
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      686
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe