1.Se joka nenää kaivaa, ei häntä vaivaa
2.Kaivoin nenää ja söin räkää, vastaantulija näki, ja hän oli kuin äimän käki, ja kaiken lisäksi hänen sukunimi oli mäki eikä siinä vielä kaikki me kohtasimme maantiellä jossa oli mäki
3.Kaaduin kaivoon mutta onneksi se oli raptorin kaivo
4.Kaivoin ojaa, joka löi minua ja sanoi en minä rakasta enää sinua
5.Toissa päivänä jääkiekkopelissä ammuin ohi ja siitä seuraavana päivänä menin kalastamaan ja kohta kädessäni oli iso lohi ja paikalla oli onkimassa myös eräs mies jonka sukunimi oli lohi
6.Sylkäisin sinun taideteostyöhön ja nyt aion muuten lähteä tampereen yöhön
7.
Sanahassuttelua&riimittelyä
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs tämä? Yksinkertainen yksinkertainen maailmanmestari.
- Anonyymi
voiko olla turhempaa kuin turha turhapuro , sanoi turhapuron appiukko
kyllä voi se on rauman lukko! - Anonyymi
sairaanhyvännäköinen sairaanhoitaja sairaassa sairaalassa
pikkusauli ja pikkukalle leikkivät ja pikku kalle sanoo "hyppää sauli selkään tai mä annan sulle selkään"
hampurilainen mies söi hampurilaisen.
porilainen nainen söi porilaisen.
wieniläinen viennetta viinikka viini ja kohta sitten on pelti kiinni!
mummo vihaisena klamydia paitaani vahtasi ja kun sen tekstin näki, niin oli ihan äimän käki, hän kummissaan mietti, että tuolla miehelläkö päässä keitti, sitten hän jo nyrkkiä pui, vielä vihaisen katseen mieheen loi, ei tiennyt se on musabändi, sillä varmaan ainaostaan tietää mckoyn ändi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561842Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151358Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091249Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60913TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790