Sanahassuttelua&riimittelyä

Anonyymi

1.Se joka nenää kaivaa, ei häntä vaivaa

2.Kaivoin nenää ja söin räkää, vastaantulija näki, ja hän oli kuin äimän käki, ja kaiken lisäksi hänen sukunimi oli mäki eikä siinä vielä kaikki me kohtasimme maantiellä jossa oli mäki

3.Kaaduin kaivoon mutta onneksi se oli raptorin kaivo

4.Kaivoin ojaa, joka löi minua ja sanoi en minä rakasta enää sinua

5.Toissa päivänä jääkiekkopelissä ammuin ohi ja siitä seuraavana päivänä menin kalastamaan ja kohta kädessäni oli iso lohi ja paikalla oli onkimassa myös eräs mies jonka sukunimi oli lohi

6.Sylkäisin sinun taideteostyöhön ja nyt aion muuten lähteä tampereen yöhön

7.

3

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entäs tämä? Yksinkertainen yksinkertainen maailmanmestari.

    • Anonyymi

      voiko olla turhempaa kuin turha turhapuro , sanoi turhapuron appiukko
      kyllä voi se on rauman lukko!

    • Anonyymi

      sairaanhyvännäköinen sairaanhoitaja sairaassa sairaalassa

      pikkusauli ja pikkukalle leikkivät ja pikku kalle sanoo "hyppää sauli selkään tai mä annan sulle selkään"

      hampurilainen mies söi hampurilaisen.

      porilainen nainen söi porilaisen.

      wieniläinen viennetta viinikka viini ja kohta sitten on pelti kiinni!

      mummo vihaisena klamydia paitaani vahtasi ja kun sen tekstin näki, niin oli ihan äimän käki, hän kummissaan mietti, että tuolla miehelläkö päässä keitti, sitten hän jo nyrkkiä pui, vielä vihaisen katseen mieheen loi, ei tiennyt se on musabändi, sillä varmaan ainaostaan tietää mckoyn ändi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe