1.Se joka nenää kaivaa, ei häntä vaivaa
2.Kaivoin nenää ja söin räkää, vastaantulija näki, ja hän oli kuin äimän käki, ja kaiken lisäksi hänen sukunimi oli mäki eikä siinä vielä kaikki me kohtasimme maantiellä jossa oli mäki
3.Kaaduin kaivoon mutta onneksi se oli raptorin kaivo
4.Kaivoin ojaa, joka löi minua ja sanoi en minä rakasta enää sinua
5.Toissa päivänä jääkiekkopelissä ammuin ohi ja siitä seuraavana päivänä menin kalastamaan ja kohta kädessäni oli iso lohi ja paikalla oli onkimassa myös eräs mies jonka sukunimi oli lohi
6.Sylkäisin sinun taideteostyöhön ja nyt aion muuten lähteä tampereen yöhön
7.
Sanahassuttelua&riimittelyä
3
109
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs tämä? Yksinkertainen yksinkertainen maailmanmestari.
- Anonyymi
voiko olla turhempaa kuin turha turhapuro , sanoi turhapuron appiukko
kyllä voi se on rauman lukko! - Anonyymi
sairaanhyvännäköinen sairaanhoitaja sairaassa sairaalassa
pikkusauli ja pikkukalle leikkivät ja pikku kalle sanoo "hyppää sauli selkään tai mä annan sulle selkään"
hampurilainen mies söi hampurilaisen.
porilainen nainen söi porilaisen.
wieniläinen viennetta viinikka viini ja kohta sitten on pelti kiinni!
mummo vihaisena klamydia paitaani vahtasi ja kun sen tekstin näki, niin oli ihan äimän käki, hän kummissaan mietti, että tuolla miehelläkö päässä keitti, sitten hän jo nyrkkiä pui, vielä vihaisen katseen mieheen loi, ei tiennyt se on musabändi, sillä varmaan ainaostaan tietää mckoyn ändi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673