1.Se joka nenää kaivaa, ei häntä vaivaa
2.Kaivoin nenää ja söin räkää, vastaantulija näki, ja hän oli kuin äimän käki, ja kaiken lisäksi hänen sukunimi oli mäki eikä siinä vielä kaikki me kohtasimme maantiellä jossa oli mäki
3.Kaaduin kaivoon mutta onneksi se oli raptorin kaivo
4.Kaivoin ojaa, joka löi minua ja sanoi en minä rakasta enää sinua
5.Toissa päivänä jääkiekkopelissä ammuin ohi ja siitä seuraavana päivänä menin kalastamaan ja kohta kädessäni oli iso lohi ja paikalla oli onkimassa myös eräs mies jonka sukunimi oli lohi
6.Sylkäisin sinun taideteostyöhön ja nyt aion muuten lähteä tampereen yöhön
7.
Sanahassuttelua&riimittelyä
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs tämä? Yksinkertainen yksinkertainen maailmanmestari.
- Anonyymi
voiko olla turhempaa kuin turha turhapuro , sanoi turhapuron appiukko
kyllä voi se on rauman lukko! - Anonyymi
sairaanhyvännäköinen sairaanhoitaja sairaassa sairaalassa
pikkusauli ja pikkukalle leikkivät ja pikku kalle sanoo "hyppää sauli selkään tai mä annan sulle selkään"
hampurilainen mies söi hampurilaisen.
porilainen nainen söi porilaisen.
wieniläinen viennetta viinikka viini ja kohta sitten on pelti kiinni!
mummo vihaisena klamydia paitaani vahtasi ja kun sen tekstin näki, niin oli ihan äimän käki, hän kummissaan mietti, että tuolla miehelläkö päässä keitti, sitten hän jo nyrkkiä pui, vielä vihaisen katseen mieheen loi, ei tiennyt se on musabändi, sillä varmaan ainaostaan tietää mckoyn ändi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797