enkä pidä siitä yhtään, kun kaikki pitää hankkia Microsoft storen kautta. S moden saa poistettua jollain tapaa, en tiedä miten, mutta jos sen poistaa niin sitä ei saa takaisin.
Mutta jos saan sen pois, niin jääkö jäljelle tavallinen win 11 tai win 10, vai pitääkö ne asentaa? Minä en tiedä, kun en ole kovin hyvä näiden tietokoneiden kanssa.
Tietääkö joku?
Ostin läppärin jossa on win 11 S mode
12
6774
Vastaukset
- Anonyymi
Lataa koneellesi google Chrome toiseksi selaimeksi ja sieltä sitten.
- Anonyymi
Heh, miten toi "neuvo" muka auttaa aloittajaa mitenkään? Jos pitäisitte aivopierunne omana tietonanne ja kirjoittaisitte vain jos tietäisitte oikean neuvon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, miten toi "neuvo" muka auttaa aloittajaa mitenkään? Jos pitäisitte aivopierunne omana tietonanne ja kirjoittaisitte vain jos tietäisitte oikean neuvon!
Kädet kyynerpäistä myöden siihen ihateensä!
- Anonyymi
Facebook työstää omaa käyttöjärjestelmää. Ja ilmeisesti olmi tabletteja tai jopa tietokoneita.
- Anonyymi
"Windows 11 in S mode -tila on Windows 11:n versio, jonka suojaus ja suorituskyky on tehty mahdollisimman yksinkertaiseksi"
Lisää juttuja löytyy Microsoftin sivuilta.
Siellä on ohjeet myös sen poistamisesta. - Anonyymi
Windows S-moden saa päivittää ilmaiseksi tavalliseksi Windowsiksi.
- Anonyymi
Täällä on ohjeet:
https://support.microsoft.com/fi-fi/windows/siirtyminen-pois-s-tilasta-windows-4f56d9be-99ec-6983-119f-031bfb28a307#WindowsVersion=Windows_11
Siirtyminen on yksisuuntaiseen eli takaisin ei ole paluuta, mutta miksi haluaisit, jos et pidä siitä. Käyttisversio tietenkään hommassa ei mihinkään muutu. Homma kestää vain pari minuuttia eikä mitään uudellenasennusta tarvita.- Anonyymi
Hyvä tietää, kiitos
S modessa esim. YouTube pätkii paljon, ja mainoksia tuppaa jatkuvasti. Storen kautta on adblock, mutta ei auta mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää, kiitos
S modessa esim. YouTube pätkii paljon, ja mainoksia tuppaa jatkuvasti. Storen kautta on adblock, mutta ei auta mitään.Tuo Juutuupin mainosvyöry on kyllä Androidissakin suuri kiusa. Aina kun alat uutta videota katsomaan, ensin tulee mainostulva, sitten vasta se jota haluat katsoa. Maksamalla Googlelle pääset katsomaan ilman mainoksia.
Sama ratakiskosta väännettynä: Maksa tai katsele mainoksia!
- Anonyymi
Eivät pysty pakottamaan mitenkään lataamaan mitään sovellusta jonkin oman kauppansa kautta.
Itse ainakin tein esimerkkinä android-puhelimeen pelejä, niitä apk-paketteja tietokoneella lataa tietokoneelle ja sitten johdolla siirtää puhelimeen, super mario forevger jokukin, jota en jaksa sitä putki-maailmahyppelyä paljoa pelata mutta esim. vain. - Anonyymi
Asenna Ubuntu, niin aikaa jää elämiseen.
- Anonyymi
Mokasit toden teolta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803