Ostin läppärin jossa on win 11 S mode

Anonyymi

enkä pidä siitä yhtään, kun kaikki pitää hankkia Microsoft storen kautta. S moden saa poistettua jollain tapaa, en tiedä miten, mutta jos sen poistaa niin sitä ei saa takaisin.

Mutta jos saan sen pois, niin jääkö jäljelle tavallinen win 11 tai win 10, vai pitääkö ne asentaa? Minä en tiedä, kun en ole kovin hyvä näiden tietokoneiden kanssa.

Tietääkö joku?

12

6774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lataa koneellesi google Chrome toiseksi selaimeksi ja sieltä sitten.

• Anonyymi

Heh, miten toi "neuvo" muka auttaa aloittajaa mitenkään? Jos pitäisitte aivopierunne omana tietonanne ja kirjoittaisitte vain jos tietäisitte oikean neuvon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, miten toi "neuvo" muka auttaa aloittajaa mitenkään? Jos pitäisitte aivopierunne omana tietonanne ja kirjoittaisitte vain jos tietäisitte oikean neuvon!

Kädet kyynerpäistä myöden siihen ihateensä!

• Anonyymi

Facebook työstää omaa käyttöjärjestelmää. Ja ilmeisesti olmi tabletteja tai jopa tietokoneita.

• Anonyymi

"Windows 11 in S mode -tila on Windows 11:n versio, jonka suojaus ja suorituskyky on tehty mahdollisimman yksinkertaiseksi"

Lisää juttuja löytyy Microsoftin sivuilta.
      Siellä on ohjeet myös sen poistamisesta.

• Anonyymi

Windows S-moden saa päivittää ilmaiseksi tavalliseksi Windowsiksi.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvä tietää, kiitos

S modessa esim. YouTube pätkii paljon, ja mainoksia tuppaa jatkuvasti. Storen kautta on adblock, mutta ei auta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tietää, kiitos

S modessa esim. YouTube pätkii paljon, ja mainoksia tuppaa jatkuvasti. Storen kautta on adblock, mutta ei auta mitään.

Tuo Juutuupin mainosvyöry on kyllä Androidissakin suuri kiusa. Aina kun alat uutta videota katsomaan, ensin tulee mainostulva, sitten vasta se jota haluat katsoa. Maksamalla Googlelle pääset katsomaan ilman mainoksia.

Sama ratakiskosta väännettynä: Maksa tai katsele mainoksia!

• Anonyymi

Eivät pysty pakottamaan mitenkään lataamaan mitään sovellusta jonkin oman kauppansa kautta.

Itse ainakin tein esimerkkinä android-puhelimeen pelejä, niitä apk-paketteja tietokoneella lataa tietokoneelle ja sitten johdolla siirtää puhelimeen, super mario forevger jokukin, jota en jaksa sitä putki-maailmahyppelyä paljoa pelata mutta esim. vain.

• Anonyymi

Asenna Ubuntu, niin aikaa jää elämiseen.

• Anonyymi

Mokasit toden teolta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91