ES - judo

Anonyymi

Kyllä on ikävä Jokikokkoa, nykyiset vetäjät SM ja MI ovat ihan idiootteja, pilaavat judon etelä-Suomesta nuorten osalta.

32

3214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka on MI? Ja mistä kiikastaa, antakaa nyt tekijöille muutakin palautetta kuin, että ovat...

    • Anonyymi

      Voi piip, olin jo unohtanut koko äijän, ei todellakaan ikävä!

    • Anonyymi

      Mi Ilvonnen

    • Anonyymi

      Erkki Jokikokko oli paras nuorten judovalmentaja. Asian voi vahvistaa kymmenet hänen valmennuksessaan olleet. Harmi että judon pikku poliitikot eivät sietäneet hetkittäin kulmikasta mutta koko sydämellään töitä tekevää miestä.

      • Anonyymi

        Eikös paras junnuvalmentaja ole semmonen, jonka junnut jatkaa myös aikuisena?


      • Anonyymi

        Hetkittäin kulmikas, aamujudot henkilökohtaisessa valmennuksessa alaikäisten ....... kanssa.. .


      • Anonyymi

        Hyvä koutsi oli junnujen treenejä vetämään, mutta olisi pitänyt olla tasapuolinen eikä ainoastaan panostaa siihen omaan suosikkiporukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös paras junnuvalmentaja ole semmonen, jonka junnut jatkaa myös aikuisena?

        Erkin tehotiimin junnuja on paljon nykyisissä aikuisissa. Moni myös lopetti kun Erkki lopetti.


    • Anonyymi

      Eipä ole kuulunut mitään hyvää tuosta nykykyisestä tehotiimistä ja sen vetäjistä. negatiivistä senkin edestä.

    • Anonyymi

      se ois kyllä liitolta kovin teko jos sais houkuteltua Ekin takaisin mukaan.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan! Nyt herätys!


      • Anonyymi

        Takaisin taputtelemaan alaikäisiä tyttöjä? Tuskin liitto sellaista haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaisin taputtelemaan alaikäisiä tyttöjä? Tuskin liitto sellaista haluaa.

        Eikä vanhemmat, ei kukaan!!!


    • Anonyymi

      Suuri osa nykyisestä Top teamista on Ekin vanhoja Tehotiimiläisiä.
      Eki teki judon eteen enemmän kuin kukaan nykyisistä valkuista.
      Teki myös matkoja ulkomaille joille kaikki olivat tervetulleita mukaan. Nykyään ei enää ryhmämatkoja ole.

      • Anonyymi

        E.. teki hetken kohtuullista valmennusta, onneksi vain hetken.
        Mutta liian kauan ehti silti myrkyttää judoyhteisöä!
        Maksamme sitä pitkään vielä..
        Tosin uusia myrkyttäjiä on tullut tilalle ihan tarpeeksi . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E.. teki hetken kohtuullista valmennusta, onneksi vain hetken.
        Mutta liian kauan ehti silti myrkyttää judoyhteisöä!
        Maksamme sitä pitkään vielä..
        Tosin uusia myrkyttäjiä on tullut tilalle ihan tarpeeksi . .

        Judoyhteisön myrkyttämistä on ilmeisesti se, kun ei halua tehdä kaikkea juuri niin kuin ylhäältä päin sanotaan.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä olen nykyiset vetäjät aivan onnettomia

    • Anonyymi

      Kuka on SM?

      • Anonyymi

        Sampo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sampo?

        Samuli


    • Anonyymi

      Itsekö olet parempi? Miksi et ole heidän paikallaan?

    • Anonyymi

      Kuka haluaisi pistää aikaansa, aivojansa ja sieluansa peliin vain tullakseen parjatuksi ja herjatuksi?

      Jokikokko ei ollut täydellinen, mutta teki paljon lajin a junioreiden hyväksi.

      Nykyiset Samuli ja Markku ovat turhan paljon perinnejudon edustajia ollakseen valmentajina läheskään samaa tasoa, mutta kunnia silti heille: kaverit tekevät hommia judon ja nuorten hyväksi. Kunnioitettavaa!

      Enemmän voisi olla ajateltua ja älyllistä palautetta asioista lajin sisällä, vähemmän mollaamista ja meuhkaamista. Ja ennen muuta, arvostusta jokaiselle, joka edes tekee jotain muuta kuin pitää älämölöä netissä.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat perinnejudon "edustajilla", tarkoittaako että valmennus on perinteistä ja ei vastaa nykyaikaisen judon vaatimuksia vai mistä on kyse?


    • Anonyymi

      Nykyaikainen valmennus: mahdollisimman kova nimi vetämässä randoria.

      • Anonyymi

        miten se vaikuttaa harjoituksen sisältöön?


      • Anonyymi

        Annatko esimerkin kotimaasta lähiaikoina?


    • Anonyymi

      Sama tilanne tulee olemaan aikanaan, kun Rönkkö siirtyy eläkkeelle. Asioista perillä oleva judoyhteisö tulee kaipaamaan niitå aikoja.

      • Anonyymi

        En kommentoi, en todellakaan vaivaudu....


      • Anonyymi

        Asioista perillä oleva judoyhteisö odottaa jo kovasti Rönkön eläkkeelle siirtymistä.


    • Anonyymi

      Pitäisikö aloittajan muuttaa Jokikokon perässä muualle ja jatkaa siellä hänen palvomistaan. Olet niin uskomaton suomalaisen judon myrkyttäjä. Vaikka sinulla on musta vyö judossa niin se ei oikeuta sinua halventamaan muita ihmisiä tällä palstalla jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Vieläkös judossa tehdään yhteistyötä painijoiden kanssa? jossasin vaiheessa oli ainakin jotain kuvioita, Sarkkinen taisi olla painipuolelta ja Kihu - porukkaa liikuntatieteellisestä mukana, onkos tuolla maakunnissa mitä kuvioita jos eteläsuomessa on omat viritykset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkös judossa tehdään yhteistyötä painijoiden kanssa? jossasin vaiheessa oli ainakin jotain kuvioita, Sarkkinen taisi olla painipuolelta ja Kihu - porukkaa liikuntatieteellisestä mukana, onkos tuolla maakunnissa mitä kuvioita jos eteläsuomessa on omat viritykset?

        Maakuntien supertalentit on kaikki Urheassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe