Ville Rannan mainio pilapiirros Ellusta

Anonyymi

Ellu lentää kuvassa taivaaseen, hymyilee, heiluttaa kättään, heittää kruununsa alas ja sanoo...

- Homma hoidettu 1953 - 2022!

22

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

RIP Elisabeth. Se on vähän kuin Euroopan kuolema, tilalle tulee pelkkää mustaa ja sivistymätöntä.

• Anonyymi

Pääsilöhän Ellu taivaasen kun näkyi kaksois-sateenkaari kuolinhetkellä Pulkinkhamin palatsinn yllä ja voimakas auringonsäde sojotti Ellun arkkuun pilvien välistä ja taivaalle ilmestyi pilvi joka oli Ellun pään/hatun muotoinen..
      Oliko ne enteitä, viestittikö Ellu taivaasta, että täällä ollaan Halleluijaa!

• Anonyymi

Eiköhän tämäkin hirmuhallitsija ja afrikkalaisten riistäjä ja joukkosurmaaja joudu hieman eri osastolle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tämäkin hirmuhallitsija ja afrikkalaisten riistäjä ja joukkosurmaaja joudu hieman eri osastolle?

Hehheh. Ajat oli tuolloin eri. Alusmaiden uskonnottomat villit barbaarit tottelivat vain keppiä. Ei ollut muita keinoja kuin ankara kuri siihen aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehheh. Ajat oli tuolloin eri. Alusmaiden uskonnottomat villit barbaarit tottelivat vain keppiä. Ei ollut muita keinoja kuin ankara kuri siihen aikaan.

Orjakauppiaina toimivat afrikkalaiset itse, vangitsivat vihollisheimoja ja myivät orjat arabimaihin. Vihervasemmiston palvomat somput olivat erityisen kunnostautuneita orjakaupassa, siksi niillä on vieläkin kiinteät siteet arabimaihin ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orjakauppiaina toimivat afrikkalaiset itse, vangitsivat vihollisheimoja ja myivät orjat arabimaihin. Vihervasemmiston palvomat somput olivat erityisen kunnostautuneita orjakaupassa, siksi niillä on vieläkin kiinteät siteet arabimaihin ..

Mitäköhän Keniassa tapahtui?

• Anonyymi

Pääseeköhän yksikään kolonialisti, kuten alkuperäisväestöä orjuuttanut, murhannut ja ryöstänyt, hävittänyt ja tuhonnut Ellu II taivaaseen?

• Anonyymi

Tokihan pääsee sillä kyllähän Raamatussakin tehdään ainakin yksi oikeutettu afrikkalaisten joukkosurma.

• Anonyymi

Napoleon, Stalin, Hitler ja Ellu II tapasivat toisensa viime viikon torstaina

• Anonyymi

Gharles III ei ole minun kuninkaani on edelleen Urho Kalevi Kekkonen

• Anonyymi

Minun Elvis.

• Anonyymi

Elisabet teki vähistä varoistaan sentään1.3 miljardilla punnalla hyväntekeväisyyttä ja oli yli 900 hyväntekeväisyysjärjestön puheenjohtaja ja suojelija.

Tehkääpä marisijat perässä sama.

• Anonyymi

Tokihan hän omalla työllään ensin ansaitsi tuon omaisuuden minkä lahjoitti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna Marin on siis myös kuningatar kun lahjoittaa miljardeja köyhille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varasti Afrikasta ja Intiasta surmaten lähes 100000 ihmistä.

• Anonyymi

Jos Sydänten Kuningatar Diana oli henkenä mukana juhlallisissa tilaisuuksissa, mitä mahtoi ajatella Gharles III ja Rorwailer I suhteen?

• Anonyymi

Et sinullekaan voi enää pitkää ikää povata alkaa viestisi olla jo sitä tasoa. Vanhusvitsejä jolla saa nykyisin enää vaan neutraalin ilmeen nykynuorisolta.

• Anonyymi

Kuten Ronalt Reikan sanoi Nevvostoliitto on pahan valtakunta

• Anonyymi

Usa on ite se.

• Anonyymi

Venäjä on päättänyt voittaa Ukrainan hyökkäyssodan Putinin mukaan kaikki keinot käyttöön mikä merkitsee taktisen ydinasen käyttöä Kiovassa tai Harkovassa, nimenomaan alueella josta venäjä on vetänyt omat joukot pois.

• Anonyymi

Ellu II ja Prinssi Philip ovat jälleen yhdessä

• Anonyymi

Kalle III kohelsi pahasti allekirjoitus tilaisuudessa, näytti millainen moukka on kynän kanssa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      324
      4155
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      2520
    3. Ymmärtääkö kaikki , että ydinsota on seuraava vaihe.

Näin.. Ei ole mitään " Ukrainan sotaa " , jonka voisi rajata vain tuonne maantieteelliselle alueelle. Tähän sotaan ei tulla myöskään saamaan mitään
      Maailman menoa
      273
      2379
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      232
      1947
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1372
    6. Miksi tapasinkaan sinua

Olen tavattoman harmissani, kun koskaan törmäsin sinuun. Olisi paljon parempi, ettemme olisi koskaan nähneetkään toisiamme.
      Ikävä
      38
      1007
    7. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      58
      949
    8. Oot leuhka

ja ihan s***anan itteäs täynnä. En kyllä millään ymmärrä miksi. Oli ihan jees olo siihen asti taas että sun omahyväisen naaman näin. Kukaan toinen he
      Tunteet
      91
      946
    9. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      152
      856
    Aihe