Mulla oli Nokia puhelimessa sim kortti joka lukkiutu

Anonyymi

Joka lukkotui On uusi sim kortti , saanko laitettua tehdas asetukset ja rekistöröityä uudelleen?

6

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä sim-kortissa saattaa lukea puk-koodit. Jos se kysyy sellaista, saat sen auki. Jos ei lue, niin operaattori tietää nuo ainakin kk-maksullisissa liittymissä - olen kerran joutunut kysymäänkin niitä. Vanhoissa puhelimissa tuo on yleensä selvemmin ilmaistu joten voi kannattaa kokeilla puhelimessa, joka osaa kertoa mitä sim-kortti kaipaa eikä vain suostu soittamaan..

    • Anonyymi

      PUK koodi 10 numeroa saat omalta operaattorin sivulta liittymä kohdasta. Ole käyttöön on se, että käynnistä puhelin uudelleen ja näppäile tuo koodi. Huomio, että koodin syöttömäärällä on peräkkäisten syöttökertojen määrä. Jos koodin syöttää x määrän peräkkäin väärin on koko kortti käyttökelvoton ja joudut hakemaan operaattorilta uuden ja se maksaa about 10€.

      • Anonyymi

        Mulla on nyt kummatkin PUK koodit miten saan Nokia puhelimen auki?


        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on nyt kummatkin PUK koodit miten saan Nokia puhelimen auki?


        Ap.

        Puk-koodilla


    • Anonyymi

      Ellet ole heittänyt korttia,menemään josta sim otetaan irti, niin siinä kortissa pitäisi olla avauskoodi, PUK.
      Muussa tapauksessa mene operaattorille puhelimen kanssa niin ne avaa sen.
      Minulle kävi kerran niin, että puhelin lukkiutui, enkä löytänyt kortin kantaa. mutta sain operaattorilta avauskoodin, jonka laitoin visusti muistiin.

      • Anonyymi

        Ei ole kyseistä koodia edes olemassa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe