Joka lukkotui On uusi sim kortti , saanko laitettua tehdas asetukset ja rekistöröityä uudelleen?
Mulla oli Nokia puhelimessa sim kortti joka lukkiutu
6
107
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä sim-kortissa saattaa lukea puk-koodit. Jos se kysyy sellaista, saat sen auki. Jos ei lue, niin operaattori tietää nuo ainakin kk-maksullisissa liittymissä - olen kerran joutunut kysymäänkin niitä. Vanhoissa puhelimissa tuo on yleensä selvemmin ilmaistu joten voi kannattaa kokeilla puhelimessa, joka osaa kertoa mitä sim-kortti kaipaa eikä vain suostu soittamaan..
- Anonyymi
PUK koodi 10 numeroa saat omalta operaattorin sivulta liittymä kohdasta. Ole käyttöön on se, että käynnistä puhelin uudelleen ja näppäile tuo koodi. Huomio, että koodin syöttömäärällä on peräkkäisten syöttökertojen määrä. Jos koodin syöttää x määrän peräkkäin väärin on koko kortti käyttökelvoton ja joudut hakemaan operaattorilta uuden ja se maksaa about 10€.
- Anonyymi
Mulla on nyt kummatkin PUK koodit miten saan Nokia puhelimen auki?
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on nyt kummatkin PUK koodit miten saan Nokia puhelimen auki?
Ap.Puk-koodilla
- Anonyymi
Ellet ole heittänyt korttia,menemään josta sim otetaan irti, niin siinä kortissa pitäisi olla avauskoodi, PUK.
Muussa tapauksessa mene operaattorille puhelimen kanssa niin ne avaa sen.
Minulle kävi kerran niin, että puhelin lukkiutui, enkä löytänyt kortin kantaa. mutta sain operaattorilta avauskoodin, jonka laitoin visusti muistiin.- Anonyymi
Ei ole kyseistä koodia edes olemassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158