Pakettimatkat on kai tullut tiensä päähän. Apollomatkat listahinta 3 vko matkoista 2 hengelle Khao Lakiin 12.500 - 10.000€ ja Phukettiin 8000€
Ennen koronaa 3 vko oli AM:llä 1300 - 1600 € / hlö hotellista riippuen. No parempi siis ottaa lennot vaikka Singaporen kautta ja vuokrata asunto kuukaudeksi n. 400€
Ei se venäjän ilmatilan kierro nyt noin paljon maksa! Inflaatio on vaivaiset 600%!!!
Apollo matkojen hinnat 2023 ?
3
267
Vastaukset
- Anonyymi
Itse katsoin lentolippuja vietnamiin 2 aikuiselle ja 2 lapselle. Ensin yllätyin iloisesti kun lippujen hinnaksi sanottiin 2270€, kunnes huomasin sen olevan / nuppi.
- Anonyymi
Se maksaa, kun ei osaa matkustaa omatoimisesti...
- Anonyymi
Minun Vietnamin matkan kustannukset.
-Lento Helsinki-Bangkok(meno paluu) 780€
-Lento Bangkok Danang 61€ meno -
Lento DaNang- HoChi Ming 62€
Lento HoChi ming Bangkok 62€
Hotellit Vietnamissa 14€/ yö Viisi yötä
Ruokailut 10x 5€
Sitten tietysti rätei ja lummppui 100€
Kerro nämä hinnat neljällä niin saat perheesi matkakustannukset selville. Olin Vietnamissa viikolla 38 joten hinnat ovat viime käden tietoja.
Turistikauden ulkopuolella hotellit ovat todella halpoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496011
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2635917Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?895736Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k364870Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494719Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2164055Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43741- 1463569
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!313175Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253127