Vanha viisaus.

Anonyymi

Huomasin kun sairatuin että intiaanien vanha viiisaus pitää paikkansa "ystävät unohtavat sinut hetkessä mutta viholliset eivät koskaan" Terveisin Jussi.

25

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on aina viirannu lantusta.

      T: Kim

    • Anonyymi

      Totta näin on Jussi!

      Rakastan elämää,luontoa,eläimiä,kasveja..
      Katson tuulta,tunnen sateen tulon..
      Kuulen eläimet,kuun ja auringon alla..
      Suojelen,se on tahtoni..
      Suojelen kaikkea hyvää,mutta kaikkeen en voi pystyä.
      Tunnen niityt,pellot ja metsän.
      Tunnen eläiten äänet ja huudot,mikä merkitsee mitäkin..
      Tunnen tulen lämmön ja suojan..
      Kuljin tässä elämässä suden kanssa (koira/32% susi).
      Opetti niin paljon luontoa,miten tärkeä se on.
      Tiedän,että edellesissä elämässäni olin Intiaani (Huron),en mikään pyhimys vaikka vastaus oli pyhimys.
      Edelleen sieluni kaipaa luontoon,hiljaisuuteen ...

      • Anonyymi

        Itse asun itä Helsinki.Lapsen lapset oli Kanada alle kouluikäisenä vanhempiensa kanssa. Toivat minulle Kanadan intiaani reservistä turisti kohde. metalisen korun .Kuvastaa Valkoista Kotkaa.Valitsiana koruun oli lapsen lapseni. Valkoinen kotka on kaulassani roikkunut nauhassa ainakin 16 v.Minun uskontoni ja elämän filosofiani perustuu:1854 intiaani päälikkö Seattien Sanomaan Valkoiselle päälikölle ,kun yrtti ostaa intiaanien maat.Tuoksuvat kukat ovat sisariamme ,kauris,hevonenmahtava ktka ovat ne veljiämme.Kallion harjanteet nityjen rehevyys,ponin ruumin lämö ja ihminen kaikki kuluvat saman perheeseen,Virrat sammutavat janomme,kantavat kanottejamme ,ruokivat lapsiamme. EI OLE HILJASITA PAIKKA VALKOISEN MIEHEN KAUPUNGISSA.Loput tekstistä löytyy netistä.


    • Anonyymi

      Sanna Marin oli edellisessä elämässään cherokee, hänen nimensä oli Nainen joka bailaa.

      • Anonyymi

        Nätti nainen onki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nätti nainen onki

        Lepakon näköinen luuviulu🤥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lepakon näköinen luuviulu🤥

        Oravapillu.


    • Anonyymi

      Pitää paikkansa. Kun mieheni sairastui syöpään, lakkasi ystäväni, luulin kymmenien vuosien takaista ystävää sydänystäväksi, kutsua minua kotiinsa kahville. Sitten alkoivat perjantain känniviestit siitä, että en pysty näkemään häntä tapeeksi. Alkoi siis ihan perinteinen syyllistäminen ja kiusaaminen. Kehtasi jopa omaa sairauttaan verrata mieheni parantumattomaan syöpään, että kumpi on pahempi, hänen hyvässä mallissa oleva reumansa vai mieheni patantumaton syöpä, josta ei tiedä koskaan mitä tapahtuu. Päivä kerrallaan mennään. En lähtenyt tauteja vertailemaan, joten katkaisin ” ystävyyden” joka ei ystävyyttä ilmeisesti ollutkaan. Olin hänelle terapeutti, jonka päälle hän kaatoi jatkuvasti omia murheitaan. Minulle on nyt tärkeintä keskittyä mieheeni ja siihen, ettei yhteisiä aikoja mahdollisesti ole kovin paljoa enää. Känniavautumisia en myöskään jaksa. Useamman viikonlopun tuo entinen ystävä ehti meiltä pilata. Jotkut ihmiset ovat sellaisia, että ennen kun avataan tonkka, niin pitäisi laittaa puhelin lukkojen taa. Yllätyin kuinka olo helpotti, ei tarvinnut pelätä perjantaisin puhelimen kilahtelua, eikä kuunnella jatkuvaa valitusta milloin mistäkin.

      • Anonyymi

        *eikä varsinkaan menettää yöuniaan mokoman terrorin takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *eikä varsinkaan menettää yöuniaan mokoman terrorin takia.

        Narsistit käyttävät miehensä loppuun konstilla millä hyvänsä. Teettävät remontit, maalaukset, sähkötyöt ukoillansa. Ottavat eron kun ukko ei jaksa ja vaihtavat toiseen. Lapset siinä sit viiltelee tuskissaan itseään ja kärsivät psykiatrisilla päiväosastoilla ahdistuksistaan.

        Kaiken tuon takana narsistilla vaan raha ja toisen hyväksikäyttö. Jatkuva asunnon vaihto, sisustaminen ja se määräysvalta toista kohtaan. Mutta, narsisti ei pysty ajattelemaan kuin itseään. Minä, minä ja minä kuuluu kaikkialta, jopa terapeutin huoneesta.


    • Anonyymi

      Wanha totuus ei kuvaa kaipaa: Maailma pyörii vittureiän ohjaamana. Vaikka se vittu olisi kuinka typerässä otuksessa tahansa, aina löytyy vielä typerämpi mies joka antaa sen typerän olennon hiivaisen reiän määrätä elämässään kaikista asioista.

      Painakaa nyt sitä duunia ja palvokaa vittua

      • Anonyymi

        Tuon kirjoittajan täytyy olla vähintään yliopistokoulutuksen saanut 🧐.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon kirjoittajan täytyy olla vähintään yliopistokoulutuksen saanut 🧐.

        Tuossa on kuitenkin paljon totta. Moni pilaa perhe-elämänsä hetkellisten houkutusten vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on kuitenkin paljon totta. Moni pilaa perhe-elämänsä hetkellisten houkutusten vuoksi.

        Ei ole hetkellinen houkutus. Kyl tarttis pari tuntia.


    • Anonyymi

      Kannattaa lukea uuninpankkopoika saku timosen kirjoituksia. Tietää aiheesta paljon koska on lukenut myös lakia

      • Anonyymi

        Koska olet selvästi uuninpankkopoika Timosen fani niin nukutko sinäkin vielä vanhan äitisi vieressä yöt ja peset äitisi aamulla niinkuin Timonenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet selvästi uuninpankkopoika Timosen fani niin nukutko sinäkin vielä vanhan äitisi vieressä yöt ja peset äitisi aamulla niinkuin Timonenkin?

        Emänsäkoinijoilta pitäisi hakea tietokoneet pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emänsäkoinijoilta pitäisi hakea tietokoneet pois

        Taas tuli todella tasokasta tekstiä, joka kertoo paljon kommentoijan sivistyksen tasosta 😁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuli todella tasokasta tekstiä, joka kertoo paljon kommentoijan sivistyksen tasosta 😁.

        Olet vaan niin herkkänahkanen, menisit terapiaan inisemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuli todella tasokasta tekstiä, joka kertoo paljon kommentoijan sivistyksen tasosta 😁.

        Otat lammesta saavillisen Kaloja, mikä on niiden yhteinen älykkyysosamäärä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otat lammesta saavillisen Kaloja, mikä on niiden yhteinen älykkyysosamäärä?

        ei siihen kalanhajuun tarvita kuin yksi jolla on huono hygienia


    • Anonyymi

      Olet oikeassa aloiteen tekijä.Jos asut yksin ja sairastut. Kukan ei sinun edes katso. Menevät kiireen taakse.Ikään katsomatta. Ei taritse aloiten tekijän kaupunki asua.Ihan osataan samaa Helsinki ja sen lähiöt vaikka olisi sukua.

      • Anonyymi

        Porissa se menee niin että kun sairastuu niin kiusaajat aktivoituvat, osa on silti ihan puhtaasti tyhmiä ja ongelmaisia eikä ole tarkoitus olla vaivaksi, mutta kun se pää on kuin telkkäpönttö talvella, kylmä ilma vain kiertää ympyrää.


    • Anonyymi

      Saku sitä ja Saku tätä. Minulta hajosi mopo, tulisiko kaikkitietävä ja kaiken osaava idolisi Saku Timonen korjaamaan sen?

    • Anonyymi

      Näin se on, ikävää. On kokemusta. Joku on sanonut, että sinusta ja asioistasi ei ole kiinnostunut kukaan muu kuin oma äitisi. Näin se useimmiten on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe