Rovanperän varma mestaruus.

Anonyymi

Miten on, eipä tainnut tullakkaan. Ainakaan jos tänäkki voittaa kreikassa.
Liian nuori pyöritykseen kalle poika.

23

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ralli on miesten urheilua.

    • Anonyymi

      Jostain syystä asiantuntijat hehkuttavat vieläkin mestaruutta. 3 kilpailua jäljellä Kreikan jälkeen. Tänäkin ajotaidot ylivoimaiset muihin verrattuna. Korvien välikin kunnossa. Kalle kovassa paikassa, ei vain vielä ole tarpeeksi kokemusta mestaruuden ottamiseen.

      • Anonyymi

        Kyllähän se tämänkin kilpailun jälkeen on ylivoimaisessa pistejohdossa...kyllä saa kaikki mennä pieleen loppukaudesta jos ei mestaruutta tule! Toi hehkutus puolessa välissä kautta oli kyllä turhaa koska kaikkea voi sattua...


    • Anonyymi

      Nyt ei Monacon asukilla mene putkeen, voi harmi.

      • Anonyymi

        Sua varmaan harmittaa hirveesti, että monacossa asuu joku... yritä elää sen kanssa.


    • Anonyymi

      Lyö tytteli ihmeessä kaikki rahasi vetoa Tänakin puolesta :D

      • Anonyymi

        Älä nyt suutu. Karu totuus on, ettei vauhti riitä. Jostain syystä Lappi ja Evans ovat menneet paljon paremmin. Heihin kaiketi pitää verrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt suutu. Karu totuus on, ettei vauhti riitä. Jostain syystä Lappi ja Evans ovat menneet paljon paremmin. Heihin kaiketi pitää verrata.

        Tyttelijän hokija hikeentyy vaan kun ihastuksen kykyjä eppäillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt suutu. Karu totuus on, ettei vauhti riitä. Jostain syystä Lappi ja Evans ovat menneet paljon paremmin. Heihin kaiketi pitää verrata.

        Päinvastoin, olen oikein iloinen jos panet kaikki rahasi likoon Tänakin puolesta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, olen oikein iloinen jos panet kaikki rahasi likoon Tänakin puolesta :D

        Mä panen mieluummin ihan jotakin muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä panen mieluummin ihan jotakin muuta.

        Mistä arvasn ettei edes tytteli usko Tänakin voittoon :D

        Mitta missä on Solberg, aikaisemmin väitit sen voittavan, veikkaat aina väärää hevosta!


    • Anonyymi

      Se on vaan niin, että Tänäk on henkisesti niin voimakas, että jo sillä murskaa mestaruuden tavoittelun. Eikä vain Hyundai, myös Ford on saanut vauhtia. Huonoissa olosuhteissa mestarit erottuvat, sen Kreikka jälleen näyttää. Loube on tulevaisuuden mestari.

      • Anonyymi

        Ai siitäkö se johtuukin ettei Tänak saa mestaruutta :)


      • Anonyymi

        Loupet ei ole mestariainesta. Nytkin on sääli 5sijakla


    • Anonyymi

      jännä kakkaa lykkää virossa.

      • Anonyymi

        Pojulla lykkää kuraa. Puita istutellaan liian lähelle tietä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojulla lykkää kuraa. Puita istutellaan liian lähelle tietä. :D

        Siksi Tänak tykkääkin ajella pellolla, tiellä puut liian lähellä :D


    • Anonyymi

      Tänäk ei voita tätä rallia. Ei pärjää edes neuvillelle.

    • Anonyymi

      Kalle ei kykene ajamaan täysillä, kun sai kipeää Belgian ulosajossa.

      • Anonyymi

        Tuuri kääntyi niin kuin pitikin. Olisi saanut kääntyä paljon aijemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuri kääntyi niin kuin pitikin. Olisi saanut kääntyä paljon aijemmin.

        Onpa typerä kommentti! No meitä on joka lähtöön....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa typerä kommentti! No meitä on joka lähtöön....

        Niin oli! Pitää perustaa wrc pro niminen oma luokka jossa saa ajaa vaan alle 25 vuotiaat kallet. Sillä lailla tuli mestaruus wrc kakkosissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli! Pitää perustaa wrc pro niminen oma luokka jossa saa ajaa vaan alle 25 vuotiaat kallet. Sillä lailla tuli mestaruus wrc kakkosissakin.

        Yritä nyt vaan tytteli hyväksyä ulkonäkösi, ylipainosi ja ikääntymisesi, saat jatkossakin pakit kaikilta nuorilta miehiltä, saisit myös Lapilta :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe