Thaimaan kuulumisia

Anonyymi

Olen nyt ollut pari viikkoa täällä Bueng Kanissa. Lento oli turhan pitkä 13 tuntia. Ensimäinen yö Bangkokissa ja seuraavana päivänä lento Sakhon Nakhoniin. Sieltä tuttavat toivat meidät kotiimme. Täällä oli suuri melontakilpailu Mekong joella ja samalla suuret juhlat. Aurinko paistaa ja linnut laulaa eli kaikki on hyvin.
Omasta banaaniruohosta on kiva ottaa välipalaa. Banaanit ovat yllättävä hyviä kun ne saavat kypsyä rauhassa.

30

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, miten se niin pitkä lento oli? Yleensä kai Finski lentää Helsingistä Bangkokiin noin 9 tunnissa. Joko siellä teilläpäin on silta kohta valmis Mekongin yli?

      • Anonyymi

        Et siis tiedä, että Venäjän ilmatila on suljettu "vihollisvaltioilta".


      • Anonyymi

        Lentö lähti Vantaalta klo 00,50 ja oli Bangkokissa klo 18.00 paikallista aikaa.. Laske siitä lentoaika. Olen muuten ylittänyt Mekong joen kolmea eri siltaa pitkin. Olen tällö hetkellä Nakhom Phahonnissa . Hotelli on hyvä ja hinta aainoastaan 14 € yö.


    • Anonyymi

      Lentoasemalla Eurolla sai 34,12 Batia. Bueng Kanisssa pankissa kurssi oli 36,17. Täällä on hyvä asustaa, koska täällä ei ole yhtään kahden viikon miljonääriä eikä myöskään Pattayan rakkaita. Täytyy muistaa hymyillä ja olla kohtelias asukkaille. Wai. kiitos/tervehdys on täytyy hallita.

      • Anonyymi

        Maahantulokorttia ei tarvinnut enää täyttää, mutta sen sijaan passiin merkittiin lennon numero jolla lensin Thaimaahan.


    • Täällä on mukava ja viihtyisä asua, koska Bueng Kaniss ei ole kahden viikon miljonäärejä eikä myöskään Pattajan rakkaita.

    • Anonyymi

      Kiitos matkakirjoituksista vaikken ymmärrä mikä vika on jos on "parin viikon mijonäärejä". Ja Pattiksen tyylisiä likkoja.

      Ei ole minua koskaan haitanneet. Muiden kyttääminen kuuluu Savoon ja Suomeen.

      • Anonyymi

        Minua häiritsee heissä ylimielisyys ja öykkäröinti.


    • Anonyymi

      Lento oli nyt 12 h

      Paha se on aina

    • Anonyymi

      Poikkesin Vietnamissa ja passiin tuli 30. Päivää lisäaikaa Thaimaahan.

      • Anonyymi

        Äijä ei edes tiedä että saa oleskella 45 päivää ilman viisumia.


    • Anonyymi

      Miksei 45 pv? Se on ollut visa vapaa aika.

      • Anonyymi

        Ehkä sinun täytyy mennä kysymään rajaviranomaiselata miksi sain ainoastaan 30 päivän viisumin.


    • Anonyymi

      ,,,et ole Thaimaassa - jatka haavematkojasi :-)

      • Anonyymi

        Kulje sinä vaan pirtin ja hakotukin väliä ja nuku äiteesi selän takana. Jätä ihmeessä matkalukommentit matkailijoille. Älä turhaan vaivaa pientä päätäsi matkakailuasioilla.


      • Anonyymi

        Mene ihmeessä lääkäriin ja tutkituta pääsi Tee lääkärisi avustuksella matka synkän mielesi syvyyksiin niin tiedät mikä mieltäsi vaivaa. Kirjoituksesi eivät ole tästä maailmasta.


    • Anonyymi

      Hyvin sanottu :-)

      Onko naissa mitaan jarkea?

      Olen muuten ylittänyt Mekong joen kolmea eri siltaa pitkin.
      - eli siis jait vastarannalle? Uuno mika Uuno.....
      Muuten joen ylitys kieltamatta sinulta, siltaakin pitkin, postaamisen arvoinen suoritus!

      Banaanit ovat yllättävä hyviä kun ne saavat kypsyä rauhassa.
      - mainaatko kun ei ole Unkarin tapaista sotaa?
      - onko banaanit Burman rajalla huonoja?

      • Anonyymi

        Minä voin kustantaa sinulle käynnin kallonkutistan luokse, koska olet näköjään tupla köyhä, rahaton ja henkisesti jälkeenjäänyt.
        Koska muuten Unkarissa oleva sota on vaikuttanut Thaimaan matkailuun? Ketkä muuten sotii Unkarissa?
        Montako kertaa olet kulkenut pirtin ja hakotukin väliä? Olet pirtissä vai hakotukilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voin kustantaa sinulle käynnin kallonkutistan luokse, koska olet näköjään tupla köyhä, rahaton ja henkisesti jälkeenjäänyt.
        Koska muuten Unkarissa oleva sota on vaikuttanut Thaimaan matkailuun? Ketkä muuten sotii Unkarissa?
        Montako kertaa olet kulkenut pirtin ja hakotukin väliä? Olet pirtissä vai hakotukilla?

        Olen eedenissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eedenissä.

        Koska hourulaa on alettu kutsua eedeniksi?


      • Anonyymi

        Banaanit ovat yllättävä hyviä kun ne saavat kypsyä rauhassa.
        - mainaatko kun ei ole Unkarin tapaista sotaa?
        - onko banaanit Burman rajalla huonoja?

        Debiili on on täysin sekaisin kun kuvittelee Unkarin sotaa mielessään.


    • Anonyymi

      NykySuomessa ei hulluja enää edes yritetä hoitaa lääkäreiden toimesta, niille laitetaan vaan resepti kouraan ja koittavat tappaa ne lääkkeillä.

      Valitettavasti sama metodi on levinnyt myös kaikkeen muuhunkin sairaanhoitoon ja se näkyy tälläkin palstalla.

    • Anonyymi

      "Montako kertaa olet kulkenut pirtin ja hakotukin väliä? Olet pirtissä vai hakotukilla?"

      En nae yhteytta pirtin ja hakotukin valilla. Valaise asiaa ja pane kuva omastasi, ehka paasen paasi sisalle ja ymmarra.... ihan uteliaisuudesta.

      Haukut myos "tulpakoyhaksi". Missa pain Suomea noin sanotaan?
      Veikkaan etta postinumo alkaa suurella numerolla. Ei ainakaan kahdella nollalla :-)
      Jos on "Pirtti" se on rikkauden merkki!

      • Anonyymi

        Pirtin ja hakotukin väli tarkoittaa yksinkertaisen ihmisen ympyröitä missä hän liikkuu. Tuplaköyhä tarkoittaa, että ihminen on varaton ja henkisesti köyhä ja jälkeen jäänyt. Imbesilli.
        Tämä oli tässä, en jaksa kinata debiilin ihmisen kanssa.


    • Anonyymi

      Kiitos!

      Nyt mene ja ui Mekong joen yli 3 kertaa.... 555555

      • Anonyymi

        Mene ja hirtä itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene ja hirtä itsesi.

        Kerta hirttäytyminen riittåå.


    • Anonyymi

      "Banaanit ovat yllättävä hyviä kun ne saavat kypsyä rauhassa.
      - mainaatko kun ei ole Unkarin tapaista sotaa?
      - onko banaanit Burman rajalla huonoja?
      Debiili on on täysin sekaisin kun kuvittelee Unkarin sotaa mielessään."

      Kun kirjoittaa jalkapallo matsin aikana aivot seuraa sita.
      Etenkin kun vastapuoli on sinunlainen... ei paljoa kiinnosta mita tulee skriivattua.
      Kirjoitan kuitenkin koska vaistoan yksinaisyytesi siella "missa ei ole kahden viikon miljonaareja" - eika paljon muutakaan - ja kristittyna haluan auttaa.
      PS. Ystavan neuvo; ui Mekong puron yli parillisia kertoja niin paadyt lahtorannalla. Capisce?

      • Anonyymi

        Tiedoksesi, minun ystäväni eivät ole debiilejä joten et tule kuulumaan joukkoon. Olet tuomittu ikuisiksi ajoiksi pirtin ja hakotukin väliin.


      • Anonyymi

        Kirjoitan kuitenkin koska vaistoan yksinaisyytesi siella "missa ei ole kahden viikon miljonaareja" - eika paljon muutakaan - ja kristittyna haluan auttaa.
        Minä olen todella yksinäinen pyöriessäni täällä pirtin ja hakotukin väliä. En saa äiteeltä rahaa, jotta voisin käydä maalikylässä moikkaamassa toisia debiilejä ystäviäni.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe