"Haasilla on tapahtumassa muutos. Mich Schumacher saa tehdä tilaa Kimi Räikkösen vanhalle tallikaverille Antonio Giovinazzille. Italialaista huhuttiin talliin jo täksi kaudeksi, mutta valinta kohdistui lopulta Kevin Magnusseniin. Giovinazzi on kilpaillut Formula E -sarjassa heikolla menestyksellä. Italialainen oli ainoa täyspäiväinen kuljettaja, joka ei napannut pistettäkään koko kauden aikana."
https://www.suomif1.com/2022/09/lahde-nama-kuskit-nappaavat-vapaat-ajopaikat-ensi-kaudelle-daniel-ricciardo-jaa-ilman-pestia/
Luottavatko noin paljon Gioon vai johtuuko sponsoreista, ei kuitenkaan pärjännyt sähköformuloissa ja heikosti Alfallakin.
Alpha Tauri yrittää saada Colton Hertan ja Ricciardo ei kelpaa kenellekään. Voisi saada halvalla kun saa potkuista hyvät korvaukset.
GIO Mickin tilalle
5
258
Vastaukset
- Anonyymi
Hulluutta vaihtaa Schumacher vähämieliseen ja urveloon italialaiseen. Mies on niin paska, että paskakin on priimaa häneen verrattuna. Täyspaskaurvelo joka on ainoana kuskina E-formuloissakin 0 pisteellä.
- Anonyymi
On se saattanut käydä antamassa näyttöjä, saavat myös halvalla ja varmaankin tuo rahaa. Luulisi kyllä Mickilläkin olevan sponsseja.
- Anonyymi
Todennäköisesti/todennäköisimmin
- Anonyymi
Ei taida olla päätetty vielä mitään, eri tallit arpovat ainakin viiden kuskin välillä, eikä amerikkalainen näytä saavan lisenssiä.
- Anonyymi
Kuskiruletti kun pääsee käyntiin niin ei tiedä kuka ajaa missäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233