Hei olen 17 vuotias tyttö lukiossa. Meidän luokka on lähdössä Portugaliin tutustumaan niiden kouluja. Ja siellä majoitutaan portugalilaisten perheen kanssa. Mua vähäse pelottaa niin halusin kysyä että onko tämä teidän mielestä turvallinen vaan hostelli on parempi? Pliis auttakaa mua!!!
Perhemajoitus Portugalissa
Anonyymi
6
218
Vastaukset
- Anonyymi
Turvallisinta on pysyä kotona.
- Anonyymi
Onko noin vaarallista?
- Anonyymi
Hei.minulla yksityinen vartia firma.jos haluat suojelua,voin auttaa. Sähkö postin saa kysyttäessä.
- Anonyymi
Nyt kuulostaa vaaralliselta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kuulostaa vaaralliselta...
Mikä kuulostaa vaaralliselta???
- Anonyymi
Voi nukkua teltassa, puumajassa tai veneessä. Taivas rajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647