Mikko ei kauaa vaimoaan surrut kun uusi puoliso purjehti elämään. Seija ilmestyi kuvioihin heti hautajaisten jälkeen. Seijan kanssa sai pojan melko nopeaan ja naimisiin meni jo 1995. Kuitenkin käy joka vuosi Marjan haudalla. Haluaako esittää Marjan pojille että välittää heidän äidistään. Mikko on törkimys.
Mikko Alatalo ja Marja vaimo
6
524
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan pitänyt Mikosta. Esittää ei näytä oikeaa minäänsä.
- Anonyymi
Alatalo kohteli Mariaa huonosti. Olen ollut samalla matkalla jossa tämän kaverin käytös oli ala arvoista. Jäi tosi huono kuva ylimielisestä virtuoosista.
- Anonyymi
Alatalo on aina ollut ylimielinen. En ole itsekään koskaan pitänyt tyypistä.
- Anonyymi
Marja vaimo varmaan huomasi miten Alatalo petti häntä, teki sitten oman surullisen ratkaisunsa.Sääliksi käy pojat jotka menettivät äitinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marja vaimo varmaan huomasi miten Alatalo petti häntä, teki sitten oman surullisen ratkaisunsa.Sääliksi käy pojat jotka menettivät äitinsä.
En tiedä muistanko oikein, mutta silloin kauan sitten vihjailtiin, että vaimo hirttäytyi koiran remmiin komerossa, kun sai tietää Mikon pettämisestä. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä muistanko oikein, mutta silloin kauan sitten vihjailtiin, että vaimo hirttäytyi koiran remmiin komerossa, kun sai tietää Mikon pettämisestä. 😔
Ajattelin sanoa jotain, nyt en enään tiedä mitä. Kaikkea en silti usko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201184YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621060- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46790Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.115761