Kaasukahvassa on se rajoitinruuvi jota ei löydy varmaan yhdestäkään 1vrk jälkeen = ilmeisesti moottoritärinä sen irrottaa...
Mutta onko jotain kuristuksia imu tai pakopuolella? Tuommoisissahan on ilmeisesti 27hv 20kw ja rek. otteessa hmm jotain 6hv kun on se rajoitin ruuvi kahvassa paikoillaan.
Ehkä se teho on nyt käytössä kuitenkin mutta kysympä jos joku on tutkiskellut imu tai pako kanavia huvikseen. Korjatahan ei hondia pahemmin tarvitse vain nesteiden vaihtoja ns huoltoja. Ottaisin ilmielin 600cm3 BOKSERI moottorin hondaani sillä 1 sylinterinen 475cm3 kone tärisee havaittavasti mutta lienee halpa konstruktio vailla tasapainoitusta. Tiedoksi polle yms fanaattisille V2 koneille ei ole aikomusta vaihtaa merkkiä ellei tule sähkömönkijää ja lähi kauko ohjauksella. Ai Ai se olisi nannaa puumetsässä siirrellä konetta. Mutta nopeudenrajoitin on siitä hyvä että kone antanee täydet tehot. Sinänsä teho on riittävä mutta jos löytyy ei hondan tekemiä rajoituksia niin vapautan tehot.
Honda 500cm3 traktori onko kuristuksia jossain?
Anonyymi
0
193
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585060
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544572Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224499Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2961707- 891371
- 791334
- 2281308
- 3061015
- 199940
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50840