Uusi ihastus tai rakastus

Anonyymi

Siis kun kiinostus on todellinen otatteko selvää sen taustoista ja miten se tapahtuupi...

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä rakkautta tollanen on. Melkein ensimmäisenä mennään valheenpaljastustestiin. Siitä tautitestiin. Minkä jälkeen suoritetaan kuntotesti. Luottotiedot tarkastetaan. Sitten alkaa pahin testi. Nimittäin onko siitä puolisoksi. Testi kestää vuosia ja sitten joko erotaan tai kuollaan.

      • Anonyymi

        Niin ja tulot on hyvä kertoa ensimmäisenä. Pitää esittää budjetti rahan käytöstä kuukausittain. Parempi antaa heti tilit käyttöön että näkee käyttääkö mahdollinen huijari rahansa itseensä. Nämä siis kun on läpäissyt muut testit ja siirtynyt pahinpaan testiin.


      • Anonyymi

        Muistetaan vielä tuoda edellisien suhteiden traumapelot uuteen suhteeseen. Ja näin saamme pohjaanpalaneen sopan. Maistuu palanut ja syöminen epäilyttää. Onko tämä ihan tervettä. Ja nyt olen hiljaa!


    • Anonyymi

      En tee mitään. En uskalla.

      • Anonyymi

        Teen sulle kotiviiniä itse kasvattamista mansikoista, kirsikoista ja omenoista.


    • Taustoja on hiukan hankala ottaa selville ellei satu asumaan samalla pienellä paikkakunnalla ja/tai ole ko. henkilön kaverina jokaikisellä some-alustalla.

      Yleensä en vaivaudu juurikaan mitään selvittelemään kiertoteitse, vaan kysymällä suoraan ja tutustumalla. Kertokoon ihminen itse kuka, mistä, millainen on ja miten sellaiseksi on tullut.

      • Anonyymi

        Mä oon sitä mieltä että taustojen selvittäjä pitää itseään parempana kun toinen osapuoli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon sitä mieltä että taustojen selvittäjä pitää itseään parempana kun toinen osapuoli.

        Itse en näe sitä noin, vaikkakin taidan ymmärtää näkökulmasi. Itse näen asian niin, että taustojen tonkijat ovat turvallisuushakuisia, ehkä osittain ihan tosissaan turvallisuuden vuoksi, mutta varmaan enimmäkseen varmistellakseen asioita jotta voivat luottaa luomaansa mielikuvaan ihastuksen kohteesta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Itse en näe sitä noin, vaikkakin taidan ymmärtää näkökulmasi. Itse näen asian niin, että taustojen tonkijat ovat turvallisuushakuisia, ehkä osittain ihan tosissaan turvallisuuden vuoksi, mutta varmaan enimmäkseen varmistellakseen asioita jotta voivat luottaa luomaansa mielikuvaan ihastuksen kohteesta.

        Niin luottamuspulasta on kyse ja jos heti alkuun täytyy tarkastaa taustat, mitä sillä sitten ikinä tarkoitetaan, on suhde alkanut epäluottamuksella ja kuka haluaa sellaiseen suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin luottamuspulasta on kyse ja jos heti alkuun täytyy tarkastaa taustat, mitä sillä sitten ikinä tarkoitetaan, on suhde alkanut epäluottamuksella ja kuka haluaa sellaiseen suhteeseen.

        On siis parempi että pienituloiset pysyvät pienituloisten kanssa. Isompituloiset eliittisivulla. Rikolliset rikollisten kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin luottamuspulasta on kyse ja jos heti alkuun täytyy tarkastaa taustat, mitä sillä sitten ikinä tarkoitetaan, on suhde alkanut epäluottamuksella ja kuka haluaa sellaiseen suhteeseen.

        En välttämättä sanoisi luottamuspulaksikaan, vaan enemmänkin niin, että toinen yrittää varmistua siitä, että se millaisen kuvan kiinnostuksen kohde on antanut, pitäisi myös paikkansa. Ettei käy niin, että Maisa 27v on törmännyt kivaan ja komeaan (kuvissa) Pekkaan 30v, mutta todellisuudessa Pekka onkin 47v. ja vähemmän komea, kotiseudullaan tunnettu rettelöitsijä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En välttämättä sanoisi luottamuspulaksikaan, vaan enemmänkin niin, että toinen yrittää varmistua siitä, että se millaisen kuvan kiinnostuksen kohde on antanut, pitäisi myös paikkansa. Ettei käy niin, että Maisa 27v on törmännyt kivaan ja komeaan (kuvissa) Pekkaan 30v, mutta todellisuudessa Pekka onkin 47v. ja vähemmän komea, kotiseudullaan tunnettu rettelöitsijä.

        Ei kai se ole taustan selvistystä että haluaa tietää miltä rakkaus näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On siis parempi että pienituloiset pysyvät pienituloisten kanssa. Isompituloiset eliittisivulla. Rikolliset rikollisten kanssa.

        No tutkitusti parisuhteet oman sosioekonomisen luokan sisällä onnistuvat keskimäärin parhaiten. Parisuhde oman SE-luokan ala- tai yläpuolelle nostaa parisuhdeongelmien todennäköisyyttä huomattavasti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En välttämättä sanoisi luottamuspulaksikaan, vaan enemmänkin niin, että toinen yrittää varmistua siitä, että se millaisen kuvan kiinnostuksen kohde on antanut, pitäisi myös paikkansa. Ettei käy niin, että Maisa 27v on törmännyt kivaan ja komeaan (kuvissa) Pekkaan 30v, mutta todellisuudessa Pekka onkin 47v. ja vähemmän komea, kotiseudullaan tunnettu rettelöitsijä.

        Ja kyllä mä tollasen rettelöitsijän huolisin jos se olis kiva mulle.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No tutkitusti parisuhteet oman sosioekonomisen luokan sisällä onnistuvat keskimäärin parhaiten. Parisuhde oman SE-luokan ala- tai yläpuolelle nostaa parisuhdeongelmien todennäköisyyttä huomattavasti.

        Kyllä noi ongelmat on omassa päässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se ole taustan selvistystä että haluaa tietää miltä rakkaus näyttää.

        Onhan se sitä silti, se on varmistelua, vaikka kuinka hyväntahtoista onkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä mä tollasen rettelöitsijän huolisin jos se olis kiva mulle.

        No itse en luultavasti huolisi, jos ensin annettaisi itsestä hyvin erilainen mielikuva. Jos suhteen alkumetrit on jo väärennettyjä, niin vaikka olisi silti kuinka kiva tahansa, olisi siinä omat haasteensa rakennella luottamusta. Ei kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä noi ongelmat on omassa päässä.

        En puhu kenenkään päästä, vaan tutkitusta tiedosta. Ja tuota on tutkittu todella monessa maassa, myös Suomessa ja moneen kertaan. Meillä muka on luokkavapaa yhteiskunta, mutta ei se pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No itse en luultavasti huolisi, jos ensin annettaisi itsestä hyvin erilainen mielikuva. Jos suhteen alkumetrit on jo väärennettyjä, niin vaikka olisi silti kuinka kiva tahansa, olisi siinä omat haasteensa rakennella luottamusta. Ei kiitos.

        Jep


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Onhan se sitä silti, se on varmistelua, vaikka kuinka hyväntahtoista onkin.

        Tämä kyssäri on vaan yksi monista.


    • Anonyymi

      Pienissä paikkakunnissa moni voi haluta tietää monenko kanssa esim,vehdannu ja seukannut.

      • Anonyymi

        Kysy sitten siltä sun rakkaudelta. Vai kyliltäkö saa totuuden?


    • Anonyymi

      Otan selvää koska ikinä ei toisesta tiedä eikä se toinen kerro..nimim..huijatuksi tullut.. mutta nyt kysyn asian vierestä.. jos tiedät että mies pettää vaimoaan pitääkö siitä vaimolle kertoa.. mies esittää että kaikki hyvin mutta haluaa pettää vaimoaan.. haluisitteko te tietää jos miehenne olisi uskoton.. vai pitääkö antaa olla..

      • Anonyymi

        En sekaantuisi muitten suhde juttuihin..


    • Anonyymi

      Hakunilassa: 190cm mies siisti, harm leukaparta ja siisti harmahtava tukka. Komea..pettää vaimoaan.. jos tunnistit , kerro ihmeessä eteenpäin..annan lisätietoa jos tunnistit. En tykkää yhtään tälläisestä !! Naisten puolta pitävä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe