Siksi palasin..
Oletko nähnyt samaa unta..?
https://m.youtube.com/watch?v=Xsl2S24n8mc
Näin äsken unta sinusta mies..
25
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä hyvät yöt sinulllekin
- Anonyymi
Pimperopom_ kirjoitti:
Ehkä otin, ehkä en.. Hyvää yötä.. 💙
Otit olutta :)
- Anonyymi
Pimperopom_ kirjoitti:
En juo olutta.. 🥃
Juotpas :) No minkälainen nainen haluaisit mies olla? :)
Anonyymi kirjoitti:
Juotpas :) No minkälainen nainen haluaisit mies olla? :)
Kysyisit mieluummin minkälainen mies haluaisit nainen olla.. 🤔
- Anonyymi
Pimperopom_ kirjoitti:
Kysyisit mieluummin minkälainen mies haluaisit nainen olla.. 🤔
En ainakaan sellainen, joka käyttää muita sekoituksiin. Toisaalta, jos näet sen itsellesi sopivaksi, niin mikään ei estä sinua :)
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan sellainen, joka käyttää muita sekoituksiin. Toisaalta, jos näet sen itsellesi sopivaksi, niin mikään ei estä sinua :)
Miksi sitten kyselet noin sekavia..?
- Anonyymi
Pimperopom_ kirjoitti:
Miksi sitten kyselet noin sekavia..?
Kuka nainen käyttäisi ikinä noin järkyttävää nimeä :/
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nainen käyttäisi ikinä noin järkyttävää nimeä :/
Minä.. 😜
Vaan nyt on aika taas häippästä toisille huudeille.. 👋- Anonyymi
Pimperopom_ kirjoitti:
Minä.. 😜
Vaan nyt on aika taas häippästä toisille huudeille.. 👋Selvä. Hyvää yötä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juotpas :) No minkälainen nainen haluaisit mies olla? :)
Niin mieshän tuo selvästi, kuten kaikki hoxaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nainen käyttäisi ikinä noin järkyttävää nimeä :/
Ei yhtään kukaan siitä voisi olla helppo päätellä, että kyseisen nicin takana on mies 😉👍🥱 koita nyt vähän paremmin mustamaalata ihmisiä anonyymisaitin trollihahmojen perusteella…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään kukaan siitä voisi olla helppo päätellä, että kyseisen nicin takana on mies 😉👍🥱 koita nyt vähän paremmin mustamaalata ihmisiä anonyymisaitin trollihahmojen perusteella…
Tästä kyseisestä aiheesta kommentoiminen kirvelee vieläkin elämästä vieraantuneiden miäliä, no jos kyseinen perätön väite on jännin mitä lukutoukan elämässä on tullut vastaan on luopumisen tuska ja kasvava ketutus on ymmärrettävä asia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä kyseisestä aiheesta kommentoiminen kirvelee vieläkin elämästä vieraantuneiden miäliä, no jos kyseinen perätön väite on jännin mitä lukutoukan elämässä on tullut vastaan on luopumisen tuska ja kasvava ketutus on ymmärrettävä asia
No more uffaffaa😢
- Anonyymi
Minä en ole mies 🤭
- Anonyymi
Haluatko leikkiä minun kanssa? B)
- Anonyymi
Pimperopom_ kirjoitti:
En leiki..
Mutta nikkisi on täysin mauton. Lahjoitin siksi sinulle nuo hinkit:) seuraava nimesi voisi olla Hinkiton:)
- Anonyymi
Noh, kissako vei kielen? :)
- Anonyymi
Kyllä on tullut nähtyä unia kielletyistä leikeistä 😘
- Anonyymi
💋..
- Anonyymi
Teillä lie niin https://youtu.be/zGLtIAsIisM
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
