Voin vakuuttaa kun ajoissa menee jo naimisiin Thaimaisen kanssa ja asuu jo täällä Thaimaassa monta vuotta saavuttaen samalla korkean iän 61-63 vuotta, niin saavuttaa samalla valaistuksen ja mahtavan yleis ymmärryksen jota ei junteilla savossa ole. Huoneessa on aikaa pohtia asioita ja tehdä maailman laajuisia havaintoja ajattelemalla ite.
Pankki kortit poistuivat Suomesta 20 vuotta sitten ja nyt ne on debet kortteja. Thaimaassa kortit ovat visa tai master kortteja. Kun isä tekee pentuja, ne on veljiä keskenään mutta kun äiti tekee pentuja, ne on velipuoli pentuja.
Terveys tulee jo synnytys laitoksella tai se ei tule isän geeneistä. Jos isällä on hyvä geeni niin voit huoletta tupakoida ja ryypätä koko ikäsi ja elät täsmälleen saman ikäiseksi kuin isäsi. Sama jutska huonon geenin kanssa. Syömällä nuudelia opit muistamaan asioita paremmin, koska se on terveellistä aivoruokaa.
Aivotkin syö ruokia, vaikka niissä ei ole hampaita eikä suuta. Nuudeli menee aivoon suolesta. Opinskelin jyväs kylän yli opistossa myös aivo tieteen dohtoriksi ja opin puhumaan sujuvaa ranskää. Koulussa huomattiin jo jälki istunnossa että olen yli älykäs lapsi ja minut siirrettiin tukioon erityis luokalle, jossa oli kavereina jurojarmo joka aina kaivoi nenäänsä linkkarilla. Sitten oli pyyhekumeja ja finnejä syövä pattiarmi ja hänen siskonsa vara-armi. Meitä kutsuttiin yhteisnimellä Älykvartetti, koska me oltiin niin erityisen viisaita.
Kerran esimerkiksi oli kova tuuli ja virttynyt pipo ei pysynyt päässä. Laitettiin aivo riihi pystyyn ja lopulta keksittiin naulata se pipo päähän huopa katto nauloilla ja kyrpok ruuveilla. Sitä ei saanut kotona pois päästä ja pesun aikana minun piti aina työntää pää pesukoneeseen. Lienee sanomattakin selvää että meinasin tulla hulluksi...
Korkeampi tietoisuuden taso ja laatu
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ahdistaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949