Miksi käytetyissä dacioissa HAISEE vanha mies?

Anonyymi

Semmoinen lievästi kusen polttamat housut ja toissapäiväinen kainalohiki ynnättynä gambinaan. Siis ihan mahdoton autosta muodostaa mitään mielipidettä, kun haju on niin päälle tunkeva!!! Mistä löytäisi hajuttoman dacian, ihan uuteen ei ole varaa kun köyhiä ollaan.

29

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä mainittiin Gambina.
      Sitä tuskin enää saa Alkosta!

      • Anonyymi

        Saa kyllä, monesti naurattaa kun sitä siellä ohimennen näkee. Joskus muinoin tuota pullotettua krapulaoksennusta tuli juotua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa kyllä, monesti naurattaa kun sitä siellä ohimennen näkee. Joskus muinoin tuota pullotettua krapulaoksennusta tuli juotua.

        Kätevä emäntä tekee gambiinansa itse ,giniä ja vermouth rossoa ja seurustelujuoma on valmis.


    • Anonyymi

      Taitaa kaikissa autoissa missä sinä vierailet haista samalle, kumma juttu.
      Käy suihkussa ja käske muorin pestä vaatteesi ja laita Männeniä poskeen ja yritä uudelleen.

      • Anonyymi

        Miksei koeajetussa renaultissa haise samalta??? On vaan liian kallis minulle.


      • Anonyymi

        Juuri vanhat papat haisevat tuolta männeniltä ja vanhalta kuselta. :D Paljastit juuri olevasi 60 vanha patu joka kulkee sillä viimeisellä autollaan jo.


    • Anonyymi

      Samasta syystä kuin katsoessasi peiliin sieltä näkyy sama vanha haiseva ukko.

    • Anonyymi

      Koska daciakuski paskoo housuun liikenteessä, ja ripulia valuu pitkin hienoja sisustoja.

    • Anonyymi

      Minä olen vanha mies. Siksi haisen vanhalle miehelle. Ja siksi ajan Dacialla!

      • Anonyymi

        Niin minäkin. Lisäksi olen köyhä, mutta tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Huolestuttaa kuinka nuoriso tyhmenee ja kirjoittelee aivottomia juttuja. Pudokkaat ja muut reppanat vielä ymmärtää, mutta meidän tulevaisuuden toivot ja elättäjät?

      • Anonyymi

        Haisen Dacialle. Olen vanha mies ja käyn joka päivä suihkussa ja dödöäkin käytän. Vaatteet pesasen joka toinen päivä. Missä vika. Miksi haisen Dacialle.


      • Anonyymi

        En näe ketjussa mitään muuta aivotonta kun epämääräiset dacian omistajien triggeröitymiset. Standardit ovat nousseet ja nousevat joka sukupolvi. Nykyään jos skippaat suihkun parina päivänä niin et ole enää tervetullut joukkoon ja sitä rataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe ketjussa mitään muuta aivotonta kun epämääräiset dacian omistajien triggeröitymiset. Standardit ovat nousseet ja nousevat joka sukupolvi. Nykyään jos skippaat suihkun parina päivänä niin et ole enää tervetullut joukkoon ja sitä rataa.

        Ja tämä standardien nousu pätee siis myös autoihin. Enää ei kelpaa se hinnat alkaen vehje vaan halutaan hyvää ellei parasta. Dacian ajomelu, alustan epämukavuus ja vähäiset varusteet karkottavat nuoret ostajat.


    • Anonyymi

      Hoi daciakuskit. Käykäähän joskus suihkussa ja menneniä naamariin niin johan rupee dacia tuksuu hyvältä. Ei haise enää k@kka ja hiki. Niih.

      • Anonyymi

        Daciakuskit ovat normaaleja ihmisiä. Todellisia köyhiä ovat ne kaiket päivät kännykkää hipelöivät nuoret, jotka uneksivat hevosvoimista ja kiihtyvyydestä 0/100 km h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daciakuskit ovat normaaleja ihmisiä. Todellisia köyhiä ovat ne kaiket päivät kännykkää hipelöivät nuoret, jotka uneksivat hevosvoimista ja kiihtyvyydestä 0/100 km h.

        KÖYHÄ ja normaali ihminen ovat kaksi eri asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KÖYHÄ ja normaali ihminen ovat kaksi eri asiaa.

        Missä kulkee se köyhän ja rikkaan raja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kulkee se köyhän ja rikkaan raja?

        Ehkä ne vanhoja mersuja osamaksulla ostavat ovat jonkun mielestä rikkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ne vanhoja mersuja osamaksulla ostavat ovat jonkun mielestä rikkaita.

        Ainakin henkisesti ovat rikkaampia kuin kitupiikit dacistit! Tv. Mersumiäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin henkisesti ovat rikkaampia kuin kitupiikit dacistit! Tv. Mersumiäs

        Nyt tiedän miksi olen tyytyväinen autooni. Olen henkisesti köyhä.


    • Anonyymi

      Kuvailemaasi hajua olen eniten kohdannut Toyotissa!

    • Tätä keskustelua kun lukee, niin siitä on mahdoton löytää mitään järkevää merkkiin liittyvää keskustelua. Mutta näköjään Dacia herättää niin paljon negatiivisia tunteita, että älyttömät jutut tulee esiin. Ps. itselläni ei ole Daciaa,

      • Anonyymi

        On käyttöautoja ja näyttöautoja.Itselläni on käyttöauto.


    • Anonyymi

      Muutunko nuoremmaksi jos ostan bemarin .Herra 62.

      • Anonyymi

        Muutut ja samalla kasvat aikuiseksi. Eikä lopu autosta härpäkkeet kesken.


      • Anonyymi

        Hemmottele itseäsi kun on vielä vuosia jäljellä. Viimeistään kuolinvuoteella harmittaa, että on halvalla kinnerillä itseään kiusannut. Mersu kaupoille!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe