Miksi käytetyissä dacioissa HAISEE vanha mies?

Anonyymi

Semmoinen lievästi kusen polttamat housut ja toissapäiväinen kainalohiki ynnättynä gambinaan. Siis ihan mahdoton autosta muodostaa mitään mielipidettä, kun haju on niin päälle tunkeva!!! Mistä löytäisi hajuttoman dacian, ihan uuteen ei ole varaa kun köyhiä ollaan.

29

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä mainittiin Gambina.
      Sitä tuskin enää saa Alkosta!

      • Anonyymi

        Saa kyllä, monesti naurattaa kun sitä siellä ohimennen näkee. Joskus muinoin tuota pullotettua krapulaoksennusta tuli juotua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa kyllä, monesti naurattaa kun sitä siellä ohimennen näkee. Joskus muinoin tuota pullotettua krapulaoksennusta tuli juotua.

        Kätevä emäntä tekee gambiinansa itse ,giniä ja vermouth rossoa ja seurustelujuoma on valmis.


    • Anonyymi

      Taitaa kaikissa autoissa missä sinä vierailet haista samalle, kumma juttu.
      Käy suihkussa ja käske muorin pestä vaatteesi ja laita Männeniä poskeen ja yritä uudelleen.

      • Anonyymi

        Miksei koeajetussa renaultissa haise samalta??? On vaan liian kallis minulle.


      • Anonyymi

        Juuri vanhat papat haisevat tuolta männeniltä ja vanhalta kuselta. :D Paljastit juuri olevasi 60 vanha patu joka kulkee sillä viimeisellä autollaan jo.


    • Anonyymi

      Samasta syystä kuin katsoessasi peiliin sieltä näkyy sama vanha haiseva ukko.

    • Anonyymi

      Koska daciakuski paskoo housuun liikenteessä, ja ripulia valuu pitkin hienoja sisustoja.

    • Anonyymi

      Minä olen vanha mies. Siksi haisen vanhalle miehelle. Ja siksi ajan Dacialla!

      • Anonyymi

        Niin minäkin. Lisäksi olen köyhä, mutta tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Huolestuttaa kuinka nuoriso tyhmenee ja kirjoittelee aivottomia juttuja. Pudokkaat ja muut reppanat vielä ymmärtää, mutta meidän tulevaisuuden toivot ja elättäjät?

      • Anonyymi

        Haisen Dacialle. Olen vanha mies ja käyn joka päivä suihkussa ja dödöäkin käytän. Vaatteet pesasen joka toinen päivä. Missä vika. Miksi haisen Dacialle.


      • Anonyymi

        En näe ketjussa mitään muuta aivotonta kun epämääräiset dacian omistajien triggeröitymiset. Standardit ovat nousseet ja nousevat joka sukupolvi. Nykyään jos skippaat suihkun parina päivänä niin et ole enää tervetullut joukkoon ja sitä rataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe ketjussa mitään muuta aivotonta kun epämääräiset dacian omistajien triggeröitymiset. Standardit ovat nousseet ja nousevat joka sukupolvi. Nykyään jos skippaat suihkun parina päivänä niin et ole enää tervetullut joukkoon ja sitä rataa.

        Ja tämä standardien nousu pätee siis myös autoihin. Enää ei kelpaa se hinnat alkaen vehje vaan halutaan hyvää ellei parasta. Dacian ajomelu, alustan epämukavuus ja vähäiset varusteet karkottavat nuoret ostajat.


    • Anonyymi

      Hoi daciakuskit. Käykäähän joskus suihkussa ja menneniä naamariin niin johan rupee dacia tuksuu hyvältä. Ei haise enää k@kka ja hiki. Niih.

      • Anonyymi

        Daciakuskit ovat normaaleja ihmisiä. Todellisia köyhiä ovat ne kaiket päivät kännykkää hipelöivät nuoret, jotka uneksivat hevosvoimista ja kiihtyvyydestä 0/100 km h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daciakuskit ovat normaaleja ihmisiä. Todellisia köyhiä ovat ne kaiket päivät kännykkää hipelöivät nuoret, jotka uneksivat hevosvoimista ja kiihtyvyydestä 0/100 km h.

        KÖYHÄ ja normaali ihminen ovat kaksi eri asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KÖYHÄ ja normaali ihminen ovat kaksi eri asiaa.

        Missä kulkee se köyhän ja rikkaan raja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kulkee se köyhän ja rikkaan raja?

        Ehkä ne vanhoja mersuja osamaksulla ostavat ovat jonkun mielestä rikkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ne vanhoja mersuja osamaksulla ostavat ovat jonkun mielestä rikkaita.

        Ainakin henkisesti ovat rikkaampia kuin kitupiikit dacistit! Tv. Mersumiäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin henkisesti ovat rikkaampia kuin kitupiikit dacistit! Tv. Mersumiäs

        Nyt tiedän miksi olen tyytyväinen autooni. Olen henkisesti köyhä.


    • Anonyymi

      Kuvailemaasi hajua olen eniten kohdannut Toyotissa!

    • Tätä keskustelua kun lukee, niin siitä on mahdoton löytää mitään järkevää merkkiin liittyvää keskustelua. Mutta näköjään Dacia herättää niin paljon negatiivisia tunteita, että älyttömät jutut tulee esiin. Ps. itselläni ei ole Daciaa,

      • Anonyymi

        On käyttöautoja ja näyttöautoja.Itselläni on käyttöauto.


    • Anonyymi

      Muutunko nuoremmaksi jos ostan bemarin .Herra 62.

      • Anonyymi

        Muutut ja samalla kasvat aikuiseksi. Eikä lopu autosta härpäkkeet kesken.


      • Anonyymi

        Hemmottele itseäsi kun on vielä vuosia jäljellä. Viimeistään kuolinvuoteella harmittaa, että on halvalla kinnerillä itseään kiusannut. Mersu kaupoille!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe