Semmoinen lievästi kusen polttamat housut ja toissapäiväinen kainalohiki ynnättynä gambinaan. Siis ihan mahdoton autosta muodostaa mitään mielipidettä, kun haju on niin päälle tunkeva!!! Mistä löytäisi hajuttoman dacian, ihan uuteen ei ole varaa kun köyhiä ollaan.
Miksi käytetyissä dacioissa HAISEE vanha mies?
29
108
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä mainittiin Gambina.
Sitä tuskin enää saa Alkosta!- Anonyymi
Saa kyllä, monesti naurattaa kun sitä siellä ohimennen näkee. Joskus muinoin tuota pullotettua krapulaoksennusta tuli juotua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa kyllä, monesti naurattaa kun sitä siellä ohimennen näkee. Joskus muinoin tuota pullotettua krapulaoksennusta tuli juotua.
Kätevä emäntä tekee gambiinansa itse ,giniä ja vermouth rossoa ja seurustelujuoma on valmis.
- Anonyymi
Taitaa kaikissa autoissa missä sinä vierailet haista samalle, kumma juttu.
Käy suihkussa ja käske muorin pestä vaatteesi ja laita Männeniä poskeen ja yritä uudelleen.- Anonyymi
Miksei koeajetussa renaultissa haise samalta??? On vaan liian kallis minulle.
- Anonyymi
Juuri vanhat papat haisevat tuolta männeniltä ja vanhalta kuselta. :D Paljastit juuri olevasi 60 vanha patu joka kulkee sillä viimeisellä autollaan jo.
- Anonyymi
Samasta syystä kuin katsoessasi peiliin sieltä näkyy sama vanha haiseva ukko.
- Anonyymi
Koska daciakuski paskoo housuun liikenteessä, ja ripulia valuu pitkin hienoja sisustoja.
- Anonyymi
Minä olen vanha mies. Siksi haisen vanhalle miehelle. Ja siksi ajan Dacialla!
- Anonyymi
Niin minäkin. Lisäksi olen köyhä, mutta tyytyväinen.
- Anonyymi
Huolestuttaa kuinka nuoriso tyhmenee ja kirjoittelee aivottomia juttuja. Pudokkaat ja muut reppanat vielä ymmärtää, mutta meidän tulevaisuuden toivot ja elättäjät?
- Anonyymi
Haisen Dacialle. Olen vanha mies ja käyn joka päivä suihkussa ja dödöäkin käytän. Vaatteet pesasen joka toinen päivä. Missä vika. Miksi haisen Dacialle.
- Anonyymi
En näe ketjussa mitään muuta aivotonta kun epämääräiset dacian omistajien triggeröitymiset. Standardit ovat nousseet ja nousevat joka sukupolvi. Nykyään jos skippaat suihkun parina päivänä niin et ole enää tervetullut joukkoon ja sitä rataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe ketjussa mitään muuta aivotonta kun epämääräiset dacian omistajien triggeröitymiset. Standardit ovat nousseet ja nousevat joka sukupolvi. Nykyään jos skippaat suihkun parina päivänä niin et ole enää tervetullut joukkoon ja sitä rataa.
Ja tämä standardien nousu pätee siis myös autoihin. Enää ei kelpaa se hinnat alkaen vehje vaan halutaan hyvää ellei parasta. Dacian ajomelu, alustan epämukavuus ja vähäiset varusteet karkottavat nuoret ostajat.
- Anonyymi
Hoi daciakuskit. Käykäähän joskus suihkussa ja menneniä naamariin niin johan rupee dacia tuksuu hyvältä. Ei haise enää k@kka ja hiki. Niih.
- Anonyymi
Daciakuskit ovat normaaleja ihmisiä. Todellisia köyhiä ovat ne kaiket päivät kännykkää hipelöivät nuoret, jotka uneksivat hevosvoimista ja kiihtyvyydestä 0/100 km h.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daciakuskit ovat normaaleja ihmisiä. Todellisia köyhiä ovat ne kaiket päivät kännykkää hipelöivät nuoret, jotka uneksivat hevosvoimista ja kiihtyvyydestä 0/100 km h.
KÖYHÄ ja normaali ihminen ovat kaksi eri asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KÖYHÄ ja normaali ihminen ovat kaksi eri asiaa.
Missä kulkee se köyhän ja rikkaan raja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kulkee se köyhän ja rikkaan raja?
Ehkä ne vanhoja mersuja osamaksulla ostavat ovat jonkun mielestä rikkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ne vanhoja mersuja osamaksulla ostavat ovat jonkun mielestä rikkaita.
Ainakin henkisesti ovat rikkaampia kuin kitupiikit dacistit! Tv. Mersumiäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin henkisesti ovat rikkaampia kuin kitupiikit dacistit! Tv. Mersumiäs
Nyt tiedän miksi olen tyytyväinen autooni. Olen henkisesti köyhä.
- Anonyymi
Kuvailemaasi hajua olen eniten kohdannut Toyotissa!
Tätä keskustelua kun lukee, niin siitä on mahdoton löytää mitään järkevää merkkiin liittyvää keskustelua. Mutta näköjään Dacia herättää niin paljon negatiivisia tunteita, että älyttömät jutut tulee esiin. Ps. itselläni ei ole Daciaa,
- Anonyymi
On käyttöautoja ja näyttöautoja.Itselläni on käyttöauto.
- Anonyymi
Muutunko nuoremmaksi jos ostan bemarin .Herra 62.
- Anonyymi
Muutut ja samalla kasvat aikuiseksi. Eikä lopu autosta härpäkkeet kesken.
- Anonyymi
Hemmottele itseäsi kun on vielä vuosia jäljellä. Viimeistään kuolinvuoteella harmittaa, että on halvalla kinnerillä itseään kiusannut. Mersu kaupoille!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618170- 1334634
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353976- 213288
- 232862
- 292787
- 532557
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992194- 322139