Olen ollut raahelainen nyt vähän yli 6 vuotta, työn vuoksi tänne muutin.
Kun en viihdy kapakoissa enkä ole uskovainen, niin mistä täälä voi näillä resursseilla löytää ystäviä??
Porinapiirejä, kahvikuppiporukoita, jotain, mitä?
Liikuntaa harrastan mutta lajit sellaisia ettei niiden takia seuroihin liitytä eikä niiden parissa ihmisiä tapailla.
Työkaverit reilusti nuorempia, tämän alueen valtauskonlahkoon kuuluvia, eipä paljon seura kiinnostele.
Kampaajalla ja hierojalla käydessä tapaa kyllä ihmisen, ihan kiva kuunnella kun puhuvat suu vaahdossa omia asioitaan, mutta eihän sellainen vastavuoroista kommunikaatiota ole.
Ihmiskontakteja?
9
154
Vastaukset
- Anonyymi
Tämmöinen on raahe.sisäpiiri ja muuta paskaa.tiedän kun olen täällä ikäni asunut ja pitkän iän.
- Anonyymi
Ystävää et tule täältä löytämään. Työkavereiden lisäksi on mahdollista saada hyvällä tuurilla vain muutamia kavereita jos sitäkään. Täälläpäin ihmiset eivät halua tutustua uusiin ihmisiin.
- Anonyymi
Laita puskaradioon kaverihaku, muitakin varppina samassa tilanteessa.
- Anonyymi
Raahessa ei ole mitään mahdollisuutta löytää yhtään mitään seuraa. Olemme asuneet useita vuosia ja yksin saa olla ihan 24/7. Ilman omaa isoa perhettä joutuisi varmaan suljetulle osastolle. Tosin olemme muuttaneet tehtaan takia tänne ja muuttoa pois odotellaan jo kovasti. Raahe lopulta tuhoaa myös ulkopaikkakuntalaisen eli muutut pysyvästi ihmisenä, sinusta tulee alueen ihmisten kaltainen. Kylmä, tunteeton, hiljainen jne jne...
- Anonyymi
Aivan totta. Jos olisi lapseton ja työtön ei olisi varmaan mitään kontakteja elämässä satunnaisen terveydenhuollon lisäksi. Kuvaus alueen ihmisistä on hyvin tiivistetty, lisäisin vielä ainakin jatkuvan kateuden ja halveksuvan asenteen. Eivät myöskään ole halukkaita tutustumaan uusiin ihmisiin.
- Anonyymi
Mä voisin alkaa sinun kaveriksi. Laita Raahen puskaradioon kaveri kysely, jos olet facebookissa. Olen itse syntyjään raahelainen nainen jolla ikää reilu 30-vuotta. Matkan varrella kaverit muuttanu toisille paikkakunnille, eikä kavereita täällä raahessa paljoa ole enää jäljellä, joten uudet kaverit on aina tervetulleita.
- Anonyymi
No en nyt heti allekirjottas noita negatiivisia kommentteja, kyllä kai se on paljon ihmisestä kiinni toisiin tutustuminen. Jotku kokoajan täällä ovat niin negatiivisiä Raahea kohtaan. Miksi he eivät muuta muualle jossa on makoisampaa, täällä vain valittavat. Täällähän ei ole pakko olla tuota sontaa lykkäämäsä, go go mansikkapaikoille. Sielläkin voi tulla karhu vastaan ku lähtee sutta pakoon, löytyy taas valittamista. Tarkista oma asenteesi, katso peiliin ja vedä kivaa korviin= hymyile, paistaa se päivä risukasaanki.
- Anonyymi
Raahe on karuakin karumpi paikka.ensinnäkin kaupunki on mitäänsanomaton ankeus.matut valtaavat kaupunkia kiihtyvällä tahdilla ja sen huomaa.entä kaupungin sosiaalipuoli.tylyjä ihmisiä pienissä kopeissaan istumassa päivästä toiseen.kaupunkia yritetään elävöittää muka.kävelykatua rimmataan muka paraatikuntoon päättömillä ideoilla.suurin syy raahen ongelmiin on tämä uskonliike ja sen tuomat ilmiöt.eihän nämä sitä tietenkään myönnä kun hyväveli toimii.nyt on menossa sairaalan yöpäivystyksen alasajo ja noin tulee käymäänkin.saa siinä nämä ns päättäjät puhua ja nuolla mutta mikä on totuus.kohta raahessa ei ole sairaalaa lainkaan kun ouksin laajennus valmistuu.eli sinne vaan jonottaan.hyvä raahe.paskanjauhajien kusilaari.
- Anonyymi
Suosittelen muuttamaan muualle, tutustuminen muualla on luonnollisempaa. Täällä saat vain pahoja katseita. Kaikki ovat vain hiljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446