Paljonko Diesel kuluttaa polttoainetta /100 km. Saiturit kertokaa.
Itse pääsin 4l/100km pihtailemalla maantiellä niin hyvin kuin osasin.
Lukema ajotietokoneen mukaan. Normaalisti kesällä matka-ajossa n. 5l.
Dusterin kulutus ?
9
1181
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on just tätä. Dacia tientukkona. Siinä taas yksi mölli joka kuvittelee säästävänsä isoja summia.
- Anonyymi
Tää on just tätä. Dacia tientukkona......Sinä mölli et vaan tiedä että yksi auto ei jonoa tee, se olet sinä se takana kulkeva auto joka tekee jonon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on just tätä. Dacia tientukkona......Sinä mölli et vaan tiedä että yksi auto ei jonoa tee, se olet sinä se takana kulkeva auto joka tekee jonon
MUTTA Dacia siinä TIENTUKKONA, senkin MÖLLI
- Anonyymi
Tyhjällä tiellä linee sama mitä vauhtia etenee. Lienee selvä
myös hidasjärkisille kaaharillekin. - Anonyymi
Clio GRANDTOUR farmari 1.5 dci koneella vie 3.5L matka ajossa.
- Anonyymi
Sama kone mutta Dusterissa enempi painoa ja suurempi
otsapinta-ala, ehkä myös nelivedon mahdollisuus.
Renoolla saattais päästä pihtaamalla kakkosella alkaviin
lukemiin.- Anonyymi
Dacia Logan Stepway v. 2018 4,5 litraa vauhdissa noin 90 km tunnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacia Logan Stepway v. 2018 4,5 litraa vauhdissa noin 90 km tunnissa.
Tuo cion kulutus oli vuosimallille 2010. Pistää kyllä miettimään ettei renaultti taida parastaan antaa dacioihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo cion kulutus oli vuosimallille 2010. Pistää kyllä miettimään ettei renaultti taida parastaan antaa dacioihin?
*CLION
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988