Daijana RASISMINUHRI. OLI PARAS

Anonyymi

Daijana oli paras talon asukas.ÄLYKKÄIN , AHKERIN , hyvin tietoinen ylipäätään asioista. Tiesi paljon. RASISMIN UHRU. TUULA äänessäaina ja huutaa kuin hullu ja kehuu ja valehtelee. Samoin NAZZERI. Pirun huonolla suomella yrittää kertoa asioita, joista ei saa mitäänselvää. Huutaa kovemmin kuin kukaan muu ja nauraa jatkuvasti aivantyhjälle. Lapsen asteella niitämiehiä. Yksi haisee kuselle , muut muuten vaan tyhmiä. Ei asukkaiden valinta ole oikein onnistunut. Joku typerys lienee valinnut jääneet onhelmaiset.

11

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva tyttö mutta ihan karmee ääni. Korviin sattui kun se innostui ja sehän innostui vähän väliä. Oli myös tosi nätti.

      • Anonyymi

        Oppinut Suomen kielen hyvin ,rikas sanavarasto onko hänellä suomalainen mies ,kaunis nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppinut Suomen kielen hyvin ,rikas sanavarasto onko hänellä suomalainen mies ,kaunis nainen.

        Hirvitys. Onneksi putosi. Nyt uskaltaa katsoa ohjelmaa.


      • Anonyymi

        Suorastaan kaunein koko porukasta ja ahkerin ,harmi kun putosi transu tai tuo Nasseri olis joutanut pois .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppinut Suomen kielen hyvin ,rikas sanavarasto onko hänellä suomalainen mies ,kaunis nainen.

        "Oppinut hyvin" hah🤣
        "Mika on rappunen, mika on lyhty, mika on poikilauta"
        Siinä sitä hyvin oppimista. Ruma ja lisäksi kiero. Yök.
        Onneksi lähti.


    • Anonyymi

      Näin valkoihoisia syyllistetään, jos emme suostu epärehellisesti hyväksymään ihmisiä, jotka oman, perseilevän käytöksensä vuoksi, eivät muutoin hyväksyntää ansaitse. Myös tällainen kuuluu loiselämään: ei tehdä itse mitään oman asiansa hyväksi, vaan pilkataan muita ja sitten odotetaan palkintoa.

      Tämä ketju ei mitenkään tuo kunniaa Daiyanalle: hänhän itse oli joukkoon kaikin puolin epäsopivin. Uskotaan saatavan värialennusta ja kostetaan sitten suomalaisille, joiden maahan ja asialliseen kulttuuriin on itse tuppautunut elätiksi.

      Toisaalta myös puoliturkkilainen Jassu viime vuonna sai monenmoiset alennukset oman, tietoisen loukkaavan käytöksensä perusteella. Olen elämässäni paljon nähnyt, mutta Jassun olemus ja ala-arvoinen käytös veti kyllä riman ali kaiken näkemäni, suorastaan maan alta. Edes eläimet, kissa tai koira ei käyttäytyisi noin.

      Epäkunnioittavaan, epäsosiaaliseen käytökseen on kotona täytynyt suorastaan yllyttää, ihailla ja nauraa, kun pikku-Jassu perseili lattialla. Muutoin ei tuollainen ihmislaji ole edes mahdollinen.

      • Anonyymi

        Älä hyvä ihminen vertaa heitä eläimiin. Minun koirani ainakin on viisaampi ja naapurin kissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hyvä ihminen vertaa heitä eläimiin. Minun koirani ainakin on viisaampi ja naapurin kissa.

        Totta! Vika on aina muissa, kuin maahan muuttaneissa! Näin ollut aina, ja tekee asiasta hyvin, hyvin vastenmielisen. Ketään ei pidä sortaa, mutta ei pidä myöskään luulla olevansa etuoikeutettu, olkoonpa minkä värinen hyvänsä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Vika on aina muissa, kuin maahan muuttaneissa! Näin ollut aina, ja tekee asiasta hyvin, hyvin vastenmielisen. Ketään ei pidä sortaa, mutta ei pidä myöskään luulla olevansa etuoikeutettu, olkoonpa minkä värinen hyvänsä!

        Näin on. Samanlaisia kailottajia löytyy metrosta! Kännykkä metrin päässä
        suusta ja huudetaan että tärykalvot halkee. Myös toisen puhujan kailotus kuuluu puhelimesta kun vielä senkin täytyy olla kaiutin päällä. Ei niin mitään tapoja saati tilannetajua!


    • Anonyymi

      Ei se raukka vieläkään ymmärrä miksi putosi. Syytttää toisia kokoajan.

      • Anonyymi

        Mea culpa. Mea maxima culpa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe