Olen rakastunut, auttakaa

Anonyymi

Moikka! Täällä kirjottelee 16 vuotias tyttö. Oon ollut nyt vuoden täysin rakastunut yhteen julkisuuden henkilöön, ei ole kyse siitä, että hän olis vaan kuuluisa, koska tiiän, et jos näkisin kyseisen miehen ilman mitään julkisuutta, olisin silti täysin myyty, toki ilman tätä hänen julkisuuttaan, en tietäs häntä.

Oon asian kanssa täysin tosissani, että haluan häntä. Ongelma on siinä et 1. hän on 26 vuotias. 2. hän o kuuluisa/ julkisuuden henkilö. Tää ei oo mikään semmonen "joo tää on vaan ohimenevä juttu, tommosta se nuorena oli ku ihastuttiin justin biebereihin". Tää ei oo semmosta, ja tiedän sen, koska mul on ollut semmonen "nuoruuden julkkisihastus" ja se oli näyttelijä, Freddy Carter, se oli 3 viikkoa ja se oli siinä. Tää tänhetkinen juttu on kestäny pian yli vuoden, eikä tunnu yhtää samalta. Tää tunne on melkeen ihan sellanen ku kärsis, koska kukaan ei pysty ymmärtää mun rakkautta hänt kohtaa. Antaisin vaik mu sielun pois jos saisin hänet yhen yön juttuu mun kans. Oon täysin tosissani, haluun sitä äijjää ihan vittuna. Tää mies vois tehä mulle IHAN mitä haluaa, ihan mitä vaan, vois repii mun kurkun auki, ottaisin sen mielelläni vastaan. Mua inhottaa tää ikäero homma, toivon et olisin syntyny aikasemmin.

Sanokaa onko edes mahollista millää logiikal saada hänet sänkyhommii yheks yöks, pitääks mun oottaa viel pari vuotta ja sit vast yrittää.

7

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hankkiudu koulupsykiatrin juttusille.

      Jos ihastus muuttuu tuollaiseksi pakkomielteeksi, niin se voi pilata elämäsi jos otat väärää suuntaa tai teet jotain typerää.

      Vaikka olisi kuinka rakastunut ihan sellaiseen ihmiseen johon rakkaudella on muutakin pohjaa kun ulkönäkö, niin nekin tunteet lievenevät jos suhde ei ole mahdollinen.

      Tuollaisilla epärealistisilla, pakkomielteisillä fiksaatioilla jotka estävät normaalia elämääsi, on useimmiten joku psykologinen syykin vielä joka olisi hyvä selvittää.

      Monet ihmiset jumahtavat saavuttamattomiin ihastuksiin vuosiksi ja se ei ole ihan tervettä. He elävät haavemaailmassa eivätkä todellisuudessa. Tämmöinen "ihailija" ei ole aina ihailun kohteesta viehättävä, vaan jopa pelottava ja ahdistava, koska nämä haaveilijat menevät teoissaankin epänormaaleihin äärimmäisyyksiin, kuten nuokin nyt mitä suunnittelet. Halool!!

      • Anonyymi

        Ja vielä sen sanon, että oikeastaan hyvä, ettänsinulla on joku etäihastus johon suuntaat nuorta ja ylitsepursaavaa seksuaalisuuttasi, etkä juokse pitkin kyliö hankkkutumassa raskaaksi ja muuta ikävää. Teini-ikäiset pojat ovat vielä kaukana vastuullisista aikuisista miehistä ja sopivat lähinnä kaverisuhteisiin.

        Kunhan vaan pidät sen ja tajuat, ettei kyseinen henkilö ole muuta kuin romanttista seksifantasiaa ja sillä siisti. Hyviä tunteitahan ne on eikä niissä ole mitään väärää.

        Tämän ei ollut tarkoitus sinua masentaa ja varmasti kaipaat neuvoja, kuka nyt tälläisistä omille vanhemmilleen kehtaisi puhua, en minä ainakaan.

        N.47 ja rakastunut monta kertaa ja aina luullut että on se ainoa oikea kyseessä


    • Anonyymi

      Minä voin rakastella sinua pari päivää niin et enää haaveile siitä julkkiksesta.

    • Anonyymi

      Odota hetki, kunnes Danny on taas haku päällä?

    • Anonyymi

      Jooo kyllä se ohi mennee

    • Anonyymi

      Suosittelen että opettelet ensin rakastamaan itseäsi🌸

    • Anonyymi

      16 vuotiaana tuntuu moni asia, että ne ei mene ohi. Sitten kun olet 36 tai 46 niin et jaksa asialle uhrata aikaasi. Ei muutakuin pidät satisfyerin hyvässä latingissa kokoajan, kyllä se siitä! Olin minäkin varma teininä, että Pandora tai Jaana Pelkonen on se joka meidän talossa sanoo minkäväriseksi seinät maalataan. Ei se sitten ihan niin mennyt ja ihan hyvä, paremman löysin....:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe