Mietin sopparia ja nyt ajattelin ottaa 24kk sopimuksen ilman sopimus tai vaihtotakuuta. Kun hinnat laskevat miten pääsen irti sopimuksesta. Voiko olla ilman sähköä kerrostalossa niin että ilmoitan muuttavani pois esim sukulaiselleni ja muutaman päivän päästä otan uuden sopparin jostain. Miten voi katkaista sitovan sopparin jos hinnat oikeasti laskevat paljon.... vai voiko ?
Määräaikaisen sähkösopimuksen irtisanominen
9
2934
Vastaukset
- Anonyymi
Määräaikaista sopimusta ei voi katkaista. Pysyvä pois muutto on ainoa ratkaisu.
- Anonyymi
Koska tulee seuraava aloitus tästä mietitystä aiheesta?
- Anonyymi
"Kun hinnat laskevat miten pääsen irti sopimuksesta"
Määräaikaisesta sopimuksesta pääsee irti muuttamalla toiseen osoitteeseen. - Anonyymi
Voihan sitä maksaa sopimussakon
- Anonyymi
Jos sopimuksessa on mainittu tämä vaihtoehto. Ei muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sopimuksessa on mainittu tämä vaihtoehto. Ei muuten.
Myyjä firman yleiset ehdot. Eiköhän tuo nyt kaikilla ole?
- Anonyymi
Fortum pudotti juuri fortum takuun hintaa 24kk vähän yli 32 snt kWh.
Itse pysyn pörssisähkössä, koska minulla on jonkin verran varaava lämmitysjärjestelmä jota voin varata halvan sähkön aikaan ja kaasulämmitin. Tilasin myös villaiset kerrastot.- Anonyymi
Sähköhuopa on hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköhuopa on hyvä.
Rauramon boonukset=asiakkaille villakerrastot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379