Molempien kanssako yhtäaikaa? Kyllä. Osa 2

Anonyymi

Makaan hotellihuoneeni sängyllä ja odotan tyttöjä. Käteni ovat kylmät ja yritän työntää niitä tyynyt alle. Kauhea jännitys. Sydän hakkaa. Ping, kännykkä helähtää. "Ollaan alhaalla". "OK, tuun".

Kun pääsimme huoneeseen iso panee oven kiinni ja tule luokseni ja alkaa suudella. Hän tuntui vahvalta ja lämpimältä. Rinnat painuivat vasten rintaani. Laskin kädet hänen pepulleen ja hieroin niitä. Huoli siitä, että ei seisoisi oli mennyt sen sileän tien. Olin aivan kovana.

Iso tyttö alkoi riisua. Hänellä oli tummanpunainen pitsinen alusasu. Iso tyttö oli aivan käsittämättömän upean näköinen. Hän riisui rintaliivinsä. Rinnat olivat suuret ja kiinteät. Menimme kaikki sänkyyn, jossa iso jatkoi suutelemista ja vei käteni vulvalleen. Uuh, se tuntui märältä ja lämpimältä. Tyttö pyörähti selälleen ja kohta olin hänen sisässään. Otin molemmilla käsillä kiinni tytön lanteista, jotka olivat tavattoman leveät kun tyttö polvet koukussa levitti haaroväliään. Tunnuin keveältä tytön päällä. Tyttö antioi lantiostani kalulle vauhtia.

Iso tyttö kiepsautti minut pois päältään ja asettui sänkyyn kontilleen. Ymmärsin vihjeen ja nousin hänen taakseen. Tässä asennossa perse vasta leveä oli. Panin kalun kohdalleen ja sinne upposi. Tyttö voihki ja työnteli vastaan. Kourin tytön rintoja, tyttö köyristi selkäänsä ja nousin ilmaan kuin itikka. Nytkytin lantiotani. Tyttö voihki ja levitteli itseeän niin että varmasti pääsin mielihalujeni perille.

Silmälasipäinen oli saanut vaatteensa pois ja oli asettautunut ison tytön viereen samaan asentoon. Hänen peppunsa oli aivan valkoinen, häpy näkyi täydellisen kauniina ja vaaleanpunaisena viiruna kaikkeuden keskipisteessä kuin faaraoiden aarre. Peppu oli pieni ja muodokas. Yksi pieni finni kuulsi valkoisesta ihosta kuin kauneuspilkku. Ajattelin miten kaluni täyttäisi tuon neitsykäisen kokonaan. Irrottauduin isosta tytöstä ja asettauduin silmälasipäisen taakse, joka oli painanut pään tyynylle ja odotti.

Ohjailin vehkeen sisään. Aloin työnnellä. Nyt tekee mieli täyttää tämä pikku pillukka spermalla, ajattelin ja tartuin tytön lanteisiin ja vetelin rajusti pohjaan saakka. Niinhän se meni helposti tähänkin tavaraan. Pienten tyttöjen pillun koko tulee aina aliarvioiduksi.

Iso tyttö oli noussut vierelleni ja työnteli puskureitaan naamaani, joita hamusin parhaani mukaan samalla kun tunsin miten silmälasipäisen pillu jo puristeli ja sykähteli kaluni ympärillä. Kesken parhauden iso tyttö otti minua hartioista ja kaatoi minut selälleen ja tuli istumaan kahareisin pääni päälle. Valtava märkä vulva hieroutui naamaani kun tyttö hieroi jalkoväliään kasvoihini. Session jälkeen sain hengittää ja sitten sama toistui. Yritin kielellä jotain nuolla mutta tyttö ei siitä välittänyt vaan hieroi vaan pilluaan vähitellen kokonaan kiiltäväksi muuttuvaan naamaani. Samaan aikaan tunnen että silmälasipäinen on asettautumassa päälleni ja asetttelee jo paraatistondiksessa liehuvaa kaluani aukkoonsa. Hän alkaa tyydyttää itseään kalullani nousemalla ylös ja laskemalla alas niin että kalu liukuu koko matkalla hänen sisässään. Molemmat tytöt voihkivat. Huomaan, että en oikeasti pääse tästä mihinkään. Ei vittu, nyt mulla tullee...

0

1684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        114
        8855
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        39
        2643
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        129
        2380
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        22
        1999
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        14
        1746
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        11
        1550
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        15
        1497
      8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        9
        1427
      9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1296
      10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        5
        1227
      Aihe