Jep. Nyt syynätään autoilijoiden renkaat. Kuulemma katsovat samalla iskarit ja raidetangon päät. Niin ja koiranluut tarkistetaan.
Myös voidaan pakokaasupäästöt mitata.
Hyvä homma.
Rengasratsiat alkavat
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulemma tarkistavat myös valot. Rikkinäisestä lampusta seuraa 150 euron virhemaksu.
Rikkinäinen vilkku maksaa 120 euroa. - Anonyymi
Ykskin vitu kyttä sika tulee meitsin velka audi a4:jää 100 metriä lähemmäs niin näkee vittu mitä vittu tapahtuu vittu
T. Repe_6969- Anonyymi
Olet ihanan jämäkkä ja hurja poika.
- Anonyymi
Myös kuljettajan ajokunto tutkitaan. Puhalluksen ja tasapainotestin lisäksi persereikään työnnetään kumihanskalla verhottu sormi joka varmistaa ettei kuljettaja kuljeta ruumiin onteloissaan epäilyttäviä kuormia.
- Anonyymi
Siinä samalla voi tutkia eturauhasen koko, jos on mieskuski.
- Anonyymi
Kuulin, että näissä ratsioissa jaetaan rengasliikkeiden mainoksia.
Ovat siis täysin laittomia tapahtumia. Kiertäkää kaukaa tuollaiset laittomat ratsiat.
Jos näen tuollaisen ratsian, teen u-käännöksen heti ja lähden karkuun. - Anonyymi
Olimme vaimoni kanssa tänään rengasratsiassa ja tarkistivat vaimoni läskirenkaat vatsalta. Antoivat hyvät laihdutusohjeet ... juu.. siis vaimolle.
- Anonyymi
Oliko 4kpl hyvin täytettyinä plus vararengas? Vai kenties jopa enemmän😯
- Anonyymi
Yrittäjän suorittamaan rengasratsiaan ei tarvitse suostua, täysin vapaaehtoista on.
- Anonyymi
Jos poliisi pysäyttää pysähdyttävä on. Muuten leikataan tukka ja lähetetään siperiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos poliisi pysäyttää pysähdyttävä on. Muuten leikataan tukka ja lähetetään siperiaan.
Poliisi kysyy haluatko että renkaat tarkistetaan, eli vapaaehtoista on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi kysyy haluatko että renkaat tarkistetaan, eli vapaaehtoista on
No nyt olet kyllä melkoisesti hakoteillä! Kaltaisiasi on pilvin pimein liikenteessäkin, puolet ihmisistähän on keskimääräistä tyhmempiä ja kuulut ehdottomasti siihen ryhmään.
- Anonyymi
Mitä ne syksyllä ratsaa? Keväällä tai kesällä pitäs ratasata. Oon nähnyt, että jollain on krohissut nastat vielä kesäkuussa. Toukokuussa varsin ylesitä vaikka lämpöö voi olla jo 20
- Anonyymi
Mulla on peräkärryssä ympäri vuaren. Ollut jo kauan.
- Anonyymi
jaa, mää kyllä kuulen korvilla nastojen kropinan, on sulla erikoiset silmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa, mää kyllä kuulen korvilla nastojen kropinan, on sulla erikoiset silmät
Näin se menee, mistään ei mitään ymmärrä ja kovin kirjoittelee "viisauksiaan"!
- Anonyymi
Tänään tutkittu jo renkaita. Pollarit pysäytti ja valkoisissa haalareissa olevat pojanklopit mittasivat jollakin työntömitalla uran syvyyden. Antoivat kehoituksen ostaa tietystä liikkeestä uudet renkaat.
Ei prkle... hulluu touhuu- Anonyymi
no oliko sulla syvä ura?
- Anonyymi
Mikä siinä nyt oli niin hulluu touhuu? Kerroppa nyt ihan omin sanoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078