Laura on näkymätön tuppisuu, Täysin sanoaton. Onko hänellä autismi ?
Puhuuko Laura koko kaudella mitään ? ?
11
52
Vastaukset
- Anonyymi
Tapetti. Ennen sanottiin "hän on täys tapetti". Eli istuu vaan mykkänä ja ei edes erotu seinän tapeetista. No minulla ei on 24/7 mutta mitä olen muista keskusteluistakin lukenut, niin laura ei puhu.
- Anonyymi
Ei puhu. Mykkänä ja mököttää. Yleensä aina nämä häntä arvostelevat viestit poistetaan.
- Anonyymi
Laura on kuin Harvey Keitel. Ihan samannäköinen. Katsokaas google, ja kuvahaku. . .
- Anonyymi
Harvey nuorempana, Lähes identtinen. Otsa. Mut joo, muka idiootti nämä asukkaat nykyään valitsee ?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvey nuorempana, Lähes identtinen. Otsa. Mut joo, muka idiootti nämä asukkaat nykyään valitsee ?!
Siis kuka valitsee.. (korjaus )
- Anonyymi
Heidi ja laura häätöön. Ovat täysin tylsiä. Ei mitään äksön.
- Anonyymi
Pirkka on pimee. Pirkka ja tekopirteä teennäinen Tuula ulos !!
- Anonyymi
Pirkalla ei ole mitään tilannetajua, Hän ei osaa eikä ymmärrä "Lukea" ihmisiä. Änkeytyy väkisin seuraan kun tilanne EI ole sopiva, Kertoo juttujaan jotka Eivät selvästikään kiinnosta. Pirkka on pöljä. Häneltä puuttuu täysin tilanneteju, Aivan kuten siltä klonkku-samilta puuttui myöskin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirkalla ei ole mitään tilannetajua, Hän ei osaa eikä ymmärrä "Lukea" ihmisiä. Änkeytyy väkisin seuraan kun tilanne EI ole sopiva, Kertoo juttujaan jotka Eivät selvästikään kiinnosta. Pirkka on pöljä. Häneltä puuttuu täysin tilanneteju, Aivan kuten siltä klonkku-samilta puuttui myöskin..
Ihan itse siellä olet klonkku. Sami oli yksi fiksuimmista asukkaista ja juuri siksi joutui hevosenpuolikkaan kiusan kohteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan itse siellä olet klonkku. Sami oli yksi fiksuimmista asukkaista ja juuri siksi joutui hevosenpuolikkaan kiusan kohteeksi.
Nabas ja Kirsi ulos! Syyttävät koko ajan toisia! Hyökkäsivät yhdessä Pirkan kimppuun! Varsinaisia kiusaajia. Mölöjä, jotka kuvittelevat olevansa koviksia! ULOS ja äkkiä molemmat!
- Anonyymi
Niinkuin Niko hyvin sanoi kooste lähetyksessä.
Talossa kannattaa olla 6-viikkoa hiljaa taka vasemmalla ja alkaa vasta sitten pelaamaan.
Hölisijät lähtevät yksi kerrallaan sitä ennen.
Viihde arvoahan sillä ei ole mutta mitä väliä kun voittaa koko pelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984