Hondan sähkölaitteiden puolijohteet

Sähkölaitteissa on piirilevyissä yksi vika, itse levy on liian ohut. Niihin tulee vanhemmiten kylmäsiltoja. Voi olla, että on korjattu uudempiin malleihin. Itse asiassa kuultuna.

Honda on yleensä kyllä kestävyydeltään hyvä auto.

18

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sähkövikoja ollut udesta asti.. Nyt peili.

• Anonyymi

eisaa höpöttäää keksittyjä juttuja

• Anonyymi

Ja.mikä keksitty?

• Anonyymi

Mullakin vuoden 2017 Honda HRV ja piti tässä palanut ajovalon poltin vaihtaa. Muuta vikaa ei ole ilmennyt...

• Anonyymi

Kummaa nykyhondassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummaa nykyhondassa.

Ai huoltoko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummaa nykyhondassa.

Itse vaihtaisin hyvinkin mieluusti pelkän "nykyauton" ajovalopolttimon, jos se olisi ainoa huoltoa vaativa kohde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse vaihtaisin hyvinkin mieluusti pelkän "nykyauton" ajovalopolttimon, jos se olisi ainoa huoltoa vaativa kohde.

Cenonitkin? Ainakin kalliita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cenonitkin? Ainakin kalliita!

Tekstissä "nykyauton" ajovalopolttimon. Nuo sitaatit vinkkinä siihen, että nykyautojen omistajilla enemmän elektroniikkaa, jota korjailla.
        Eli piikki selitettynä: mieluimmin hipleetön perusauto, kuin elektroniikkaa pullollaan oleva vikapaketti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstissä "nykyauton" ajovalopolttimon. Nuo sitaatit vinkkinä siihen, että nykyautojen omistajilla enemmän elektroniikkaa, jota korjailla.
        Eli piikki selitettynä: mieluimmin hipleetön perusauto, kuin elektroniikkaa pullollaan oleva vikapaketti.

No cenonit kesti yli 100thkm Hondassa,mutta vaihdatin enkä ruvennut robaa. Hintavat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No cenonit kesti yli 100thkm Hondassa,mutta vaihdatin enkä ruvennut robaa. Hintavat!

Onko cenonit joku xenonin edeltävä malli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko cenonit joku xenonin edeltävä malli?

Kyläpöljä vitsikäs?

• Anonyymi

Sähköviat. Heti uutena piti mittaristo vaihtaa,kun ei toiminut pakkasessa. Pitkään vaivasi tietokonevika,joka herjas jarruvikaa. Lopulta tehdaspäivitys korjasi. Yksi sähköikkunan hilut uusiksi. Nää oneksi takuuseen. Yksi parkkitutka anturi herjaa punasta. Cenonitnpiti vaihtaa,ne kuulukin,mutta kalliit. Sit meni peilin moottori oikosulkuun.

• Anonyymi

Siis käytetäänkö Hondassa ohuempia piirilevyjä kuin muissa autoissa? Mitä nämä paksuudet ovat Hondassa ja mitä muissa autoissa?

• Anonyymi

Hah-hah-hah.... Ikäänkuin voisit päätellä piirilevyjen paksuudesta jotakin!!! Mitäs, jos Hondassasi olisikin 25 mm paksuiset piirilevyt? Olisiko hyvät?

• Anonyymi

Minä kirosin,kun uutena sähkövikoja,että käyttääkö ranskisten sähköjä nykyään Hondassa,

• Anonyymi

Onneksi itsellä ei ole kahdeksaan Hondaan vielä osunut kohdalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi itsellä ei ole kahdeksaan Hondaan vielä osunut kohdalle.

Minullakin oli 2 Viatonta Hondaa,mutta kolmas vituti sähkövioillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      43
      5339
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      414
      4630
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3849
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      172
      3226
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2536
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2302
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2128
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      2032
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      125
      1960
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1479
    Aihe