Sähkölaitteissa on piirilevyissä yksi vika, itse levy on liian ohut. Niihin tulee vanhemmiten kylmäsiltoja. Voi olla, että on korjattu uudempiin malleihin. Itse asiassa kuultuna.
Honda on yleensä kyllä kestävyydeltään hyvä auto.
Hondan sähkölaitteiden puolijohteet
18
419
Vastaukset
- Anonyymi
Sähkövikoja ollut udesta asti.. Nyt peili.
- Anonyymi
eisaa höpöttäää keksittyjä juttuja
- Anonyymi
Ja.mikä keksitty?
- Anonyymi
Mullakin vuoden 2017 Honda HRV ja piti tässä palanut ajovalon poltin vaihtaa. Muuta vikaa ei ole ilmennyt...
- Anonyymi
Kummaa nykyhondassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummaa nykyhondassa.
Ai huoltoko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummaa nykyhondassa.
Itse vaihtaisin hyvinkin mieluusti pelkän "nykyauton" ajovalopolttimon, jos se olisi ainoa huoltoa vaativa kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse vaihtaisin hyvinkin mieluusti pelkän "nykyauton" ajovalopolttimon, jos se olisi ainoa huoltoa vaativa kohde.
Cenonitkin? Ainakin kalliita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cenonitkin? Ainakin kalliita!
Tekstissä "nykyauton" ajovalopolttimon. Nuo sitaatit vinkkinä siihen, että nykyautojen omistajilla enemmän elektroniikkaa, jota korjailla.
Eli piikki selitettynä: mieluimmin hipleetön perusauto, kuin elektroniikkaa pullollaan oleva vikapaketti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstissä "nykyauton" ajovalopolttimon. Nuo sitaatit vinkkinä siihen, että nykyautojen omistajilla enemmän elektroniikkaa, jota korjailla.
Eli piikki selitettynä: mieluimmin hipleetön perusauto, kuin elektroniikkaa pullollaan oleva vikapaketti.No cenonit kesti yli 100thkm Hondassa,mutta vaihdatin enkä ruvennut robaa. Hintavat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No cenonit kesti yli 100thkm Hondassa,mutta vaihdatin enkä ruvennut robaa. Hintavat!
Onko cenonit joku xenonin edeltävä malli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko cenonit joku xenonin edeltävä malli?
Kyläpöljä vitsikäs?
- Anonyymi
Sähköviat. Heti uutena piti mittaristo vaihtaa,kun ei toiminut pakkasessa. Pitkään vaivasi tietokonevika,joka herjas jarruvikaa. Lopulta tehdaspäivitys korjasi. Yksi sähköikkunan hilut uusiksi. Nää oneksi takuuseen. Yksi parkkitutka anturi herjaa punasta. Cenonitnpiti vaihtaa,ne kuulukin,mutta kalliit. Sit meni peilin moottori oikosulkuun.
- Anonyymi
Siis käytetäänkö Hondassa ohuempia piirilevyjä kuin muissa autoissa? Mitä nämä paksuudet ovat Hondassa ja mitä muissa autoissa?
- Anonyymi
Hah-hah-hah.... Ikäänkuin voisit päätellä piirilevyjen paksuudesta jotakin!!! Mitäs, jos Hondassasi olisikin 25 mm paksuiset piirilevyt? Olisiko hyvät?
- Anonyymi
Minä kirosin,kun uutena sähkövikoja,että käyttääkö ranskisten sähköjä nykyään Hondassa,
- Anonyymi
Onneksi itsellä ei ole kahdeksaan Hondaan vielä osunut kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi itsellä ei ole kahdeksaan Hondaan vielä osunut kohdalle.
Minullakin oli 2 Viatonta Hondaa,mutta kolmas vituti sähkövioillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818