Sähkölaitteissa on piirilevyissä yksi vika, itse levy on liian ohut. Niihin tulee vanhemmiten kylmäsiltoja. Voi olla, että on korjattu uudempiin malleihin. Itse asiassa kuultuna.
Honda on yleensä kyllä kestävyydeltään hyvä auto.
Hondan sähkölaitteiden puolijohteet
18
481
Vastaukset
- Anonyymi
Sähkövikoja ollut udesta asti.. Nyt peili.
- Anonyymi
eisaa höpöttäää keksittyjä juttuja
- Anonyymi
Ja.mikä keksitty?
- Anonyymi
Mullakin vuoden 2017 Honda HRV ja piti tässä palanut ajovalon poltin vaihtaa. Muuta vikaa ei ole ilmennyt...
- Anonyymi
Kummaa nykyhondassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummaa nykyhondassa.
Ai huoltoko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummaa nykyhondassa.
Itse vaihtaisin hyvinkin mieluusti pelkän "nykyauton" ajovalopolttimon, jos se olisi ainoa huoltoa vaativa kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse vaihtaisin hyvinkin mieluusti pelkän "nykyauton" ajovalopolttimon, jos se olisi ainoa huoltoa vaativa kohde.
Cenonitkin? Ainakin kalliita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cenonitkin? Ainakin kalliita!
Tekstissä "nykyauton" ajovalopolttimon. Nuo sitaatit vinkkinä siihen, että nykyautojen omistajilla enemmän elektroniikkaa, jota korjailla.
Eli piikki selitettynä: mieluimmin hipleetön perusauto, kuin elektroniikkaa pullollaan oleva vikapaketti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstissä "nykyauton" ajovalopolttimon. Nuo sitaatit vinkkinä siihen, että nykyautojen omistajilla enemmän elektroniikkaa, jota korjailla.
Eli piikki selitettynä: mieluimmin hipleetön perusauto, kuin elektroniikkaa pullollaan oleva vikapaketti.No cenonit kesti yli 100thkm Hondassa,mutta vaihdatin enkä ruvennut robaa. Hintavat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No cenonit kesti yli 100thkm Hondassa,mutta vaihdatin enkä ruvennut robaa. Hintavat!
Onko cenonit joku xenonin edeltävä malli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko cenonit joku xenonin edeltävä malli?
Kyläpöljä vitsikäs?
- Anonyymi
Sähköviat. Heti uutena piti mittaristo vaihtaa,kun ei toiminut pakkasessa. Pitkään vaivasi tietokonevika,joka herjas jarruvikaa. Lopulta tehdaspäivitys korjasi. Yksi sähköikkunan hilut uusiksi. Nää oneksi takuuseen. Yksi parkkitutka anturi herjaa punasta. Cenonitnpiti vaihtaa,ne kuulukin,mutta kalliit. Sit meni peilin moottori oikosulkuun.
- Anonyymi
Siis käytetäänkö Hondassa ohuempia piirilevyjä kuin muissa autoissa? Mitä nämä paksuudet ovat Hondassa ja mitä muissa autoissa?
- Anonyymi
Hah-hah-hah.... Ikäänkuin voisit päätellä piirilevyjen paksuudesta jotakin!!! Mitäs, jos Hondassasi olisikin 25 mm paksuiset piirilevyt? Olisiko hyvät?
- Anonyymi
Minä kirosin,kun uutena sähkövikoja,että käyttääkö ranskisten sähköjä nykyään Hondassa,
- Anonyymi
Onneksi itsellä ei ole kahdeksaan Hondaan vielä osunut kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi itsellä ei ole kahdeksaan Hondaan vielä osunut kohdalle.
Minullakin oli 2 Viatonta Hondaa,mutta kolmas vituti sähkövioillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3273877Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283580Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52282- 1121694
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181608Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241339Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j141957Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101919Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79855- 86771