Sähkölaitteissa on piirilevyissä yksi vika, itse levy on liian ohut. Niihin tulee vanhemmiten kylmäsiltoja. Voi olla, että on korjattu uudempiin malleihin. Itse asiassa kuultuna.
Honda on yleensä kyllä kestävyydeltään hyvä auto.
Hondan sähkölaitteiden puolijohteet
18
269
Vastaukset
- Anonyymi
Sähkövikoja ollut udesta asti.. Nyt peili.
- Anonyymi
eisaa höpöttäää keksittyjä juttuja
- Anonyymi
Ja.mikä keksitty?
- Anonyymi
Mullakin vuoden 2017 Honda HRV ja piti tässä palanut ajovalon poltin vaihtaa. Muuta vikaa ei ole ilmennyt...
- Anonyymi
Kummaa nykyhondassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummaa nykyhondassa.
Ai huoltoko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummaa nykyhondassa.
Itse vaihtaisin hyvinkin mieluusti pelkän "nykyauton" ajovalopolttimon, jos se olisi ainoa huoltoa vaativa kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse vaihtaisin hyvinkin mieluusti pelkän "nykyauton" ajovalopolttimon, jos se olisi ainoa huoltoa vaativa kohde.
Cenonitkin? Ainakin kalliita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cenonitkin? Ainakin kalliita!
Tekstissä "nykyauton" ajovalopolttimon. Nuo sitaatit vinkkinä siihen, että nykyautojen omistajilla enemmän elektroniikkaa, jota korjailla.
Eli piikki selitettynä: mieluimmin hipleetön perusauto, kuin elektroniikkaa pullollaan oleva vikapaketti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstissä "nykyauton" ajovalopolttimon. Nuo sitaatit vinkkinä siihen, että nykyautojen omistajilla enemmän elektroniikkaa, jota korjailla.
Eli piikki selitettynä: mieluimmin hipleetön perusauto, kuin elektroniikkaa pullollaan oleva vikapaketti.No cenonit kesti yli 100thkm Hondassa,mutta vaihdatin enkä ruvennut robaa. Hintavat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No cenonit kesti yli 100thkm Hondassa,mutta vaihdatin enkä ruvennut robaa. Hintavat!
Onko cenonit joku xenonin edeltävä malli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko cenonit joku xenonin edeltävä malli?
Kyläpöljä vitsikäs?
- Anonyymi
Sähköviat. Heti uutena piti mittaristo vaihtaa,kun ei toiminut pakkasessa. Pitkään vaivasi tietokonevika,joka herjas jarruvikaa. Lopulta tehdaspäivitys korjasi. Yksi sähköikkunan hilut uusiksi. Nää oneksi takuuseen. Yksi parkkitutka anturi herjaa punasta. Cenonitnpiti vaihtaa,ne kuulukin,mutta kalliit. Sit meni peilin moottori oikosulkuun.
- Anonyymi
Siis käytetäänkö Hondassa ohuempia piirilevyjä kuin muissa autoissa? Mitä nämä paksuudet ovat Hondassa ja mitä muissa autoissa?
- Anonyymi
Hah-hah-hah.... Ikäänkuin voisit päätellä piirilevyjen paksuudesta jotakin!!! Mitäs, jos Hondassasi olisikin 25 mm paksuiset piirilevyt? Olisiko hyvät?
- Anonyymi
Minä kirosin,kun uutena sähkövikoja,että käyttääkö ranskisten sähköjä nykyään Hondassa,
- Anonyymi
Onneksi itsellä ei ole kahdeksaan Hondaan vielä osunut kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi itsellä ei ole kahdeksaan Hondaan vielä osunut kohdalle.
Minullakin oli 2 Viatonta Hondaa,mutta kolmas vituti sähkövioillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869