Hondan sähkölaitteiden puolijohteet

Sähkölaitteissa on piirilevyissä yksi vika, itse levy on liian ohut. Niihin tulee vanhemmiten kylmäsiltoja. Voi olla, että on korjattu uudempiin malleihin. Itse asiassa kuultuna.

Honda on yleensä kyllä kestävyydeltään hyvä auto.

18

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sähkövikoja ollut udesta asti.. Nyt peili.

• Anonyymi

eisaa höpöttäää keksittyjä juttuja

• Anonyymi

Ja.mikä keksitty?

• Anonyymi

Mullakin vuoden 2017 Honda HRV ja piti tässä palanut ajovalon poltin vaihtaa. Muuta vikaa ei ole ilmennyt...

• Anonyymi

Kummaa nykyhondassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummaa nykyhondassa.

Ai huoltoko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummaa nykyhondassa.

Itse vaihtaisin hyvinkin mieluusti pelkän "nykyauton" ajovalopolttimon, jos se olisi ainoa huoltoa vaativa kohde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse vaihtaisin hyvinkin mieluusti pelkän "nykyauton" ajovalopolttimon, jos se olisi ainoa huoltoa vaativa kohde.

Cenonitkin? Ainakin kalliita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cenonitkin? Ainakin kalliita!

Tekstissä "nykyauton" ajovalopolttimon. Nuo sitaatit vinkkinä siihen, että nykyautojen omistajilla enemmän elektroniikkaa, jota korjailla.
        Eli piikki selitettynä: mieluimmin hipleetön perusauto, kuin elektroniikkaa pullollaan oleva vikapaketti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstissä "nykyauton" ajovalopolttimon. Nuo sitaatit vinkkinä siihen, että nykyautojen omistajilla enemmän elektroniikkaa, jota korjailla.
        Eli piikki selitettynä: mieluimmin hipleetön perusauto, kuin elektroniikkaa pullollaan oleva vikapaketti.

No cenonit kesti yli 100thkm Hondassa,mutta vaihdatin enkä ruvennut robaa. Hintavat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No cenonit kesti yli 100thkm Hondassa,mutta vaihdatin enkä ruvennut robaa. Hintavat!

Onko cenonit joku xenonin edeltävä malli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko cenonit joku xenonin edeltävä malli?

Kyläpöljä vitsikäs?

• Anonyymi

Sähköviat. Heti uutena piti mittaristo vaihtaa,kun ei toiminut pakkasessa. Pitkään vaivasi tietokonevika,joka herjas jarruvikaa. Lopulta tehdaspäivitys korjasi. Yksi sähköikkunan hilut uusiksi. Nää oneksi takuuseen. Yksi parkkitutka anturi herjaa punasta. Cenonitnpiti vaihtaa,ne kuulukin,mutta kalliit. Sit meni peilin moottori oikosulkuun.

• Anonyymi

Siis käytetäänkö Hondassa ohuempia piirilevyjä kuin muissa autoissa? Mitä nämä paksuudet ovat Hondassa ja mitä muissa autoissa?

• Anonyymi

Hah-hah-hah.... Ikäänkuin voisit päätellä piirilevyjen paksuudesta jotakin!!! Mitäs, jos Hondassasi olisikin 25 mm paksuiset piirilevyt? Olisiko hyvät?

• Anonyymi

Minä kirosin,kun uutena sähkövikoja,että käyttääkö ranskisten sähköjä nykyään Hondassa,

• Anonyymi

Onneksi itsellä ei ole kahdeksaan Hondaan vielä osunut kohdalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi itsellä ei ole kahdeksaan Hondaan vielä osunut kohdalle.

Minullakin oli 2 Viatonta Hondaa,mutta kolmas vituti sähkövioillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1226
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      231
      1210
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1078
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      973
    7. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      970
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      949
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      822
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      819
    Aihe