Tälläista tieto on netissä
” Fennovoima suunnittelee Suomen kolmannen ydinvoimalaitoksen ja kuudennen ydinreaktorin rakentamista Pyhäjoelle, Hanhikiven alueelle. Enintään 1 800 megawatin voimala tuottaa sähköä aikaisintaan vuonna 2020. Pyhäjoen kunta omistaa Hanhikiven Sähkönmyynti Oy:ä, joka omistaa Fennovoiman suomalaista osakasta, Voimaosakeyhtiö SF:ää.”
Pitääkö paikkansa
Miten Pyhäjoki
5
214
Vastaukset
- Anonyymi
Myönteinen tieto, mutta eiköhän sellaisen pytingin saisi tehtyä nopeamminki, kun on pohjat pitkällä ja Olkiluodosta vpautuu kokeneita rakentajia!
- Anonyymi
Fortum on menetys myös Venäjällä:
”Venäjä voi kostaa kariutuneen voimalahankkeen – keinona Fortumin yrityskauppa
Fortumin omaisuus Venäjällä saattaa päätyä halpaan hintaan valtion omistukseen erikoisella menettelyllä, arvioi professori Kari Liuhto.”
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009076445.html - Anonyymi
Onko fennovoimalla jokin uusi voimalaprojekti menossa vai mitä tämä?
- Anonyymi
Pienvoimalat olisi nopeampi ratkaisu ydinvoimala puolella, koska silloin saisi nopeammin sähköä. Samoilla suunnitteluratkaisuilla saisi useita voimaloita Suomeen lyhyellä aikavälillä.
- Anonyymi
Suomeen tarvitaan pikaisesti lisää lukuisia oikeita suuria ydinvoimaloita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241207
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97884- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270744- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545