Tälläista tieto on netissä
” Fennovoima suunnittelee Suomen kolmannen ydinvoimalaitoksen ja kuudennen ydinreaktorin rakentamista Pyhäjoelle, Hanhikiven alueelle. Enintään 1 800 megawatin voimala tuottaa sähköä aikaisintaan vuonna 2020. Pyhäjoen kunta omistaa Hanhikiven Sähkönmyynti Oy:ä, joka omistaa Fennovoiman suomalaista osakasta, Voimaosakeyhtiö SF:ää.”
Pitääkö paikkansa
Miten Pyhäjoki
5
215
Vastaukset 5
- Anonyymi
Myönteinen tieto, mutta eiköhän sellaisen pytingin saisi tehtyä nopeamminki, kun on pohjat pitkällä ja Olkiluodosta vpautuu kokeneita rakentajia!
- Anonyymi
Fortum on menetys myös Venäjällä:
”Venäjä voi kostaa kariutuneen voimalahankkeen – keinona Fortumin yrityskauppa
Fortumin omaisuus Venäjällä saattaa päätyä halpaan hintaan valtion omistukseen erikoisella menettelyllä, arvioi professori Kari Liuhto.”
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009076445.html - Anonyymi
Onko fennovoimalla jokin uusi voimalaprojekti menossa vai mitä tämä?
- Anonyymi
Pienvoimalat olisi nopeampi ratkaisu ydinvoimala puolella, koska silloin saisi nopeammin sähköä. Samoilla suunnitteluratkaisuilla saisi useita voimaloita Suomeen lyhyellä aikavälillä.
- Anonyymi
Suomeen tarvitaan pikaisesti lisää lukuisia oikeita suuria ydinvoimaloita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2651003Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105884
- 99819
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488